collapse

Auteur Topic: Huwelijksreis naar Amerika  (gelezen 140169 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gwen

  • Gast
Huwelijksreis naar Amerika
« Gepost op: 1 maart 2006, 18:18:03 »
Mijn vriend en ik willen heel graag een keer naar Amerika. En nou leek het ons wel leuk om dat als huwelijksreis te gaan doen.

Maar waar naar toe! We willen graag een rondreis gaan doen. En willen dan van alles zien. We hebben al van die boeken, daar staan verschillende rondreizen in.

Wij zijn niet van die strand mensen dus leek mij Florida niet echt geschikt. Ik weet wel dat je daar ook andere dingen kan doen. Maar als ik het zo lees, is dat meer pretparken enz. En wij hebben zoiets van dat kan je ook in europa doen, dus daar hoeven we niet voor naar Amerika.

Maar is iemand misschien al eens in west Amerika geweest? Hoe was dat? Of is Florida ook leuk als je niet zo een strand en pretpark mens bent?

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #1 Gepost op: 1 maart 2006, 19:44:19 »
Californië, San Francisco...is dat niets...kan je bij de Golden Gate Bridge gaan kijken, op Alcatraz en Chinatown..
« Laatst bewerkt op: 1 maart 2006, 19:45:00 door cadanawo »

kirsten80

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #2 Gepost op: 1 maart 2006, 20:15:58 »
mijn vriend heeft een rondreis van 3 weken gemaakt aan de westkust,hij vond het super
(behalve LA) vooral de grand canyon schijnt erg indrukwekkend te zijn

Suja

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #3 Gepost op: 3 maart 2006, 10:41:52 »
Wij gaan voor onze huwelijksreis ook naar de Westkust van Amerika. 15 dagen een rondreis doen, dus idd Las Vegas, Los Angeles, San Fransisco en de grand en bryce canyon enz. Daarna gaan we aansluitend nog 7 dagen bijkomen op Hawaii.
Wij zijn beide nog nooit buiten Europa geweest en voor ons is dit ook echt een droomreis. Wat is er dan mooier om het dan te doen als huwelijksreis, toch?
« Laatst bewerkt op: 3 maart 2006, 10:42:24 door Suja »

Chiara

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #4 Gepost op: 5 maart 2006, 11:26:33 »
Ook ik ben in Florida geweest en maar 1 keer op het strand geweest. (En dat was nog wel met de auto haha)
Wij hebben wel een aantal parken bezocht, maar ik geloof nooit dat die parken kunnen tippen aan de meeste Europese parken. We zijn zelfs twee keer Seaworld geweest, naar Disneyworld en naar Universal Studios, ook erg gaaf!
Ook zijn wij inderdaad naar Nescar geweest (racegebeuren) en naar de Nasa. Laatstgenoemde is echt waanzinnig.

Ik zou dolgraag terug gaan naar Florida, maar ik hou niet zo van vliegen.... :wink:

Ik ben benieuwd naar je keuze!

Carine

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #5 Gepost op: 5 maart 2006, 21:32:46 »
Ik sluit me aan bij Florida, maar dan moet je juist naar Key West gaan (het meest zuidelijke puntje van Florida). Dat is echt een romantisch eiland. Je komt er wel met de auto, omdat er een brug naar toe gaat vanaf het vasteland. Het is erg leuk, omdat het allemaal heerlijk laagbouw is gebleven (men mag niet in de hoogte bouwen) en wat er staat heeft nog een ouderwetse uitstraling. Daar zijn we ook gaan snorkelen.

Miami kun je wat ons betreft overslaan, maar de Everglades en Cape Canaveral is echt ook heel erg de moeite waard.

Verder zou ik het in Amerika niet weten. Ondanks Florida kies ik toch voor Canada! Dat is echt prachtig! Maar Amerika is ook fantastisch!

Gwen

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #6 Gepost op: 5 maart 2006, 21:46:34 »
Nou dat wordt dus nog moeilijk. Krijg dus verschillende adviesen. Mijn schoonmoeder zegt west en jullie weer meer oost!

Moeten ons er toch maar eens goed in gaan verdiepen!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #7 Gepost op: 6 maart 2006, 14:22:06 »
ik zit hier met een kriebel in mijn buik... ik wil ook weer naar amerika! het is er zo mooi....

Essie

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #8 Gepost op: 8 maart 2006, 20:48:35 »
Wij gaan van East to West. Ik werk zelf op een RB en als je wil kan je me altijd pb-en. Of gewoon lekker hier vragen, alleen ik ben er niet dagelijks. Amerika is iig erg groot, en wij kozen voor deze route, gezien ik New York wilde zien, maar ook SFO. Wij hebben zelf een reis compleet samengesteld, en kan echt niet wachten tot het zover is.

FutureBride

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #9 Gepost op: 16 maart 2006, 14:35:17 »
Wij willen ook naar Amerika! En dan het liefst op huwelijksreis, moeten maar even kijken of het gaat lukken. We willen wel gaan trouwen, maar hoe/wat of wanneer is nog niet bekend.
Het is allemaal al duur genoeg en met de reis die wij voor ogen hebben wordt het nog lang sparen.

Wij willen namelijk eerst naar New York vliegen. Hier iets van een stedentrip met bezoek aan een NHL ijshockey wedstrijd, hoe we dat nou weer gaan regelen zien we nog wel. Mn vriend is gek van ijshockey, dus tja... MIsschien nog een bezoek brengen aan andere plaatsen.
Dan willen we naar de westkust. Een rondreis maken van 15 dagen waarschijnlijk met auto.

En daarna het liefst nog een weekje aan het strand van Florida.

Zoals je ziet zal dit erg duur worden, ik denk onbetaalbaar voor ons. Ik denk dat we in het westen maar die strandvakantie moeten gaan houden. Alhoewel, Florida heeft toch iets speciaals!

Ik zou je verder niet kunnen adviseren over waar je het beste heen kunt gaan.

Gwen

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #10 Gepost op: 31 maart 2006, 21:49:25 »
We hebben heel wat boeken in huis nu en zijn dus rustig aan het kijken wat ons leuk lijkt.

We hebben nu wel al een paar reizen gezien die we leuk vinden. Een reis lijkt ons echt het einde.

We vliegen dan naar New York daar ga je dan met een auto naar de Niagara Falls en dan door naar Washington DC. Daarvandaan vlieg je dan naar San Francisco. Daar weer met een auto naar Las Vegas en Los Angeles. En daartussen dan nog wat plaatsen enz.

En dan vlieg je van LA weer naar huis! Leek ons dus wel leuk.
Binnenkort maar eens naar het reisbureau en een offerte gaan laten maken van hoeveel dat allemaal moet gaan kosten!

Zodra ik meer weet horen jullie het van me!

FutureBride

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #11 Gepost op: 1 april 2006, 11:07:24 »
KLinkt goed! zo zie je echt veel van het land. Hoelang wil je erover gaan doen?

Gwen

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #12 Gepost op: 1 april 2006, 15:35:51 »
In iedergeval niet meer als 3 weken! Want heb maar drie weken vakantie!
Maar dit wat we gezien hadden is voor 17 dagen geloof ik! Maar ja misschien kan het wat langer, we zien wel!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #13 Gepost op: 1 april 2006, 16:19:41 »
Het klinkt in ieder geval ontzettend gaaf!
Kan me voorstellen dat je hier erg veel zin in hebt.
17 dagen door amerika reizen.... ik ben jaloers!!

Venessa

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #14 Gepost op: 10 april 2006, 11:22:32 »
hier stond reclame
« Laatst bewerkt op: 10 april 2006, 11:47:08 door dromer »

Gwen

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #15 Gepost op: 10 april 2006, 11:30:56 »
Dit is reklame en is dus niet toegestaan!

Essie

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #16 Gepost op: 24 april 2006, 15:38:42 »
Van de mensen die al eens in Amerika zijn geweest... hebben jullie nog leuke of belangrijke tips waar wij op moeten letten???
Net als onze trouwdatum schiet ook dit al op. En omdat ik me alleen met 2 juni bezig houdt, schiet dit er compleet bij in!!

Essie

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #17 Gepost op: 5 mei 2006, 19:40:55 »
Gwen,als je wilt kan ik je altijd wel wat boekjes opsturen hoor. Geldt voor iedereen wel he, maar dan wel bij mij boeken he!!!  :tongue:

Gwen

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #18 Gepost op: 5 mei 2006, 20:53:47 »
Wat lief van je!

We zijn vandaag bij het reisbureau geweest. We hebben een reis gekozen en deze naar onze ideeen aangepast. Hier krijgen we dan een vrijblijvende offerte van!
Dus ben benieuwd wat het gaat kosten!

Maar als ik dan er aan denk, dan heb ik nu al zin om te gaan!

Essie

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #19 Gepost op: 8 mei 2006, 11:57:27 »
En dat is wel in Amerika? Zo ja, waar? Leuk man. Spannend!!

Gwen

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #20 Gepost op: 8 mei 2006, 15:11:02 »
Ja het is america. Maar we kregen geen prijsopgave want we gaan pas in 2007 en daar hebben ze nog geen prijzen van.  :wink:  Terwijl ik nog zo gezegt had dat ik gewoon een indicatie wilde van wat het gaat kosten! Kan je toch ook even de prijzen van 2006 geven! :ohmy: Dus daar gaan we zeker niet boeken!

We hebben er ook nog eens over na gedacht en met elkaar over gehad. En we gaan nu waarschijnlijk alleen de vlucht en auto huur wast leggen. En dan de eerste twee overnachtingen. De rest zien we dan wel! Dat is denk ik meer ons ding. Het avontuurlijke. We willen dan naar New york vliegen. Daar de derde dag een auto op halen en dan naar de Niagara Falls. En dan of weer naar New York of naar Washington DC. We zouden alleen niet weten wat we in Washington moeten doen behalven het witte huis!

Dan vliegen we op dag 7 naar het westen. Denk naar LA of naar SF. En daar zien we dan wel. Wil i.i.g. naar LV. En naar een van de parken. Maar zeker niet veel parken. We willen meer andere dingen gaan doen.
En dan vliegen we of van LA of van SF weer terug naar huis!

Maar dan kunnen we zelf bepalen waar we wanneer blijven en hoelang! Dat leek ons wel leuk!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #21 Gepost op: 9 mei 2006, 10:28:14 »
wow klinkt wel echt super, dan heb je ook wel erg mooi plaatsen meegenomen. alhoewel ik je wel wil zeggen dat ook chicago erg mooi is! daar heb je namelijk ook alle studios van opera winfrey en dr phill, en de sears tower (hoogste toren van heel amerika) plus nog veel meer mooie dingen....

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #22 Gepost op: 9 mei 2006, 11:00:16 »
Klinkt goed Gwen, je ziet dan wel lekker veel!

Gwen

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #23 Gepost op: 9 mei 2006, 11:09:07 »
[quote name=\'dromer\' post=\'86820\' date=\'09 May 2006, 10:28\']wow klinkt wel echt super, dan heb je ook wel erg mooi plaatsen meegenomen. alhoewel ik je wel wil zeggen dat ook chicago erg mooi is! daar heb je namelijk ook alle studios van opera winfrey en dr phill, en de sears tower (hoogste toren van heel amerika) plus nog veel meer mooie dingen....[/quote]

Oh dat wist ik niet, maar het wordt wel erg veel als je ook nog naar chicago moet gaan. We zitten er toch aan te denken om nog een keer naar amerika te gaan en dan weer andere dingen te gaan zien!
Het is ook zo groot he! Als je alles wil zien, moet je geloof ik een jaar er voor uit trekken!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #24 Gepost op: 9 mei 2006, 11:10:17 »
is ook wel zo hoor, want er is in amerika zoveel te zien en te bezichtigen....

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards