collapse

Auteur Topic: Het grote budget-topic, info en tips  (gelezen 224396 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bruidje

  • Gast
Re: Het grote budget-topic, info en tips
« Reactie #50 Gepost op: 5 april 2005, 19:21:54 »
hihihihihui
ik heb alle diploma,s die je kan hebben voor het zwemmen
dus dat moet goedkomen
van A diploma tot het eind diploma met reddingszemmen en alles er bij
kan haast bij beawatsch of hoe je dat dan ook schrijft hihi
heb er alleen het figuur niet voor

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Re: Het grote budget-topic, info en tips
« Reactie #51 Gepost op: 5 april 2005, 19:23:09 »
Waar halen jullie al die leuke smileys toch vandaan!

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote budget-topic, info en tips
« Reactie #52 Gepost op: 5 april 2005, 19:26:04 »
Plaatjes[quote name=\'Jorieke\' date=\'05 April 2005, 19:23\']Waar halen jullie al die leuke smileys toch vandaan!
[post=\"16297\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Deze plaatjes kan je in je e-mails gebruiken en op MSN.

bruidje

  • Gast
Re: Het grote budget-topic, info en tips
« Reactie #53 Gepost op: 5 april 2005, 19:41:57 »
ik probeer me suf maar ik krijg het niet voor elkaar
hoe krijg je ze dan van msn naar je berichtjes
of safe je ze eerst

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote budget-topic, info en tips
« Reactie #54 Gepost op: 5 april 2005, 19:59:03 »
[quote name=\'bruidje\' date=\'05 April 2005, 19:41\']ik probeer me suf maar ik krijg het niet voor elkaar
hoe krijg je ze dan van msn naar je berichtjes
of safe je ze eerst
[post=\"16306\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
Klik er op zodat ze in je mail staan...dan klik je met je rechtermuisknop erop en klik je op eigenschappen. Als het goed is zie je nu bijv. dit staan: http://smileys.smileycentral.com/cat/1/1_4_53.gif.

Dat kopieer je en plak je het IMG...zoals je ook andere plaatjes plaatst

bruidje

  • Gast
Re: Het grote budget-topic, info en tips
« Reactie #55 Gepost op: 5 april 2005, 20:10:55 »
http://smileys.smileycentral.com/cat/11/11_3_4v.gif wacht ff proberen
« Laatst bewerkt op: 5 april 2005, 20:12:55 door bruidje »

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote budget-topic, info en tips
« Reactie #56 Gepost op: 5 april 2005, 20:21:08 »
[quote name=\'bruidje\' date=\'05 April 2005, 20:10\']http://smileys.smileycentral.com/cat/11/11_3_4v.gif wacht ff proberen
[post=\"16329\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
niet bij code maar bij img

Aura

  • Gast
Re: Het grote budget-topic, info en tips
« Reactie #57 Gepost op: 8 januari 2006, 00:10:29 »
Het echte zoekwerk is nu echt begonnen....
Als eerste kwamen we uit op een budget van 18.000 euro...VEELSTE VEEL
Na veel weggelaten en geschoven zitten we nu op 15.000 euro...en ik moet eerlijk zeggen dat het nog niet eens allemaal luxe van het luxe is hoor....Heb zelfs mijn Malediven droom opgegeven( nu alleen Sri lanka waarschijnlijk..ook helemaal te gek)
Ik en serge hebben beide hele verschillende prioriteiten wat we belangrijk vinden...maar de ''gewonere''' dingen zijn ook zo asociaal duur....ik vraag me af hoe jullie onder de 12.000 euro blijven...hier een globale kostenberekening....

plechtigheid kasteelhuur (1,5 uur): 305
Ambtenaar burgelijke stand: 270
Feestzaal (kasteel 4,5 uur) huur:350
bruidssuite: 300
bruidsjurk: 1500
Kostuum (huur): 100
schoenen: 150
kleding bruidsmeisjes: 300
kapper visagie: 190
nagels: 65
lingerie: 150
boeket: 75
Kussentje:25
Ringen: 600
bedankjes: 200
boeketje bloemenkindje: 25
vervoer: 200
reis: 3500
hondenopvang: 400
(bevriende) dj: 200
receptie zaal huur: gratis
receptie: 500
diner: 2300
feest: 2600
fotograaf: 300
taart: 230
uitreksels: 15
trouwboekje: 30
notaris: 350
drukwerk: 450
verzekering: 300

Totaal bedrag: 15.980 euro....wat doen wij zo verkeerd?????? hahahah

ik hoor het graag!

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote budget-topic, info en tips
« Reactie #58 Gepost op: 8 januari 2006, 02:07:14 »
[quote name=\'Aura\' post=\'70352\' date=\'08 January 2006, 00:10\'][color=\"#FF0000\"]bruidssuite: 300 [/color]
[color=\"#FF0000\"]volgens mij kan dit een stuk goedkoper...ik weet niet in welk hotel je overnacht???[/color]

[color=\"#3333FF\"]kleding bruidsmeisjes: 300
Deze kosten liggen aan het aantal bruidsmeisjes...op de Albert Cuyp o.i.d. kan je hele leuke kleren kopen voor niet al te veel geld[/color]

[color=\"#FF0000\"]Kussentje:25
Een ringkussentje kan je ook zelf (laten) maken...ik was € 2,95 kwijt[/color]

[color=\"#3333FF\"]boeket: 75
Dit is afhankelijk van wat voor boeket je neemt, met welke bloemen en of ze te verkrijgen zijn als jullie trouwen...
ik had een boeket met rozen en deze was € 41,-[/color]

[color=\"#FF0000\"]fotograaf: 300
Ik denk dat je hiermee wat aan de lage kant zit, of je moet een bekende hebben die het voor een leuk prijsje doet...[/color]

[color=\"#3333FF\"]taart: 230
De taart kan volgens mij ook een stuk goedkoper...maar dat ligt aan het aantal lagen...reken ongeveer € 3,- per persoon[/color]

[color=\"#FF0000\"]notaris: 350
Gaan jullie op huwelijkse voorwaarden trouwen? Als je in gemeenschap van goederen trouwt, dan kan je deze kosten weg laten.[/color]

[color=\"#3333FF\"]drukwerk: 450
Wij betaalden voor 125 uitnodigingen € 345,- excl. postzegels[/color][/quote]

Ik hoop dat je er iets aan hebt...als je mijn budgetlijst wilt...dan moet je me ff een PB sturen...

Aura

  • Gast
Re: Het grote budget-topic, info en tips
« Reactie #59 Gepost op: 8 januari 2006, 02:31:04 »
Hoi dankjewel ik zou graag je lijst ontvangen dus ik pb je eventjes...en zal even mijn dingetjes onder je tekst schrijven.


[color=\"#FF0000\"]bruidssuite: 300 [/color]
[color=\"#FF0000\"]volgens mij kan dit een stuk goedkoper...ik weet niet in welk hotel je overnacht???[/color]

We zijn uitgegaan  van Karel V hotel...dat is het meest dichtbij bij de verwachte trouwlocatie...mindere hotels hebben we gekeken en dit scheelde vaak maar iets van 50 euro.

[color=\"#3333FF\"]kleding bruidsmeisjes: 300
Deze kosten liggen aan het aantal bruidsmeisjes...op de Albert Cuyp o.i.d. kan je hele leuke kleren kopen voor niet al te veel geld[/color]

ik heb 1 bloemenkindje en 3 (volwassen) bruidsmeisjes....voor de kleine heb ik een super leuk jurkje gezien bij de Quelle voor maar 24,95 maar voor de dames is het iets duurder...ga kijken bij de H&M en de SPS etc...de albert kuyp is dat die markt in a'dam??

[color=\"#FF0000\"]Kussentje:25
Een ringkussentje kan je ook zelf (laten) maken...ik was € 2,95 kwijt[/color]
Waar heb jij het laten maken...ben heel erg benieuwd :biggrin:

[color=\"#3333FF\"]boeket: 75
Dit is afhankelijk van wat voor boeket je neemt, met welke bloemen en of ze te verkrijgen zijn als jullie trouwen...
ik had een boeket met rozen en deze was € 41,-[/color]

Ik wil een lavendel boeket..ik kan me totaal niet indenken hoe duur dat is...dus heb een beetje een gemiddelde gekozen. waar kan ik het beste heen voor een betaalbaar boeket?

[color=\"#FF0000\"]fotograaf: 300
Ik denk dat je hiermee wat aan de lage kant zit, of je moet een bekende hebben die het voor een leuk prijsje doet...[/color]

We hebben de baas van Serge en zijn collega dat zijn amateurfotografen met proffesionele app. dit kost ons niets. Voor de plechtigheid en een kleine reportage willen we graag een profi...vandaar de lage prijs.

[color=\"#3333FF\"]taart: 230
De taart kan volgens mij ook een stuk goedkoper...maar dat ligt aan het aantal lagen...reken ongeveer € 3,- per persoon[/color]

Waar we waarschijnlijk het feest houden maken ze een taart...voor mij hoeft heel zon taart niet maar serge wil het erg graag....waar heb jij de jouwe vandaan?

[color=\"#FF0000\"]notaris: 350
Gaan jullie op huwelijkse voorwaarden trouwen? Als je in gemeenschap van goederen trouwt, dan kan je deze kosten weg laten.[/color]

We trouwen idd. op huwelijkse voorwaarden.

[color=\"#3333FF\"]drukwerk: 450
Wij betaalden voor 125 uitnodigingen € 345,- excl. postzegels[/color]
[/quote]

Daar ga ik nog eens extra pluiswerk naar doen...:biggrin:

Ik hoop dat je er iets aan hebt...als je mijn budgetlijst wilt...dan moet je me ff een PB sturen...
[/quote]


p.s. mischien een stomme vraag hoor...maar kan je op trouwdingen afdingen? zo ja...op welke dingen? :tongue:

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote budget-topic, info en tips
« Reactie #60 Gepost op: 8 januari 2006, 02:38:55 »
[quote name='Aura' date='08 January 2006, 02:31' post='70357']
[color=\"#3333FF\"]kleding bruidsmeisjes: 300
Deze kosten liggen aan het aantal bruidsmeisjes...op de Albert Cuyp o.i.d. kan je hele leuke kleren kopen voor niet al te veel geld[/color]

ik heb 1 bloemenkindje en 3 (volwassen) bruidsmeisjes....voor de kleine heb ik een super leuk jurkje gezien bij de Quelle voor maar 24,95 maar voor de dames is het iets duurder...ga kijken bij de H&M en de SPS etc...de albert kuyp is dat die markt in a'dam??

Jep dat is in Amsterdam

[color=\"#FF0000\"]Kussentje:25
Een ringkussentje kan je ook zelf (laten) maken...ik was € 2,95 kwijt[/color]
Waar heb jij het laten maken...ben heel erg benieuwd :biggrin:

Ik heb een kussen bij de Xenos gekocht...m'n moeder heeft daar een kwart van uitgeknipt en weer dichtgemaakt...twee lintjes er op en klaar...
Klik hier om hem te bekijken

[color=\"#3333FF\"]boeket: 75
Dit is afhankelijk van wat voor boeket je neemt, met welke bloemen en of ze te verkrijgen zijn als jullie trouwen...
ik had een boeket met rozen en deze was € 41,-[/color]

Ik wil een lavendel boeket..ik kan me totaal niet indenken hoe duur dat is...dus heb een beetje een gemiddelde gekozen. waar kan ik het beste heen voor een betaalbaar boeket?

Je kan het beste gewoon bij een aantal bloemisten informeren naar de kosten

[color=\"#3333FF\"]taart: 230
De taart kan volgens mij ook een stuk goedkoper...maar dat ligt aan het aantal lagen...reken ongeveer € 3,- per persoon[/color]

Waar we waarschijnlijk het feest houden maken ze een taart...voor mij hoeft heel zon taart niet maar serge wil het erg graag....waar heb jij de jouwe vandaan?

Bij een bakker hier in Weesp...

[/quote]

p.s. mischien een stomme vraag hoor...maar kan je op trouwdingen afdingen? zo ja...op welke dingen? :tongue:

Ik heb nergens wat of af hoeven dingen...en ik zou ook niet weten waarop je dat zou kunnen doen...

Je laat je jurk toch misschien maken in Weesp...ik heb nog een bon waarmee je kan kiezen tussen een paar schoenen of een lingerieset...die krijg je dan cadeau als je je jurk daar laat maken...scheelt weer in de kosten...de bon is wel alleen geldig tot 5-2006...dus dan moet je even informeren of je hem voor die tijd kan inleveren...
[/quote]

Joanne

  • Gast
Re: Het grote budget-topic, info en tips
« Reactie #61 Gepost op: 8 januari 2006, 10:14:45 »
hoe kom je bij het drukwerk zo duur uit ?? ik kom max op 250 90 kaarten  
Bruidsboeket kan denk ik ook goedkope
ringkussen ook - mijn schoonmoeder gaat er ook eentje maken hij is in d kleur van mijn jurk. Van de week stof wezen kopen.
hondenopvang - niemand die dat voor je kan doen voor een kleine vergoeding ??
je jurk  daar is waar jezelf voor kiest.
Huwelijkreis en bruidsuite ?? 1tje laten vallen mischien.

denk dat ik zo ng wel een paar dingen heb waarvan ik denk kan minder

Goofypv

  • Gast
Re: Het grote budget-topic, info en tips
« Reactie #62 Gepost op: 8 januari 2006, 14:26:30 »
plechtigheid kasteelhuur (1,5 uur): 305  Ambtenaar burgelijke stand: 270

->  400 euro incl. ambtenaar en trouwboekje en dan trouw ik toch in een authentieke boerderij

Feestzaal (kasteel 4,5 uur) huur:350 -> huur 150 euro en dan turfen voor drank
bruidssuite: 300 -> heb ik niet
bruidsjurk: 1500
Kostuum (huur): 100
schoenen: 150
kleding bruidsmeisjes: 300 -> ik wilde hier maar 100/150 max. aan uitgeven
kapper visagie: 190 -> haar doet mijn schoonzus en visage oriflame 25 euro
nagels: 65 -> doe ik niet
lingerie: 150
boeket: 75
Kussentje:25
Ringen: 600
bedankjes: 200 _> in de uitverkoop gekocht
boeketje bloemenkindje: 25
vervoer: 200 -> 40,00 per dag
reis: 3500 -> hahah die wordt wel duurder 5.000
hondenopvang: 400 -> niet nodig
(bevriende) dj: 200 -> idem ongeveer
receptie zaal huur: gratis
receptie: 500
diner: 2300 -> alleen daggasten, lopend koud buffet
feest: 2600
fotograaf: 300 -> idem ongeveer
taart: 230
uitreksels: 15
trouwboekje: 30
notaris: 350 -> hebben wij niet
drukwerk: 450 -> zelf ontworpen en wordt geprint, ipv gedrukt
verzekering: 300 -> doen wij niet

Totaal bedrag: 15.980 euro....wat doen wij zo verkeerd?????? hahahah

ik hoor het graag!
[/quote]

happygirl

  • Gast
Re: Het grote budget-topic, info en tips
« Reactie #63 Gepost op: 8 januari 2006, 15:14:48 »
pfff ik vind dit wel moeilijk hoor. onze dag gaat zon 6000 euro kosten ecxl kleding en huwelijksreis
maar wij houden geen feestavond. wel alles verder zeer luxe maar we houden het vrij intiem (30 daggasten en totaal 80 receptie). je hebt er niet bijstaan hoeveel mensen er meeeten.....voor een goed buffet en misschien ook wel dinee reken ik zelf ongeveer 50 pp, en dat is best veel...meestal kan dat veel goedkoper, bij jou kom ik dan aan 46 mensen dat is best veel?! Ik weet niet wat voor auto je wil maar kijk eens rond in de omgeving of gewoon in de buurt, er zijn veel mensen met een oldtimer die voor een lagere bijdrage hun auto een dagje uitlenen. voor een moderne auto kun je ook gewoon bij hertz ofzo kijken. Mijn jurk was 1300 maar met assecoires en vermaakkosten zit je zo aan de 2000 euro, maar gelukkig betaalt mams die bij mij.
die verzekering vindt ik ook erg duur, ik heb wel gekeken en die van mij werd lager berekent.....alleen mijn budhet is lager, misschien een idee om een gedeelte te verzekeren?! wij doen het helemaal niet.
en dat
is natuurlijk heel persoonlijk maar ik vindt 600 euro voor de ringen wel veel.
Maar eigenlijk heb ik wel het idee dat je alles realistisch ingeschat hebt. het is id maar wat je allemaal wilt! een kasteel scheelt nogal met een partycentrum of restaurant!

succes met sparen in iedergeval :tongue:

Kaya

  • Gast
Re: Het grote budget-topic, info en tips
« Reactie #64 Gepost op: 8 januari 2006, 15:35:02 »
Goofypv, door wie laat je die visagie van oriflame doen? Ik ben op internet aan het zoeken, maar kan er niets over vinden? /ook op de site van oriflame staat hier niets over... Kun je me hier wat meer over vertellen? Thanx!
« Laatst bewerkt op: 8 januari 2006, 15:35:19 door Kaya »

Goofypv

  • Gast
Re: Het grote budget-topic, info en tips
« Reactie #65 Gepost op: 8 januari 2006, 16:12:51 »
je kan oriflame via de site benaderen, deze vraagt dan om je adresgegevens... hij laat dan een regiomanager naar je bellen en zij vraagt verder en kijkt wie er in jouw buurt beschikbaar is.
mijn regiomanager zit in spijkenisse en mijn gastvrouw komt ook uit maassluis.

17-1 heb ik mijn proef make-up (ala tupperwareparty) is gratis en dan op de dag zelf 25 euro.

Sandra

  • Gast
Re: Het grote budget-topic, info en tips
« Reactie #66 Gepost op: 8 januari 2006, 17:38:10 »
Je drukwerk is al genoemd, maar vind ik ook best duur. Verder, als je graag op een zaterdag wilt trouwen en feesten, en dan ook nog eens in een kasteel, dan kost dat nou eenmaal veel geld.
Ik zou het er niet voor over hebben, meer dan 10.000 euro voor 1 dag.

Een bruidssuite, is dat echt een vereiste? Ik vind 300 euro erg veel voor 1 nachtje, en je gaat ook al op honeymoon.

Je nagels, hoe belangrijk vind je dat? Je zou ook plakkers kunnen nemen ipv een styliste die er 65 euro voor vraagt. Of ze zelf goed verzorgen en parelmoerkleurig lakken.

Ringen van 600 euro, kan ook voor 400.
 
Ik zie 400 euro aan hondenopvang staan.. is dat voor tijdens je honeymoon? Want dat vind ik erg veel, ik weet niet hoe lang je weg gaat?
En is er niet een vriendin of familielid die op wil passen? Dan zou je alleen een evt. uitlaatservice a 5 euro p.d. kwijt zijn.  En zelfs als je voor 3 weken weg gaat, het hoef echt geen 20 euro per dag te kosten.

Ik zou zelf ook nooit 3500 uitgeven aan een honeymoon, maar dat is persoonlijk  :)

En die verzekering, kijk daar goed mee uit. Vaak verzekeren ze dingen maar half, en heb je geen waar voor je geld. Ik vind 300 euro erg veel!

jodie

  • Gast
Re: Het grote budget-topic, info en tips
« Reactie #67 Gepost op: 8 januari 2006, 19:59:34 »
en ik zie dat je de jruken voor de bruidsmeisjes betaald? Ik weet niet of dta standaard is maar ik ga mijn gatsen echt nietaankleden hoor, ook mijn bruidsmeisje niet, het is een eer dta ze gevraagd worden en wij bruidsparen zijn al genoeg kwijt. tenzij je allerlei eisen hebt dta ze in hetzelfde gekleed komen zou ik het niet doen.
wij trouwen ook in een kasteel en zijn voor heel het kasteel+ champagne boorel 50 man+ luxe diner met 25 man en feestavond met 100 man inclusief mix dranken en uitgebreide4 hapjes 7000 euor kwijt, ik weet niet of dat een beetje overeen komt?

Kimmie

  • Gast
Re: Het grote budget-topic, info en tips
« Reactie #68 Gepost op: 9 januari 2006, 08:56:46 »
denk dat de meeste dingen waar je nog op kunt bezuinigen wel genoemd zijn. Drukwerk, taart (de onze kost 62 euro en ziet er als het goed is heel mooi uit, met twee lagen en twee smaken) en bruidssuite ( je moet je voorstellen dat je er waarschijnlijk pas laat bent en dan 's ochtends voor 11:00 er weer uit moet zijn. Je zou ook kunnen kiezen om bv een lekker ontbijtje thuis te laten bezorgen de dag erna of zo, ook feestelijk en een stuk goedkoper).

Trouwens, die notariskosten, weet je die al zeker? Rondbellen om te vragen wat dat bij verschillende notarissen kost kan ook nog wel een besparing opleveren. Of erger...dat het uiteindelijk duurder uitvalt....

Nienke

  • Gast
Re: Het grote budget-topic, info en tips
« Reactie #69 Gepost op: 9 januari 2006, 10:45:36 »
jeetje...moeilijk hoor!

Bij ons is het vooral betaalbaar omdat mijn moeder de jurk betaald, we niet op huwelijksreis gaan, en geen feestavond hebben. Daarmee ben je niet geholpen denk ik...

Ik vind vooral je diner erg duur eigenlijk, wie eten er allemaal mee? Je moet je niet verplicht voelen iedereen eten te geven hoor!! Bij ons eet ook alleen de naaste familie mee, de rest niet, en dat snappen ze best.

Verder kan je er ook nog aan denken dat je bij je jurk vaak wel iets gratis krijgt, bijvoorbeeld de lingerie of schoenen, dat scheelt toch weer!

C&J

  • Gast
Re: Het grote budget-topic, info en tips
« Reactie #70 Gepost op: 9 januari 2006, 10:47:17 »
Helaas is trouwen nu eenmaal duur....
Maar wees wel reeel voor jezelf: stel een maximaal budget voor en maak keuzes. Als je echt alles wil, dan gaat dat nu eenmaal veel geld kosten.
Wat is bijvoorbeeld erg belangrijk voor jullie op zo'n dag en wat is minder belangrijk?
Voor ons is de fotograaf, ringen en het avondfeest belangrijk, dat zijn grote kostenposten. Minder belangrijk vinden we trouwvervoer (gewoon eigen auto met een mooi bloemstuk ofzo), nagels, bruidsmeisjes (hebben we niet) bedankjes etc. Honeymoon doen we een half jaar later, dit is ons jaarlijkse 'vakantiebudget'.
Je kunt ook veel besparen door dingen zelf te maken: bedankjes bijvoorbeeld, zelf uitnodigingen hebben we zelf gemaakt, dit kost ons rond de 100 euro oncl postzegels voor zo'n 100 uitnodigingen. Het kost alleen erg veel tijd en die tijd moet je hebben!

En misschien meest belangrijk: je wilt niet nog jaren je bruiloft gaan afbetalen, het leven gaat verder en er moet ook na je bruiloft geld zijn voor leuke dingen toch? Gewoon reeel zijn en goed budgetteren!

Aura

  • Gast
Re: Het grote budget-topic, info en tips
« Reactie #71 Gepost op: 9 januari 2006, 14:19:55 »
Bedankt voor al jullie tips...ik ga er zeker naar kijken...en heb al contact met www.betaalbaartrouwen.nl en dit ziet er erg hoopvol uit :biggrin:...
Gelukkig gaan we niet lenen voor onze bruiloft maar sparen en alle extraatjes gaan erin....
Nu heb ik zoiets van we gaan meer op het budget letten maar nu gaat mijn aanstaande uit zijn dak met ideeen hhahaha....
We hebben nog wel eventjes maar vind de prijzen echt schrikbarend hoog....

Marlieske

  • Gast
Re: Het grote budget-topic, info en tips
« Reactie #72 Gepost op: 9 januari 2006, 23:39:28 »
Wij hebben vooral gekeken naar het allemaal wat minder "overdreven" met de kosten te doen, ik heb liever een mooiere jurk als bv cadeautjes om de gasten bij het vertrek mee te geven, wat vaak direct op het toilet-plateutje word gezet. Wij geven zakjes M&M's (Michel & Marlies) m'n pa werkt bij de Mars dus zeer goedkoop en eetbaar presentje.

Het lopend buffet schrappen we, we vinden dat onze daggasten goed te eten krijgen en dat niet aan zullen raken, als het feest om 8 uur begint krijg je dus rond 22.00 dat buffet dat je avond in 2-en splits dat heb ik helaas maar wat te vaak meegemaakt en wij kiezen daar dus niet voor, daar is je band/dj te duur voor en het feest te leuk voor, wij kiezen dus voor hapjes, dat is dus echt stukken goedkoper.

Ik denk dat het maar net is wat je kiest.., een taart kan je ook ergens anders laten maken of je neemt losse gebakjes, niets moet alles mag!! gewoon rond bellen en misschien die bruidssuite laten vallen als je al n reis hebt geboekt.

Tja tis maar net waar je voor kiest en dat is gewoonweg heeeeel persoonlijk.

Groetjes Marlies

Irene

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1587
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote budget-topic, info en tips
« Reactie #73 Gepost op: 10 januari 2006, 09:19:24 »
Wij hadden 's avonds ook geen lopend buffet, om dezelfde reden. Niemand heeft het gemist hoor!!

Marlieske

  • Gast
Re: Het grote budget-topic, info en tips
« Reactie #74 Gepost op: 10 januari 2006, 18:42:40 »
Ik vind het ook totaal overbodig, als je daggasten hun maagje goed gevuld hebben dan hoeven de avond gasten die rond 20.00 arriveren toch er niet van uit te gaan dat ze ook een compleet diner krijgen?
Wij vonden dat in ieder geval niet nodig en daarmee schrap je een grote kostenpost

Groetjes Marlies

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards