collapse

Auteur Topic: Tattoo / Piercing  (gelezen 364309 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

carol.line

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Gepost op: 8 maart 2006, 14:59:51 »
En vooral waar, wat, en waarom?

Ik zal beginnen:

Ik heb twee tattoo's: een kleintje in mijn linkerlies en een grotere net boven mijn kont.
het kleintje is een chinees teken van mijn chineese sterrenbeeld. de grote is een tribal, beetje eigen ontwerp.

Piercings zitten in mijn oor (twee per oor laag, en in linkeroor hoog) en mijn navel.

Eleonora

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #1 Gepost op: 8 maart 2006, 15:13:32 »
Hmmmmmmm,
als hoog in je oor ook mee telt dan heb ik 1 rechtsboven.
Maar ik zie het toch meer als een gewoon gaatje in je oor. Geen piercing.

Verder niets. Geen tatoo's.

Ik vind het wel leuk, maar zou niet weten wat en waar.
En het is voor altijd.
Een oud gerimpeld wijf met een tatoo zie ik niet echt zitten. Hahaha
Toch denk ik er wel vaak over, maarja ben er toch nog niet helemaal overuit.

Piercings vind ik ook leuk in wenkbrouw, middelste stukje oor (dus niet in de rand van de oorschelp) en in de navel is ook leuk.
Maarja vanwege mijn werk valt de wenkbrouw al af.
Misschien dat ik er ooit nog wel eentje neem.  :unsure:

Lekker vaag he :laugh:

truckster

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #2 Gepost op: 8 maart 2006, 15:19:10 »
Ik heb op mijn rechter bovenarm een hartje en op mijn linker bovenarm een roosje ge tatoeerd.
Door mijn navel zit een piercing.
Komt denk ik nog wel meer bij, zoals een scania logo met de namen van mijn kinderen.
En ik wil graag een slangetje op mijn onderbeen.

LindaB

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #3 Gepost op: 8 maart 2006, 15:31:26 »
Piercings (navel & tong) heb ik gehad, maar nu niet meer, piercings zijn niet echt mijn ding. Tattoos...kleine vleugeltjes op mn rug, zwaluwen op mn borst, rozen om mn pols, vlammend hart op rechterbovenarm en aan de binnekant een doodskopje met roze strik. Op mn linkerarm een vrouwtje die staat voor mij.. En ga nog wel even door, ben van plan mn armen helemaal op te vullen (sleeves), rechterarm eerst en dan de ander...

biancje

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #4 Gepost op: 8 maart 2006, 15:53:07 »
Ik heb alleen gaatjes in mijn oren... dus eigenlijk niets   :tongue:   Ik hou er ook niet zo van

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Tattoo / Piercing
« Reactie #5 Gepost op: 8 maart 2006, 16:03:34 »
Ik heb een tattoe op mijn rechterbovenarm...een kattenkop...

Marlieske

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #6 Gepost op: 8 maart 2006, 16:05:39 »
M'n eerste piercings had ik al met 3 maanden oud, mn moeder dacht ze huilt nu toch al dan maar gaatjes in de oren laten schieten.

Op mijn 14de een navelpiericing laten plaatsen en dat was toen vrij uniek, ik was de eerste in de wijde omgeving en eigenlijk te jong om te mogen.... maar de piercingman vertrouwde mijn valse leeftijd wel  :biggrin:

tatoo's dat durf ik niet aan, ben bang dat ik spijt ga krijgen vind het als het goed gedaan is, vaak wel erg mooi.

kim2001

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #7 Gepost op: 8 maart 2006, 16:11:18 »
piercings niet meer, ik had er 3, tong navel en wenkbrauw (wel heb ik 8 gaatjes in mijn oren)
Ik heb 2 tatoo's 1 op mijn onderrug een vlinder in tribal stijl en 1 op mijn kuit een elfje (zeg maar elf  :lol2: 19cm lang) met de naam van onze dochter eronder
ik wil graag nog een tatoo om mijn pols.

knuffelbeertje

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #8 Gepost op: 8 maart 2006, 16:13:34 »
ik heb gewoon gaatjes in mijn oren  ja voor oorbellen het ander gat is om te luisteren wat moeilijk is hihihihih

en ik heb een tatoo eh ff denken op mijn rechter schouder een dolfijntje die uit het water springt-golf

verder heb ik niks vindt dit genoeg
oh ja waarom omdat ik dolfijnen helemooie beesten vindt en ik heb deze al zo 6 jaar ik weet nog goed mijn zoontje was toen 4 en zei mama als je gaat douche gaat hij er toch af hahaha hij dacht dat het een kauwgomplaatje was wat heerlijk he die kinder logica

LindaB

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #9 Gepost op: 8 maart 2006, 16:26:11 »
Mijn vriend en ik zijn allebei getattoeerd (hij zit helemaal onder), en een paar goede vrienden van ons ook. Hun kinderen zijn zo gewend aan hun ouders vol plaatjes dat ze toen ze heel jong waren in het zwembad vroegen, waarom de andere mensen zo bloot waren, hahaha.

bruidje

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #10 Gepost op: 8 maart 2006, 16:43:43 »
ik heb alleen gaatjes in mijn oor

zaai he hahahahaha

Seer

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #11 Gepost op: 8 maart 2006, 17:43:34 »
Ik heb 2 tattoos. Eentje op mijn schouderblad, een tribal. En een op mijn enkel, loopt vanaf de onderkant bij mijn voet richting kuit.
Verder heb ik een aantal piercings....6 stuks...1 in mijn tong, 1 navel, 1 tepel en nog 3. Nou ja goed jullie weten wel waar denk ik zo...
Zou er nog een tepel bij willen, maar die was zooooo pijnlijk!!
En ik heb nog een ontwerp van een tattoo voor net boven mijn bilspleet. Een best grote en daarom ook duur....350 euro....Eerst wat anders doen he :biggrin:

Mayke_Gaat_06-06-06_Trouwen

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #12 Gepost op: 8 maart 2006, 18:04:15 »
Ik heb twee tattoos:

1 Ankh aan de binnenkant van mijn rechterenkel en een abstract oog op mijn rechter borst.

jodie

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #13 Gepost op: 8 maart 2006, 18:11:38 »
twee eentje op mijn bovenarm en eentje op mijnr rug

fieken

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #14 Gepost op: 8 maart 2006, 20:34:22 »
all clear here!!!!!! ongeschonden nog haha puur

bianca

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #15 Gepost op: 8 maart 2006, 20:50:11 »
Ik heb in totaal tien gaatjes in mijn oren, waarvan in mijn linkeroor helemaal boven in en in het middelste stukje van mijn oor! Weet eigenlijk niet of dit onder piercings valt, die in het midden geloof ik wel.
En een tattoo die komt hoop ik ooit nog een keer!

K en P

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #16 Gepost op: 8 maart 2006, 21:04:52 »
Ik heb 17 oorbelgaatjes, waarvan 1 in dat flappie direct naast je oor.
Ik heb 8 navelpiercings (en ja dat past  :tongue: )
Verder heb ik nog 3 intiempiercings om het netjes te zeggen.

Na ons trouwen laat ik pas mn eerste tattoo zetten. Ik wil hem op de bovenkant van mn voetwreef en aangezien ik open schoenen wil op de bruiloft lijkt het me beter te wachten.

silvana

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #17 Gepost op: 8 maart 2006, 21:35:51 »
ik heb een tattoo, eentje maar hoor en wel een zwart kunstzinnig zonnetje boven mijn enkel.
meer hoef ik er niet vindt het wel goed zo.
piercings heb ik niet.

vindt een piercing in de navel wel mooi, maar meer iets voor pubers die te-korte truitjes dragen hahaha.

Amy

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #18 Gepost op: 8 maart 2006, 21:56:24 »
Jeetje...wist niet dat het tegenwoordig niet meer gewoon was om niets te hebben  :biggrin:
Ik wilde altijd een piercing in mijn wenkbrauw..maar helaas mijn werk (en mijn vriend) laten dit niet toe.
Geen tatoo voor mij..vind het echt afschuwelijk! (bij mij dan..iedereen moet lekker zelf weten wat ie doet)

bruidje

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #19 Gepost op: 9 maart 2006, 07:31:07 »
haha ik kijk er gewoon van op dat er zoveel meiden eigenlijk tottoo,s hebben en piercings
ik heb altijd gedacht dat er minder mensen waren die geen piersing of tato hebben.
maar het blijkt anders om te zijn hahahaaa

ach als ze nu vragen heb je iets bijzonders zeg ik jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa geen tattoo en geen piercing hihihihihihihihihi

ach ieder zijn ding ik vind tatto,s mooi om te zien
al vind ik die onder gerekende lichaams niet mooi meer eerder lelijk aangezien je lichaam een natuurlijk iets is

daar in tegen kan ikeen klein beestje of een teken erg mooi vinden
ook sommige mannen die een schilderij van bv eenb dier of iets of iemand dan denk ik van whaaw die dattoo is echt mooi.
maar dan wel bij iemand anders hahahaha

Sjakie

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #20 Gepost op: 9 maart 2006, 08:32:41 »
Dat valt mij ook op, dat er vooral heel veel meiden zijn met tattoo's! Ik houd het bij een gaatje in allebei m'n oren, verder past het allemaal niet bij mij!

shirley

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #21 Gepost op: 9 maart 2006, 11:02:45 »
ik heb 5 gaatjes in mn oren, waarvan 1 boven in m'n oor.
1 piercing in m'n navel en 1 piercing in m'n tong, tatoos heb ik niet.

kus shirley

Carine

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #22 Gepost op: 9 maart 2006, 21:33:55 »
Alleen maar de standaard gaatjes in mijn oren, aan iedere kant één. Tattoos houd ik niet van voor mezelf. Bij anderen vind ik het soms wel erg mooi staan. Een ringetje door een wenkbrauw staat bij sommigen ook goed, maar daar begin ik ook niet aan. Nog knap dat ik uberhaupt ergens gaatjes hebt... ik vind alles snel te pijnlijk...  haha :rolleyes:

Gwen

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #23 Gepost op: 10 maart 2006, 10:05:14 »
Ik heb wel van die standaart gaatjes in mijn oor, maar daar doe ik nooit oorbellen in. Verder heb ik helemaal niks.

Wilde wel eens een tongpiercing, maar dat is mij afgeraden, omdat ik een zeer zwak gebit heb. Verder heb ik wel eens over een tattoo na gedacht, maar ben tot de conclusie gekomen dat dat niks voor mij is!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Tattoo / Piercing
« Reactie #24 Gepost op: 10 maart 2006, 10:56:54 »
Heb 3 gaatjes in rechter oor en 2 gaatjes in linker oor.
wilde vroeger altijd een navelpiercing, maar zelfs na een operatie waarbij mn navel de dupe was kreeg ik een ontsteking... ben nogal gevoelig voor ontstekingen volgens mij...
Dus conclusie, dan maar geen navelpiercing, daarbij vond mn wederhelft het ook afschuwelijk.

Een tattoo, daar krijg ik spijt van, dat weet ik van mezelf... dus we houden het lekker zo

Anke

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards