collapse

Auteur Topic: Op Welke Dag Ben Je Getrouwd/ga Je Trouwen?  (gelezen 28373 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bruidje2008

  • Gast
Op Welke Dag Ben Je Getrouwd/ga Je Trouwen?
« Reactie #50 Gepost op: 11 juni 2007, 15:46:48 »
Wij wilde graag op vrijdag 6 juni 2008 trouwen. Maar omdat wij graag willen trouwen op Landgoed Wolfslaar maar daar geen receptie/ diner/ feest wilde organiseren konden we alleen 's ochtends of tussen de middag trouwen. Omdat wij graag 's middags willen trouwen hebben we gekozen voor donderdag 5 juni 2008, een dagje eerder dus! Wij hebben verder geen binding met de datum, na het huwelijk natuurlijk wel  :tongue:

nisanlin

  • Gast
Op Welke Dag Ben Je Getrouwd/ga Je Trouwen?
« Reactie #51 Gepost op: 11 juni 2007, 16:15:27 »
Wij trouwen op een woensdag. Toeval, want mijn vriend had bedacht 2 jaar na onze verloving te trouwen en toen ik zag dat dat op een woensdag viel vond ik dat prima, vind woensdag een leuke dag en niet zo standaard als de vrijdag. In het weekend trouwen vind ik eigenlijk niet leuk en is bij ons ook duurder. Op zondag kun je bij ons sowieso niet trouwen. Bij ons is het op maandag en donderdagochtend gratis (maar dan mag je geen publiek meenemen!), wij betalen ongeveer 200 euro en op zaterdag is het nog 80 euro duurder.

triesje

  • Gast
Op Welke Dag Ben Je Getrouwd/ga Je Trouwen?
« Reactie #52 Gepost op: 12 juli 2007, 15:37:00 »
Wij trouwen op vrijdag omdat ik de zaterdag gewoon te duur vond !!!
Hahahahaha..........
 :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:

sweetkaylee

  • Gast
Op Welke Dag Ben Je Getrouwd/ga Je Trouwen?
« Reactie #53 Gepost op: 19 juli 2007, 13:53:44 »
Als alles doorgaat dan trouwen op vrijdag 08-08-2008,deze datum is speciale datum voor ons en ja die viel toevallig op een vrijdag

Noukie

  • Gast
Op Welke Dag Ben Je Getrouwd/ga Je Trouwen?
« Reactie #54 Gepost op: 26 juli 2007, 14:30:46 »
Zaterdag!

Rosie

  • Gast
Op Welke Dag Ben Je Getrouwd/ga Je Trouwen?
« Reactie #55 Gepost op: 30 juli 2007, 20:14:57 »
Wij trouwen op een zaterdag, da's in Belgiƫ de meest voor de hand liggende dag en bovendien hoeft er niemand de dag nadien te werken.
« Laatst bewerkt op: 7 augustus 2007, 13:07:14 door Rosie »

Yvy

  • Gast
Op Welke Dag Ben Je Getrouwd/ga Je Trouwen?
« Reactie #56 Gepost op: 31 juli 2007, 16:33:26 »
Wij trouwen op een zaterdag, wel zo makkelijk, hoeft niemand vrij te regelen, en daarna heeft iedereen nog een dag om bij te komen, voor de werkweek weer begint.

Noukie

  • Gast
Op Welke Dag Ben Je Getrouwd/ga Je Trouwen?
« Reactie #57 Gepost op: 8 augustus 2007, 17:02:09 »
[quote name=\'Noukie\' post=\'126001\' date=\'26 July 2007, 14:30\']Zaterdag![/quote]
uhhh... we hebben door omstandigheden de datum aan moeten passen en nu wordt het dus toch een vrijdag!

linda72

  • Gast
Op Welke Dag Ben Je Getrouwd/ga Je Trouwen?
« Reactie #58 Gepost op: 24 augustus 2007, 07:19:26 »
Wij trouwen op een woensdag omdat we onze schoonvader ontzettend missen... hij is nog niet zo lang overleden. We willen hem deze dag toch herdenken en daarom trouwen we op zijn verjaardag !! gasten vinden het geen probleem want het is bijna allemaal directe familie en die krijgen toch een bijzonder verlofdag  :laugh:

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Op Welke Dag Ben Je Getrouwd/ga Je Trouwen?
« Reactie #59 Gepost op: 24 augustus 2007, 09:08:01 »
Wij trouwen op vrijdag, omdat mijn broer internationaal vrachtwagenchauffeur is en anders moest hij een hele week vrij nemen en nu kan hij een korte route krijgen en er dus wel bij zijn. Dus het was aardig praktisch om op vrijdag te trouwen en ik vind het fijn dat de andere gasten veelal de volgende dag niet hoeven te werken ( behalve waarschijnlijk collega's van ons, we werken in de verpleging)

angelique_20

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
Op Welke Dag Ben Je Getrouwd/ga Je Trouwen?
« Reactie #60 Gepost op: 24 augustus 2007, 09:35:14 »
Wij zijn ook op vrijdag getrouwd 13-07-2007, vonden gewoon een leuke datum, en omdat we zaterdag belachelijk duur vonden, dat kwam op 920 euro  :blink:
Maar ik vind het echt belachelijk waarom er zoveel verschil in prijs moet zitten, wij hebben 700 euro betaald  :blink:
En omdat we de laatste waren bij de locatie waren we verplicht om iets bij hun te organiseren, waren we al van plan dus kwam dat mooi uit :)

Ike

  • Gast
Op Welke Dag Ben Je Getrouwd/ga Je Trouwen?
« Reactie #61 Gepost op: 28 augustus 2007, 22:49:05 »
Wij gaan ook op een vrijdag trouwen.
De grootste reden is de datum 8-8-2008 en dat de meeste mensen van ons feest de dag er na vrij zijn.

Jessica2008

  • Gast
Op Welke Dag Ben Je Getrouwd/ga Je Trouwen?
« Reactie #62 Gepost op: 27 september 2007, 12:20:09 »
wij gaan op woensdag trouwen  :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards