collapse

Auteur Topic: In Hoeveel Bruidszaken Ben Je Gaan Kijken?  (gelezen 18165 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sjattie

  • Gast
In Hoeveel Bruidszaken Ben Je Gaan Kijken?
« Gepost op: 22 maart 2006, 17:31:44 »
Ik ben benieuwd in hoeveel bruidszaken jullie zijn gaan kijken voor dé Jurk.

En je hoort ook vaak dat velen toch de jurk kiezen die ze het eerst hebben gezien en gepast. Klopt dat??

Het duurt voor mij nog een hele tijd (eind dit jaar) dat ik ga kijken, maar vroeg me af wat verstandig is. Ben bang als ik maar in 2 zaken ga kijken dat ergens anders MIJN jurk blijft hangen.
Of misschien tref je in een andere zaak een hele goede verkoopster die precies de jurk bij jou weet.

Ben benieuwd hoe dit bij jullie is gegaan??

Liefs Sjattie
« Laatst bewerkt op: 22 maart 2006, 17:32:46 door sjattie »

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
In Hoeveel Bruidszaken Ben Je Gaan Kijken?
« Reactie #1 Gepost op: 22 maart 2006, 17:37:31 »
Ik dus in 3.
1ste: wel een mooie jurk gepast maar voelde nog niet helemaal goed. Verschillende jurken gepast
2de: absoluut helemaal niks voor mij! in 5 minuten waren we weer weg
3de: deze winkel heb ik de dag dat we bij de andere 2 een afspraak hadden nog gebeld omdat de 2de winkel zo tegen viel. Daar verkochten ze het merk dat ik eigenlijk al in mijn hoofd had maar te duur vond. Dat is het dus toch geworden! Voelde meteen goed dus niet verder wezen zoeken!

Candijtje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 467
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
In Hoeveel Bruidszaken Ben Je Gaan Kijken?
« Reactie #2 Gepost op: 22 maart 2006, 19:22:35 »
Ben in 1 winkel gaan kijken waar ze veel verschillende merken verkochten. Ook veel jurken aangehad maar toch blijven steken op de 1e jurk die ik had en dat is hem ook geworden dus!

Marialice

  • Gast
In Hoeveel Bruidszaken Ben Je Gaan Kijken?
« Reactie #3 Gepost op: 22 maart 2006, 19:22:41 »
Ik ben in 2 zaken geweest. In de 1e heb ik verschillende jurken gepast, waaronder hele mooie maar twijfelde toch. In de 2e heb ik maar 1 jurk aangehad, dat was hem meteen. Daarna ook niet meer verder gekeken.

Carine

  • Gast
In Hoeveel Bruidszaken Ben Je Gaan Kijken?
« Reactie #4 Gepost op: 22 maart 2006, 21:04:01 »
Ik ben in 4 bruidszaken wezen kijken. Overal wel een mooie jurk gevonden, maar het was nog steeds niet van Wauw dat is 'm. Bij de vierde winkel had ik een hele mooie jurk aan, maar omdat m'n moeder niet mee was hadden we een nieuwe afspraak gemaakt zodat zij ook mee kon. M'n moeder was niet echt weg van de jurk dus heb ik nog een paar andere jurken aangedaan en daar zat 'ie tussen! Wel duurder dan we begroot hadden :sad:  :rolleyes: maar wel helemaal mijn jurk! Toen had ik ook geen behoefte meer om verder te zoeken. En dat heb ik gelukkig nog steeds niet!!  :laugh:  :biggrin: Oftewel: volg je gevoel. Ben je niet helemaal tevreden; twijfel je toch? Maak een nieuwe afspraak en neem iemand anders mee. En kijk ook eens bij een andere bruidszaak. Of je moet meteen bij de eerste keer passen je jurk vinden!

Thora&Neanie

  • Gast
In Hoeveel Bruidszaken Ben Je Gaan Kijken?
« Reactie #5 Gepost op: 22 maart 2006, 21:06:41 »
Ik kan de pol niet invullen want ik ben in geeneen bruidszaak geweest :sad:

Marlieske

  • Gast
In Hoeveel Bruidszaken Ben Je Gaan Kijken?
« Reactie #6 Gepost op: 22 maart 2006, 21:47:08 »
Ik ben in 2 zaken wezen kijken en heb bij beide gepast, bij de eerste zaak ben ik alleen wezen orienteren wat er allemaal voor stijlen waren en modelen. Het was open zondag en liep zomaar ff binnen.
De jurken die ik paste koos ik alleen op model en niet omdat ik ze mooi vond want kopen wilde ik er niet al werd ik vriendelijk geholpen hoor. (ik vond de jurken vooral veelste duur)

Bij de 2de zaak heb ik een afspraak gemaakt en bij de 1ste jurk was het bingo, alles totaal 6 jurken aangehad, waarvan de 1ste 3 spuuglelijk hihi  :biggrin:  maar dat was vooral omdat mijn vriend erbij was in de 1ste winkel en ik hem geen enkel idee wilde geven met wat ik ga dragen.

smartie

  • Gast
In Hoeveel Bruidszaken Ben Je Gaan Kijken?
« Reactie #7 Gepost op: 23 maart 2006, 07:29:09 »
ik ben in twee zaken wisten passen.
de eerste vele jurken gepast maar nog twijfels, dan de tweede zaak maar die viel zoveel tegen ,wel wweer een jurk gezien die ik in de eerste winkel mooi vond.
dus toch terug naar de eerste zaak gegaan en jurk gepast en gekocht.........

Ketting

  • Gast
In Hoeveel Bruidszaken Ben Je Gaan Kijken?
« Reactie #8 Gepost op: 23 maart 2006, 12:13:27 »
Ik ben in een zaak geweest, de bedoeling was wel meer zaken..maar toen ik mijn jurk aanhad, twijfelde ik niet meer het voelde meteen goed en heb hem ook meteen gekocht  :biggrin:

Liefs Mascha

LindaB

  • Gast
In Hoeveel Bruidszaken Ben Je Gaan Kijken?
« Reactie #9 Gepost op: 23 maart 2006, 12:20:55 »
[quote name=\'Thora&Neanie\' post=\'79858\' date=\'22 March 2006, 21:06\']Ik kan de pol niet invullen want ik ben in geeneen bruidszaak geweest :sad:[/quote]

hehehe, ik ook niet!
Maar de eerste winkel waar ik een jurk aantrok, heb ik m ook gekocht!

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
In Hoeveel Bruidszaken Ben Je Gaan Kijken?
« Reactie #10 Gepost op: 23 maart 2006, 12:47:01 »
Ik ben bij 2 zaken geweest....bij de tweede hadden mijn moeder en ik zo'n goed gevoel dat we eigenlijk direct hadden besloten om mijn jurk daar te laten maken...

petra3

  • Gast
In Hoeveel Bruidszaken Ben Je Gaan Kijken?
« Reactie #11 Gepost op: 23 maart 2006, 13:21:37 »
Mijn mama stelde voor om te gaan kijken waar zij destijds ook haar jurk heeft gekocht, de winkel was intussen dubbel zo groot geworden  :) ! Het viel reuze mee, vriendelijke mensen, veel keuze, goede service,... Ik heb dan ook direkt mijn jurk gevonden en gekocht, verder zoeken was niet nodig... Als ik ooit ook een dochter heb neem ik haar daar ook mee naartoe :laugh: ! De mevrouw van de bruidszaak snapte meteen wat ik bedoelde :) !
In mijn geval klopt je stelling wel, de eerste jurk die ik heb gepast, is het uiteindelijk ook geworden, een Linea Raffaelli, ik was er op slag verliefd op!
« Laatst bewerkt op: 23 maart 2006, 13:35:08 door petra3 »

kim2001

  • Gast
In Hoeveel Bruidszaken Ben Je Gaan Kijken?
« Reactie #12 Gepost op: 23 maart 2006, 13:31:15 »
in geen één, ik zag de mijne op internet en vond 'm zo mooi dat ik 'm heb gekocht, en nog geen moment spijt van gehad.

Mayke_Gaat_06-06-06_Trouwen

  • Gast
In Hoeveel Bruidszaken Ben Je Gaan Kijken?
« Reactie #13 Gepost op: 23 maart 2006, 16:35:25 »
Ik zie de optie "geen" er niet bij staan, daarom maar voor 1 gekozen  :dry:

De mijne heb ik via Internet... Dus geen winkel in geweest.  :tongue:

Thora&Neanie

  • Gast
In Hoeveel Bruidszaken Ben Je Gaan Kijken?
« Reactie #14 Gepost op: 23 maart 2006, 17:11:34 »
Geen blijkt echt een optie te zijn die deze pol mist :biggrin:
Zo raar blijkt geen niet eens te zijn als ik het zo zie!

LindaB

  • Gast
In Hoeveel Bruidszaken Ben Je Gaan Kijken?
« Reactie #15 Gepost op: 23 maart 2006, 17:13:50 »
Toen ik voor de eerste keer op dit forum kwam kijken had ik een beetje verwacht de enige zonder sincerity-jurk te zijn, maar had me dus behoorlijk vergist, hahaha!

Zwabber

  • Gast
In Hoeveel Bruidszaken Ben Je Gaan Kijken?
« Reactie #16 Gepost op: 2 april 2006, 11:54:41 »
3 bruidzaken.
Had van allebei goede recenties, en ja ging toch wel even kijken naar prijs verschil en bij de 2e winkel bleek hij 200 euro goedkoper, dan is de keus snel gemaakt

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
In Hoeveel Bruidszaken Ben Je Gaan Kijken?
« Reactie #17 Gepost op: 2 april 2006, 13:35:44 »
in de eerste zaak waar ik kwam was ik eigenlijk al gelijk geslaagd.
ook de eerste jurk vond ik het mooiste....

het was een hele kleine boetiek, maar ik ben er geslaagd voor zowel overdag als 's avonds..  :laugh:
Juist omdat het zo'n kleine zaak was, had ik eigenlijk alle jurken van de winkel aangehad voor ik besloot om toch maar de eerste jurk te nemen.... hahahahahahaha

silvana

  • Gast
In Hoeveel Bruidszaken Ben Je Gaan Kijken?
« Reactie #18 Gepost op: 2 april 2006, 20:08:20 »
ik ben in één bruidswinkel geweest voor een modeshow dat was erg leuk maar je kon er verder niet passen etc. je moest daarvoor een afspraak maken, heb ik niet gedaan hoor vondt het te verweg.

en in één bruidswinkel geweest om jurken te passen en de eerste die ik aan had is het ook echt geworden, heb nog een stuk of 8 jurken aangehad maar ik bleef alles met de eerste vergelijken en daar konden die jurken niet aan tippen. het is een jurk geworden van selectief.

yeswegaantrouwe

  • Gast
In Hoeveel Bruidszaken Ben Je Gaan Kijken?
« Reactie #19 Gepost op: 3 april 2006, 11:29:54 »
ik ben in 3 zaken wezen kijken /passen de derde zaak heb ik mijn jurk gevonden !

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
In Hoeveel Bruidszaken Ben Je Gaan Kijken?
« Reactie #20 Gepost op: 3 april 2006, 15:04:02 »
de eerste keer ben ik puur orienterend wezen kijken, daarna ben ik in een zaak geweest waar ik mijn eerste jurk heb gekocht en daarna ben ik uiteindelijk nog 3 weken van te voren in een andere zaak geweest alwaar ik mijn uiteindelijke jurk heb gekocht

truckster

  • Gast
In Hoeveel Bruidszaken Ben Je Gaan Kijken?
« Reactie #21 Gepost op: 4 april 2006, 00:03:21 »
Ik ben geslaagd in de eerste zaak waar ik ben wezen kijken.
De eerste jurk die ik aan had is het uiteindelijk geworden.

Abigail

  • Gast
In Hoeveel Bruidszaken Ben Je Gaan Kijken?
« Reactie #22 Gepost op: 4 april 2006, 15:38:02 »
ik had op internet 2 jurken gevonden die ik erg mooi vond, ben s morgens in een winkel geweest, 1 van DE jurken aangehad maar die was het niet. Daar nog wat meer jurken aangehad, maar t was niet DE jurk... S middags naar 2e winkel gegaan en daar de 2e mooie jurk aan gedaan en die was het meteen!!

Boban

  • Gast
In Hoeveel Bruidszaken Ben Je Gaan Kijken?
« Reactie #23 Gepost op: 5 april 2006, 12:43:37 »
Ik heb ook in de eerste winkel mijn jurk gekocht! Het was niet de eerste die ik paste maar de tiende ofzo...
Het is er een geworden van rembo styling

Ireen

  • Gast
In Hoeveel Bruidszaken Ben Je Gaan Kijken?
« Reactie #24 Gepost op: 31 januari 2007, 17:52:26 »
Ben geslaagd in de eerste winkel en met de eerste jurk  :wub:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards