collapse

Auteur Topic: Tekst Trouwkaarten  (gelezen 57744 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Essie

  • Gast
Tekst Trouwkaarten
« Reactie #50 Gepost op: 8 mei 2006, 11:00:51 »
Ja, dat moet ook. Anders wordt het straks: 'en als je nu niet ophoudt mag je helemaal niet meer komen' :tongue:

Joanne

  • Gast
Tekst Trouwkaarten
« Reactie #51 Gepost op: 8 mei 2006, 11:43:22 »
Het is jou feestje, klaar.
Heel duidelijk zijn. Heb ook altijd het idee dat mensen medelijden kweken.

gisteren belde me nichtje om even zeker te weten of ze ook voor het eten was uitgenodigd.  Ik kon makkelijk nee zeggen. Omdat ze surinaams is en dat het dan heel normaal is. Had ze toch haar twijfels maar was geen probleem.

Heb tot nu toe 2 afmeldingen gehad van mijn feestje.

Mayke_Gaat_06-06-06_Trouwen

  • Gast
Tekst Trouwkaarten
« Reactie #52 Gepost op: 8 mei 2006, 12:24:24 »
[quote name=\'Essie\' post=\'86562\' date=\'08 May 2006, 11:00\']Ja, dat moet ook. Anders wordt het straks: 'en als je nu niet ophoudt mag je helemaal niet meer komen' :tongue:[/quote]

Precies! You go GIRL!

Essie

  • Gast
Tekst Trouwkaarten
« Reactie #53 Gepost op: 8 mei 2006, 14:23:42 »
Wij hebben nog geen afmeldingen gehad. Alleen maar 'aan' meldingen als het aan diegenen lag....  :tongue:

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Tekst Trouwkaarten
« Reactie #54 Gepost op: 8 mei 2006, 14:43:25 »
[quote name=\'Essie\' post=\'86557\' date=\'08 May 2006, 10:52\']Nou da's ook lekker Mayke. Gat, ben dus niet de enige.
Ik heb tot nu toe nog niet besloten. Krijg nu wel elke dag mailtjes etc van haar.
Heb haar nl. wel uitgelegd waarom we besloten hebben waarom ze 'gedaald' is naar avondgast...
Ze vind het echt niet leuk en loopt nu continu te mailen dat wij zo belangrijk zijn in haar leven etc etc.

[color=\"#CC0000\"]Als ze echt zo belangrijk in je leven was, waarom heeft ze dan al een tijd geen echt contact meer met je??
Dat zou ik dan bijna aan zo iemand vragen.... ongelooflijk![/color]

Ja, je kunt dus wel stellen dat ik rare mensen in mijn omgeving heb ja. Ik denk alleen dat ik gewoon duidelijk moet zijn want als ik toe ga zeggen, had ik nu dus al 4 mensen extra gehad voor overdag.

Enfin, al met al is het gevoel er niet echt leuker op geworden. Ook omdat ze echt blijft mailen erover, dan ga je je nog schuldig voelen ook. Heb gister bewust niet echter de pc gezeten.  Ach, nog maar een dikke 3 wkn.

[color=\"#CC0000\"]Ga je alsjeblieft niet schuldig voelen, het is jullie dag met jullie regeltjes en als jullie vinden dat iemand "gedaald" is naar avondgast dan is dat gewoon zo.
Klaar denk??
Ze mag allang blij zijn dat ze mag komen!![/color][/quote]


Maar het is wel heel erg lastig zoiets, het wordt er allemaal niet leuker op.
Integendeel...

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Tekst Trouwkaarten
« Reactie #55 Gepost op: 8 mei 2006, 17:36:47 »
Jeetje Essie, dat gaat lekker bij jou in de buurt! Jullie zijn vast erg gezellige mensen als ze zo graag willen komen :)
En Mayke, ook alweer zoiets! Inderdaad alsof het niks kost en wij toch geld zat hebben allemaal.

Ik zat van de week op de verjaardag van mijn peetouders. Daar zaten ook een oom en tante die ik anders nooit zie. En die zijn dus niet uitgenodigd. Bij mijn weten wisten ze dat al want een zus van haar (ook een tante dus) vroeg er ook al eens naar bij ouders en toen kletste mijn moeder er wat omheen volgens mij. Ze durft gewoon niet te zeggen dat ze niet uitgenodigd zijn. Dus had mijn vader nog een mailtje na gestuurd maar ook dat was blijkbaar niet duidelijk genoeg. Want nu zeiden die oom en tante dus dat ze helaas niet konden komen omdat ze op vakantie zijn. Maar ze hebben dus geeneens een kaart gehad! Ik schrok er een beetje van want ik dacht dat het een smerige opmerking was omdat ze echt wel moesten weten dat ze niet zijn uitgenodigd. Dus ik vroeg het later na bij mijn moeder en die denkt dat ze het allemaal nog niet begrepen hebben. Ik snap echt niet  dat ze het ze niet gewoon verteld. Lijkt me veel vervelender als ze er straks wel allemaal achter zijn dat ze dus niet welkom zijn, en ze het er met mijn moeder over gehad hebben een aantal keer, en ze dus niks gezegd heeft. Maar dat durft mijn moeder dus niet. Vindt ze moeilijk, maar zo wordt het alleen maar moeilijker voor haar denk ik...

Mayke_Gaat_06-06-06_Trouwen

  • Gast
Tekst Trouwkaarten
« Reactie #56 Gepost op: 8 mei 2006, 19:33:33 »
Bah, Jorieke, ook alweer zoiets....

Je kunt dan maar beter "straight forward" zijn dan dat jouw mams het er straks nog moeilijker mee krijgt.....

Lastig hoor.

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Tekst Trouwkaarten
« Reactie #57 Gepost op: 8 mei 2006, 21:54:25 »
Ja precies. Toen die tante dat tegen me zei was ik te overdonderd om terug te zeggen dat ze toch niet eens was uitgenodigd. Ik bedoel, hoe zeg je dat zo tegen iemand die overtuigd is te mogen komen? Als Paul er naast had gezeten had ie het gezegd want hij mag haar helemaal niet (omhoog gevallen tante, denkt dat ze beter is dan sommige van de rest van de familie). Maar helaas kwam hij later en dus vertelde ik het hem pas in de auto op de terugweg.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Tekst Trouwkaarten
« Reactie #58 Gepost op: 8 mei 2006, 21:56:41 »
[quote name=\'Jorieke\' post=\'86765\' date=\'08 May 2006, 21:54\']Ja precies. Toen die tante dat tegen me zei was ik te overdonderd om terug te zeggen dat ze toch niet eens was uitgenodigd. Ik bedoel, hoe zeg je dat zo tegen iemand die overtuigd is te mogen komen? Als Paul er naast had gezeten had ie het gezegd want hij mag haar helemaal niet (omhoog gevallen tante, denkt dat ze beter is dan sommige van de rest van de familie). Maar helaas kwam hij later en dus vertelde ik het hem pas in de auto op de terugweg.[/quote]

Oh dat klinkt bekend, heb ook zo'n tante.
Tja, is lastig om te zeggen dat ze niet is uitgenodigt... want dan is zo iemand meteen weer op de tenen getrapt...

biancje

  • Gast
Tekst Trouwkaarten
« Reactie #59 Gepost op: 9 mei 2006, 08:58:30 »
Ja dat is misschien wel zo... maar met mensen uitnodigen.... Je doet het toch nooit goed!!!

Joanne

  • Gast
Tekst Trouwkaarten
« Reactie #60 Gepost op: 9 mei 2006, 09:38:29 »
nee het is echt nooit goed. Maar ik blijf erbij het is mijn dag en het gaat zoals het gaat.
Mijn vader heeft nog 4 dagen om te reageren oop de trouwkaart. ( had er een briefje bij gedaan voor een bepaalde datum laten weten of je komt. ) niks gehoord dan ook niet komen.

Klinkt hard maar ik wil wel weten waar ik aan toe ben.

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Tekst Trouwkaarten
« Reactie #61 Gepost op: 9 mei 2006, 10:52:03 »
jeetje wat lastig joriek... ik ben wel zo iemand die dat gewoon recht door zee zegt.... maar goed dat wordt me ook niet altijd in dank afgenomen

Essie

  • Gast
Tekst Trouwkaarten
« Reactie #62 Gepost op: 9 mei 2006, 15:12:01 »
Jeetje Jorieke da's ook lastig ja. Maar goed dat ze op vakantie zijn dan, anders waren ze dus gewoon gekomen.
Joanne, dat snap ik ook niet helemaal van je vader zeg. Nu weet je dus niet of hij wel of niet komt?

Zullen we gewoon allemaal ergens in augustus 2008 nog een keer trouwen en dan alleen maar leden van het forum uitnodigen, geen familie, en overige vrienden.  :tongue:  Geen gezanik!

Joanne

  • Gast
Tekst Trouwkaarten
« Reactie #63 Gepost op: 9 mei 2006, 15:15:14 »
doen we gewoon allemaal nog een keertje over.

Heb een heel slecht contact met me vader. Daarom ook een briefje erbij wil namelijk niet verrast worden op ONZE dag.

Maar tot nu toe niks. Ik ga er dan ook van uit dat hij geen intresse heeft.

Gwen

  • Gast
Tekst Trouwkaarten
« Reactie #64 Gepost op: 9 mei 2006, 15:18:22 »
@Joanne Dat is dan wel heel jammer zeg dat je vader niet komt!

Als we alleen het forum uitnodigen weet je zeker dat bijna iedereen komt!

Essie

  • Gast
Tekst Trouwkaarten
« Reactie #65 Gepost op: 9 mei 2006, 15:23:01 »
Ja, en geen mensen die we er niet bij willen hebben, en geen gezeur of ze nu de hele dag of echt alleen maar 's avonds mogen komen... God, wat heerlijk zeg.

Mags

  • Gast
Tekst Trouwkaarten
« Reactie #66 Gepost op: 14 mei 2006, 23:13:06 »
Ik krijg van die rare reacties op onze aankondigingskaart.
Dat we zijn 'vergeten te vermelden hoe laat en waar' het is, en vanaf hoelaat de mensen uitgenodigd zijn.... Huh?
tIs toch allleen maar de aankondiging, waarop heel duidelijk staat  UITNODIGING VOLGT. Als ik alle gegevenes erop schrijf, dan wordt het een uitnodiging...
En mensen die dan bellen en proberen te vissen of ze voor overdag of 's avonds zijn uitgenodigd. En een collega die de dag voor onze trouwdag terugkomt van vakantie en meedeelt, dat ze tot haar spijt alleen 's avonds kan komen. Terwijl ze weet dat ze alleen voor 's avonds is uitgenodigd. Ja, maar het leek er ook zo leuk om een stukje van overdag mee te maken...

Zucht steun.... :rolleyes:

Leuk om te horen dat we met de uitnodigingen zelf, nog meer van dit soort taferelen zouden kunnen verwachten...

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Tekst Trouwkaarten
« Reactie #67 Gepost op: 15 mei 2006, 09:10:22 »
[quote name=\'Essie\' post=\'86935\' date=\'09 May 2006, 15:12\']Jeetje Jorieke da's ook lastig ja. Maar goed dat ze op vakantie zijn dan, anders waren ze dus gewoon gekomen.
Joanne, dat snap ik ook niet helemaal van je vader zeg. Nu weet je dus niet of hij wel of niet komt?

Zullen we gewoon allemaal ergens in augustus 2008 nog een keer trouwen en dan alleen maar leden van het forum uitnodigen, geen familie, en overige vrienden.  :tongue:  Geen gezanik![/quote]

Maar dan moeten jullie niet op 1-8-2008 gaan trouwen, want dat doe ik al met mijn mannetje!
Maar jullie zijn welkom hoor!

(alkmaar is de plaats waar we gaan trouwen)

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Tekst Trouwkaarten
« Reactie #68 Gepost op: 15 mei 2006, 10:55:34 »
jeetje mags dat meen je niet dat het allemaal al zo loopt met alleen de aankondiging!.... ik vind het altijd gek (zoals ik wel eens eerder heb gezegd) dat mensen zich zo hoog in kunnen schatten wat betreft het moment waarop ze op zon dag uitgenodigd zijn. Als je niet vaak met iemand omgaat en niet alles samen doet zeg maar ga je toch niet verwachten dat je een hele dag uitgenodigd bent!

Mags

  • Gast
Tekst Trouwkaarten
« Reactie #69 Gepost op: 19 mei 2006, 17:07:34 »
[quote name=\'dromer\' post=\'87791\' date=\'15 May 2006, 10:55\']jeetje mags dat meen je niet dat het allemaal al zo loopt met alleen de aankondiging!.... ik vind het altijd gek (zoals ik wel eens eerder heb gezegd) dat mensen zich zo hoog in kunnen schatten wat betreft het moment waarop ze op zon dag uitgenodigd zijn. Als je niet vaak met iemand omgaat en niet alles samen doet zeg maar ga je toch niet verwachten dat je een hele dag uitgenodigd bent![/quote]
Ja, sommige mensen voelen zich ineens heel erg belangrijk...

marije

  • Gast
Tekst Trouwkaarten
« Reactie #70 Gepost op: 19 mei 2006, 17:49:20 »
Jeetje sommige mensen snappen ook niks van de uitnodiging, of vinden zichzelf inderdaad erg belangrijk!
Ik kan me alvast gaan voorbereiden op dit soort problemen dus :sad:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards