collapse

Auteur Topic: Trouw- en feestlocaties Utrecht e/o  (gelezen 72454 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jen-b

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Utrecht e/o
« Reactie #50 Gepost op: 1 oktober 2009, 16:49:04 »
Wij gaan in de kloosterhoeve trouwen, en de trouwzaal zit gewoon beneden, de hooimijt wordt die zaal genoemd...

die omzet garantie hebben wij ook maar wij zijn er de hele dag, en hebben 30 daggasten en 100 avond gasten (tot nu toe) dus daar komen wij wel aan,
maar als je daar idd alleen je feest geeft is het niet echt fijn om 1500 euro te moeten sponseren idd...
je kan je geld wel wat beter gebruiken toch haha... :laugh:
« Laatst bewerkt op: 1 oktober 2009, 16:51:29 door Jen-b »

Tiesje

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Utrecht e/o
« Reactie #51 Gepost op: 1 oktober 2009, 19:29:11 »
Toen wij werden rondgeleid moesten we toch echt een trap op naar de trouwruimte  :huh:. Er is inderdaad wel de mogelijkheid om beneden te trouwen maar ons werd verteld dat de ruimte boven de 'officiele' trouwzaal was. Het maakt natuurlijk ook niet zoveel uit. Het ziet er gewoon allemaal mooi uit! Vond het wel kwalijk dat er geen invalidentoilet is. Dat zou voor onze oma betekenen dat ze daar niet naar het toilet zou kunnen. Niet meer van deze tijd vind ik persoonlijk! En inderdaad die 1500 euro kunnen we prima ergens anders voor gebruiken. Misschien bovenop het huwelijksreis-budget!

hartje

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Utrecht e/o
« Reactie #52 Gepost op: 9 oktober 2009, 15:14:32 »
Heb net twee afspraken gemaakt de komende drie weken, we gaan het rustigaan  weer oppakken.
We gaan bij de kloosterhoeve kijken en bij Kameryck. Ben heel erg benieuwd.
Ook nog even bij KortJak gecheckt, maar daar kan alleen een diner plaatsvinden en geen feest. Dus voor ons geen optie.
Ben benieuwd waar we uiteindelijk voor gaan. We hebben ook nog een optie open staan in Vleuten bij de Brouwerij.
Gelukkig konden we die even in de wacht zetten. Hoop dat we eind oktober weten waar we naar toe gaan, dan kunnen we ook verder met alle andere voorbereidingen.

marceldk

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Utrecht e/o
« Reactie #53 Gepost op: 12 oktober 2009, 10:58:19 »
Wij hebben ook een offerte ontvangen van Kameryck. De locatie ziet er erg mooi uit...

hartje

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Utrecht e/o
« Reactie #54 Gepost op: 18 oktober 2009, 13:02:16 »
[quote name=\'marceldk\' post=\'272690\' date=\'12 October 2009, 10:58\']Wij hebben ook een offerte ontvangen van Kameryck. De locatie ziet er erg mooi uit...[/quote]

We wachten nu ook op een offerte, ben benieuwd. Hebben jullie er uiteinderlijk voor gekozen?
Vond het er ook zo mooi uitzien. Toen ik er was, kwamen allemaal jeugdherrinneringen naar boven.
Heb je er al een keer gegeten? Waren we wel van plan, om dat ook nog even na te checken, zou zonde zijn als dat dan weer tegen valt.
Idee bij ons is ook om daar de foto's bij de steiger en water te maken.

hartje

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Utrecht e/o
« Reactie #55 Gepost op: 14 november 2009, 09:56:23 »
Het heeft even geduurd, maar de kogel is hiet door de kerk. We gaan uiteindelijk toch voor de Kloosterhoeve! Nooit gedacht dat wij dat konden betalen, maar omdat we in april trouwen zitten we niet aan een gegarandeerde omzet vast en hebben ze voor ons een mooie prijs kunnen maken.
We zijn echt helemaal blij! We hebben er ook al een keer voorgeproefd. Het was echt heerlijk eten, echt een feest op zich!
Ben echt helemaal enthousiast!

Maaikie82

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Utrecht e/o
« Reactie #56 Gepost op: 16 november 2009, 14:25:33 »
Fijn dat het rond is! En scheelt zeker dat je niet aan de 6000 euro hoeft te komen. Wij hebben ook in deze buurt rondgekeken, maar uiteindelijk besloten om naar Afred's diner in Alphen a/d Rijn uit te wijken. Erg mooie locatie al zeg ik het zelf.
« Laatst bewerkt op: 16 november 2009, 14:25:51 door Maaikie82 »

Tiesje

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Utrecht e/o
« Reactie #57 Gepost op: 16 november 2009, 20:17:41 »
[quote name=\'Maaikie82\' post=\'283547\' date=\'16 November 2009, 14:25\']Fijn dat het rond is! En scheelt zeker dat je niet aan de 6000 euro hoeft te komen. Wij hebben ook in deze buurt rondgekeken, maar uiteindelijk besloten om naar Afred's diner in Alphen a/d Rijn uit te wijken. Erg mooie locatie al zeg ik het zelf.[/quote]

Hier precies hetzelfde verhaal! Ook in Woerden en omgeving gekeken maar uiteindelijk voor Alfred's gekozen. Wij vinden het ook een ontzettend mooie locatie! Houden jullie daar ook de ceremonie of is die ergens anders? Wanneer gaan jullie trouwen? Wij 9 juli 2010.

Maaikie82

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Utrecht e/o
« Reactie #58 Gepost op: 16 november 2009, 22:17:52 »
Wij gaan een week later trouwen op 16 juli 2010. We houden daar niet de ceremonie, alleen de borrel, diner en feest. Wij trouwen in Oudewater, daar wonen wij. Oudewater heeft een heel mooi stadhuis en kerk en daar haalt zelfs Afred's diner het niet bij :wink:  Maar ben benieuwd hoe jullie het gaan vinden daar! Houden jullie daar wel de ceremonie?

Tiesje

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Utrecht e/o
« Reactie #59 Gepost op: 17 november 2009, 20:48:49 »
[quote name=\'Maaikie82\' post=\'283713\' date=\'16 November 2009, 22:17\']Wij gaan een week later trouwen op 16 juli 2010. We houden daar niet de ceremonie, alleen de borrel, diner en feest. Wij trouwen in Oudewater, daar wonen wij. Oudewater heeft een heel mooi stadhuis en kerk en daar haalt zelfs Afred's diner het niet bij :wink:  Maar ben benieuwd hoe jullie het gaan vinden daar! Houden jullie daar wel de ceremonie?[/quote]

Ja wij doen alles op één plek. Dat vonden we wel zo makkelijk en ontspannen om niet te hoeven verkassen tussendoor. Maar oudewater is idd ook erg leuk! Veel plezier met de voorbereidingen!

Han

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Utrecht e/o
« Reactie #60 Gepost op: 14 december 2009, 21:38:41 »
dag,
vriend en ik zijn op zoek naar leuke feestlocatie voor ons huwelijk vd zomer in centrum utrecht.
iemand ervairng met feest op sonnenborgh, mammoni op mariaplaats of oude rechtbank? alle andere tips zijn ook welkom!

Desiré

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Utrecht e/o
« Reactie #61 Gepost op: 16 december 2009, 17:45:52 »
[quote name=\'Han\' post=\'290098\' date=\'14 December 2009, 21:38\']dag,
vriend en ik zijn op zoek naar leuke feestlocatie voor ons huwelijk vd zomer in centrum utrecht.
iemand ervairng met feest op sonnenborgh, mammoni op mariaplaats of oude rechtbank? alle andere tips zijn ook welkom![/quote]

Hallo Han,

Wij zijn ook druk aan het kijken naar een locatie. Sterrenwacht zijn wij niet weg van, maar Mammoni is erg leuk. Ik heb er twee trouwfeesten gehad en deze plek komt voor ons ook in aanmerking.

Je hebt ook nog huize molenaar, mooi pand en je kunt natuurlijk ook altijd een café oid afhuren, het ligt er maar net aan wat je leuk vindt.

Groetjes,

Desiré

Han

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Utrecht e/o
« Reactie #62 Gepost op: 18 december 2009, 13:32:27 »
ok, dank je!

laten we elkaar op de hoogte houden van onze zoektochten...
ervan uitgaande dat we geen concurrenten zijn (ik trouw in juni, jij?)
Lofen heb ik ook goede berichten over gehoord,
evt. oude rechtbank..
en in sterrenborgh is max 120 personen...
wij komen wel op 150 man uit, maar ook ouderen dus een beetje rustige ruimte er aan vast zou fijn zijn..

Han

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Utrecht e/o
« Reactie #63 Gepost op: 18 december 2009, 20:47:40 »
of de winkel vna sinkel..

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Utrecht e/o
« Reactie #64 Gepost op: 18 december 2009, 21:31:58 »
oeh, heet het Mammoni waar ik telkens met open mond naar kijk als ik door de stad loop, prachtig! Huize Molenaar is ook mooi (was ook wel grappig geweest gezien mijn achternaam;)).
Jammergenoeg vielen de mooie locaties in utrecht een beetje buiten budget en is het voor veel mensen wat uit de richting, omdat we ook niet in utrecht trouwen. Vond het ook een vervelend idee om onze gasten naar parkeergarages á 3,50 per uur (of is het alweer meer?) te sturen.

Han

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Utrecht e/o
« Reactie #65 Gepost op: 22 december 2009, 13:22:44 »
jeetje de prijzen vallen niet echt mee..
mammoni vraag 7500 euro in totaal, lofen ook...
dat is toch niet normaal?
als iemand nog een tip heeft van een leukie feestlocatie voor ´s avonds, dan hoor ik het meer dan graag!!!!

dank jullie wel!!

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Utrecht e/o
« Reactie #66 Gepost op: 22 december 2009, 17:54:16 »
Hallo hele enthousiaste Han,
Als ik even goed heb geteld is dit het vierde topic dat je in dit onderdeel opent over trouwlocaties in Utrecht. Je had ook je oude topic tot een paar keer aan toe kunnen zoeken en dat kunnen aanvullen of "uppen". Wel zo overzichtelijk... :wink:

Het is lastig te beoordelen of 7500 euro een faire prijs is als je in je berichtje niet aanduidt wat je daarvoor zou krijgen. Ik heb in andere topics wel wat zien langskomen, maar als je hier een antwoord wilt zou ik ook hier uitleg geven...

Ik verwacht zelf nl. op z'n ook zo'n 7500 euro kwijt te zijn en ik vind dat fair voor:
Een avond (circa 5 uren) met ongeveer 9 hapjes, frietjes met mayo, ijsjes, een chocofontein, een dj, locatiehuur (mooi opgehipt industrieel monument) in de zomer (drankjesconsumptie vrezen wij is hoog) voor 100 personen bij fris en bier 2,30 euro en wijn 3,30 euro....

Succes met zoeken, posten en wegwijs raken op het forum!
« Laatst bewerkt op: 29 december 2009, 23:05:42 door stimpy »

eve-liene

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Utrecht e/o
« Reactie #67 Gepost op: 23 december 2009, 07:50:31 »
Hoi hoi,

Wij houden ons feest ook in Utrecht maar niet midden in Utrecht wij doen het bij het oide tolhuis naast het galgenwaard.. We zijn er super blij mee het is super locatie en een mooie indeling van de zalen!!

Wij kunnen niet wachten we zijn ronde de 5000 euro kwijt aan alles wat we daar gaan doen(taart, eten en feest)

xxxjes eveline

Ingrid en Paul gaan trouwe

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Utrecht e/o
« Reactie #68 Gepost op: 29 december 2009, 11:49:57 »
[quote name=\'Han\' post=\'291153\' date=\'18 December 2009, 20:47\']of de winkel vna sinkel..[/quote]

is dit leuk om te trouwen? ken het alleen als uitgaansgelegenheid namelijk.

Mick

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Utrecht e/o
« Reactie #69 Gepost op: 29 december 2009, 15:32:22 »
Ja ik heb in de Winkel ook twee keer een bruiloftsfeest gehad, was erg leuk. Daar waren wel heel veel mensen uitgenodigd, dus weet niet of je daar met jou aantal ook aan komt. Je hebt beneden nog kleinere zaaltjes die je kan afhuren voor bijv. eten. Kasteel Oudaan is trouwens ook leuk en middenin het centrum!

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Utrecht e/o
« Reactie #70 Gepost op: 29 december 2009, 15:42:35 »
Ik heb even de vrijheid genomen om de vier utrecht topics van Han samen te voegen tot één. Dank Stimpy voor de oplettendheid!

marceldk

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Utrecht e/o
« Reactie #71 Gepost op: 5 januari 2010, 15:58:21 »
Hoi,

Wij trouwen op Fort Blauwkapel in Utrecht. Hier houden we ook meteen ons feest. De locatie is binnen zeer groot en eigenlijk precies wat we willen.

Jet

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Utrecht e/o
« Reactie #72 Gepost op: 27 januari 2010, 19:44:51 »
Hallo Han,

Weet niet of je al een locatie hebt gevonden, maar weet een hele gave (en betaalbare) locatie in Utrecht bij het griftpark. Het heet griftpark 1 (kan je zo via google vinden), ligt in het park en je hebt uitzicht op de Dom. Daarnaast is er een groot terras bij de ruimte.
Zou wel op tijd informeren of het nog vrij is, helaas waren wij te laat  :sad:

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Utrecht e/o
« Reactie #73 Gepost op: 27 januari 2010, 23:04:50 »
Woohoo, daar hebben wij ons trouwfeest gehouden en het was echt perfect geregeld en zéér betaalbaar! Ik ben enthousiast! Ja, Griftpark 1 is zeker een aanrader! Jammer dat jullie te laat waren, Jet :sad:

Emer

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Utrecht e/o
« Reactie #74 Gepost op: 4 februari 2010, 00:15:41 »
Al deze locaties zijn prachtig, maar lijken zo duur.

Wij zijn op zoek naar een locatie in Utrecht voor het diner en feest. We hebben behoorlijk wat diner en feest gasten, maar geen groot budget. Ik denk zelf aan een buffet voor 20-25 per persoon (inclusief drankje), en een feest tot ongeveer 00.30 waarbij we de drank en wat simpele borrelhapjes voor een redelijk bedrag kunnen afkopen (ook iets van 20,- per persoon). Is dit realistisch en hebben jullie suggesties?

Absolute voorwaarde is dat het goed te bereiken is voor mensen zonder eigen vervoer! We hebben namelijk behoorlijk wat gasten die met het vliegtuig zullen komen. Een goedkope overnachtingsoptie is ook een pre. :)

Bedankt alvast!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards