collapse

Auteur Topic: Trouw- en feestlocaties Amsterdam  (gelezen 43670 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gwen

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #50 Gepost op: 1 juni 2006, 13:19:35 »
Super dat het gelukt is. Is Corden al weer terug gebeld? Want dan weet je het echt zeker. Maar het zal wel goed zijn!

Annemieke

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #51 Gepost op: 1 juni 2006, 16:41:26 »
Volgens de mevrouw die hij gesproken heeft, staat het nu vast. We krijgen geloof ik nog wel een schriftelijke bevestiging (weet niet precies, we hebben alleen via mail contact gehad) en een aparte bevestiging van de Keukenhof.

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #52 Gepost op: 1 juni 2006, 16:42:53 »
dus eigenlijk is het nu gewoon rond!!!! super!!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #53 Gepost op: 1 juni 2006, 23:23:06 »
Gefeliciteerd!!!

Annemieke

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #54 Gepost op: 2 juni 2006, 00:04:31 »
Inmiddels heb ik Corden gesproken en hij is dus inderdaad teruggebeld, zelfs nog voor 09.00 uur! Dus waarschijnlijk hebben we ons voor niks zorgen gemaakt en was het helemaal niet zo druk, maar beter zo dan andersom! Conclusie: het ligt vast! :biggrin:

Gwen

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #55 Gepost op: 2 juni 2006, 07:52:25 »
Nou dan nu echt gefeliciteerd. Zo dan kun je echt dingen gaan plannen nu. Nog iets minder dan een jaar hebben jullie de tijd!

Ben echt heel blij voor jullie dat het allemaal gelukt is. Wel jammer dat je daar dan voor in de zenuwen moet zitten. Terwijl het eigenlijk zo gepiept was!

femkemarije

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #56 Gepost op: 15 februari 2008, 09:33:12 »
Wij hebben van de week besloten niet te trouwen op het stadsdeelkantoor oud-zuid aan de koninginneweg in amsterdam (aanhet vondelpark) maar om het IN het Vondelpark te doen, en wel in het blauwe theehuis. We hebben maar een kleine groep van 12 mensen en dat past dus perfect in de kleine zaal bovenin. Leuk knus zaaltje, veel ramen en dus beetje versieren wat je niet kan in een trouwzaal. Enige nadeel is de bar die best groot is maar die versieren we wel. Daarna gelijk daar ook de taart eten en wat drinken.

Heeft iemand ervaringen met het blauwe theehuis?

Groetjes femke

Noukie

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #57 Gepost op: 15 februari 2008, 11:32:43 »
Ik ken het niet, maar vind het wel heel erg leuk en apart klinken!

Alexia

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #58 Gepost op: 15 februari 2008, 20:08:00 »
klinkt leuk !

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #59 Gepost op: 18 februari 2008, 08:21:26 »
Vrienden van ons zijn daar getrouwd en hebben hun feest daar gegeven. Er waren bij de trouwplechtigheid teveel mensen waardoor het te krap was maar voor een kleine groep is het een perfecte locatie. Erg knusjes dus zoals jullie het zouden willen doen met weinig mensen lijkt me het er prachtig. Qua feestlocatie vond ik het persoonlijk minder geschikt.

femkemarije

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #60 Gepost op: 20 februari 2008, 20:26:13 »
Vandaag weer in het theehuisje geweest, helemaal leuk. Ze willen het versieren met slingers en balonnen en zetten champagne klaar voor na de ceremonie. Ze maken er echt iets leuks van! Goede beslissing!

@ Fammie: We houden alleen de ceremonie daar, dat is maar voor 12 gasten. Het feest houden we ergens anders waar een grote zaal is.

femkemarije

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #61 Gepost op: 9 maart 2008, 14:54:20 »
Het theehuis was helemaal super!!! Leuk versierd en mooie lokatie in vondelpark! echt een aanrader als je een kleine ceremonie/receptie hebt en in amsterdam wilt trouwen!

ourloveJoaquin

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #62 Gepost op: 10 mei 2008, 23:05:55 »
hoi hoi, wij willen trouwen in augustus 2009 ja ja duurt nog eventjes :wink: maar het begin is er hahaha...

en wij willen graag trouwen in het blauwe theehuisje in het vondelpark, gaan er volgende week heen om het eens van dichtbij te gaan bekijken, want van de vele verhalen zijn wij wel zeer positief erover geworden en hopen dus ook dat het wat wordt, want na veel tegenvallende locaties hopen wij echt dat dit het gaat worden...

wij willen daar dan ook eventueel dineren met de 25 daggasten ongeveer (heeft iemand anders hier ervaring mee en ook wat de kosten betreft?)

maar daarna voor het avondfeest moeten wij nog een locatie hebben wat in de buurt ligt en ook wel betaalbaar is zeg maar... wij zitten te denken aan circa 80 a 100 man in de avond.. iemand tips??

alvast heeeeeel erg bedankt.

Groetjes,

brigitte

Butterfly

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #63 Gepost op: 13 mei 2008, 14:36:18 »
Hoi Brigitte,

Leuk idee om te gaan trouwen in het Blauwe theehuis! Er is nog iemand op het forum die daar laatst is getrouwd, Femkemarije, misschien kun je haar een pb sturen?

Wij hebben vorig jaar een bruiloft gehad in de Vondelkerk, ook een mooie locatie en achter Vertigo.

Succes!

ourloveJoaquin

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #64 Gepost op: 13 mei 2008, 19:55:16 »
ja klopt heb haar gemaild :wink: wij gaan dit weekend ook naar het blauwe theehuis toe. dus dat is wel spannend!

femkemarije

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #65 Gepost op: 16 mei 2008, 08:16:33 »
succes met kijken dit weekend! heb je wel even een afspraak gemaakt? Dat is het beste. Je kan dan spreken met Kid, hij is de manager geloof ik. Als je zomaar komt weet ik niet of je wel boven kan kijken, dat is soms afgesloten of gereserveerd voor bv een trouwerij.

Laat even weten wat je er van vond! Ik vond het leuk dat gelijk na de ceremonie de stoelen aan de kant gingen en de champagne kwam! Leuk cd'tje op en feesten maar!

Short01

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #66 Gepost op: 15 augustus 2008, 19:51:54 »
Wij gaan willen een feestje geven in Amsterdam. We verwachten ongeveer 130- oplopend naar 140 man. Nu willen we eigenlijk onze eigen catering doen. De bar afkopen of een open bar daar hebben we nog geen duidelijke mening over.

Donderdag zijn we wezen kijken in Rhône ....en djeeez wat een mooie zaal. (Ephesus zaal)Helemaal mijn stijl. Groot genoeg voor onze gasten, aparte dansvloer, gratis en ruime parkeerplaatsen, aparte omkleed ruimte....kortom het heeft alles wat mijn hartje begeert. Nu de prijs nog. Het ligt eigenlijk boven ons budget, en eerlijk gezegd als ik bedenk hoeveel Chanel tassen ik daarvoor kan kopen, val ik stijl achterover. :ohmy:
Aan de andere kant...ik trouw als het goed is maar 1x en tja zo'n avond wil je gewoon dat alles toch wel goed is.  
Ik vind dit zo moeilijk.....
Iemand tips voor een mooie, moderne feestlocatie in Amsterdam? Gratis en ruime parkeergelegenheid is een must.

Short01

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #67 Gepost op: 18 september 2008, 06:58:52 »
Er zijn geen (toekomstige) bruiden meer uit Amsterdam zie ik hier.....had ik niet verwacht. :ohmy:
Maar ik heb wel een leuke feestloactie gevonden. Helaas in de parkeergarage wel betaald parkeren (€1 per uur,het blijft Amsterdam)  en in de buurt kan je wel vrij parkeren.
We hebben nog niks definitief besloten, dat doen we in oktober wanneer het helemaal af is, tis nu nog in aanbouw en we hebben het gezien. Het heeft veel potentie voor ons gevoel. De datum is wel kosteloos nu gereserveerd.
Ik kan weer ademhalen...... en nu nog een geschikte DJ vinden:)
« Laatst bewerkt op: 18 september 2008, 06:59:21 door Short01 »

Butterfly

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #68 Gepost op: 18 september 2008, 08:58:53 »
Hoi Short01,

Ik ben ook een bride-to-be in Amsterdam, had alleen je berichtje niet gezien.

Wij gaan trouwen in de Buiksloterkerk in Amsterdam Noord, een schattig kerkje waar je kunt trouwen, eten en feesten! Ze hebben geen vaste cateraar, maar je bent min of meer wel verplicht om het via hen te laten lopen. Wij hebben de drank afgekocht.
Wij hebben het geboekt via http://www.marieaubain.nl/Evenement-28_Loc...0Amsterdam.html, je kunt op deze site veel leuke lokaties vinden in Amsterdam.

Waar heb je nu een optie op?

debby82

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #69 Gepost op: 18 september 2008, 20:48:07 »
ik geef mijn feestje ook in Amsterdam, maar kan je niet echt een tip geven want ik geef het feestje op een jachthaven, een vereniging en alleen leden mogen daar feestjes geven (mijn ouders zijn lid). Ik weet trouwens wel dat er op de Ookmeerweg in Osdorp een locatie is waar je zelf catering enzo kan verzorgen. Het heette vroeger Blauw Turkije, maar nu heet het anders.
« Laatst bewerkt op: 18 september 2008, 20:48:52 door debby82 »

Short01

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #70 Gepost op: 20 september 2008, 10:11:35 »
Wij hebben 2 opties open staan:
Rhône in Sloten: geweldige locatie..errug mooi!
Een feestzaal in een sportcomplex in Amsterdam.
« Laatst bewerkt op: 20 september 2008, 10:13:03 door Short01 »

rak

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #71 Gepost op: 11 augustus 2009, 11:54:09 »
Hallo! ben net nieuw hier... hopelijk kunnen jullie mij op weg helpen...

Ik ga volgend jaar trouwen. Donderdag in Zandvoort en vrijdag willen wij een feest geven voor zo'n 200 gasten in of omgeving Amsterdam.

Heeft een van jullie een tip waar dit kan? Idee is om zelf drank in te kopen. Soort buurthuis of iets gezelligs.

Hoor graag tips!!

Alvast bedankt!!!!!

Rak

*Sunshine*

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #72 Gepost op: 6 april 2010, 18:25:52 »
Hallo allemaal,

Weten jullie een leuke feestzaal in Amsterdam of omstreken met plaats voor ongeveer 150 personen, waar je je eigen catering kan regelen?

Alvast bedankt!

mrs-to-be

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #73 Gepost op: 18 mei 2010, 00:22:31 »
Dit topic geef ik graag een klein schopje!! Ook ik ben nog op zoek naar een leuke locatie in/om Amsterdam! :-)

Sunshine, wil je zelf gaan cateren of heb je een eigen cateraar op het oog die je graag je dingen wilt laten verzorgen? Heb ook rond gekeken naar cateraars maar vond het moeilijk in te schatten ook qua kosten!

leentje1980

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #74 Gepost op: 30 oktober 2010, 20:11:50 »
Hoi Allemaal

Volgend jaar in september gaan mijn vriend en ik trouwen! :rolleyes:
we zijn al gaan kijken naar locaties en hebben het Rijk van de Keizer in Amsterdam gevonden.
Dit wordt de locatie aar we het diner hebben en het feest plaats gaat vinden. ook de ceremonie is mogelijk daar! we hebben de mogelijkheid om buiten te trouwen maar als het weer het niet toelaat ( gaan we niet van uit!!) kunnen we ook naar binnen.
ook de schellingwouderkerk leek ons leuk om te trouwen. een kerkje heeft toch iets romantisch vind ik.

Heeft iemand ervaring met  het Rijk van de Keizer of met de Schellingwouder kerk?
ben namelijk wel benieuwd!

groetjes leentje

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards