collapse

Auteur Topic: Budget tips huwelijksreis  (gelezen 41838 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

zazou1881

  • Gast
Budget tips huwelijksreis
« Gepost op: 10 januari 2005, 16:08:17 »
Hallo,

Ik ga in mei 2006 trouwen. We hebben alleen niet zoveel geld te spenderen. Mijn vriend en ik vinden de huwelijksreis allebei een van de belangrijkste dingen. Weet iemand hoe je wel een leuke huwelijksreis kunt hebben, maar zo goedkoop mogelijk? Wat zijn leuke locaties? Het mag best wat kosten natuurlijk, maar het kan altijd goedkoper denk ik. Iemand tips??

Liefs, Marjo

tralala

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 225
    • http://
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #1 Gepost op: 10 januari 2005, 18:08:57 »
Tja, ik zou als ik jou was goed nadenken wat je wilt en waar je van houd, hou je van op het strand liggen of juist van dingen doen. Wil je vliegen of hoeft het niet zo ver. Als je dat soort dingen van jezelf weet kun je op internet kijken wat je wilt..

trolly

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #2 Gepost op: 10 januari 2005, 21:25:53 »
Gewoon doen wat jezelf wilt.
Voor ons hoeft het niet zo uitgebreid, wij gaan een weekje naar Duitslans, Sauerland, lekker genieten van de natuur.............

Trolly

Pappeline

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #3 Gepost op: 10 januari 2005, 21:53:57 »
Wij gaan waarschijnlijk niet meteen na ons trouwen (29-7) omdat wij nu al hoog in de kosten lopen :sad:
Eerst maar kijken wat de hele bruiloft ons gaat opleveren en mischien zit er dan in het najaar nog een reisje voor ons in als we de tuin onderhanden hebben genomen!! :wink:

Gr pappeline

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #4 Gepost op: 11 januari 2005, 15:19:04 »
net als pappeline trouwen wij ook in de zomer, wij gaan alleen pas in september op vakantie vanwege het geld de drukte en de temperatuur.

wat ook al eerder is gezegd, je kan het zo gek maken als je zelf wilt. Wil je wel ver weg, adviseer ik je om de last minutes in de gaten te houden dit zijn vaak hele leuke aanbiedingen. Ook kan je letten op all incl. dan hoef je eigenlijk ook niet veel achter de hand te houden als zakgeld want alles zit er bij in (eten, slapen, drankjes en eten overdag en tussendoor).... er zijn zoveel mogelijkheden.... en je kan ook gewoon met de auto weggaan, tent erin en dan door europa trekken en dan 1 nachtje op een camping overnachten en weer verder reizen....

mogelijkheden genoeg om niet te duur op vakantie te gaan....

Lemme201

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #5 Gepost op: 12 januari 2005, 20:16:51 »
Mooie bestemmingen allemaal,
Wij gaan een rondreis door Thailand maken en ja we hebben al in augustus geboekt.
We hopen dat we niet met de Tsunami ellende geconfronteerd worden op onze huwelijks reis, dit zit er natuurlijk wel in,(klinkt ego. maar z'n reis maak je maar 1 keer) maar ach... ze leven van het tourisme dus... ze kunnen het gebruiken.

We vertrekken 12 mei as.

Voor goede vakantie bestemmingen kijk eens op www.fox.nl
hebben wij ook bij geboekt is een super organisatie bestel de reis gids maar eens van ze, kun je via hun website bestellen en de prijzen vallen reuze mee.

wij gaan 22 dagen voor €1198 pp.

en in thailand zelf voor speis en drank betaal je bijna niets.

Groetjes Tom.
« Laatst bewerkt op: 12 januari 2005, 20:26:13 door Lemme201 »

ikki

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #6 Gepost op: 12 januari 2005, 20:54:15 »
Nou dat vind ik wel enorm veel geld.

WIj gaan waarschijnlijk naar Portugal en dat kost ons E500 pp voor 15 dagen.
Dat vind ik meer dan genoeg!

trolly

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #7 Gepost op: 12 januari 2005, 21:14:35 »
Wij gaan naar sauerland en zijn nog geen 600 euro samen kwijt voor 7 nachten all inclusive!!!! Tja het is maar wat je wilt..........

Groetjes Trolly

sannie28

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #8 Gepost op: 13 februari 2005, 14:57:23 »
Wij willen het ook niet al te gek maken maar willen wel een mooie bestemming zoals de caribbean dus tja het is wel kijken en vergelijken,probeer wel onder de 1000 euro uit tekomen p.p!!!!

tralala

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 225
    • http://
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #9 Gepost op: 13 februari 2005, 15:24:05 »
En een last minute, is altijd goedkoper!!

aprilbruid

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #10 Gepost op: 18 februari 2005, 18:50:33 »
Hoi HOI,

Ook wij hebben niet zoveel te besteden, maar hebben toch iets leuks gevonden.
Wij gaan eerst naar een prachtig kasteel in Daun (Duitsland) waar we 's avonds dineren dan in de honeymoonsuite gaan slapen (= echt prachtig, met hemelbed) en 's morgens uitgebreid ontbijt. Deze nacht is relatief duur, maar daarna rijden we door naar Monschau waar we een hotel hebben gevonde (Der Lange Man) dat maar 99 Euro voor 4 nachtjes kost,  het ligt in de Eiffel en is een prachtig natuurgebied. Wij houden van wandelen, dus onze wandelschoenen gaan mee, verder is er nog genoeg te zien.

Groetjes,
Rianne

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #11 Gepost op: 18 februari 2005, 21:37:07 »
klinkt wel goed rianne......

Sannievermeer

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #12 Gepost op: 26 februari 2005, 16:07:03 »
Wij gaan 22 mei lekker voor 12 dagen naar Egypte!! lekker all in!! voor 525 euro pp..........Ja goed op internet zoeken naar leuke aanbiedingen......suc6 ermee!!!

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #13 Gepost op: 26 februari 2005, 17:50:49 »
Egypte is echt niet zo duur he? Is het daar wel goed schoon enzo? Zit er namelijk ook aan te denken!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #14 Gepost op: 26 februari 2005, 22:30:42 »
vrienden van ons zijn er ook geweest die vonden het echt een schitterend land... alleen vonden ze het minder dat er bijna op elke hoek een gewapende militair stond.... just in case zal maar zeggen.

Nu hoeft dat natuurlijk niet overal zo te zijn, maar ik knapte daar op af zeker op de honeymoon....

Sannievermeer

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #15 Gepost op: 26 februari 2005, 22:36:10 »
[quote name=\'dromer\' date=\'26 February 2005, 22:30\']vrienden van ons zijn er ook geweest die vonden het echt een schitterend land... alleen vonden ze het minder dat er bijna op elke hoek een gewapende militair stond.... just in case zal maar zeggen.

Nu hoeft dat natuurlijk niet overal zo te zijn, maar ik knapte daar op af zeker op de honeymoon....
[post=\"6967\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
hmm een vriendin van ons was er van de zomer heen geweest en die had het er niet over!!

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #16 Gepost op: 26 februari 2005, 22:44:12 »
Op gewapende militairen zit ik ook niet te wachten nee. Lekker ontspannen ben je dan!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #17 Gepost op: 26 februari 2005, 22:47:27 »
het kan natuurlijk zijn dat zij op een gedeelte waren die niet echt safe was..... ik heb geen idee... wij gaan gewoon lekker naar Kos kunnen we mooi vanaf eelde vliegen

karel&ingrid

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #18 Gepost op: 27 februari 2005, 10:16:26 »
Karel  en ik willen ook niet  te veel  euro's  aan het het  feit  besteden.
Onbewust  heb ik geen  voorlopige  teruggave van de belasting  en heb dus  net voor of net na  de  trouwdag  een lekker  zakcentje opgebouwt  dat we  besteden  aan een  bezoek  aan zijn geboorteland/plaats  cadiz.
Maar  door dat e xtra zakcentje  hoop ik  ook  naar mijn  lievelings plekje  te  gaan op huwelijksreis  5  dagen naar  euro disney.
Misschien is dat  een leuk idee???

Fie

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #19 Gepost op: 27 februari 2005, 10:59:45 »
wij gaan 11 dagen naar malta.
hotel met enige luxe, onvegeer 1200,- incl. luchthavenbelasting enzo. Lijkt me een leuke prijs

Fie

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #20 Gepost op: 27 februari 2005, 12:02:46 »
malta is ook wel heel leuk, ik ben er 2 jaar geleden geweest met mijn familie.... je kunt ook voor prikkie met de bus alle kanten op daar.

pief

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #21 Gepost op: 27 februari 2005, 16:44:23 »
Leuk dat je een zakcentje hebt Ingrid! Toevallig zijn wij in september naar Spanje geweest met de auto en we zijn ook een paar dagen in Cadiz geweest. Leuk stadje! Grappig dat ik het hier dan teruglees, ik heb er echt leuke herinneringen aan. We waren al een tijdje onderweg en hadden al zoveel gezien, dat ik zin had in een paar dagen strand. Dat is dus Cadiz geworden, we hadden een schattig hotelletje aan het strand en hebben het oude centrum bezocht enzo. Daarna zijn we doorgereden naar Tarifa, Gibraltar (leuk om Marokko te zien, helemaal omdat we daar ook een keer op vakantie zijn geweest) en toen weer naar boven.

Ik vind de honeymoon eigenlijk wel belangrijk en heb er dan ook echt zin in om er een paar weken tussenuit te zijn met zijn tweetjes!

karel&ingrid

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #22 Gepost op: 28 februari 2005, 12:28:17 »
Hihi  dus  je  weet  hoe  de geboorte stad  van  karel  er uit  ziet leuk.
Ik  ben  ook super  nieuwsgierig  hoe  het  daar is als  ik er  tenminste   nog  achter kom(ffis  flinke  dip)

pief

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #23 Gepost op: 28 februari 2005, 20:45:10 »
Wat voor dip? Dipjes zijn niet leuk... :ohmy:

Jij bent dus nog niet in Cadiz geweest?

San

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #24 Gepost op: 24 april 2005, 16:47:00 »
last minutes voor budgetprijzen

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards