collapse

Auteur Topic: Budget tips huwelijksreis  (gelezen 41824 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vero

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #25 Gepost op: 24 april 2005, 20:41:22 »
er staat een aanbieding bij, 2 dagen disneyland in een 4 persoons appertement. € 195 voor het gehele arrangement...zou dat dus voor alle personen tesamen zijn?

irenebreebaart

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #26 Gepost op: 25 april 2005, 11:36:03 »
[quote name=\'Vero\' date=\'24 April 2005, 20:41\']er staat een aanbieding bij, 2 dagen disneyland in een 4 persoons appertement. € 195 voor het gehele arrangement...zou dat dus voor alle personen tesamen zijn?
[post=\"22482\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Meestal is het bij een appartement dat je gewoon boekt, en dus een prijs hebt voor alle mensen tezamen... Ik weet niet hoe het arrangement in elkaar zit, als daar staat per persoon dan niet, maar anders volgens mij wel!

seertje

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #27 Gepost op: 17 juni 2005, 09:32:59 »
Ikzelf durf niet met het vliegtuig op vakantie te gaan  :dry:  dus voor ons wordt het altijd bussen.
10 dagen Lloret de Mar vorig jaar in september voor € 99,- (busreis en appartement) nou dan kun je daar lekker een beetje wild leven  :)  en nog genoeg leuke dingen doen.

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #28 Gepost op: 17 juni 2005, 12:25:05 »
Busvakanties vind ik dus echt helemaal niks! Ik vind het knap dat je het in die dingen vol kunt houden. Ik ben een keer met de bus naar Spanje geweest, een keer naar Parijs (dat was nog redelijk te doen omdat t maar een paar uur was), en naar Praag. Die kleine ruimte, al die uren en de afhankelijkheid vind ik niet prettig. Met vliegen heb je ook wel beperkte ruimte en kun je er al helemaal niet uit tussendoor, maar je bent wel lekker snel op de plaats van bestemming!

Vampie

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #29 Gepost op: 17 juni 2005, 12:31:35 »
Helemaal met je eens, Jorieke! Bureizen zijn ook niets voor mij.

Hoewel het wel gezellig kan zijn met leuk gezelschap. Na mijn eindexamen ben ik samen met een paar vrienden naar Parijs geweest (alweer 6 jaar geleden  :biggrin: ). Natuurlijk buiten het seizoen (was in mei) en ik geloof dat we de gemiddelde leeftijd in de bus aardig omlaag hebben gehaald. We waren de enige zonder rollator  :tongue: . Maar het was wel gezellig, want we kregen allemaal snoepjes en iedereen was zo bezorgd over ons als we weer eens niet kwamen opdagen. Haha, we praten er nog steeds over met elkaar. Waarschijnlijk zal het ook wel in een van de toneelstukjes op ons feest voorkomen  :wink:

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #30 Gepost op: 17 juni 2005, 12:39:17 »
hahaha, gezellig tussen de bejaarden! In ieder geval beter dan zo'n bus vol met van die zwaar irritante jongeren die denken dat ze leuk zijn!

Bungoo

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #31 Gepost op: 17 juni 2005, 14:23:20 »
Een aanrader als je goedkoop op luxevakantie wil:

in de reisbrochures uitkijken naar honeymoonkortingen voor pasgehuwden!

Zo gaan wij ook 10 daagjes naar een superdeluxe hotel, terwijl maar 1 persoon moet betalen (want we krijgen allebei 50% korting !!!)
Hadden we die korting niet gehad, zou het onbetaalbaar geweest zijn, maar nu kunnen we eens lekker de rijke stinker gaan uithangen zonder veel betaald te hebben  :laugh:

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #32 Gepost op: 17 juni 2005, 16:46:23 »
Da's zeker handig om te weten Bungoo!

Chiara

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #33 Gepost op: 21 juni 2005, 21:07:45 »
[quote name=\'Jorieke\' date=\'17 June 2005, 11:39\']hahaha, gezellig tussen de bejaarden! In ieder geval beter dan zo'n bus vol met van die zwaar irritante jongeren die denken dat ze leuk zijn!
[post=\"35465\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Ennuhhh... waar heb je deze geweldige aanbieding gevonden? :rolleyes:

sannie28

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #34 Gepost op: 23 juni 2005, 22:34:48 »
Ja Bungoo ben ik ook benieuwd naar wij willen zowieso een last minute doen van het kadogeld en gaan dan gelijk de volgende dag kijken,in welke boeken staat dit vermeld??

Bungoo

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #35 Gepost op: 24 juni 2005, 09:33:18 »
[quote name=\'sannie28\' date=\'23 June 2005, 22:34\']Ja Bungoo ben ik ook benieuwd naar wij willen zowieso een last minute doen van het kadogeld en gaan dan gelijk de volgende dag kijken,in welke boeken staat dit vermeld??
[post=\"36946\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Je kan zowel in de reisboeken als op 't internet kijken bij volgende organisaties: www.Pegase.be
www.jetair.be
www.thomascook.be

Bij Pegase wordt er een apart 'hoofdstuk' gewijd aan honeymoons. Zeker de moeite waard hoor!

Je kan ook steeds binnenspringen bij je reisagent en die zal ook wel een aantal aanraders voor je opzoeken!

José36

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #36 Gepost op: 10 september 2005, 19:54:07 »
nl.hotels.com geeft je gegarandeerd de goedkoopste hotelprijzen.
Wil je in Nederland of toch naar het buitenland?

Gerda

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #37 Gepost op: 10 september 2005, 21:00:58 »
Ik weet nog niet waar we heen gaan. Maar het wordt wel iets met zon, zee en strand.. en als het kan, nog wel cultuur in het land..

Maar ik hoor het pas als we op het vliegveld staan. Dat vind ik wel leuk.
Dus mijn mannetje regelt dat allemaal voor mij.. vind ik wel erg tof.

Ik heb al wel een paar hints gegeven, Egypte (2e keer, mochten we heen gaan), Gran Canaria of zoiets dergelijks.

We hebben eens in een vijf sterren hotel gezeten op Kos en dat was super goed, dus daar gaan we nu ook weer voor.. we hebben zo'n € 1500 voor de vakantie aan de kant gelegd.

wievie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 732
  • Geslacht: Vrouw
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #38 Gepost op: 11 oktober 2009, 21:48:39 »
Omdat ik zonder het te weten al iemand geholpen had, denk ik, ik zet het nog even hier neer:
Voor de mensen die toch iets van een huwelijksreis willen hebben voor weinig geld: Vakantieveiling.nl!!
Is een geweldige site (gewoon wachten tot het laatste moment)

ramona

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #39 Gepost op: 16 oktober 2009, 14:53:41 »
[quote name=\'Sannievermeer\' post=\'6846\' date=\'26 February 2005, 17:07\']Wij gaan 22 mei lekker voor 12 dagen naar Egypte!! lekker all in!! voor 525 euro pp..........Ja goed op internet zoeken naar leuke aanbiedingen......suc6 ermee!!![/quote]


betaald hij de huwelijkreis ? hoe hoort het eigenlijk.....zelf een deel betalen of moet hij betalen ?

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #40 Gepost op: 16 oktober 2009, 19:14:29 »
[quote name=\'ramona\' post=\'274793\' date=\'16 October 2009, 14:53\']betaald hij de huwelijkreis ? hoe hoort het eigenlijk.....zelf een deel betalen of moet hij betalen ?[/quote]

Eehhmm.. Betaal je alles voor de bruiloft niet gewoon samen???

jmarloes

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #41 Gepost op: 2 januari 2010, 16:37:44 »
Is er nog iemand die binnen nederland op huwelijksreis gaat?

Wij wonen in Israel en trouwen in Nederland, we willen naar valkenburg voor onze huwelijksreis. Het enige is dat we geen leuk appartement kunnen vinden. Behalve op Landal dan... Maar dan moeten we een midweek boeken terwijl wij er niet eerder zijn als woensdag :blink: .. Vind ik een beetje jammer.. Weet iemand nog een leuk appartement omg. Valkenburg??

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #42 Gepost op: 2 januari 2010, 22:07:01 »
Wij gaan na de bruiloft lekker 2 nachtjes in een hotel/bungalow slapen en dan gaan we in de zomer lekker naar Zwitserland.

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #43 Gepost op: 3 januari 2010, 00:22:26 »
[quote name=\'jmarloes\' post=\'293761\' date=\'02 January 2010, 16:37\']Is er nog iemand die binnen nederland op huwelijksreis gaat?

Wij wonen in Israel en trouwen in Nederland, we willen naar valkenburg voor onze huwelijksreis. Het enige is dat we geen leuk appartement kunnen vinden. Behalve op Landal dan... Maar dan moeten we een midweek boeken terwijl wij er niet eerder zijn als woensdag :blink: .. Vind ik een beetje jammer.. Weet iemand nog een leuk appartement omg. Valkenburg??[/quote]

Misschien kan je een leuke vakantiebungalow vinden op www.eurorelais.nl.

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #44 Gepost op: 4 januari 2010, 14:38:39 »
[quote name=\'vangarderen\' post=\'293824\' date=\'03 January 2010, 00:22\'][quote name=\'jmarloes\' post=\'293761\' date=\'02 January 2010, 16:37\']Is er nog iemand die binnen nederland op huwelijksreis gaat?

Wij wonen in Israel en trouwen in Nederland, we willen naar valkenburg voor onze huwelijksreis. Het enige is dat we geen leuk appartement kunnen vinden. Behalve op Landal dan... Maar dan moeten we een midweek boeken terwijl wij er niet eerder zijn als woensdag :blink: .. Vind ik een beetje jammer.. Weet iemand nog een leuk appartement omg. Valkenburg??[/quote]

Misschien kan je een leuke vakantiebungalow vinden op www.eurorelais.nl.
[/quote]
Of Thermen 2000. Heb je een hotelkamer en sauna/zwambad met onbeperkt gebruik

daantje84

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #45 Gepost op: 5 januari 2010, 16:20:42 »
Hahha

Zat ik ook aan te denken, heerlijk relaxen in de sauna!
Je kan ook naar Sanadome in Nijmegen ook heerlijk, en voor de mensen niet van naaktlopen houden, hier is alles met badkleding!!

karen123

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #46 Gepost op: 17 januari 2010, 11:02:16 »
Liefst zou ik op het vliegtuig stappen en naar één of ander exotisch oord vliegen.. Maarja, het huwelijk op zich kost al zoveel geld, zodat dat er zeker niet aan vast zit.  :rolleyes:
Dus krijgen wij waarschijnlijk de mobilhome van mijn ouders mee en zouden graag door frankrijk richting Spanje willen trekken. Heeft er iemand tips over waar we zeker langs moeten gaan? Of leuke campings, die niet te duur zijn..

~M*M~

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #47 Gepost op: 17 januari 2010, 11:22:18 »
de gorges du verdon, zijn er mooi karin. daar zou ik zeker heen gaan.
ik zou de cote d'azur links laten liggen want dat vind ik echt een overrated plek van frankrijk
je zou als je van wandelen houdt bij de Pyreneeën halt kunnen houden in de buurt van carcassone, daar kan je naar katharen schuilplaatsen lopen in de bergen, moet echt super zijn. staat hier nog op de to do list.

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #48 Gepost op: 17 januari 2010, 11:40:08 »
Yup, wij hebben al een paar keer op een hele fijne camping gezeten aan het Lac de Sainte-Croix, het stuwmeer waarin de Gorges du Verdon eindigen. Niet al te belachelijk duur, het meer is schitterend, en de temperaturen zijn er meestal vrij hoog. Omgeving is schitterend.

MissBride

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #49 Gepost op: 23 januari 2010, 17:10:09 »
[quote name=\'karen123\' post=\'298534\' date=\'17 January 2010, 11:02\']Liefst zou ik op het vliegtuig stappen en naar één of ander exotisch oord vliegen.. Maarja, het huwelijk op zich kost al zoveel geld, zodat dat er zeker niet aan vast zit.  :rolleyes:
Dus krijgen wij waarschijnlijk de mobilhome van mijn ouders mee en zouden graag door frankrijk richting Spanje willen trekken. Heeft er iemand tips over waar we zeker langs moeten gaan? Of leuke campings, die niet te duur zijn..[/quote]

Dat klinkt toch ook super?!!  

In Frankrijk zit een leuke camping: La Poche. Weet niet meer precies waar het zit, maar moet je anders even op Google zoeken.

Wij zitten met hetzelfde probleem en het liefst zou ik ook lekker 2 weken naar een bounty eiland gaan, maar ja... :blink:
Dus zat nu te denken om een korte vakantie in eigen land voor te stellen. Als we er maar even tussenuit zijn; dat is dan al fijn.
Iemand nog ideeen voor een leuk tripje van een (klein) weekje? We zijn niet zo van die hotelgangers, maar een leuk bungalowpark misschien?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards