collapse

Auteur Topic: Budget tips huwelijksreis  (gelezen 41831 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #50 Gepost op: 23 januari 2010, 17:21:58 »
Je kunt ook eens een : gokje wagen

Hummingbird55

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #51 Gepost op: 15 januari 2013, 17:33:56 »
Hoi bruidjes!

Omdat de tijd nu toch wel begint te dringen willen wij graag onze huwelijksreis boeken.

Het probleem is echter dat we niet veel ruimte in ons budget overhebben.
Nu zijn we dus erg hard op zoek naar goedkope huwelijksreis bestemmingen omdat een luxe huwelijksreis (helaas) niet meer mogelijk is voor ons..

Klinkt dit bekend in de oren? Dan horen wij graag waar jullie naartoe zijn gegaan/willen gaan om een beetje inspiratie op te doen!

Groetjes
« Laatst bewerkt op: 16 januari 2013, 14:14:06 door Hummingbird55 »

Hope~20

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #52 Gepost op: 15 januari 2013, 18:22:50 »
Wij zijn van plan een paar dagen in een Europese stad te doen, dat is meer 'ons soort ding' en het is ook nog eens heel goedkoop (voor een paar tientjes per persoon vlieg je al naar elke stad in Europa)!

niemie

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #53 Gepost op: 15 januari 2013, 21:32:26 »
Wij gaan naar Oostenrijk, met de auto. Het kan natuurlijk ook met het vliegtuig maar dat hoeft van ons niet zonodig. In het hoogseizoen huren we een appartement in een rustiek dorpje in Salzburgerland voor 300 euro, dat is voor een week. Daarna kun je het zo duur maken als je zelf wilt natuurlijk. Misschien heb je er iets aan :)

Hummingbird55

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #54 Gepost op: 16 januari 2013, 02:27:46 »
Scandinavië heeft mij persoonlijk altijd aangesproken en zou voor mij ook een serieuze optie zijn, helaas deelt vriendlief die mening niet met mij..
We gaan overigens in augustus op huwelijksreis, het lijkt mij dan ook niet echt plezierig om de kou op te zoeken in die periode.

Wat we wel allebei fijn vinden is een strandvakantie, dus wat zijn dé hotspots voor goedkope huwelijksreizen in de zon?

We staan open voor suggesties :applaus:

Hope~20

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #55 Gepost op: 16 januari 2013, 11:35:45 »
Madeira? :)

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #56 Gepost op: 16 januari 2013, 11:43:17 »
Wat dacht je van een voordelige lastminute? Kun je dan altijd nog kijken :)

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #57 Gepost op: 16 januari 2013, 11:55:54 »
Wij zijn naar Kreta geweest met Eliza was here, daar staan heel veel mooie bestemmingen op die niet in de massale toeristengebieden liggen. En niet al te duur (vond ik) hoewel jij natuurlijk wel midden in het hoogseizoen gaat en dat hadden wij niet.
Dit is de site: www.elizawashere.nl

Wij zater heerlijk 2 weken in deze villa met privé zwembad  :applaus:
http://www.elizawashere.nl/griekenland/kreta/vamos/ellotis_villas.htm?gclid=COX3nLjb7LQCFUbKtAodRGYAKQ


Hummingbird55

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #58 Gepost op: 16 januari 2013, 13:36:38 »
Bedankt voor de tips dames! Stellen we heel erg op prijs!

Madeira hebben we al eens bezocht.. erg mooi daar, maar we willen voor onze huwelijksreis graag wel iets nieuws proberen natuurlijk.

Een last-minute is zeker een optie maar dan ben ik weer bang dat we straks genoegen moeten nemen met iets i.p.v. dat we er écht achter staan.. lastig.

Heb net vlug even gekeken op Eliza was here en daar staan een hoop huwelijksreizen op! Dus daar ga ik straks met vriendlief eventjes goed voor zitten.

Nogmaals bedankt en nieuwe tips zijn natuurlijk nog steeds meer dan welkom!

Groetjes

Femmebride

  • Gast
Re: Budget tips huwelijksreis
« Reactie #59 Gepost op: 26 februari 2013, 15:02:00 »
Wij zijn naar Kreta geweest met Eliza was here, daar staan heel veel mooie bestemmingen op die niet in de massale toeristengebieden liggen. En niet al te duur (vond ik) hoewel jij natuurlijk wel midden in het hoogseizoen gaat en dat hadden wij niet.
Dit is de site: www.elizawashere.nl

Wij zater heerlijk 2 weken in deze villa met privé zwembad  :applaus:
http://www.elizawashere.nl/griekenland/kreta/vamos/ellotis_villas.htm?gclid=COX3nLjb7LQCFUbKtAodRGYAKQ

Heerlijk :applaus:!
Wij gaan wrs ook zoiets doen!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards