collapse

Auteur Topic: Zover Zijn We  (gelezen 4649 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Aura

  • Gast
Zover Zijn We
« Gepost op: 20 april 2006, 11:38:49 »
gedaan/geregeld:

Draaiboek (voorbereidingen/dag zelf)
locatie
ondertrouw (as. dinsdag)
DJ
Trouwpak (incl. accesoires.)
Trouwjurk (incl. accesoires)
Gastenlijst
Getuigen (+ documenten)
CM
Fotograaf
Huwelijksreis
Notaris
Tijdelijke kadolijst
Bedankjes
Kaarten
Bloemversiering
Trouwringen
kapster/visagiste


Het voelt alsof we iets vergeten....maar wat????

Thora&Neanie

  • Gast
Zover Zijn We
« Reactie #1 Gepost op: 20 april 2006, 11:44:37 »
Vervoer?
Eten?
bruidstaart?
« Laatst bewerkt op: 20 april 2006, 11:45:30 door Thora&Neanie »

Ylang

  • Gast
Zover Zijn We
« Reactie #2 Gepost op: 20 april 2006, 12:04:31 »
Wij hebben nog 4 maanden en ik ben nog niet eens op de helft :-/

Aura

  • Gast
Zover Zijn We
« Reactie #3 Gepost op: 20 april 2006, 12:09:39 »
Vervoer?
Eten?
bruidstaart?

Vervoer is heel simpel ons eigen bakkie... hahahah
Eten heben we ook geregeld dat zit bij de locatie in zeg maar
en de bruidstaart nog niet....daar moet ik nog even achteraan bellen voor een afspraak....tnx!

Hoe hebben jullie het gedaan met het boeket....hoever van te voren...en waar? bij een gewone bloemist of bij een speciale bruidsbloemist????

Ylang

  • Gast
Zover Zijn We
« Reactie #4 Gepost op: 20 april 2006, 13:00:39 »
Ik denk dat je dat nu wel al kan regelen hoor! Zij weten wel welke bloemen er op dat moment zijn. En welke bloemist...dat hangt helemaal van jezelf af denk ik, gewoon even een paar aflopen en informeren wat ze zoal kunnen en wat foto's bekijken. Een speciale bruidsbloemist...ja, ik heb er een hekel aan dat ze alles duurder maken gewoon omdat er 'bruids-' voorstaat dus die ik zou éxtra kritisch bekijken (nahja, ikzelf zou die overslaan denk ik haha).

Zelf bestel ik wat bloemetjes die ik sochtends ga halen, lintje er rond en klaar is mijn boeket  :-)

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Zover Zijn We
« Reactie #5 Gepost op: 20 april 2006, 21:34:09 »
hahaha ik kan er inkomen dat je denkt dat je dingen vergeet, en ik zal je gerust stellen, dat had ik zelfs nog een dag van te voren, het is gewoon omdat alles zoveel werk lijkt maar het eigenlijk niet eens zo heel veel werk is.....

Thora&Neanie

  • Gast
Zover Zijn We
« Reactie #6 Gepost op: 21 april 2006, 02:40:27 »
Bij ons wettelijk trouwen kwam ik er ook de dag erna achter dat we dingen vergeten waren die we wel van plan waren geweest enzo (geen "grote" dingen, maar we hadden geoefend dat ik Wilco over de drempel zou dragen en daar is niets van gekomen, mijn parfum was ik vergeten dat soort dingen). Ik ga er van uit dat ik dat op 2 mei weer heb.

De grote dingen vergeet je denk ik echt niet...

kim2001

  • Gast
Zover Zijn We
« Reactie #7 Gepost op: 21 april 2006, 08:46:13 »
cadeautje voor getuigen, cm, kinderen, ouders???

Cygnet

  • Gast
Zover Zijn We
« Reactie #8 Gepost op: 21 april 2006, 11:29:11 »
Misschien al wel geregeld maar niet opgeschreven?
  • Tafelschikking (als er aan tafel gegeten wordt)
  • zonnebank
  • Receptieboek of iets dergelijks om alle goede wensen in ontvangst te nemen
  • Enveloppendoos (kist etc. om gulle giften in op te bergen.. helaas zijn er professionele bruiloft-dieven)
  • Trouwceremonie (voorbespreken met de ambtenaar)
  • Schoenen inlopen
  • Vrijgezellentoestanden
  • Vrijaf regelen bij je werk

Dit is even wat er in me opkomt.. je noemt zelf een heel aantal dingen die natuurlijk uit heel veel kleine 'subdeeltjes' bestaan (locatie is bijvoorbeeld catering/feest?/muziek/aankleding en moet gereserveerd, bevestigd en uitonderhandeld worden..)

Klinkt alsof je eea best onder controle hebt.. maar het viel me op dat je geen melding maakt van de ceremonie zelf - wat wil je juist wel en vooral niet gezegd hebben dan..

Veel plezier met de verdere voorbereidingen!

Aura

  • Gast
Zover Zijn We
« Reactie #9 Gepost op: 22 april 2006, 11:45:18 »
Kim2001 cadeautje voor getuigen, cm, kinderen, ouders???

Dit is een goede....idd vergeten..... :ph34r:

Cygnet:
 Misschien al wel geregeld maar niet opgeschreven?
Tafelschikking (als er aan tafel gegeten wordt)
 = dit hebben we nog niet gedaan...staat wel op het lijstje maar wordt heeeeel moeilijk....maak me daar nu al wel druk over.

zonnebank
= Ik ga magictannen dit ga ik een van de week even laten doen om te kijken hoe het is, als het mooi is doe ik het voor de bruiloft ook.

Receptieboek of iets dergelijks om alle goede wensen in ontvangst te nemen
= deze krijgen we van de locatie

Enveloppendoos (kist etc. om gulle giften in op te bergen.. helaas zijn er professionele bruiloft-dieven)
=Ik heb het gelezen, verschrikkelijk dat mensen zo laag kunnen zinken....ik ben er bezig eentje te maken zelf...wat een rotklus hahahah

Trouwceremonie (voorbespreken met de ambtenaar)
Wie neemt met wie contact op en hoever van te voren weet iemand dat?

Schoenen inlopen
= staat op het lijstje....

Vrijgezellentoestanden
= wordt geregeld...

Vrijaf regelen bij je werk
= geregeld....

Bedankt allemaal voor het meedenken...zo zie je maar...ben toch wat dingetjes vergeten......

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Zover Zijn We
« Reactie #10 Gepost op: 22 april 2006, 18:26:30 »
Ik kan zo even geen dingen bedenken die je vergeten zou kunnen zijn als ik alle aanvullingen mee tel.
Kan me voorstellen dat je denkt dat je dingen vergeten bent, je bent al een tijd zo intensief bezig met het regelen van alles dat je op een gegeven moment door de bomen het bos bijna niet meer ziet.

Zwabber

  • Gast
Zover Zijn We
« Reactie #11 Gepost op: 23 april 2006, 09:32:55 »
[quote name=\'Aura\' post=\'84358\' date=\'22 April 2006, 11:45\']Kim2001



zonnebank
= Ik ga magictannen dit ga ik een van de week even laten doen om te kijken hoe het is, als het mooi is doe ik het voor de bruiloft ook.[/quote]

Wat is Magictannen??

Ja wat een geregel he.
Maar je hebt het beter op een rijtje dan mij

Aura

  • Gast
Zover Zijn We
« Reactie #12 Gepost op: 23 april 2006, 11:30:50 »
Magictan is een rage uit amerika en parijs enzo...hier hebben ze het al op  sommige plaatsen....
Je gaat in een cabine staan dan komt een nevel met bruinspul die bij je huid past en spuit je een mooi kleurtje dit blijft 10 dagen zitten daarna vervaagd het door de verwisseling van de huid.
Ik ga het eerst deze maand proberen, hoe het is en hoever ik het het beste voor de bruiloft kan doen...maar ik ben met mijn tere witte huidje niet zo'n fan van de zonnebank, dus dit leek me de beste optie en voor de kosten hoef je het niet te laten tussen de 20 en 25 euro.

Sarah

  • Gast
Zover Zijn We
« Reactie #13 Gepost op: 23 april 2006, 19:54:35 »
Geeft dat spul dan niet af? Ik ben zo bang dat ik er oranje uitkom, net als in die clip van Pink  :biggrin:

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Zover Zijn We
« Reactie #14 Gepost op: 24 april 2006, 19:18:58 »
Ik ga ook zoiets laten doen, air brushen heet het dan. Moet je je vantevoren sochtends of de avond ervoor goed scrubben en dan wordt je ook ingesprayd. Lijkt me ideaal aangezien ik verder moeilijk kleur!

Essie

  • Gast
Zover Zijn We
« Reactie #15 Gepost op: 25 april 2006, 10:16:25 »
zie ook topic zonnebank, hoever van te voren

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards