collapse

Auteur Topic: Bruidsmoeder  (gelezen 72490 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chotje

  • Gast
Bruidsmoeder
« Gepost op: 26 april 2006, 18:38:59 »
Mijn moeder is mijn getuige en gaat mij weggeven op mijn bruiloft 30 juni. Ze wil dan ook iets speciaals aan waar niemand anders in loopt, maar ook weer niet te extreem bijvoorbeeld. Heeft iemand een goed idee waar zij terecht kan? Ik heb op internet wel speciale zaken gezien voor bruidsmoeders, maar die zijn allemaal erg ver weg. Misschien weet iemand een goede digitale zaak waar je kleding kunt bestellen? Het liefst koopt ze een vrolijke rok met een topje en jasje.

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Bruidsmoeder
« Reactie #1 Gepost op: 26 april 2006, 20:47:07 »
goh best moeilijk, en vooral online kopen is moeilijk omdat het wel je maat moet zijn natuurlijk. Vaak kan je ook wel bij winkels zoals m&s slagen voor moeders (netjes en toch vlot)....

hahaha denk niet dat ik nu beweer dat geen moeders niet naar m&s kunnen hoor
« Laatst bewerkt op: 26 april 2006, 20:47:42 door dromer »

Zwabber

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #2 Gepost op: 26 april 2006, 20:54:42 »
waar heb je dan speciale winkels voor  bruidsmoeders??

kirsten80

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #3 Gepost op: 26 april 2006, 22:22:51 »
haha heeft jouw moeder ook kledingstress?
ik weet wel dat het bestaat,maar ik denk dat ze het dan ook wel gelijk erg goed prijzen omdat er het woord 'bruid'in staat :wink: ik denk dat ze lekker een dagje moet gaan shoppen met een goede assistente erbij

Abigail

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #4 Gepost op: 26 april 2006, 22:27:45 »
Ja ik zou dr gewoon mee uit shoppen nemen en samen wat moois uitzoeken!!

Joanne

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #5 Gepost op: 26 april 2006, 22:32:57 »
mijn moeder heeft het ook.
Alleen draagt ze nooit rokken of jurken.

dat vind ik toch wat makkelijker.
Wij moeten ook nog op pad alle advies is welkom

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Bruidsmoeder
« Reactie #6 Gepost op: 26 april 2006, 23:12:38 »
:laugh:
Mijn moeder is ook op zoek...

niet te extreem, maar wel apart...
We gaan binnenkort lekker met z'n tweeën winkelen...
dan moet het goed komen... (denk ik)

Marlieske

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #7 Gepost op: 27 april 2006, 08:47:40 »
Mijn moeder zit ook in de stress hoor, nog druk aan het lijnen de zomer collectie hangt binnen en wij trouwen op 1 september waneer er overal heftig uitverkoop gehouden word. Ze moet dus voor de zomervakantie iets kopen.... wat als ik dan nog veel afval moppert ze de hele tijd :biggrin:

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Bruidsmoeder
« Reactie #8 Gepost op: 27 april 2006, 11:41:44 »
Mijn moeder valt in de grote maten zeg maar en vind het altijd moeilijk iets leuks te kopen en het zelf nog mooi vinden staan ook. Meestal gaan we naar Miss Etam maar nu liepen we laatst zomaar even de Promiss in voor je weet nooit wat ze hebben zeg maar. En dara vonden we een leuk donkergroen linnen pak met een feller groen bloesje eronder. Sjaaltje en leuke ketting erbij om het af te maken, en moeder en ik zijn helemaal tevreden! En dat in 1 winkel zonder dat we al speciaal op zoek waren!

Gwen

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #9 Gepost op: 27 april 2006, 16:22:15 »
Dat is ook vaak het beste. Als je echt op zoek bent vind je het niet. Tenminste dat heb ik altijd en anders loop je er zo maar tegen aan!

Wel fijn dat je moeder al alles heeft en zo te horen is het heel erg leuk!

biancje

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #10 Gepost op: 27 april 2006, 17:55:13 »
Jeetje.... moeilijk hoor!!
Mijn moeder en ik zijn gewoon een dagje samen wezen winkelen, maar dan wel de winkels ingegaan die iets meer netjes zijn dan ze normaal draagt. Ook om te vermijden dat iemand anders in hetzelfde komt... volgens mij is de kans namelijk groter wanneer je naar miss etam of promiss gaat... dat is een echte 'moederwinkel' :wink:

Chotje

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #11 Gepost op: 27 april 2006, 18:46:11 »
Hihi meer moeders hebben dus kledingstress ... Ik ben al een dagje wezen winkelen met mijn moeder naar Amsterdam en vorige week hebben we alle kledingwinkels in Haarlem bezocht, maar nee ... niets gevonden dat ze echt geslaagd vond. Het is inderdaad vaak het beste om gewoon een keer te gaan kijken en dan loop je er zo tegen aan! Maar goed, we hebben nog wel even de tijd dus het moet vast wel lukken. Maar ze wil graag al klaar zijn voor die tijd. Maar we duiken nog wel eens de stad in en wie weet... Ik weet de namen niet precies van die speciale winkels, maar via google vond k wat dingen maar die zijn heel ver weg en inderdaad niet te betalen voor wat je krijgt. 't blijf lastig!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Bruidsmoeder
« Reactie #12 Gepost op: 27 april 2006, 21:00:19 »
wij zijn destijds met het hele gezin alkmaar in gegaan, was heel gezellig, toen hebben mijn zusje en ik mijn moeder aangekleed.... was echt heel leuk, we zijn uiteindelijk geslaagd bij de miss etam, en echt waar allemaal mensen daar bij die kledinghokjes leefde helemaal mee... schudde het hoofd als het hun ook niets leek hahahaha...... goed was gewoon een hele mooie ervaring zoals dat ging.

Amy

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #13 Gepost op: 27 april 2006, 23:10:37 »
Wat grappig al die moeder helemaal in de stress  :wink:
Mijn moeder is de nuchterheid zichzelf..we zijn afgelopen zaterdag wezen winkelen. De zomercollectie is nu nog volop en ze wilde graag voor de uitverkoop iets hebben.

We waren eerst geslaagd bij de eerste winkel..een lange linnen rok met een colbertje. (Ik heb mijn moeder dus nog nooit in een rok gezien). Ze (en ik ) vond(en) het erg mooi, dus gelijk afrekenen en meegenomen. Toen toch nog even verder gewinkeld, ze moest namelijk nog een leuk shirtje onder haar colbertje hebben. Liepen we binnen in een heel klein boetiekje...veel van de gala-kleding..maar mijn moeder viste er een super leuk pakje tussenuit. En..ook nog in haar maat.

Colbertje met nette broek, pastelkleuren..ontwerp van Mart Visser (zegt ze: Wie is dat dan weer haha  :laugh: ) Vond het pakje precies bij mijn moeder passen en voor mij hoefde ze ook niet super chique omdat ze lekker op die dag ook zichzelf moet zijn!

Kaya

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #14 Gepost op: 28 april 2006, 08:25:37 »
Waar wonen jullie ergens? Mijn moeder is speciaal voor de bruidskleding naar een winkel in Nieuwleusden gegaag. Super winkel, en hele leuke kleren. Ze hebben er van vlot, tot chique. Veel bruidsmoeders komen daarheen voor de trouwdag!

Mayke_Gaat_06-06-06_Trouwen

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #15 Gepost op: 28 april 2006, 11:10:00 »
Ik ga morgen met mijn paps en mams naar dragonhaert om Kleding uit te zoeken voor hen beiden (voor het avondfeest)...

Mags

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #16 Gepost op: 28 april 2006, 23:04:59 »
Mijn moeder is ook al ijverig op zoek. :biggrin:

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Bruidsmoeder
« Reactie #17 Gepost op: 28 april 2006, 23:10:26 »
:laugh:  
Ik heb laatst bij claudia sträter zo'n mooie jurk gezien..
vond het echt wat voor haar...
alleen jammer dat alle etalage poppen zo slank zijn, zo lijken alle jurken wel mooi...

Thora&Neanie

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #18 Gepost op: 29 april 2006, 03:19:16 »
Ik geloof dat mijn  moeder als musketier komt :biggrin:
ze wist het woensdag nog niet helemaal zeker (toen ging ik mijn jurk passen, ze moest nog aan haar kleding beginnen :wink:)
« Laatst bewerkt op: 29 april 2006, 03:19:42 door Thora&Neanie »

Chotje

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #19 Gepost op: 30 april 2006, 17:24:53 »
hihih ik zal dit topic eens aan mams laten lezen, want dan ziet ze dat ze niet de enige is! Het is ook wel moeilijk hoor en dat snap ik. Ze wil niet te sportief, maar ook weer niet te truttig of chique. Ik vind het inderdaad ook belangrijk dat ze zichzelf er lekker in voelt, want het is niet de bedoeling dat ze iets aantrekt waar ze zich rot in voelt de hele dag want dat straal je uit. Maar ja ze wil ook weer iets waar een ander niet mee aankomt zetten hahaha lassstiiggg dus! Maar goed, we gaan nog wel eens winkelen samen ergens in een leuke stad...

Zwabber

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #20 Gepost op: 4 mei 2006, 20:53:28 »
Nou ben vandag even met moeders op stap gewest naar Alkmaar.
Maar eigenlijk kom je de standaard wikels tegen en daar kunnen we niks tussen vinden.
En we zijn ook in een aantal winkels geweest, maar die kleren daar vond ik meer voor men oma.

We willen eigenlijk graag naar een leuk boetiekje, maar weten niet waar we dat kunnen vinden, alle tips zijn welkom

Chotje

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #21 Gepost op: 5 mei 2006, 09:27:58 »
hihih tis en blijft lastig he die kleding voor de moeders! Ik heb mijn schoonmoeder er eigenlijk nog helemaal niet over gehoord, dus misschien heeft die er wel geen problemen mee .... Ik moet wel eerlijk zeggen dat zij helemaaal niet leuk gekleed was naar het huwelijk van haar dochter. Toen had ze een wijde zwarte/witte broek aan en een zwart tshirt. Zelf vond ze zichzelf helemaal geweldig en heel feestelijk, maar dat vond ik eerlijk gezegd echt niet. Zwart/wit is wel mooi, maar dan wel een mooie jurk of rok ofzo en er iets kleurigs bij aan vind ik, anders ist meer voor iets anders ... Maar ja zij moet zichzelf er lekker in voelen dus ikben benieuwd wat ze dit keer aan trekt voor haar zoon :)

Gwen

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #22 Gepost op: 5 mei 2006, 09:41:21 »
Over mijn schoonmoeder maak ik mee juist geen zorgen, meer over mijn eigen moeder!  :dry:
Ik denk dat ik maar mee ga shopen als ze iets gaat kopen :laugh:

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Bruidsmoeder
« Reactie #23 Gepost op: 5 mei 2006, 09:56:13 »
:blink: Ik maak me juist meer zorgen om mijn schoonmoeder...
hoorde laatst van mijn schoonzusje dat ze naar een speciale chinese kleding zaak is geweest..
volgens haar laat ze een traditionele jurk maken met allemaal gouden borduursels....  :blink:
dat kan toch echt niet meer in deze tijd....

Zwabber

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #24 Gepost op: 5 mei 2006, 10:21:30 »
Schoonmoeders, soms....
Nee hoor ik heb geen problemen met haar.
Ik heb haar nog niet over haar kleding gehoord, t zal vast goed komen

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards