collapse

Auteur Topic: Bruidsmoeder  (gelezen 72491 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

m-a-n-d-y

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #100 Gepost op: 24 mei 2010, 12:33:14 »
IK heb ook nog wel een tip.
Dreamdresses in Arnhem, hebben ook een site, weet alleen niet zo snel hoe de link is.
Ze hebben daar erg mooie jurken voor gala's en feestavonden.
Mijn zusje en schoonzusje hebben een jurk hiervan en ze zijn erg mooi.

Blablabla

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #101 Gepost op: 25 mei 2010, 09:09:47 »
De azuur kleurige jurk is moooooi!!

Mijn moeder heeft een leuk jurkje gekocht, witte ondergrond met allemaal fleurige bloemen erop. Leuk, past helemaal bij mijn moeder. Ze heeft ook behoorlijk wat stress gehad om wat ze aan moest :biggrin:
En mijn getuige trouwens ook hihi. Leuk om te zien dat mensen er zo mee bezig zijn.

annia

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 549
  • Geslacht: Vrouw
Bruidsmoeder
« Reactie #102 Gepost op: 25 mei 2010, 10:46:18 »
Mijn zus en moeder gaan gewoon lekker bij de Steps kijken. Leuke vrolijke jurkjes heb je daar.

e_vlyne

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #103 Gepost op: 25 mei 2010, 14:31:26 »
Mijn mams is toentertijd geslaagd bij CollegeStyle, prachtige rokken hebben ze daar! Ik ben geen rokjesmens, maar als ik dat wel was!

(b)engeltje

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #104 Gepost op: 15 augustus 2010, 10:44:08 »
Heeft er dan niemand t zelfde als ik?? :-(... Haha
mijn moeder had dus een jurk gekocht, maar die zag er echt niet uit!! Tuurlijk t kan je smaak niet zijn, maar mijn mams is 50 en ze had iets gekozen wat mijn oma draagt!! Haha. Kan niet liegen tegen m'n moeder dus ze zag t al aan mijn kop.. :-). Gelukkig kan ze m voor dr werk gebruiken, voelde me wel lullig. Nu samen wezen shoppen en goed geslaagd!! Bij c&a heb je een Frans molenaar collectie, zitten zo nu en dan hele leuk dingen bij! Gekleed, maar ook niet TE truttig!
Nu volgende probleem: vader heeft een giletje wat gewoon vloekt bij m'n moeder. Hadden ze gelukkig zelf geconstateerd :-). Dus andere gilet gekocht, maar geen bijpassende strop, hij had er nog wel 1. Haha, een strop met weer 10 andere kleuren... Gelukkig had ie t zelf allemaal bij elkaar aangetrokken en kwam met de conclusie dat het to much was! Dus nu gewoon bijpassende strop erbij en klaar!
Leuke tip overigens: alsje aanstaande of vader graag driedelig wilt maar niet te veel geld kwijt wilt zijn moet je ff googelen op "mijn smoking". Heel betaalbaar en mooie kwaliteit!

hiephiep

  • Junior
  • **
  • Berichten: 65
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmoeder
« Reactie #105 Gepost op: 20 juni 2016, 18:00:58 »
Al 6 jaar geen moeders meer met kledingstress ;)?

Vanmiddag even met m'n moeder gaan kijken wat ze aan moet als wij gaan trouwen. Nou een ramp, ze vind winkelen echt verschrikkelijk en doet dat dus ook eigenlijk nooit. Ze had een rok of jurk in gedachte, maar dat vind ze afschuwelijk door haar (zoals ze het zelf noemt) varkenspootjes, dat valt reuze mee, maar ze wil dus geen blote benen, als het even kan zelfs geen blote enkels. Lange rok vind ze ook weer niks, oke een broek dan...
Dus een broek passen, strakker model met eventueel een wijd vallende blouse of top, strakke broek vind ze ook afschuwelijk met haar 'dikke benen'. Dus een (zwarte) broek met wijde pijpen.
Er moet natuurlijk ook wat op zo'n broek, ik dacht een fel kleurtje bij dat zwart om het wat op te vrolijken; met felrose voelt ze zich een olifantje, met lichtrose een varkentje, met geel een kanarie. Het is mintgroen geworden. Dat was weer echt een topje, dus daar moest iets over, nu heeft ze daar een zwart jasje bij gekozen. En omdat ze winkelen zo haat heeft ze niet eens alles bij elkaar gepast, het zal wel goed zijn. Aangegeven dat ze ook zo naar een begrafenis kan, maar dat het haar keuze is. Voor haar doen is het best netjes maar echt niet feestelijk, iedereen mag komen zoals hij wil maar ik vraag me af, zijn er meer moeders zoals die van mij? En wat dragen die dan op zo'n dag?
M'n moeder ziet er trouwens niet uit als een roze olifantje; ze is 50, ziet er voor haar leeftijd normaal tot goed uit en heeft ongeveer maat 44. Ze heeft gewoon een heel slecht zelfbeeld en geen zin om te winkelen voor zichzelf. Oja, het mag ook nog allemaal niet te veel kosten

Lotte2608

  • Junior
  • **
  • Berichten: 115
Re: Bruidsmoeder
« Reactie #106 Gepost op: 20 juni 2016, 21:50:50 »
Al 6 jaar geen moeders meer met kledingstress ;)?

Vanmiddag even met m'n moeder gaan kijken wat ze aan moet als wij gaan trouwen. Nou een ramp, ze vind winkelen echt verschrikkelijk en doet dat dus ook eigenlijk nooit. Ze had een rok of jurk in gedachte, maar dat vind ze afschuwelijk door haar (zoals ze het zelf noemt) varkenspootjes, dat valt reuze mee, maar ze wil dus geen blote benen, als het even kan zelfs geen blote enkels. Lange rok vind ze ook weer niks, oke een broek dan...
Dus een broek passen, strakker model met eventueel een wijd vallende blouse of top, strakke broek vind ze ook afschuwelijk met haar 'dikke benen'. Dus een (zwarte) broek met wijde pijpen.
Er moet natuurlijk ook wat op zo'n broek, ik dacht een fel kleurtje bij dat zwart om het wat op te vrolijken; met felrose voelt ze zich een olifantje, met lichtrose een varkentje, met geel een kanarie. Het is mintgroen geworden. Dat was weer echt een topje, dus daar moest iets over, nu heeft ze daar een zwart jasje bij gekozen. En omdat ze winkelen zo haat heeft ze niet eens alles bij elkaar gepast, het zal wel goed zijn. Aangegeven dat ze ook zo naar een begrafenis kan, maar dat het haar keuze is. Voor haar doen is het best netjes maar echt niet feestelijk, iedereen mag komen zoals hij wil maar ik vraag me af, zijn er meer moeders zoals die van mij? En wat dragen die dan op zo'n dag?
M'n moeder ziet er trouwens niet uit als een roze olifantje; ze is 50, ziet er voor haar leeftijd normaal tot goed uit en heeft ongeveer maat 44. Ze heeft gewoon een heel slecht zelfbeeld en geen zin om te winkelen voor zichzelf. Oja, het mag ook nog allemaal niet te veel kosten

Mijn moeder heeft al twee jurken in de kast hangen die het allebei zouden kunnen worden, maar dan heeft ze ook maat 36/38 dus alles past. Waarbij 1 van de 2 mijn voorkeur heeft maar daar wil ze zelf een blauw jasje op en ik liever iets zandkleurigs omdat m'n vader ook een blauw pak gaat kopen. Dus dat gaat wel goedkomen.

Mijn schoonmoeder daarentegen zou het verhaal hierboven kunnen zijn. Houd niet van winkelen want dat is te druk en ze is slecht ter been dus kan maar paar honderd meter lopen, wil liefst zo min mogelijk geld uitgeven. En heeft dan ook nog eens maat 48/50? bij een lengte van 1.55/1.60. Met de bruiloften van mijn 2 zwagers en schoonzussen heeft ze een rok gekocht (super mooi) maar daar voelt ze zich niet fijn in dus heeft ze nooit meer aangehad daarna dus nu moet het ook een broek worden.
Heb al met m'n schoonzus afgesproken dat we in augustus voor en met haar gaan winkelen, dus ik houd m'n hart vast. Gelukkig hoeft mijn moeder dan niet mee, want dat hebben m'n twee schoonzussen wel gedaan toen zij gingen trouwen, maar die moeders zijn ook van die slanke dames dus dat werkt helemaal niet m'n schoonmoeder erbij.

Janneke1988

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsmoeder
« Reactie #107 Gepost op: 20 juni 2016, 22:01:36 »
Ik vindt zwart best kunnen. Mijn moeder had een zwarte broek aan, hier zat wel een motiefje in. Daarbij een witte top met zwart en daarop een zwart vestje met hetzelfde motief als de broek. Ze had wel gekozen voor gekleurde accessoires.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards