collapse

Auteur Topic: Bruidsmoeder  (gelezen 72524 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chotje

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #75 Gepost op: 28 juli 2006, 19:10:36 »
Hihi zijn we er allemaal nog? Nou mijn moeder straalde op de grote dag, net als alle andere gasten die erg hun best hadden gedaan met kleding. Ze hadden allemaal mooie kleding aan tijdens de ceremonie en we zijn de hele dag buiten geweest en sommige mensen zijn vanwege de hitte thuis wat luchtigers aan gaan doen en kwamen toen weer terug. Dat was wel erg leuk, want de sfeer was heel erg ongedwongen, iedereen kon lekker buiten zitten, drankje nemen, kletsen en genieten van het mooie weer. Ik kijk terug op een geweldige dag, maar vind het wel heeel jammer dat het nu voorbij is!!!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Bruidsmoeder
« Reactie #76 Gepost op: 3 juni 2009, 18:33:57 »
Reclame mag eigenlijk niet...

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
Bruidsmoeder
« Reactie #77 Gepost op: 3 juni 2009, 18:48:45 »
[font=\"Lucida Sans Unicode\"][color=\"#8B0000\"]Laat dat 'eigenlijk' maar gerust weg, hoor...
Reclame wordt niet gewaardeerd. Punt.
Dit forum is bedoeld voor het delen van eigen ervaringen, niet om je alleen aan te melden om je eigen bedrijf(je) te promoten...[/color][/font]

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Bruidsmoeder
« Reactie #78 Gepost op: 4 oktober 2009, 17:43:19 »
Vandaag is mijn moeder ook eindelijk geslaagd! Ze was zo gestrest dat ze niets moois zou vinden! Ze is uiteindelijk geslaagd bij Blijdesteijn in Tiel. Heel mooi Linea Raffaeli pakje! Koste wel 1000 euro, pfff, maar dan heb je wel wat! Die zaak is echt een aanrader, ze hebben ook veel feestkleding ( en ook goedkoper hoor!).

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Bruidsmoeder
« Reactie #79 Gepost op: 4 oktober 2009, 19:46:59 »
Ik vind de kleding van Linea Raffaeli sowieso erg mooi, maar ik ga er niet vanuit dat mijn moeder 1000 (of zelfs maar honderden) uit gaat geven voor haar kleding op onze trouwdag (of wanneer dan ook :tongue:), daar zijn we het type niet echt voor denk ik.
Heb je een plaatje van het pakje dat je moeder gekocht heeft? Ben benieuwd!!

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Bruidsmoeder
« Reactie #80 Gepost op: 4 oktober 2009, 19:59:50 »
Hoi Inx

Nou, 1000 euro had ze ook niet in gedachte hoor, maar ze was er stapelverliefd op en het staat zo mooi, dus ze had het ervoor over :laugh:
Zal nog eens zoeken naar een plaatje, kan hem tot nu toe niet vinden :sad:
Het is een pakje van 100% zijde: een donkerpaarse rok, een lichtpaarse top met allemaal lichtpaarse rozen erop en dan een donkerpaars bolero'tje.

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Bruidsmoeder
« Reactie #81 Gepost op: 4 oktober 2009, 20:01:15 »
Wauw, klinkt mooi! :biggrin: Die bolero'tjes van Linea vind ik altijd prachtig :wub:

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Bruidsmoeder
« Reactie #82 Gepost op: 4 oktober 2009, 20:13:00 »
Ik heb wel de top gevonden , maar op het plaatje is hij wit en die van mijn moeder is lichtpaars. Ze heeft dan een donkerpaarse rok ( zoals op de foto), maar niet zo'n lange, maar iets over de knie en dan dus een bijpassend bolero'tje; heel kleintje.
Ben echt verliefd op die top met die rozen!
« Laatst bewerkt op: 4 oktober 2009, 20:13:57 door lalalalala »

Nursszz

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #83 Gepost op: 4 oktober 2009, 20:14:38 »
Mijn moeder heeft iets soort gelijks gekocht....
Zij heeft het alleen bij La Ligna gekocht. Een dieppaarse rok met daarin een subtiele bloem verwerkt. Een mooie top er bij en een lila/pars jasje met een erg mooie kraag Je weet wel zo n kraag die opstaat en een beetje gerimpeld is (echt geen idee hoe dat heet)
Budgettair een stuk meer verantwoord! ;-)
Haar grootste angst was overigens wel dat ze zou vloeken bij mijn jurk maar dat vond ik geen probleem (en volgens mij vloekt het ook niet echt)

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Bruidsmoeder
« Reactie #84 Gepost op: 4 oktober 2009, 20:21:17 »
Klinkt mooi Nurszz! La Ligna had mijn moeder ook gekeken, maar was daar niet geslaagd.
Maar waarom denkt ze dat het zou vloeken bij je jurk? Welke kleur heb je? Benieuwd!
Onze corsages worden waarschijnlijk rood met wit en daar is mijn ma niet helemaal blij mee bij haar paarse pakje, maar :laugh: jammer mam, ik trouw! En daar heeft ze natuurlijk wel volledig begrip voor!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Bruidsmoeder
« Reactie #85 Gepost op: 4 oktober 2009, 20:23:09 »
Wauw, het lijkt wel een bruidsjurk! Heel erg mooi, mooie kleuren ook.

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Bruidsmoeder
« Reactie #86 Gepost op: 4 oktober 2009, 20:27:50 »
Thanks Inx! Maarre, op het plaatje lijkt het inderdaad een bruidsjurk, maar hoe mijn moeder het heeft, is dat niet zo hoor! Ook omdat ze een kortere rok erop heeft en dat bolero'tje, het is een echte bruidsmoeder :laugh:
Als ze teveel op een bruid zou lijken, had ze het ook niet gekocht :wink: En het is paars en geen wit, dat scheelt ook!
Een bruidsmoeder in het wit is echt NOT DONE ( als ze bruid ook wit draagt) - tenzij dat het thema is!

Nursszz

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #87 Gepost op: 4 oktober 2009, 20:31:40 »
Mijn jurk is azuur.....geloof me ik ben blij dat het azuur heet want ik weet zelf ook niet of het blauw of groen is.
Overigens heb ik zelf geen fotoos gemaakt toen ik hem ging passen maar ik zag hem in het gekleurde bruiden topic wel voorbij komen op de achtergrond bij iemand anders!
Ik zal, als ik er aan denk, donderdag een foto maken want dan mag ik hem ophalen :biggrin:

En echt super mooi pakje van je moeder! Die moet wel stralen!!

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Bruidsmoeder
« Reactie #88 Gepost op: 4 oktober 2009, 20:33:41 »
Wauw!! Azuur is MOOI!! Ben heel benieuwd! Waar heb je hem gekocht?
Snel foto plaatsen dan, erg benieuwd!

Nursszz

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #89 Gepost op: 4 oktober 2009, 20:41:39 »
k Heb hem bij Anastasie laten maken...
Daar hing ie op de pop en ik vond hem véél te opvallend maar toen ik hem aan had was ik verkocht!
http://www.mijnalbum.nl/Album=VOD3H34J staat in het gekleurde bruiden topic en als je op de paspop kijkt dan zie je hem!!!
Hopelijk na donderdag kan ik hem plaatsen zonder pop en met mij erin ;-)

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Bruidsmoeder
« Reactie #90 Gepost op: 4 oktober 2009, 20:48:27 »
Gaaf zeg!! die jurk die je aanhebt is ook supergaaf, maar het is dus de jurk die daar achter op de pop hangt! Moooooi! Heel benieuwd naar je foto's straks!

Ik heb mijn jurk ook bij anastasi laten maken!!! Ik mag hem 24 oktober ophalen, spannend!!
Ik heb de Martha-jurk,spierwit en met nog wat aanpassingen!

Nursszz

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #91 Gepost op: 4 oktober 2009, 20:51:39 »
Oehhhh....spannend!

Jurk Martha was de reden dat ik naar haar toe ging maar ik kwam uiteindelijk met iets heel anders thuis!

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Bruidsmoeder
« Reactie #92 Gepost op: 4 oktober 2009, 20:53:49 »
Ja, grappig, ik kwam ook voor een hele andere jurk, dacht echt: dit is hem! Maar was uiteindelijk toch niets en werd de Martha jurk ( maar wel met aanpassingen).
pff, ben wel bloednerveus, ik stond namelijk al met 45 minuten weer buiten! Ga je echt achteraf denken: is het niet te snel gegaan etc. Maar hoor zoveel goede reacties, kan niet voorstellen dat de jurk niks is :laugh:

Nursszz

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #93 Gepost op: 4 oktober 2009, 20:57:51 »
Ontzettend herkenbaar!

Ik was ook met een half uurtje klaar.
En toen had ik een jurk schoenen torselet besteld etc.

Maar goed ik heb besloten me niet te laten leiden door twijfels!
En donderdag haal ik hem op dus dan zullen mijn twijfels wel weg zijn ;-)

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Bruidsmoeder
« Reactie #94 Gepost op: 4 oktober 2009, 21:00:51 »
:laugh: jij ook dus! ik een jurk, torselet en bolero :laugh:
Nee, goed dat je niet laat leiden door twijfels, hij zal zeker TOP zijn!! Zie hem wel voorbij komen in Anastasia-topic??!!!
« Laatst bewerkt op: 4 oktober 2009, 21:01:15 door lalalalala »

Nursszz

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #95 Gepost op: 4 oktober 2009, 21:04:30 »
Je ziet hem vast en zeker voorbij komen!
Schiet nu lekker op....geen idee eigenlijk hoeveel dagen nog maar eind november is het zover!

En jij volgens mij niet lang na me want ik zag staan nog twee maand en twee dagen en wij hebben net de twee maanden grens gehad ;-)

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Bruidsmoeder
« Reactie #96 Gepost op: 4 oktober 2009, 21:06:30 »
Allebei een winterbruidje dus!! Leuk!! Wij trouwen 18 december, dus vlak voor de kerst. en jullie?

Nursszz

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #97 Gepost op: 4 oktober 2009, 21:13:27 »
27 november dus ietsje eerder!
Maar inderdaad ook een winterbruid

hartje

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #98 Gepost op: 10 oktober 2009, 08:34:59 »
Weet niet of het al genoemd is, maar bij P&C kun je ook kijken voor kleding voor de bruidsmoeder.
Ik heb daar ook een mooie jurk vandaan gehaald toen mijn broer ging trouwen.
Ik kon het destijds ook niet echt geloven toen ik die tip kreeg, maar ze hebben daar, als je een beetje goed rondkijkt, ook echt leuke jurken en pakjes voor bruiloften en gala's. En dan ook nog eens goed betaalbaar.  :biggrin:

mmirjamm

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #99 Gepost op: 23 mei 2010, 23:54:27 »
Ik heb nog een hele goede tip, gekregen van een vriendin: Modewereld Van De Belt in De Wijk. Het ligt in de buurt van Meppel!
Ben hier met mijn moeder en zus geweest om voor hun kleding te shoppen voor mijn bruiloft en ze zijn er allebei geslaagd! Het is een heel groot complex met allerlei hoekjes/boetiekjes met merken van Only tot Dept tot echte feestkleding voor bruidsmoeders etc. Je kan er gewoon je tas in een kluisje stoppen, tussendoor gratis koffie drinken en daarna weer vrolijk verder shoppen omdat het allemaal onder 1 dak is! Het voelt helemaal niet groot en kan er in alle rust lekker shoppen, evt. met verkoopster die je heel goed helpt!

Zo wordt het ook een bijzonder dagje uit!
www.mijnmodewereld.nl
« Laatst bewerkt op: 23 mei 2010, 23:57:25 door mmirjamm »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards