collapse

Auteur Topic: Kinderen op de bruiloft? Hun aanwezigheid bij de ceremonie, het regelen van oppas en vermaak  (gelezen 197506 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jolanda1983

  • Gast
Zat ik ook al aan te denken, om gewoon eens ff een dagje bij allemaal van dat soort winkels langs te gaan om leuke spulletjes voor de kids. Zag net bij de X*n*s dat ze bellenblaasdieren voor 70ct hadden dus dat is ook nog wel iets om erin te doen. Maar de  kinderen die bij ons de hele dag zijn, zijn 3,5,6,8,10 dus zal wel voor beetje variatie moeten zorgen

groetjes jolanda

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Leuk idee! Dat ga ik ook onthouden! Bij ons komen er ongeveer 10 kleine kinderen dus wel fijn als we ze bezig kunnen houden!

Chrystal

  • Gast
Wat een goed idee, Jolanda!!!

Zo'n dag is toch een grote-mensen-gebeurtenis, dus heel leuk als de kinderen zich op deze manier ook vermaken. Het wordt wel moeilijk om voor verschillende leeftijdscategoriën wat te bedenken, maar volgens mij kom je er vast uit.

jolanda1983

  • Gast
Laten we het hopen. De oudste 2 zijn helemaal gek van diddl dus dat is tenminste al een ideetje wat ik aan kleurplaten erin kan doen. als ze daar 2 juni nog gek van zijn tenminste :biggrin: .

groetjes jolanda

Chrystal

  • Gast
Haha  :biggrin: , je weet het maar nooit met kinderen.
Misschien dat je toch volgend jaar het meerendeel van de spullen moet kopen? Wie weet wat dan de rages zijn.

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Wij hebben inderdaad de cm's deze opdracht ook gegeven. Of ze er nu zelf voor gaan zorgen of dat ze het iemand laten doen dat maakt me niet uit, maar er zullen in ieder geval iets van kleurplaten enzo geregeld worden.

monky

  • Gast
[quote name=\'prinsesje\' date=\'31 July 2005, 12:53\']Wij hebben inderdaad de cm's deze opdracht ook gegeven. Of ze er nu zelf voor gaan zorgen of dat ze het iemand laten doen dat maakt me niet uit, maar er zullen in ieder geval iets van kleurplaten enzo geregeld worden.
[post=\"45734\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Ha, dat vind ik helemaal slim: de cm de opdracht geven daar voor te zorgen!
Bedankt voor deze tip!

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Bij ons zijn er 4 kids....mijn twee en 2 neefjes...

Ik was idd ook van plan om een tasje te vullen met een tekenblok, kleurboek, potloden (geen stiften ivm de kleding), vouwblaadjes en meer van dat soort knutselspul waar je geen lijm of schaar bij nodig hebt.
En misschien dan ik nog wel wat van die reisspelletjes haal bij de Zeeman, Wibra of de Blokker.

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Als ik mijn cm de opdracht geeft gaat ze gewoon heel de dag met ze zitten spelen denk ik, ze vind vooral 4 van die kids zo leuk. Dan ben ik haar heel de dag mee kwijt. Gelukkig hebben we 2 cm's :tongue:

seertje

  • Gast
Bij ons komen inderdaad ook veel kinderen. Voor onze neefjes en nichtjes heb ik allemaal een tas gemaakt met kleurboeken en stickers enzo. Voor de grotere heb ik parfum en aftershave gekocht. Voor de kleinere neefjes en nichtjes en de andere kinderen hebben we van die kleine goaltjes gehuurd, en ik heb bij de Wib*a een rugzak gekocht met o.a. jeu de boulle , badminton rakkets, tennishandschoenen met klittenband, springtouw en nog een paar van die buitenspellen. Ook heb ik inderdaad bellenblazen gehaald bij de Zeem** voor 0,25 cent per stuk. Ook leg ik nog een paar tijdschriften neer van Donald Duck en de Tina, kunnen ze zich lekker ammuseren.  :)

Chrystal

  • Gast
Wat een leuke ideeën allemaal!!! Ik zal zeker ook eens een kijkje nemen bij alle winkels.

Joanne

  • Gast
wij hebben een kindermeisje die heel de dag de kinderen een beetje bezighoud + de ouders zelf natuurlijk. Op onze feestlokatie zit een speeltuin en met mooi weer een springkussen. we zitten in een park en aan het water. genoeg vertier voor de kinderen. Als het nu geen mooi weer is hebben we de mogelijkheid om een kinderhoekje in te richten.

Pappeline

  • Gast
Mijn zusje (cm) had in de feestzaal een paar tafeltjes in een rustig hoekje gezet met kleurboeken, kleurtjes en andere dingentjes voor de kids om te doen :biggrin:
We hebben ze de hele avond niet gehoord :wink:

natascha

  • Gast
Wij hebben de kinderen haast niet vernomen.
Alle indrukken waren genoeg om ze stil te houden.
Bij het koffie drinken heb ik ze een zakje met jojo, muziekdingetje, en snoepjes gegeven.
Verder hebben we aangegeven dat de ouders zelf verantwoordelijk zijn voor de kinderen en dus ook om ze bezig te houden.
Je kunt als bruidspaar daar niet mee bezig zijn!!!!!

Gerda

  • Gast
Ik ben er idd mee eens dat de ouders zelf verantwoordelijk zijn.

Wij gaan ook wel het eea doen voor de kinderen, maar niet bijzonder veel.
Want ze kunnen zich ook prima zelf vermaken.
Ze kunnen lekker rennen en spelen..

jolanda1983

  • Gast
Wij vinden ook dat de ouders verantwoordelijk zijn voor hun eigen kinderen maar we vonden het wel een idee om ze toch wat te geven waar ze mee kunnen spelen.


karin81

  • Gast
We hebben toch drie kinderen de hele dag/avond bij ons feest. Voor deze drie kinderen, meisje van 7a8 jongen van 10a11 en jongen van 12a13 wil ik graag een leuk tasje maken voor overdag met wat lekkers en wat leuke spulletjes. Gewoon wat kleinigheidjes. Hebben jullie leuke tips??

jolanda1983

  • Gast
He karin hier zijn al enige topics over.

groetjes jolanda

claudia

  • Gast
Onze cm's hadden een wegwerp cameratje er in gedaan was een groot succes

claudia

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
ik voeg dit topic samen met het bestaande topic van Jolanda1983 "kinderen, daggasten".

jolanda1983

  • Gast
Heb van de week tasjes gekoct bij de x*nos. 0,45 euro dus dat is wel te doen. Is met rode rozen vond wel toepasselijk en ze hadden ze in verschillende maten

sterretje

  • Gast
Wel handig om iets te hebben voor de kinderen. Ik zou dan aan de dagkinderen een tasje ofzo met spulletjes geven en op het feest ervoor zorgen dat er een hoekje is voor de kinderen. Aangezien mijn vriend erg best wel veel neefjes en nichtjes heeft in verschillende leeftijden...

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Ja ik wil dat ook gaan doen. Tasjes samen stellen voor de kinderen die heel de dag komen. Met wat te doen en wat te snoepen erin!

happygirl

  • Gast
heei dit onderwerp.....had mij dus ook op idee gebracht voor doetasje
nu liep ik de trekpleisters tegen spelletjesblokken aan met puzzeltjes, kleurplaten ed van 3-5 jaar voor 1.40 oid. gelijk meegenomen natuurlijk!

Tara

  • Gast
Maar houden jullie de kinderen dan ook 's avonds bij het feest erbij? Probleem is dat wij 3 kinderen hebben en er niet vanuit kunnen gaan dat opa en oma wel op ze letten!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards