collapse

Auteur Topic: Kinderen op de bruiloft? Hun aanwezigheid bij de ceremonie, het regelen van oppas en vermaak  (gelezen 197992 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Super Ireen dat het allemaal gaat lukken! Leuk progamma voor de kinderen en voor die mensen van de pabo een leuke gelegenheid om eens iets anders te organiseren.

septemberbruid

  • Gast
Hoi!

Heeft iemand ervaring met een ballonnenclown? Het zit namelijk zo, op een beurs heb ik een ballonnenclown gezien, en niet zomaar 1 die een hond of bloem maakt, nee echt 1 met geweldige creaties zoals Goofy, Tweety, ballerina etc. Nu zitten we te denken om dit te doen voor de dagkinderen.
De daggasten verzamelen zich tegen 13.30 bij mijn ouders, en tegen 14.40 gaan wij naar de trouwlocatie. Nu wilde ik in dat uur die clown doen, is een vrouwelijke clown, ziet er niet eng uit, gewoon leuk en vrolijk. Er zijn kinderen van 10,8,5,2 en een half,3 en bijna 2 en 3 babies van een jaar ongeveer.
Voor elk kind word dan een ballonfiguur gemaakt.

Dit willen we als verrassing doen en dus niet van te voren zeggen, zodat het voor de ouders ook een verrassing is. Denken jullie dat deze kinderen het leuk zouden vinden? We hebben zelf geen kinderen dus een beetje moeilijk voor ons om dit in te schatten! En ik wil het niet aan vriendinnen vragen want die komen natuurlijk overdag, en wil het als verrassing doen.
Alvast bedankt!

Bruidje2008

  • Gast
Ik heb ook geen kinderen maar ik kan me wel voorstellen dat kinderen zo'n ballonnenclown erg leuk vinden!
Je houdt de kinderen zo goed bezig, dus kunnen ze ook niet vervelend worden.

Alleen wat doen de kinderen met de ballonnen, nemen ze die mee naar de trouwlocatie?

septemberbruid

  • Gast
De kinderen krijgen de ballon/kunstwerk inderdaad mee, maar ik hoop toch wel dat de ouders zo slim zijn om deze in de auto te laten liggen tijdens de plechtigheid  :dry:  Knappende ballonnen zitten we niet echt op te wachten tijdens het ja woord!  :biggrin:

Mara

  • Gast
de meeste kinderen vinden dat geweldig zo'n ballonnenbeest (hun woorden!)

suzan1983

  • Gast
Lijkt me erg leuk voor de kinderen.
Als je idd je ceremoniemeester maar even laat regelen dat de balonnen in de auto's blijven.
(kinderen kunnen erg doordrammen!)
Lijkt me ook wel erg veel kosten trouwens.
Wij hadden na afloop van de ceremonie mijn neefjes en nichtje klaar staan met een mandje met speelgoedjes. Daar mocht ieder kind iets uit pakken.
(De kinderen van mijn werk, NSO, waren er) Het was een groot succes.

Bruidje2008

  • Gast
[quote name=\'septemberbruid\' post=\'147395\' date=\'31 January 2008, 11:47\']De kinderen krijgen de ballon/kunstwerk inderdaad mee, maar ik hoop toch wel dat de ouders zo slim zijn om deze in de auto te laten liggen tijdens de plechtigheid  :dry:  Knappende ballonnen zitten we niet echt op te wachten tijdens het ja woord!  :biggrin:[/quote]

Precies  :laugh:  daar dacht ik ook al aan.

septemberbruid

  • Gast
De prijs vonden we op zich nog wel meevallen, 65 euro en dan inclusief alle ballonnen zoveel ze kan maken in dat uur uiteraard.
We denken (hopen!) dat de kinderen de dag mischien leuk beginnen en wat rustiger zijn in het stadhuis haha. En ze maakt echt geweldige ballonfiguren, vind het zelf ook nog wel leuk  :biggrin:  alhoewel ik er weinig van mee krijg.
De ouders kunnen dan rustig even koffiedrinken terwijl de kinderen dan worden bezig gehouden.

Mara

  • Gast
[quote name=\'septemberbruid\' post=\'147541\' date=\'31 January 2008, 19:57\']De prijs vonden we op zich nog wel meevallen, 65 euro en dan inclusief alle ballonnen zoveel ze kan maken in dat uur uiteraard.
We denken (hopen!) dat de kinderen de dag mischien leuk beginnen en wat rustiger zijn in het stadhuis haha. En ze maakt echt geweldige ballonfiguren, vind het zelf ook nog wel leuk  :biggrin:  alhoewel ik er weinig van mee krijg.
De ouders kunnen dan rustig even koffiedrinken terwijl de kinderen dan worden bezig gehouden.[/quote]

Nou dat valt inderdaad wel mee

Alexia

  • Gast
ik denk dat het wel erg leuk is!

happy_vrolijk

  • Gast
Klinkt inderdaad erg leuk!  :biggrin:
Ik ben zelf aan het kijken voor een ballonennclown voor op een kinderreceptie.
Mag ik vraag waar deze clown vandaan komt?  :)
Heeft ze toevallig ook en website of iets dergelijks?

Alvast bedankt!!!

Mara

  • Gast
Ik heb er een waar wij om een prijsopgaaf hebben gevraagd.
Maar niet voor ballonnenbeestjes maar voor decoratie op het feest.
http://www.ballonnenman.com/index.html

septemberbruid

  • Gast
Mara, dat is inderdaad prachtig zeg! Dat doet het bedrijf ook waar ik de ballonnenclown in optie heb staan, het adres daarvan is www.deballonnerij.nl
Ik wilde ook al een balletje opgooien bij mijn ouders (zij gaan alles versieren omdat ik bij hen vandaan trouw) dat die ook heeele leuke versieringen hebben  :biggrin:

Mara

  • Gast
Daar hebben ze ook mooie dingen zeg en de prijs valt echt mee
Maar ze zitten helemaal in Emmen, beetje ver voor mij.

sonja010

  • Gast
hoi,

ik had een vraagje er zijn een paar kinderen op onze bruiloft ( 5 of 6)
maar wat moeten die de hele dag doen??
want we gaan om 12 uur trouwen dus wordt een lange dag voor de kids
hebben jullie ideeen wat te doen voor de kinderen??
we doen voor elk kind een tasje met spulletjes erin
zoals: kleurboek, potloden, pakje drinken, snoepjes, fluitje
wie heeft er meer tips????  :tongue:

groetjes sonja

minime

  • Gast
Hoe oud zijn die kids?

sonja010

  • Gast
verschillend

tussen de 2 en de 6 jaar

lune

  • Gast
Ik zou zelf geen fluitjes doen.. Heb zelf drie kinderen (2,3 en 5) en ik weet al hoe dat af zou lopen als ik ze een fluitje zou geven  :tongue:
Je zou er wel wat echte speeltjes in kunnen doen; wat diertjes of autootjes ofzo, kost weinig en kunnen mijn kinderen zich iig goed mee vermaken.
Een tasje met wat dingetjes is zeker een goed idee, maar het is ook wel belangrijk denk ik dat je een moment/plek regelt waar ze lekker kunnen rennen en lawaai maken zonder dat ze storen. Wij zijn bijv op zoek naar een locatie met speeltuin erbij, nemen de oppas de hele dag mee die de boel in de gaten houdt.
Een tvtje met wat gschikte dvd's bleek bij het trouwen van mn broer een hele goede oplossing voor het diner, dan worden ze toch moe en zijn ze uitgekeken op het kleuren etc.

sonja010

  • Gast
ja dat was ook ons idee een apparte ruimte waar ze hun eigen lekker kunnen uitleven
tv is ook een goed idee
we doen met diner loppend buffet en dan denk ik een apparte tafel met allemaal lekker voor de kids

suzan1983

  • Gast
Mijn neefjes hadden een DS en een PSP mee.
Ach ja, we hebben ze niet gehoord.

de locatie had een kast vol spelletjes,maar dat interesseerde ze weinig.

mamaricky

  • Gast
Bij het trouwen van mijn schoonzusje waren er ook een aantal kinderen (2 baby's,  3 kids). Er was een buffet, dus eerst even gauw de kids een hapje laten eten, waarna ze zich konden uitleven in de aparte speelruimte met kleurtjes en TV. Dat was trouwens in Breda (Ginneken), bij Frere Jean (of zoiets...), voor degenen die hier in de regio nog iets zoeken. Was geloof ik wel flink aan de prijs....

Zelf trouw ik op 26 juni 2009. Mijn kinderen zijn dan 7 en 2,5, dus die zal ik ook echt wel bezig moeten houden.

O ja, nog een tip voor als er hele kleine kindjes bij zijn, informeer vooraf of er kinderstoelen aanwezig zijn.

 :wub:

Strooimeisje

  • Gast
[color=\"#663366\"][font=\"Comic Sans Ms\"]Hallo allemaal!

(Ja.. mijn eerste 'echte' bericht! Buiten het voorstellen om.. hihi)

Ik ben op zoek naar leuke ideeen en tips voor een huwelijk met kinderen erbij.
Wij hebben zelf 3 kinderen, volgend jaar als we gaan trouwen zijn de jongste 4 en 3 jaar oud.
In de familie en vriendenkring zijn er ook een aantal kinderen, stuk of 14 kinderen zijn het er in totaal (in de leeftijd van 0 tot 7) schat ik zo in.

Wij gaat trouwen en onze kinderen maken hier deel van uit.
De kinderen van familie/vrienden zijn van harte welkom, vooral juist omdat onze kinderen dan extra veel plezier zullen hebben. Maar... hoe gaan we ze vermaken?
Het plan is om wat later op de dag te trouwen, aansluitend feliciteren, hapje en drankje, buffet, taart en muziek/dansen. Geen daggasten waar wij nog apart iets mee doen.

Er is een oppas/begeleider in te huren op de locatie die spelletjes met ze doet, schminkt (lijkt me niet zo'n goed plan met goede kleding, haha) en toezicht houdt. Maar ik wil echt iets heel leuks voor ze, waar ze nog met plezier aan terug zullen denken.
Wie heeft er leuke ideeen? Wat hebben jullie gedaan? Zijn er (toekomstige) bruiden die ook kinderen hebben (uitgenodigd)? Wie komt er met de SUPERtip?

 :laugh:

Alvast bedankt voor het meedenken!

Groetjes

[/font]
[/color]

Rixt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9350
  • Geslacht: Vrouw
Allereerst welkom hier.

Misschien kun je iets met de locatie doen, die naast de gelegenheid om een feestje te geven, ook de gelegenheid heeft om de kinderen te vermaken.

Zo zijn vrienden van ons een museum afgehuurd. Een museum wel gericht op kinderen, een natuurmuseum. De kinderen hebben zich in het museum prima vermaakt. En de ouders kunnen de kinderen gewoon hun gang laten gaan, zodat zij zich ook prima kunnen vermaken.

Succes.
Liefs Rixt

debby*

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3041
  • Geslacht: Vrouw
Een luchtkussen huren??

Strooimeisje

  • Gast
[color=\"#663366\"][font=\"Comic Sans Ms\"]Luchtkussen is leuk! Maar houden ze dat de hele tijd vol?
 :laugh:

We hebben al 1 locatie gezien en die biedt wel extra's (offerte is binnen) zoals, clown of goochelaar of LUCHTKUSSEN. Ook tegen extra kosten uiteraard...
Nog 2 andere locaties bekijken misschien hebben die wel weer iets anders.

Het lijkt mij ook leuk dat ouders hun eigen gang kunnen gaan (waaronder wij zelf) zonder de hele tijd op te moeten letten.

Thanks...

 [/font]
[/color]

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards