collapse

Auteur Topic: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester  (gelezen 243803 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #100 Gepost op: 11 juni 2006, 19:08:01 »
Maar van de andere kant bedenk ik ook dat als je wordt gevraagd als getuige dat dat al een mega kado is.
Ik zou het een hele eer vinden als ik bij iemand getuige zou mogen zijn op zijn / haar bruiloft.
Daar hoef ik dan niet eens nog een kado voor!!

Carine

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #101 Gepost op: 11 juni 2006, 20:24:39 »
Ik zou er ook geen cadeau voor hoeven, maar ik vind het wel leuk om iets te geven.

Je kan het bijvoorbeeld ook (krom gezien) zien als dat je ze een taak geeft (getuige te zijn) ook al doen ze dat natuurlijk heel graag, net als dat je je ceremoniemeester de taak geeft de boel te organiseren (ook al heb je dat natuurlijk ook heel lief gevraagd en heeft 'ie net zo enthousiast toegezegd het te doen). Als je het op die manier bekijkt bedank je ze voor hun taak door een cadeautje te geven.

Maar ik vind het gewoon leuk om ze iets te geven, daar heeft bovenstaande niets mee te maken overigens.

Ketting

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #102 Gepost op: 12 juni 2006, 11:00:59 »
Wij geven onze getuigen en ceremoniemeesters een fotolijstje met daarin een uitnodiging voor een etentje

Gwen

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #103 Gepost op: 12 juni 2006, 11:37:03 »
Wat een leuk idee zeg Ketting!

Annemieke

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #104 Gepost op: 12 juni 2006, 21:17:19 »
[quote name=\'Chotje\' post=\'91870\' date=\'11 June 2006, 14:12\']Er bestaan ook boeken waarin je de getuigen een rol kan laten spelen, weet iemand hier iets over??[/quote]

Klik hier voor de link!

Chotje

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #105 Gepost op: 13 juni 2006, 11:35:02 »
Ja dat boek bedoel ik, geweldig ik ga eens bekijken wat het allemaal is. Dat vind ik toch wel een leuk en origineel kado! Dat lijstje met een etentje erin is ook wel leuk :) kan je alles nog eens napraten enzo en dan kan je mss tijdens het etentje ook mapjes met foto's geven. Wij bestellen namelijk de cd met alle foto's en dan kunnen we die laten afdrukken dus een mooi boekje volmaken voor de speciale gasten ... Nou ik ga de beide opties eens bekijken :) Meer tips blijven natuurlijk welkom!

safari

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #106 Gepost op: 13 juni 2006, 14:45:15 »
zijn er nog meer site's van sprookjesboeken met eigennamen en trouwen?
grz.safari

happygirl

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #107 Gepost op: 13 juni 2006, 16:54:14 »
wij wilde onze cm's een reisje parijs aanbieden...maarja door de omstandigheden zitten ze denk daar niet meer op te wachten :huh:   :tongue:
« Laatst bewerkt op: 13 juni 2006, 16:54:38 door happygirl »

Chotje

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #108 Gepost op: 14 juni 2006, 12:12:27 »
Ojee hahahha ... ik heb zo;n boek besteld in eerste instantie eentje om te zien of het wel leuk is voor de getuigen en als dat zo is besteld ik er nog twee bij. Voor de ceremoniemeester is het volgens mij niet zo leuk, want zijn/haar naam wordt er niet in genoemd. Nog even verder zoeken voor hem dus ... pppffff waar je je allemaal mee bezig moet houden he!? Wanneer geef je eigenlijk je partner het kadootje dat je voor hem hebt gekocht!?

Irene

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1587
  • Geslacht: Vrouw
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #109 Gepost op: 14 juni 2006, 13:13:58 »
Ik heb Peter het cadeau gegeven de avond voordat we gingen trouwen. Mocht hij het bij zijn ouders uitpakken. Ik heb het ook gekregen op de avond voor het trouwen...

Chotje

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #110 Gepost op: 14 juni 2006, 23:51:23 »
Wij zijn de avond van te voren alleen niet samen .... ik slaap bij mijn moedr en mijn vriend bij zijn ouders. Wat ontzettend balen is is dat mijn zwagertje zijn diploma krijgt de avond van te voren. Ik heb besloten niet heen te gaan, hoe lullig ik het ook vind. Maar dan wordt het een enorm gehaast en lig ik pas om 23.00 ofzo in bed ... mijn vriend gaat er natuurlijk wel heen, want tis zijn broertje en hij is daar toch in huis, dus hij vertegenwoordig ons beide. Dus wanneer zal ik mijn vriend dan het kadootje geven ... Wat geven jullie je vriend eigelijk voor kado !?

Carine

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #111 Gepost op: 15 juni 2006, 08:13:00 »
Wij geven elkaar helemaal niets. Vinden we niet nodig en het kost alleen maar geld. We geven elkaar al het ja-woord en zo...  :tongue: Lijkt me toch ook een groot cadeau!  :rolleyes:

Irene

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1587
  • Geslacht: Vrouw
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #112 Gepost op: 15 juni 2006, 08:37:52 »
Wij waren ook niet samen... Had het cadeautje in zijn tas gestopt, mocht hij het 's avonds uitpakken. Ik heb het ook bij mijn ouders uitgepakt. Wij hebben elkaar een horloge gegeven.

Abigail

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #113 Gepost op: 15 juni 2006, 14:03:38 »
hihi ik lees net dat getuigen volgens de etikette helemaal geen cadeaus krijgen, alleen ceremoniemeesters en bruidskinderen :laugh:

Scheelt mij weer een hoop gedoe :tongue:
Ceremoniemeesters heb ik niet hahaha

Curly

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #114 Gepost op: 15 juni 2006, 15:23:34 »
Wij hebben bij een kunstenaarswinkeltje in den burg, texel gekleide bruidspaardjes gekocht.
Die op ons aan laten passen, ik blond haar met wat krullen en Jeroen donderbruin haar.
Erg leuk, ben ze nu aan het inpakken, heb bij de juwelier doosjes geritseld om ze in te doen, foliepapier erom en klaar.

Chotje

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #115 Gepost op: 16 juni 2006, 20:40:30 »
Hihi das idd erg geinig zeg die bruidsparen!!! Ik wacht met smart op het boek om te zien of dat leuk is voor de cm en getuigen. Je MOET natuurlijk ook geen kado kopen, maar ik vind het wel leuk als blijk van waardering. Hoewel het wel zo is dat het al een hele eer is om op te mogen treden als cm of getuigen, maar ja ... we geven toch al zoveel geld uit :) En voor mijn vriend koop ik dus een naambordje voor aan de deur met onze voor- EN achternaam :) Vindie vast geweldig, omdat ik dus eerst mijn eigen naam wilde houden en hij nu wel 'trots' is dat ik zijn naam aanneem (al is het maar alleen op papier!)

Amy

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #116 Gepost op: 18 juni 2006, 22:45:45 »
@Chotje..wat een geweldig idee van het naambordje. Wij hebben een huis gekocht en ik neem ook de achternaam van vriend aan..dus ik zal er ook eens over nadenken. (kunnen alleen de kindernamen (als die er hopelijk komen) er niet meer bij later  :wink: ) Kopen we wel weer een nieuwe  :biggrin:
Verder koop ik voor mijn vriend de lingerie (boxer) voor onder zijn trouwpak  :wink:

Voor de ceremoniemeesters zijn we klaar. Een dienblad waar je vier foto's in kunt doen..hier doe ik een oude foto en twee van de bruiloft in en dan nog een vakje voor persoonlijke tekst. Verder heb ik een knalroze en blauwe handdoeken set gekocht (zij gaan allebei opzich wonen op korte termijn en hebben ook allebei nog geen partner)...één met een  :wink: . En dan heb ik chocolaatjes laten bedrukken met 'ceremoniemeester bedankt!'.

Voor de getuigen willen we eigenlijk een pen doen met ieder een eigen tekst erin. Even navragen of zij met deze mogen tekenen.

Wil ook nog iets voor mijn ouders kopen, maar weet niet wat. Misschien een fles bruidstranen..voor de avond ervoor  :wink:  (slaap ik misschien ook beter)  :biggrin:

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #117 Gepost op: 18 juni 2006, 23:18:20 »
Getuigen mogen met deze pen tekenen MITS hij zwartschrijvend is!

Zwabber

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #118 Gepost op: 19 juni 2006, 11:53:53 »
Amy de bruidstranen inderdaad een leuk idee, wilde ik ook op de avond er voor aan men ouders geven.

De pennen waar kan je die het beste laten graveren, iemand idee????

IkWij hebben ook een nieuwbouw huis gekocht en trekken daar in na onze trouwdag.

Maar vind het een beetje riskant om een naambordje voor hem te kopen, ben n.m bang dat er andere zijn die het ook een leuk kado vinden voor ons en als bruidskado geven.
Maar je zal zien geeef ik het niet, krijgen we het ook niet

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #119 Gepost op: 19 juni 2006, 18:33:31 »
Ik heb net pennen besteld bij www.hobbyhuis.nl.
Zilvergrijze parker pennen, en ze graveren ze gratis.
Ik heb er Ruben & Anke 07-09-07 in laten graveren.

Met deze pen willen we de getuigen gaan vragen, dat zullen bij ons beiden onze ouders worden.
Ik ben zo benieuwd hoe ze reageren!!  :biggrin:

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #120 Gepost op: 19 juni 2006, 18:39:41 »
[quote name=\'Anke\' post=\'93071\' date=\'19 June 2006, 18:33\']Ik heb net pennen besteld bij www.hobbyhuis.nl.
Zilvergrijze parker pennen, en ze graveren ze gratis.
Ik heb er Ruben & Anke 07-09-07 in laten graveren.

Met deze pen willen we de getuigen gaan vragen, dat zullen bij ons beiden onze ouders worden.
Ik ben zo benieuwd hoe ze reageren!!  :biggrin:[/quote]

spannend hoor, ben benieuwd hoe ze reageren!....

Zwabber

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #121 Gepost op: 19 juni 2006, 18:40:13 »
bedankt voor de link, iik ga meteen even kijken

Annemieke

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #122 Gepost op: 19 juni 2006, 19:04:41 »
Anke, is dat ook het moment dat ze weten dat jullie trouwdatum vervroegd is? Of vertellen jullie dat al eerder?

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #123 Gepost op: 19 juni 2006, 19:51:32 »
[quote name=\'Annemieke\' post=\'93095\' date=\'19 June 2006, 19:04\']Anke, is dat ook het moment dat ze weten dat jullie trouwdatum vervroegd is? Of vertellen jullie dat al eerder?[/quote]

Nee, in de eerste instantie komt iedereen het te weten via de magneten!!
Of ik moet ineens mijn mond voorbij praten.

Amy

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #124 Gepost op: 19 juni 2006, 20:28:05 »
Wij bestellen de pennen bij een boekhandel hier in de buurt...

Iemand nog ideeen voor een cadeau voor de ouders?

@Anke..weet je al wanneer de magneten binnenkomen?? Spannend hé!!
« Laatst bewerkt op: 19 juni 2006, 20:28:32 door Amy »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards