collapse

Auteur Topic: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester  (gelezen 243694 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

chantal80

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #375 Gepost op: 4 januari 2012, 15:26:37 »
wij hebben aan onze getuigen een kleine zeepketting gegeven met hartjes, onze ceremoniemeester hebben we na de tijd een klein fotoalbum gegeven (leuke tip via fotofabriek, kost alleen verzendkosten).
Gewoon als bedankje en werden erg enthousiast ontvangen.

groetjes

Irene85

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #376 Gepost op: 4 januari 2012, 15:42:47 »
Het hoeft natuurlijk niet, het is jullie feestje.

Wij hebben wel een kleinigheidje gegeven: de getuigen kregen een pen in een mooi doosje met 'Bedankt' en onze namen erop. Eerst tekenden ze met deze pen en kregen deze daarna cadeau. De ceremoniemeester kreeg een fles whiskey, twee wiskeyglazen en een cadeaubon voor een babywinkel (hij werd bijna voor de eerste keer vader).

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #377 Gepost op: 4 januari 2012, 20:00:24 »
Gewoon wat gekleurd papier door de versnipperaar halen, en dan per 2 velletjes maximaal zodat het leuk ophoopt.
Beetje opschudden en klaar!!!

(en als je zelf niet zo'n ding hebt staat er ergens op een kantoor vaak wel 1!)

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #378 Gepost op: 5 januari 2012, 08:38:34 »
Wij hebben onze getuigen (waren onze zussen) een kadobon gegeven voor het theater. Kunnen ze zelf iets uitkiezen waar ze graag heen willen. musical, muziek, toneel, dans etc. Onze ouders hebben wij een zelf gemaakte bon gegeven om nog een keer met ons zessen uit eten te gaan. Onze ceremoniemeester was de weddingplanner en heeft bij ons dan ook niks anders gekregen dan een paar bedankjes mee te nemen voor haar kinderen en zich zelf en haar loon.
« Laatst bewerkt op: 5 januari 2012, 08:38:47 door Jof »

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #379 Gepost op: 5 januari 2012, 11:50:09 »
Gewoon knippen, haha.. zoveel zal je niet nodig hebben?

Wij geven onze CMs een dinerbon denken we. Met misschien nog twee bioscoopbonnen erbij ( onze cms zijn een stelletje).

Voor de getuigen.. tsja. We denken gewoon een lekker flesje wijn, zoveel doen ze ten slotte niet toch?

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #380 Gepost op: 5 januari 2012, 22:00:17 »
Wij zijn met de CM's uit eten gegaan op onze kosten. Vonden we leuker dan een bon geven. (zelf ooit gehad en daar konden we alleen 't toetje van betalen :S)

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #381 Gepost op: 5 januari 2012, 22:11:15 »
Dat is idd ook een leuk idee, maar aangezien we onze cms toch een rustig avondje samen cadeau willen doen.. :wink: Ze krijgen dan trouwens een bon van 75 euro, moet je wel érg chique eten als je daar alleen het toetje van kan betalen..

Wij gaan trouwens voor de bruiloft met onze cms bij de locatie eten, s ook leuk :)

Maidenofmay

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #382 Gepost op: 7 januari 2012, 10:19:02 »
De getuigen hebben elke een pen gekregen (een fatsoenlijke, niet zo'n ding van een paar euro) met hun naam erin gegegraveerd. Detail: tijdens de ceremonie, toen er getekend moest worden, bleek dat alleen met een speciale pen van de ambtenaar te mogen. Dat vonden wij wel jammer, dus misschien goed idee om dat even na te vragen. De ceremoniemeesters hebben we elk een fles goede whiskey gegeven. Voor hen wilden we ook echt iets doen, want ze hebben heel veel werk gehad aan onze bruiloft, niet alleen op de dag zelf maar ook aan de voorbereidingen. Voor de getuigen was het meer omdat dat toch dierbare mensen zijn, en we vonden het gewoon leuk om hen een aandenken te geven.
« Laatst bewerkt op: 7 januari 2012, 10:19:37 door Maidenofmay »

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #383 Gepost op: 7 januari 2012, 11:24:32 »
Had al gepost in het topic dat hiervoor al was gemaakt, maar al het nog een keertje samenvatten:

Wij geven onze getuigen een fles wijn. Misschien dat we nog op iets originelers gaan komen, haha! Maar dat moet gewoon een kleinigheidje zijn om ze op die manier te bedanken.

De CMS, een stel in dit geval ( de man is ook mijn getuige) krijgen van ons een dinerbon van leuke waarde, zodat ze echt elkker uit eten kunnen, en dan nog twee bioscoopbonnen erbij ofzo. Ze doen zo ontzettend veel voor ons, hebben een fantastische korting kunnen regelen op de uitnodigingen, krijgen een bruidstaart van hun via connecties, via hun ben ik aan een super goedkope visagiste gekomen.. Ook weer een connectie van hun die het dus voor een vriendenprijsje doet. Plus zijn ze ontzettend enthousiast en actief bezig, dus verdienen ze wel wat extra's! :)

patatje

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #384 Gepost op: 7 januari 2012, 12:23:10 »
getuigen krijgen een persoonlijk pakketje twv 30 euro p.p. Bruidmeisjes (Amerikaanse style) krijgen een overnachting in een superluxe hotel en een klein cadeautje (+- 25 euro, weet nog niet wat).

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #385 Gepost op: 7 januari 2012, 14:22:31 »
Wij willen onze ouders die veel voor ons betekenen en doen (los van maar ook met de bruiloft)
Het moet iets bijzonders, persoonlijks worden, iemand ideeen?

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #386 Gepost op: 7 januari 2012, 22:24:25 »
Wij geven onze ouders op de bruiloft een kaartje met daarin de boodschap dat wij heel veel van ze houden, echt waarderen wat ze allemaal voor ons doen/gedaan hebben en dat ze van ons een trouwfoto van hun keuze, over een paar weken op groot formaat mooi krijgen ingelijst..

Nogevengeduld

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #387 Gepost op: 7 januari 2012, 23:02:17 »
Onze getuigen hebben beide een pen met gravure gekregen. Voor onze cm hadden we een oorkonde gemaakt met daarop vermeld hoe fijn we het vonden wat hij allemaal voor ons gedaan had voor en tijdens de bruiloft en daarbij vermeld dat wij als blijk van waardering op een nader te bepalen dag en tijd iets van ons zou ontvangen...dat was een foto van zijn ( en mijn getuige ) 3 jarige zoon die onze bruidsjonker was in zijn mooie pak.

 Voor onze ouders had de fotograaf een foto van de pre shoot in een kaart met gedicht verwerkt. Hierin stond hoe blij wij waren met alles wat ze voor ons hadden gedaan ons hele leven. Ook zij hebben een vergroting uit ons trouwalbum gekregen en een exemplaar van de trouwfilm.

Ze waren er allemaal erg blij mee!

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #388 Gepost op: 8 januari 2012, 11:50:27 »
Een mooi beeld(je) met een mooie betekenis doet het ook altijd erg goed!

Maidenofmay

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #389 Gepost op: 8 januari 2012, 19:28:11 »
Voor mijn ouders heb ik na de trouwerij een mooi fotoboek gemaakt van ons huwelijk. Op de dag zelf hadden we gezorgd dat er op hun hotelkamer (die wij betaalden) een pakket klaarstond met lekkere gezichtsverzorging/badspul.

Judith32

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #390 Gepost op: 6 juni 2012, 22:43:57 »
hoi dames

Wie doet er ook een kleinigheidje voor de getuigen en evt voor CM? Ik zag op de site van light in the box super leuke handtas spiegeltjes die je kon laten graveren met naam en datum. Voor mijn vriendin en moeder super leuk en weet ook zeker dat ze dat leuk vinden en gaan gebruiken. Waren gelog ik 5 euro. Maar ja wat moet ik voor de mannen dan doen, een vriend en mijn schoonvader? iemand een idee? een mooie sleutelhanger of zo? hebben ze ook bij light in the box.

voor de CM wil ik ook wel iets doen. iets van een bon ofzo? bieden vaak op vakantieveilingen dus daar zal vast wel iets tussen zitten;-)

wil het allemaal niet te duur maken.....
weten jullie nog iets?


judith

Djalie

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #391 Gepost op: 6 juni 2012, 23:39:57 »
wij hebben voor de getuigen een pen laten graveren met datum en dan bedankt met hun naam.

voor ouders en cm hebben wij een mooie sleutelhanger laten graveren

jassou

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #392 Gepost op: 7 juni 2012, 09:15:01 »
Er staat erdens hier een heel topic over, ik heb even geen tijd om te zoeken, maar met de zoekfunctie kom je er vast wel... Ik had er iig de tip uit gehaald dat je bij blond dingen persooonlijk kon laten beschilderen, dus dat hebben we gedaan voor de vrouwelijke getuigen. En omdat de WK finale na onze bruiloft was, voor de jongens (ja, zo stereotyp waren we bezig) een voetbalshirt met hun naam op de rug.

blonky1986

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 47
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #393 Gepost op: 7 juni 2012, 13:40:23 »
Wij hebben voor mijn zus een mooie ketting gekocht, passend bij haar jurk.
Voor onze vriend hebben we een horloge gekocht, deze is gegraveerd met de datum.

Sofraine

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #394 Gepost op: 7 juni 2012, 15:25:03 »
Wij hebben geen cadeau's voor de getuigen van mijn as, wel voor mijn getuigen, want dat zijn onze cm's. Voor mijn vriendin hebben we een mooie ring gekocht, en voor mijn broer een fles hele goede whisky.

pammie86

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #395 Gepost op: 30 juni 2012, 21:44:46 »
Hi!

We hebben het idee om onze vrouwelijke getuigen en de ceremoniemeester een klein bedankje te geven. We zijn van plan ze een bedeltje te geven met een(kralen of zilveren bedel) armband.

We hebben er een gevonden in de vorm van een perkamentrol (verloofde wilde perse geen hartje), waarop je iets kan laten graveren.

Ik ben er nog niet helemaal over uit wat we erop moeten graveren.  Zit zelf te denken aan twee opties:

naam van de getuige/ceremoniemeester
datum van onze trouwdag

of

Bedankt!
datum van onze trouwdag


Wat vinden jullie van het idee? Is dit leuk? En wat zou jij erop laten graveren?

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #396 Gepost op: 30 juni 2012, 22:09:04 »
Onwijs leuk en heel persoonlijk! Ik zou wel zeker willen weten dat m'n getuigen/cm/vriendin armbanden draagt. Ik zou in ieder geval "Bedankt" graveren.

Wij hadden voor onze getuigen een glazen pot met "Bedankt je mijn getuige wilde zijn" inclusief datum en onze namen en daar snoep in wat echt bij hen past (de ene dus chocolade en de andere drop), en onze cm hebben we een prachtige ketting gegeven (ze had bijv al een horloge en draagt geen armbanden) en een Bongo-bon, zodat ze ook iets kan gaan doen.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #397 Gepost op: 1 juli 2012, 09:33:49 »
Leuk idee, maar wel handig om te weten of ze het dragen. Ik zou het niet dragen bijv.
Wij hebben onze getuigen een theater bon gegeven. Gaan beiden graag naar het theater, kunnen ze zelf bekijken wat precies.

Maidenofmay

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #398 Gepost op: 1 juli 2012, 10:33:22 »
Ik heb m'n bruidsmeisje een poederkwast gegeven met erin gegraveerd 'naam, bruidsmeisje, datum. Maar vind het idee van een bedel/kraal ook erg leuk. Ik zou zeker de naam erin graveren, niet 'bedankt'.

Onze enige vrouwelijke getuige kreeg een mooie pen met haar naam erin gegraveerd, net als de andere getuigen.

@Bongo bon: niet om onaardig te zijn, maar zijn er werkelijk mensen die dat leuk vinden? Voor ons huwelijk hadden we er twee gekregen, die hebben we weggegooid (nadat een ronde langs de familie 'wil jij ze misschien gratis hebben' niets had opgeleverd). Ik ga toch niet voor m'n lol in een hotel zitten waar we normaal gesproken nooit heen zouden gaan, of naar een restaurant waarvoor hetzelfde geldt en je ook nog het drinken moet betalen.

misseagle

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #399 Gepost op: 1 juli 2012, 10:45:12 »
Ik heb een bongo-bon "ontbijt met bubbles" gekregen afgelopen vrijdag..
Vond het erg leuk! Hebben hem nog niet gebruikt uiteraard, beetje kortdag, maar gaan dat zeker doen!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards