collapse

Auteur Topic: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester  (gelezen 243580 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Amy

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #75 Gepost op: 25 augustus 2005, 16:36:53 »
Ik vind de gegraveerde pennen ook altijd een mooi cadeau...je kunt dan er dan een persoonlijke boodschap in laten zetten!
Hij staat bij ons nu bovenaan het lijstje..maar ben ook benieuwd naar meerdere ideeën.

Eleonora

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #76 Gepost op: 26 augustus 2005, 20:00:37 »
Ik hebben ook zilveren parkerpennen laten graveren. Is heel mooi geworden. Dan kunnen ze daar meteen de trouwakte mee ondertekenen.

En gegrafeerde glazen met een flesje vind ik trouwens een heel goed idee voor mijn ceremoniemeester. (juffrouw eigelijk hahahahaha.)

Anika

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #77 Gepost op: 26 augustus 2005, 20:04:35 »
Check wel even de kleur inkt. Het schijnt dat je met zwart moet ondertekenen...
Ik moet dit nog even bij de ambtenaar van de burgerlijke stand navragen of gewoon op mijn werk... ik werk bij de gemeente alleen wel bij een andere dan waar we gaan trouwen...

Eleonora

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #78 Gepost op: 7 september 2005, 20:32:07 »
Das een goeie.
De inkt is toevallig wel zwart.
maar zal het toch voor de zekerheid nog even navragen.

Goofypv

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #79 Gepost op: 7 september 2005, 20:52:52 »
[quote name=\'Eleonora\' date=\'26 August 2005, 20:00\']Ik hebben ook zilveren parkerpennen laten graveren. Is heel mooi geworden. Dan kunnen ze daar meteen de trouwakte mee ondertekenen.

En gegrafeerde glazen met een flesje vind ik trouwens een heel goed idee voor mijn ceremoniemeester. (juffrouw eigelijk hahahahaha.)
[post=\"50677\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

hoe zou je dat doen dan bij het tekenen, dan moet ieder zijn eigen pen gelijk gebruiken, wanneer geef je die dan.

Anika

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #80 Gepost op: 7 september 2005, 22:04:24 »
[quote name=\'Goofypv\' date=\'07 September 2005, 20:52\'][quote name=\'Eleonora\' date=\'26 August 2005, 20:00\']Ik hebben ook zilveren parkerpennen laten graveren. Is heel mooi geworden. Dan kunnen ze daar meteen de trouwakte mee ondertekenen.

En gegrafeerde glazen met een flesje vind ik trouwens een heel goed idee voor mijn ceremoniemeester. (juffrouw eigelijk hahahahaha.)
[post=\"50677\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

hoe zou je dat doen dan bij het tekenen, dan moet ieder zijn eigen pen gelijk gebruiken, wanneer geef je die dan.
[post=\"52368\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Zodra we aan het ondertekenen toe zijn vraagt de buitengewoonambtenaar van de burgerlijke stand aan mijn zusje of ze de twee kadootjes die er liggen aan de getuigen willen geven.
We hebben hele mooie pennen gekocht voor de getuige van mijn vriend een blauwe en voor mijn getuige een rode en hebben die laten graveren. Onze juwelier deed dat er gratis bij als service omdat we bij hem de ringen hadden gekocht!! JA ben er blij mee!

steraverst

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #81 Gepost op: 9 mei 2006, 13:02:13 »
Wij hebben onze ceremoniemeesters een overnachting gegeven en daarbij een picknickmand gemaakt om ze te bedanken met allemaal ingredienten om er een perfecte nacht van de maken omdat zij ons de perfecte dag hadden bezorgd.

Ze waren er erg blij mee :biggrin:

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #82 Gepost op: 10 mei 2006, 00:48:45 »
Dat is ook een leuk idee.
Pff, ik zit hier ook wel eens aan te denken, maar ik zou het echt niet weten.
Ik heb mijn moeder even gepeilt, ik ga mijn ouders namelijk als getuigen vragen.
Haar ouders waren toevallig ook getuigen op haar bruiloft en ik vroeg wat ze opa en oma (in mijn geval dus) had gegeven als bedankje.
Ze zat me wel ff vreemd aan te kijken, hoezo bedankje??
Ze mochten de hele dag mee eten en feesten en dat vonden ze al een groot bedank!!
Dus tja... wat moet je ermee...
Ik kan in ieder geval zeggen, nog tijd zat  :dry:

Chotje

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #83 Gepost op: 10 mei 2006, 19:34:01 »
Waar haalt iedereen dat sprookjesboek vandaan voor cm en getuigen, das wel een heel leuk idee !?!

Annemieke

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #84 Gepost op: 10 mei 2006, 22:38:38 »
Misschien Belinda even een PB'tje sturen? Ik weet dat zij ze in ieder geval had...

Amy

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #85 Gepost op: 10 mei 2006, 23:18:13 »
Vind het ook lastig om cadeau's te zoeken...twee goeie vriendinnen van me zijn onze ceremoniemeesters..zat zelf te denken om iets te laten maken met een persoonlijke tekst en verder bijvoorbeeld een bon van ici paris of douglas (zijn ze beiden gek op).

Getuigen vind ik nog moeilijker..dit zijn mijn moeder en mijn broer en van mijn vriend zijn vader en zijn broer...wordt dus ook nog goed over na denken.

Voor mijn moeder en schoonmoeder laat ik een persoonlijke tekst in een zakdoekje borduren..super goedkoop en vind het zelf erg leuk om te geven,.

Marialice

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #86 Gepost op: 11 mei 2006, 10:35:46 »
Leuke ideeën hoor Amy! Voor de ceremoniemeesters heb je iets waar ze gek op zijn, voor de moeders iets heel liefs en persoonlijks.

Wij zijn er ook nog niet helemaal uit. We vinden het wel leuk om wat te geven, dat zeker. En dan het liefst een blijvende herinnering met een beetje een leuke uitstraling. We denken nu aan een wijnset (kelnersmes, wijnschenker, wijnthermometer in een mooi doosje) of een mooi klokje met daarin de datum en onze namen.

Chotje

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #87 Gepost op: 11 mei 2006, 18:46:53 »
Ik vind het ook lastig hoor en ben der nog helemaaal niet uit ... Ik vind het ook heeeel lastig om een kadootje voor mijn vriend te kopen, want volgens mij is het ook gebruikelijk om elkaar een kado te geven!? Doen jullie daar aan!?

biancje

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #88 Gepost op: 11 mei 2006, 19:43:46 »
Ik heb hier wel over nagedacht, maar doe het niet! Elkaar het ja-woord geven is het GROTE cadeau van die dag :biggrin:

Marialice

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #89 Gepost op: 11 mei 2006, 21:16:38 »
Nee, voor elkaar doen we geen cadeaus. Dat we voor elkaar kiezen vinden we genoeg.

Chotje

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #90 Gepost op: 11 mei 2006, 22:43:30 »
Ik neem na lang overwegen toch de achternaam van mijn vriend aan, op papier dan :) Wat vinden jullie ervan als ik een naambordje zou maken voor bij de voordeur met onze voornamen en dan onze nieuwe gezamelijke achternaam? We hebben er nog eentje nodig, dus wat dat betreft ook nog eens heel praktisch, maar of dat nou echt romantisch is ???

Marialice

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #91 Gepost op: 12 mei 2006, 00:07:42 »
Ik vind het een heel leuk cadeau Chotje! En Peter zegt erover dat hij het ook wel een leuk cadeau vindt, iets wat hij zelf ook wel van mij zou willen krijgen. Zijn woorden: "echt een teken van 'ik hoor bij jou'". Doen!

romantica

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #92 Gepost op: 12 mei 2006, 00:15:01 »
Echt een leuk idee Chotje, ik vind het juist WEL romantisch!!

Chotje

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #93 Gepost op: 12 mei 2006, 17:00:08 »
Hihi ohw oke ... wat leuk zeg dat je je vriend ffies gecheckt hebt :) Hmmm nou misschien ga ik dat wel doen dan! Tis wel echt dan he ... hihi een naambordje met mijn nieuwe achternaam!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #94 Gepost op: 12 mei 2006, 19:44:14 »
Haha, wat leuk!
Mijn mannetje riep dit ook al, als we getrouwd zijn dan komt er een naambordje met ONZE naam bij de voordeur te hangen!

Chotje

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #95 Gepost op: 13 mei 2006, 17:55:13 »
hihihi hmm nou heb je meteen kadootje :wink: Hihihi

Chotje

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #96 Gepost op: 11 juni 2006, 10:34:35 »
ffies up hoor... ik ben nog steeds niet geslaagd voor een mooi kado voor de getuigen en ceremoniemeester ... :sad:

Carine

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #97 Gepost op: 11 juni 2006, 11:34:04 »
Ik wou dat ik je kon helpen Chotje... maar wij zijn ook nog steeds niet geslaagd. Voor de getuigen hebben we in ieder geval de moed opgegeven: dat wordt heel standaard een mooie pen die ze in het gemeentehuis krijgen.

Alleen de ceremoniemeester is nog lastig. Ik dacht eerst aan een gegraveerde spiegel (kan niet , omdat ze al zoiets voor hun eigen bruiloft hebben gekregen), een mooie ketting of zo (ook niet slim, haar zus is juwelier) of weekendje weg (is te duur)... Iemand nog andere tips?

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #98 Gepost op: 11 juni 2006, 11:45:40 »
Dat is zo ontzettend moeilijk.
Wij laten in ieder geval zo'n pen graveren, ik hoop dat dat een prachtig kado is als aandenken aan onze bruiloft en hun rol als getuige hierin.

Ben best wel inspiratieloos als het gaat om kado's voor echte speciale gelegenheden, verjaardagen kan ik altijd wel goed mee overweg!

Chotje

  • Gast
Re: Cadeautjes Voor Getuigen & Ceremoniemeester
« Reactie #99 Gepost op: 11 juni 2006, 14:12:30 »
Hahah dat herken ik, op verjaardagen heb ik altijd de leukste kadootjes en iedereen verwacht van alles van mij als ik op hun verjaardag kom, maar nu ... ik weet ut gewoon ffies niet en wil wel echt een leuk kado geven! Er bestaan ook boeken waarin je de getuigen een rol kan laten spelen, weet iemand hier iets over??

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards