collapse

Auteur Topic: Wij Gaan Naar Mauritius!  (gelezen 92753 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

syl

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #50 Gepost op: 28 november 2007, 12:04:30 »
Heerlijk he... :wub: maaarre eerst nog trouwen! :biggrin:

Bruidje2008

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #51 Gepost op: 28 november 2007, 14:01:43 »
Mooi hotel Syl!

Sue

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #52 Gepost op: 30 november 2007, 09:38:21 »
Gaaf zeg Syl! Enne, ik heb op een ander forum van iemand juist dit hotel als tip gekregen dus ik denk dat het met jullie huwelijksreis wel goed komt!!!!

syl

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #53 Gepost op: 30 november 2007, 21:11:26 »
[quote name=\'Sue\' post=\'140727\' date=\'30 November 2007, 09:38\']Gaaf zeg Syl! Enne, ik heb op een ander forum van iemand juist dit hotel als tip gekregen dus ik denk dat het met jullie huwelijksreis wel goed komt!!!![/quote]

Ooo super! Wordt ik nog blijer van! :cool:

Bruidje2008

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #54 Gepost op: 1 december 2007, 18:58:15 »
Ik heb een week geleden een mailtje gestuurd naar Mauritius Travel met de vraag voor een offerte voor een aantal hotels. We hebben nog steeds niets gehoord. We hebben ook al twee keer het aanvraagformulier gebruikt (schijnt niet te werken) en ook niets gehoord.

Ik denk dat we bij Mauritius Travel maar niets gaan boeken. Ik heb er nu al geen goed gevoel meer bij. Erg jammer  :sad:

Sue

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #55 Gepost op: 2 december 2007, 12:34:00 »
Hmmm raar, ik heb nu dus een mail gestuurd en daarop heb ik wel reactie gehad.
Misschien nog even geduld hebben???

syl

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #56 Gepost op: 3 december 2007, 11:04:47 »
[quote name=\'Bruidje2008\' post=\'140820\' date=\'01 December 2007, 18:58\']Ik heb een week geleden een mailtje gestuurd naar Mauritius Travel met de vraag voor een offerte voor een aantal hotels. We hebben nog steeds niets gehoord. We hebben ook al twee keer het aanvraagformulier gebruikt (schijnt niet te werken) en ook niets gehoord.

Ik denk dat we bij Mauritius Travel maar niets gaan boeken. Ik heb er nu al geen goed gevoel meer bij. Erg jammer  :sad:[/quote]
Raar hoor...ik kreeg op elke aanvraag voor offerte meteen dezelfde of de volgende dag antwoord..wel via de mail, niet het invulformulier. :wink:

Bruidje2008

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #57 Gepost op: 3 december 2007, 13:28:54 »
Tsja, ik weet het ook niet, beetje vreemd.
We gaan nu maar lekker vertrouwd via een reisbureau boeken  :)

syl

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #58 Gepost op: 4 december 2007, 10:24:31 »
Welk hotel heb je in gedachten?  :cool:

Sue

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #59 Gepost op: 10 december 2007, 10:46:49 »
[quote name=\'bruidje24-10-2008\' post=\'139514\' date=\'19 November 2007, 17:16\']Bedankt Sue voor je prijsindicatie!
Ik schrik er niet van hoor... weet dat het verschrikkelijk duur is! maar ja waarschijnlijk doe je zoiets nooit meer!
Heb je trouwens al een indicatie opgevraagd van een bepaald hotel op Mauritius? gaat het om een 3, 4 of 5 sterren hotel? en is het All Inclusive of Mauritius?
Alvast bedankt, groetjes Sabina[/quote]

Zijn met een aantal reisbureaus nog aan het puzzelen, en mss gaan de plannen toch nog veranderen. We horen aan alle kanten dat 1 week Zuid-Afrika zonde is, dus de plannen zijn nu 2 weken Zuid-afrika, en 1 week ontspannen. En we kregen als tip om die week ook lekker in Afrika te verblijven, ze hebben daar hele mooie prive-lodges en je zit dan niet met een vlucht heen en weer naar mauritius. Dus wel goed advies, en wie weet, boeken we dat dan wel. Zitten we nog wel op 6000 euries maar ach, je bent wel 3 weken weg he  :tongue:

syl

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #60 Gepost op: 11 december 2007, 12:57:47 »
Klinkt ook gaaf! Ik had ook wel op safari gewild..maar ja ,mijn kerel krijg ik daar niet mee naar toe.. :sad:

Bruidje2008

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #61 Gepost op: 11 december 2007, 21:49:13 »
Vandaag hebben we een telefoontje gehad van Mauritius Travel om excuse aan te bieden dat ze niet eerder gereageerd hebben op mijn emailtje. De email is ergens blijven liggen. We hebben vandaag meteen een reactie gehad met prijzen van de hotels waar wij interesse in hebben en de brochure sturen ze vandaag op. Dus best netjes dat ze toch nog gereageerd hebben!

Wij hebben interesse in deze hotels:

- Le Canonnier (erg goede reacties op vakantiereiswijzer.nl en op zoover)
- La Piroque
- Beau Rivage (erg mooi, maar ook erg duur!)

Als we voor 1 januari 2008 boeken krijgen we een vroegboekkorting.
Nog even laten bezinken en er nog eens naar kijken, maar waarschijnlijk wordt het de eerste!

Alexia

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #62 Gepost op: 14 december 2007, 16:57:28 »
hoi hoi,

ik heb vandaag ook mail gehad van Mauritius Travel en wij zitten ook voor Le Cannonier te kijken.. ziet er super mooi uit!

dus wie weet gaan wij een maandje later dan jullie :wink:

Bruidje2008

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #63 Gepost op: 15 december 2007, 18:58:58 »
Inmiddels de brochure ontvangen van Mauritius Travel.
Het is heel moeilijk kiezen want alle hotels zien er zo mooi uit!
Waarschijnlijk wordt het Le Canonnier. We gaan in elk geval voor 1 januari boeken i.v.m. vroegboekkorting

Alexia: toevallig zeg dat jullie ook naar Le Canonnier aan het kijken zijn. Het ziet er allemaal super goed uit hè! En ook de reacties op vakantiereiswijzer zijn goed.

Alexia

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #64 Gepost op: 18 december 2007, 20:47:08 »
:biggrin: :biggrin:

wij hebben geboekt. Naja, we hebben een mailtje teruggestuurd op hun offerte dat we Le Canonnier willen boeken e.d...

gaan 7 nachten, van 8 juli t/m 16 juli (en vertrekken pas 's avonds dus we hebben een dag extra alhoewel we pas de 9e aankomen)

ik had de offerte naar Jan gestuurd dus die zat net even helemaal verliefd te worden op de foto's van het hotel
(www.lecanonnier-hotel.com volgens mij) dus we hebben maar geboekt.. je moet toch een keer je keuze maken!!!

nisanlin

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #65 Gepost op: 18 december 2007, 21:24:58 »
Super Alexia!!!

Bruidje2008

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #66 Gepost op: 19 december 2007, 19:24:32 »
Leuk Alexia!!
Wij gaan waarschijnlijk aankomend weekend boeken.
We willen 14 dagen gaan.

Het ziet er super uit hè!  :wub:

Alexia

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #67 Gepost op: 19 december 2007, 21:04:41 »
het ziet er helemaal fantastisch uit...

HappyBride

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #68 Gepost op: 19 december 2007, 22:21:57 »
Zo ik heb even op de website gekeken maar dat ziet er gaaf uit! Mag ik vragen wat je kwijt bent voor een week? Wel een echte romantische honeymoon hoor!

Alexia

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #69 Gepost op: 19 december 2007, 22:34:26 »
wij gaan 9 dagen (waarvan 1 dag reizen in totaal ongeveer) met vlucht, all inclusive enz. iets meer dan 3000 euro in totaal.

HappyBride

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #70 Gepost op: 19 december 2007, 22:40:16 »
Dat valt nog best mee, via welk bureau heb je geboekt als ik weer vragen mag?  :blush:

Alexia

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #71 Gepost op: 20 december 2007, 11:55:29 »
mauritius travel

even googelen. Je kunt dan offerte aanvragen, ik had hem binnen een paar dagen en zij raadden ons deze aan. Dus we zijn op internet info gaan zoeken e.d. en toch wel verliefd geworden.

syl

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #72 Gepost op: 20 december 2007, 12:19:48 »
Superleuk dat het nu voor jullie ook vaststaat!! Leuk vooruitzicht he?!  :cool:

Alexia

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #73 Gepost op: 20 december 2007, 13:48:40 »
het is een heerlijk gevoel.

@HappyBride: ik kreeg vandaag de definitieve prijs: met alles erop en eraan is het in totaal €3400

HappyBride

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #74 Gepost op: 20 december 2007, 21:43:51 »
Super bedankt voor de info!
Fijn dat jullie alles nu vast hebben liggen! Leuk om lekker naar uit te kijken! Zal een geweldige honeymoon worden!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards