collapse

Auteur Topic: Wij Gaan Naar Mauritius!  (gelezen 92831 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alexia

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #75 Gepost op: 21 december 2007, 11:50:50 »
daar gaan we wel vanuit... :wink:

Alexia

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #76 Gepost op: 10 januari 2008, 13:22:08 »
[quote name=\'Bruidje2008\' post=\'142054\' date=\'19 December 2007, 19:24\']Leuk Alexia!!
Wij gaan waarschijnlijk aankomend weekend boeken.
We willen 14 dagen gaan.

Het ziet er super uit hè!  :wub:[/quote]

hebben jullie al geboekt?

Bruidje2008

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #77 Gepost op: 10 januari 2008, 19:54:48 »
[quote name=\'Alexia\' post=\'144082\' date=\'10 January 2008, 13:22\'][quote name=\'Bruidje2008\' post=\'142054\' date=\'19 December 2007, 19:24\']
Leuk Alexia!!
Wij gaan waarschijnlijk aankomend weekend boeken.
We willen 14 dagen gaan.

Het ziet er super uit hè!  :wub:[/quote]

hebben jullie al geboekt?
[/quote]

Nee, helaas nog niet! Mijn vriend begint met een opleiding en het is nog niet helemaal zeker of we meteen na de bruiloft weg kunnen of pas een week later. Daar krijgen we volgende week antwoord op en dan kunnen we ein-de-lijk boeken! We gaan dan twee weken naar Le Canonnier.

Alexia

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #78 Gepost op: 10 januari 2008, 20:26:24 »
ah ok! Wij gaan trouwens een dag langer :)

HappyBride

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #79 Gepost op: 11 januari 2008, 09:49:26 »
Lekker Alexia! Heb je een dagje erbij geboekt? Kan het me helemaal voorstellen! Hebben wij ook gedaan ivm de vluchttijden! Je moet wel optimaal kunnen genieten van je honeymoon toch? haha!  :biggrin:

Alexia

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #80 Gepost op: 11 januari 2008, 12:12:17 »
[quote name=\'HappyBride\' post=\'144196\' date=\'11 January 2008, 09:49\']Lekker Alexia! Heb je een dagje erbij geboekt? Kan het me helemaal voorstellen! Hebben wij ook gedaan ivm de vluchttijden! Je moet wel optimaal kunnen genieten van je honeymoon toch? haha!  :biggrin:[/quote]

inderdaad vanwege de vluchttijden. Ik vond het niet erg :) :)

Bruidje2008

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #81 Gepost op: 21 januari 2008, 19:33:44 »
Jaa, wij hebben vandaag ook eindelijk geboekt!!
Nu maar hopen dat er nog plaats vrij is in het vliegtuig en in het hotel.

We vertrekken op de zaterdag na onze huwelijk en gaan 14 dagen naar Le Canonnier,
volgensmij staat er eerder in dit topic al een link naar het hotel.

Ben helemaal happy, ik hoop echt dat het allemaal door kan gaan!

Alexia

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #82 Gepost op: 22 januari 2008, 09:18:16 »
http://www.lecanonnier-hotel.com/ hihi :wink:

mooi he!
Wij gaan nu zo'n 9-10 dagen, uit ervaring weten we dat we dat dan wel weer genoeg vinden. Omdat we gaan om helemaal niets te doen.

Ik kreeg gisteren de bevestiging dat alles nu helemaal prima in orde is, ook qua vluchten en hotel dus dat is mooi, nu nog betalen en dan is het geregeld.

Bruidje2008

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #83 Gepost op: 22 januari 2008, 10:20:33 »
[quote name=\'Alexia\' post=\'145670\' date=\'22 January 2008, 09:18\']http://www.lecanonnier-hotel.com/ hihi :wink:

mooi he!
Wij gaan nu zo'n 9-10 dagen, uit ervaring weten we dat we dat dan wel weer genoeg vinden. Omdat we gaan om helemaal niets te doen.

Ik kreeg gisteren de bevestiging dat alles nu helemaal prima in orde is, ook qua vluchten en hotel dus dat is mooi, nu nog betalen en dan is het geregeld.[/quote]

Het ziet er echt super uit!

Wij willen waarschijnlijk als we daar zijn een auto huren zodat we het eiland kunnen gaan bekijken, de natuur schijnt erg mooi te zijn, dus ben benieuwd!

Fijn dat het voor jullie nu allemaal geregeld is  :)

HappyBride

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #84 Gepost op: 22 januari 2008, 20:49:06 »
He leuk bruidje2008 dat jullie ook geboekt hebben! Lekker vooruitzicht!

Alexia

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #85 Gepost op: 23 januari 2008, 08:48:38 »
[quote name=\'Bruidje2008\' post=\'145690\' date=\'22 January 2008, 10:20\'][quote name=\'Alexia\' post=\'145670\' date=\'22 January 2008, 09:18\']
http://www.lecanonnier-hotel.com/ hihi :wink:

mooi he!
Wij gaan nu zo'n 9-10 dagen, uit ervaring weten we dat we dat dan wel weer genoeg vinden. Omdat we gaan om helemaal niets te doen.

Ik kreeg gisteren de bevestiging dat alles nu helemaal prima in orde is, ook qua vluchten en hotel dus dat is mooi, nu nog betalen en dan is het geregeld.[/quote]

Het ziet er echt super uit!

Wij willen waarschijnlijk als we daar zijn een auto huren zodat we het eiland kunnen gaan bekijken, de natuur schijnt erg mooi te zijn, dus ben benieuwd!

Fijn dat het voor jullie nu allemaal geregeld is  :)
[/quote]

dat gaan we waarschijnlijk ook een dag doen!

Bruidje2008

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #86 Gepost op: 23 januari 2008, 18:28:30 »
@ Alexia: regelen jullie dit van te voren al, of als jullie daar zijn?

Denk dat wij het ter plaatse boeken, via een hostess ofzo.

Alexia

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #87 Gepost op: 23 januari 2008, 20:05:39 »
nee, dat doen we daar. Misschien willen we ook een/wat boottocht maken enzovoorts maar heb zo t vermoeden dat het daar wat goedkoper is als ik het daar boek.
En ik heb ook absoluut geen zin om vooruit te plannen, we gaan voor zon zee strand en verder eigenlijk helemaal niks en als we wat doen bedenken we dat terplekke.... maar het eiland wil ik toch echt wel een keer zien natuurlijk, ik kom er nooit meer dus wil idd wel een dagje op 'onderzoek' uit :biggrin:

Bruidje2008

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #88 Gepost op: 24 januari 2008, 08:30:33 »
[quote name=\'Alexia\' post=\'145992\' date=\'23 January 2008, 20:05\']nee, dat doen we daar. Misschien willen we ook een/wat boottocht maken enzovoorts maar heb zo t vermoeden dat het daar wat goedkoper is als ik het daar boek.
En ik heb ook absoluut geen zin om vooruit te plannen, we gaan voor zon zee strand en verder eigenlijk helemaal niks en als we wat doen bedenken we dat terplekke.... maar het eiland wil ik toch echt wel een keer zien natuurlijk, ik kom er nooit meer dus wil idd wel een dagje op 'onderzoek' uit :biggrin:[/quote]

Zo denken wij er ook over hoor. Lekker genieten van elkaar en van het mooie hotel, weer, zee, strand enz.! Jammer dat het nog even duurt  :biggrin:

Alexia

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #89 Gepost op: 24 januari 2008, 09:22:01 »
hihi ik ben al aan het aftellen :biggrin:

Bruidje2008

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #90 Gepost op: 26 januari 2008, 14:28:26 »
@ Alexia: vliegen jullie via Schiphol of Dusseldorf?

Wij hebben de mogelijkheid om via Dusseldof te vliegen. Scheelt een paar honderd euro en voor ons is het op zich goed te doen om naar Dusseldorf te rijden (ongeveer een kwartier langer van hier uit dan naar Schiphol van hier uit).
We vliegen van Dusseldorf in 6 uurtjes naar Dubai, daar overstappen en twee uur wachten, en dan weer 6 uur vliegen naar Mauritius.

Alexia

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #91 Gepost op: 26 januari 2008, 16:25:27 »
schiphol. ik woon bij schiphol om de hoek.

Wij vliegen via Londen, en daar een uur geloof ik wachten en dan de rest vliegen. Voor jullie is het misschien lekkerder, de helft eerst, daarna de andere helft. Wij vliegen eerst amper een uur en daarna de hele hoop verder weg.

Bruidje2008

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #92 Gepost op: 26 januari 2008, 16:45:49 »
[quote name=\'Alexia\' post=\'146365\' date=\'26 January 2008, 16:25\']schiphol. ik woon bij schiphol om de hoek.

Wij vliegen via Londen, en daar een uur geloof ik wachten en dan de rest vliegen. Voor jullie is het misschien lekkerder, de helft eerst, daarna de andere helft. Wij vliegen eerst amper een uur en daarna de hele hoop verder weg.[/quote]

Dus jullie zijn zo op Schiphol, dat is ook wel weer lekker. Moeten jullie lang wachten in Londen, of valt het wel mee?

Alexia

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #93 Gepost op: 26 januari 2008, 18:43:09 »
Ja, we kunnen er binnen 10 minuten zijn als alles mee zit, dus dat is wel fijn (zie ook vliegtuigen landen vanuit m'n achtertuin.

volgens mij komen we er 19 nogwat plaatselijke tijd aan in Londen en vertrekken we 22 nogwat. Dus 3 uur (heb het net even zitten bekijken). En zijn we rond 1 uur plaatselijke tijd in Mauritius :) :) heb er helemaal zin in, Jan heeft zelfs de website van het hotel als homepage ingesteld hihi :)

Maar ik vermaak me er vast wel, we gaan via heathrow dus daar is vast wel wat te doen of een barretje om in te zitten :)

is Dusseldorf voor jullie wel lekker dichtbij dan?

Bruidje2008

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #94 Gepost op: 26 januari 2008, 23:30:45 »
Ideaal Alexia! Scheelt een hoop reistijd, en je kan eventueel inchecken en nog even naar huis rijden.
Naar Schiphol is voor ons 1,5 uur en naar Dusseldorf 1 uur en drie kwartier. Dus scheelt niet zo veel!
We vliegen dan met Emirates, en jullie?

Wij zijn ook al aan het aftellen. Vandaag nog even in de brochure gebladerd van Mauritius Travel  :wub:
Ga binnenkort eens op zoek naar zo'n reisboekje van Mauritius, eens kijken wat er allemaal te doen is en wat je echt moet zien.

Alexia

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #95 Gepost op: 27 januari 2008, 16:12:47 »
volgens mij is de enige reisgids met Mauritius erin de Lonely Planet (samen met Reunion en de Seychellen)... ik heb m een paar weken geleden aan Jan gegeven dus die is erg actief aan het bladeren.

wij vliegen naar Londen met KLM en vanaf Londen met BMI en naar Mauritius met Air Mauritius.

Bruidje2008

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #96 Gepost op: 27 januari 2008, 19:49:02 »
Bedankt voor de tip, zal eens langs een boekwinkel gaan. Staan er goede tips in?

Alexia

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #97 Gepost op: 27 januari 2008, 20:37:58 »
zou het niet weten, heb er zelf nog niet ingekeken maar vriendlief is enthousiast.

HappyBride

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #98 Gepost op: 27 januari 2008, 21:02:59 »
@bruidje2008: Volgens mij hebben wij dan dezelfde vlucht als jullie! Wij vliegen ook vanaf Dusseldorf naar Dubai maar dan vanaf Dubai naar Male uiteraard ipv Mauritius. Vliegen jullie ook op de maandag na jullie trouwen?

PS:Ben met jullie aan het aftellen! Heb er super veel zin in! :applaus:

Alexia

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #99 Gepost op: 27 januari 2008, 21:07:32 »
waar ligt Male? Was aan het googelen maar kom er niet echt uit.

heerlijk he, zo aftellen :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards