collapse

Auteur Topic: Word Je Toch Gek Van  (gelezen 7728 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Abigail

  • Gast
Word Je Toch Gek Van
« Gepost op: 26 juni 2006, 12:45:57 »
Tsjonge jonge, ik doe het echt maar een keer hoor, dat trouwen  :biggrin:
Er is continu wel gezeur  :ohmy:

Nu hebben wij maanden geleden al aan de naaste familie de datum verteld, en dat was allemaal super en leuk, iedereen kwam! Een stel zouden wij alleen voor de avond uitnodigen... Maar zij wilde graag ook overdag komen bij het gemeentehuis enzo, en boel gedoe met rijden dus voor haar heb ik mijn planning omgegooit en mochten zij en haar partner bij de daggasten aansluiten. Dit wilden wij eerst niet omdat we het klein wilden houden overdag, maar goed, ze wilde het zo graag, en het blijft familie, dus ok.

Toen belden ze dat zij aan ons het diner cadeau wilden doen met die kleine groep mensen! Geweldig!! Hartstikke lief! Maar nu kwam er dus nog wel iemand mee om te koken (oom van mijn vriend) Weer een extra... Maar goed, oke, voor het koken enzo, harstikke lief, kom maar dan...

Nu is dat stel dus uit elkaar... Maar goed, ze zouden allemaal komen, dus dat zou gene problemen opleveren.

Nou de tweede tegenvaller dat wij ons niet met het eten mogen bemoeien omdat het een cadeau is  :blink:  Nu ken ik de kookstyle van die mensen en dat is heel exclusief. Superlief hoor, maar mijn familie is er helaas een met het idee van: oei, dat herken ik niet, dus dat eet ik niet  :sad:  Dus ik hou mijn hart vast...

Hoor ik gisteravond opeens VIA VIA dat degene voor wie ik al die wijzigingen gemaakt heb, op vakantie is die datum!!!  :blink: En dat heeft ze me niet eens even laten weten!! Dus al die aanpassingen waar ik al niet heel erg blij mee was... Voor niets en nu niet meer terug te draaien... Ik ben echt BOOS... Mijn bloed kookt gewoon... :mad:

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Word Je Toch Gek Van
« Reactie #1 Gepost op: 26 juni 2006, 12:50:46 »
nou ja zeg! dat meen je niet! heeft zij nog niet laten weten dat ze niet kan? ik zou gewoon de telefoon pakken en zeggen prima we doen het weer zoals het was..... en ik zou het allemaal weer terug draaien,... zeker omdat je dan ook niet met het eten zit en er mensen zijn die niet gaan eten omdat ze het  niet kennen.

Abigail

  • Gast
Word Je Toch Gek Van
« Reactie #2 Gepost op: 26 juni 2006, 12:54:48 »
Niet aan mij... wel aan mijn schoonmoeder en ze heeft het tussen neus en lippen door verteld aan mijn vriend maar ze weet dat hij harstikke druk is met zijn werk op het moment en dat ik alles regel voor het trouwen, zeker dit soort dingen.

Vriendlief is het dus ook helemaal vergeten, die dacht dat ik het ook al wist maar niet dus... Kreeg ik gister te horen .... GRRRRR

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Word Je Toch Gek Van
« Reactie #3 Gepost op: 26 juni 2006, 12:58:21 »
nou kan me heel goed indenken hoe boos je kan zijn.... ik kan er ook niet bij dat ze dan uitgerekend op vakantie gaan.... na alles wat je voor haar hebt omgegooid!

1 les: dit doe je ook niet weer, en je weet meteen wat je aan haar hebt
« Laatst bewerkt op: 26 juni 2006, 12:58:33 door dromer »

Abigail

  • Gast
Word Je Toch Gek Van
« Reactie #4 Gepost op: 26 juni 2006, 13:01:19 »
ja het is nog veel erger, sinds haar huwelijk over is, heb ik het zachte vermoeden dat ze achter mijn vriend aan zit... Het valt de halve familie al op overigens... DUS OOK DAT NOG EENS!!!

Mayke_Gaat_06-06-06_Trouwen

  • Gast
Word Je Toch Gek Van
« Reactie #5 Gepost op: 26 juni 2006, 13:05:30 »
Bah zeg!

Zoiets zou voor mij de druppel zijn... Die hoefde bij mij nooit weer!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Word Je Toch Gek Van
« Reactie #6 Gepost op: 26 juni 2006, 13:07:37 »
[quote name=\'Abigail\' post=\'94298\' date=\'26 June 2006, 13:01\']ja het is nog veel erger, sinds haar huwelijk over is, heb ik het zachte vermoeden dat ze achter mijn vriend aan zit... Het valt de halve familie al op overigens... DUS OOK DAT NOG EENS!!![/quote]

maar onthou dat hij voor jou heeft gekozen! en hij gaat met jou trouwen! dus ze zal gegarandeerd een blauwtje lopen....

Nienke

  • Gast
Word Je Toch Gek Van
« Reactie #7 Gepost op: 26 juni 2006, 13:31:36 »
Noujaaa sommige mensen  :blink: Niet te geloven zeg, hou je zoveel rekening met haar, gaat ze gewoon op vakantie!
Laat haar het lekker uitzoeken meid...jullie dag wordt toch wel geweldig! Maar het is echt niet leuk natuurlijk, zeker dat ze het niet even durft te zeggen tegen je....

Wat betreft het eten, dat lijkt me ook een moeilijk probleem zeg. Mijn vader betaald het eten, maar we mogen het wel helemaal zelf bepalen gelukkig...Kan je niet toch wat met ze overleggen? Of door je CM laten doen?


Hmm, ik zou bijna blij worden dat wij bijna géén reacties op de uitnodigingen krijgen  :ph34r:  Maar bij ons gaan er ook veel mensen op vakantie zijn denk ik, ze zeggen van tevoren wel dat ze komen, maar als het er op aan komt....dan is ineens die vakantie al gepland!
« Laatst bewerkt op: 26 juni 2006, 19:59:36 door Nienke »

Abigail

  • Gast
Word Je Toch Gek Van
« Reactie #8 Gepost op: 26 juni 2006, 13:58:50 »
ja daar lopen wij ook tegen aan Nienke, ik heb nu in totaal al 6 afzeggingen en ik verwacht er nog wel een paar.. zul je blijkbaar altijd zien in augustus ofzo :laugh:

Ik ga zeker proberen of mijn schoonmoeder enige vinger in de pap kan krijgen qua eten :laugh: T is haar broer die het maken gaat, dus dat gaat ze maar even regelen voor me!!

En ik ben ook niet bang dat mijn vriend voor haar zou kiezen ofzo hoor :laugh: maar gewoon het hele gedoe zit me niet lekker, wat is dit voor onzin??
« Laatst bewerkt op: 26 juni 2006, 13:59:41 door Abigail »

Evelien

  • Gast
Word Je Toch Gek Van
« Reactie #9 Gepost op: 26 juni 2006, 14:26:50 »
JA, idd wat is dit voor onzin!! Daar zit je helemaal niet op te wachten nee. Ik herken dat wel een beetje.
Maar nu weet je gelijk wat je er aan hebt. Maar probeer (net als ik me vandaag heb voorgenomen!!) te genieten van alle voorpret en het niet te laten verpesten door zulke mensen.
En wat betreft het eten, zou ik toch even door de cm met hen overleggen!
Succes!  :wink:

Thora&Neanie

  • Gast
Word Je Toch Gek Van
« Reactie #10 Gepost op: 26 juni 2006, 14:46:34 »
[quote name=\'Abigail\' post=\'94316\' date=\'26 June 2006, 13:58\']ja daar lopen wij ook tegen aan Nienke, ik heb nu in totaal al 6 afzeggingen en ik verwacht er nog wel een paar.. zul je blijkbaar altijd zien in augustus ofzo :laugh:[/quote]
Wij trouwden 1 mei en hadden hetzelfde probleem, van Wilco's hele familie waren alleen zijn ouders, zussen+aanhang en 1 oom en tante er (oma's en zes andere ooms en tantes (stellen dus) hadden van te voren wel gezegd te komen (1 oma was zelfs getuige) en na het versturen van de uitnodigingen konden ze opeens niet meer :mad: ).
Voelde eigenlijk wel knap lullig, en mijn familie is zowiezo al groter.
Wilco's moeder reageerde erop met "hadden jullie dan gedacht dat er veel mensen zouden komen?" :mad:
We hadden er in elk geval geen rekening mee gehouden dat iedereen begin mei op vakantie zou zijn. Als je het doet als ze vrij hebben kunnen ze niet en als ze geen vakantie hebben kunnen ze niet omdat ze anders vrij moeten pakken!  :mad:
(Zo. Even gespuwd)

Ik zou die vriendin in elk geval laten merken/vertellen dat je hier echt niet blij mee bent!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Word Je Toch Gek Van
« Reactie #11 Gepost op: 26 juni 2006, 14:53:11 »
[quote name=\'Thora&Neanie\' post=\'94328\' date=\'26 June 2006, 14:46\'](1 oma was zelfs getuige) en na het versturen van de uitnodigingen konden ze opeens niet meer :mad: ).
Voelde eigenlijk wel knap lullig, en mijn familie is zowiezo al groter.
Wilco's moeder reageerde erop met "hadden jullie dan gedacht dat er veel mensen zouden komen?" :mad:[/quote]

nou das inderdaad helemaal knap lullig!....

ik vind het echt zo raar dat mensen zo kunnen zijn. Wij hebben echt helemaal geen afzeggingen gehad, maar er waren meer dan 8 stellen die gewoon niet geweest zijn,.... ik snap niet dat ze dan niet even de moeite kunnen nemen om te bellen,... juist omdat het voor het bruidspaar nog meer kost als ze op je rekenen en voor je moeten betalen!...

happygirl

  • Gast
Word Je Toch Gek Van
« Reactie #12 Gepost op: 26 juni 2006, 17:43:00 »
Jee wat een verhaal, ik zou ook de telefoon pakken en dit even aankaarten!
en met eten, op een bruiloft is het vaak exclusiever dan gewend, ze zullen toch niet gaan zeuren lijkt mij?! en als je het echt een rpobleem vind nog keer de telefoon pakken en eerlijk zeggen aan degene die het regelt!

Succes meid!

Sandra

  • Gast
Word Je Toch Gek Van
« Reactie #13 Gepost op: 26 juni 2006, 18:40:07 »
Nou moet ik heel eerlijk zeggen dat ik het ook nogal onhandig vind dat je vriend het niet heeft doorgegeven. Zou ook iets voor mijn vriend zijn hoor, die vergeet al jaaaaren door te geven wie er heeft gebeld enzo, maar toch... erg handig is het niet!
En ik vind het belachelijk dat iemand eerst wil dat je rekening met haar houdt, om vervolgens doodleuk niet te komen. Heel apart zulke mensen!

Amy

  • Gast
Word Je Toch Gek Van
« Reactie #14 Gepost op: 26 juni 2006, 18:48:07 »
Jeetje wat belachelijk....daar zou ik ook echt pissig om worden!! Pfff wil je het goed doen voor iedereen en wat krijg je ervoor terug   :sad:

Kun je alles nog terug draaien zoals jullie het in eerste instantie wilden?

Zwabber

  • Gast
Word Je Toch Gek Van
« Reactie #15 Gepost op: 26 juni 2006, 20:15:32 »
Jeetje wat een gedoe rondom je trouwen.
Waarom laten ze je niet gewoon gelukkig zijn, maar moet het altijd op 1 of andere manier verpest worden.
 Heb je het al aan haar zelf gevraagd?

Abigail

  • Gast
Word Je Toch Gek Van
« Reactie #16 Gepost op: 26 juni 2006, 22:08:39 »
nee ik krijg dr niet te pakken hahaha.

Maar nee, de andere wijzigingen zijn niet meer terug te draaien, en ik heb het inmiddels geaccepteerd.

Ga zoiezo wel even achter de hele gastenlijst aanbellen van mensen van wie ik nog niks gehoord heb, ik heb uitdrukkelijk op de kaart staan of mensen willen laten weten hoe of wat... Dus... Doen ze dat niet, bel ik erachter aan. Wij hebben geen cm's omdat ik dat allemaal toch zelf regel, ik vind het lastig om dingen uit handen te moeten geven.

Ik ben er helemaal klaar mee, ga er geen bloeddruk meer aan verspillen :laugh: als mensen het eten niet lusten vreten ze maar stokbrood, simpel :laugh: En die vrouw die nou op vakantie is... Die spreek ik wel NA het trouwen.. Daarvoor ga ik me niet meer druk maken om haar... :laugh:

Sandra

  • Gast
Word Je Toch Gek Van
« Reactie #17 Gepost op: 26 juni 2006, 23:27:06 »
You go girl!  :laugh:

Zwabber

  • Gast
Word Je Toch Gek Van
« Reactie #18 Gepost op: 27 juni 2006, 08:52:10 »
goeie reactie meid, laat je niet gek maken

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Word Je Toch Gek Van
« Reactie #19 Gepost op: 27 juni 2006, 10:10:40 »
nou meis je hebt helemaal gelijk!....

Evelien

  • Gast
Word Je Toch Gek Van
« Reactie #20 Gepost op: 27 juni 2006, 10:55:33 »
:applaus: Goed zo meid !!

silvana

  • Gast
Word Je Toch Gek Van
« Reactie #21 Gepost op: 27 juni 2006, 20:30:55 »
Ik kan hier ook zo kwaad over worden.
bij ons verloopt het ook allemaal niet soepeltjes hoor.

iedereen wist een jaar geleden al dat we op 19 augustus gaan trouwen, en toch boeken ze hun vakantie op die datum.........kan wel schreeuwen.

zo heeft mijn vriend een nicht met haar man en kind weet je wat die zeiden: 19 augustus? ja, dat is wel in de kindervakantie!!............ZO WAT !! die koters hebben 6 weken vrij en precies die week moeten ze vertrekken??!!

een oom en tante van mijn vriend zouden op 20 augustus thuis komen van vakantie met de camper, dus konden eerst ook niet komen tot mijn vriend zijn vader even naar hun ging bellen toen konden ze wel wat eerder thuis komen.

mijn oma en tante hebben ruzie met mijn vader, mijn zusje+haar vriend............dus komen ze niet, en dat moeten wij maar begrijpen!!!!!!!! TUURLIJK !! inmiddels heb ik ook geen contact meer met mijn oma en tante hebben ze het zelf naar gemaakt.

en dan hebben we nog familieleden die LANG wachten met reageren op de trouwkaart met de vraag of ze wel of niet komen...............en dan moet ik ze maar bellen!!?? HO....dacht het niet!! heb je eind van de maand nog niet gereageerd dan sturen we een mail met de mededeling dat we ze van de gastenlijst hebben geschrapt omdat ze niet gereageerd hebben.
dus.....................dan komen ze maar lekker niet!!.

IK begin me mateloos te ergeren aan sommige mensen.........BAH wat een rot mensen op deze aardbol.

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Word Je Toch Gek Van
« Reactie #22 Gepost op: 27 juni 2006, 20:37:33 »
kan me indenken silvana dat je er helemaal klaar mee bent als ik het zo lees!.... maar gelukkig zijn er ook fijne mensen kijk maar naar je aanstaande!...

wel krijg ik als ik het zo lees al meer begrip voor de mensen die het echt klein willen houden, al is het alleen maar om deze ellende te voorkomen.

Sandra

  • Gast
Word Je Toch Gek Van
« Reactie #23 Gepost op: 27 juni 2006, 21:35:58 »
Ik kan me voorstellen dat je er helemaal knettergek van wordt, maar... (ja sorry, ik weer met m´n maar) die schoolvakantie daar heb ik wel begrip voor.
Ja, die kinderen hebben 6 weken vakantie. Maar de ouders niet, want die moeten vrij zien te krijgen in precies die 6 weken dat al hun collega´s met kinderen ook vrij willen. Kijk, hebben ze geen werk of geen collega´s, dan is het natuurlijk anders. Maar vakantie krijgen is niet overal even makkelijk.

Verder vind ik het echt schokkend dat blijkbaar zoveel mensen moeilijk doen! Ik dacht altijd dat veel mensen het gewoon leuk vinden als iemand gaat trouwen, maar blijkbaar valt dat vies tegen.
Pff, raar hoor!

Abigail

  • Gast
Word Je Toch Gek Van
« Reactie #24 Gepost op: 27 juni 2006, 23:27:40 »
Ja Sylvana, das inderdaad ook een optie, de mensen schrappen als we niks gehoord hebben. Maar dat doe ik toch maar niet, we hebben al een select gezelschap, als ik zo maar zou gaan schrappen dan hou ik weinig over, kan ik het zaaltje wel afzeggen :laugh: Maar gelukkig heb ik van de meesten nu al een reactie gehad, dus dat valt alweer mee!! ik hoef niet te bellen vermoed ik :wink:

En kindervakanties... Tsja... Dat blijft best wel lastig ja... Maar het is wel kut zeker als ze het een jaar van te voren wisten, hadden ze het zekers ook anders kunnen regelen met hun collegae...  Het ergste is nog bij mij, dat de meeste afzeggers ivm vakantie, geen eens (schoolgaande) kinderen hebben :laugh: dus hun vind ik helemaal niet lief meer :tongue:


Maar jemig wat een gedoe zo'n trouwerij he :S dit jaar ook al 2 scheidingen in de familie van mijn vriend sinds we het trouwen hebben aangekondigt, echt geweldig jaar dit lol

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards