collapse

Auteur Topic: Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?  (gelezen 100172 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bie

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Gepost op: 5 juli 2006, 00:20:53 »
hoi! we zijn aan het overleggen wat de huwelijksreis wwordt.  nu zou ik graag willen weten wat de huwelijksreis zoal kost, naar waar jullie geweest zijn, tips enz!
vuur maar af!!!
 :laugh:

Aura

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #1 Gepost op: 5 juli 2006, 11:46:52 »
Wij gaan naar sri lanka (5 daagse rondreis) en 7 dagen naar de Malediven, dit hebben we via OAd geboekt.
De prijs is 5500+....wel duur maar dan heb je ook wat :biggrin:
P.s. dat is in sri lanka op basis van logies/ontbijt en op de malediven op basis van Half pension

Evelien

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #2 Gepost op: 5 juli 2006, 11:56:34 »
Wij zijn ongeveer 4000 euro kwijt voor de reis (9 dagen rondreis Maleisiƫ en 1,5 week bali). Daar komt het eten en drinken nog bij op.

@ Mayke: zou je geen all inclusive doen op de malediven, mijn collega is er begin dit jaar geweest, en het is daar verschrikkelijk duur!! (6 dollar voor een glaasje bier), het schijnt trouwens wel per eiland te verschillen)

silvana

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #3 Gepost op: 5 juli 2006, 20:32:43 »
wij zijn 6.200,- kwijt maar dan zitten we de hele maand september in mexico,
waarvan een 9-daagse rondreis (vp) door mexico-guatamala en belize, 1 week op een eilandje isla holbox (hp) waar ze 20 bungalows hebben en als afsluiter 2 weken riviera maya (all-in). we vliegen dan met martinair in de star-class.

heb er zoooooooo veel zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Amy

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #4 Gepost op: 5 juli 2006, 21:08:25 »
Wij gaan 13 dagen naar Curacao..hebben een 3-kamer bungalow incl. ontbijt en voor 7 dagen
een huurauto voor 2500 euro.

Mags

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #5 Gepost op: 5 juli 2006, 22:46:47 »
Op het moment ca. 1500+ zonder zakgeld. Lekker 15 daagjes naar een van de eilanden van Griekenland.

happygirl

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #6 Gepost op: 5 juli 2006, 22:53:48 »
Wij gaan met zn tweeen voor 1350 euro 15 dagen naar egypte op basis van een week halfpension en een week fullpension. dan ongeveer nog 700 aan excusies drinken en eten enzo

knuffelbeertje

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #7 Gepost op: 6 juli 2006, 11:21:56 »
hoi wij zijn 15 dagen naar egypte geweest 8 dagen nijl cruise vp en 7 dagen hotel all in en waren 1800 euro kwijt voor de reis en hebben 500 euro aan zakgeld uitgegeven dus valt wel mee

mijn verslag volgt nog meiden ik zit nu weer voor het eerst achter de pc na het trouwen

Annemieke

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #8 Gepost op: 6 juli 2006, 13:03:54 »
Goede vraag! Ons plan is nu om ongeveer 2 weken richting USA (Florida) te gaan: zo'n 10 dagen op een cruise en dan nog 2 dagen DisneyWorld. Ik denk dat het een door het reisbureau samengestelde reis wordt, dus we gaan naar verschillende reisbureaus om prijzen op te vragen.

C&J

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #9 Gepost op: 6 juli 2006, 14:47:31 »
Weekje Tenerife in juni kostte zo'n 1500 euro incl. alle kosten ter plaatse
30 dagen Nieuw-Zeeland gaat zo'n 6500 euro kosten incl. schatting eten en excursies. Het is een boel geld, maar dan heb je ook wat zullen we maar zeggen :)

Bie

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #10 Gepost op: 6 juli 2006, 15:51:04 »
allemaal zo duur :-(((we moten nog eens goed ronzen, ben boekjes gaan halen om al eens te kijken naar prijzen

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #11 Gepost op: 6 juli 2006, 21:09:45 »
volgens mij waren wij iets van 2300 euro kwijt voor 2 weken griekenland all inclusive....

waznab

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #12 Gepost op: 10 juli 2006, 22:52:47 »
[quote name=\'Bie\' post=\'95473\' date=\'05 July 2006, 00:20\']hoi! we zijn aan het overleggen wat de huwelijksreis wwordt.  nu zou ik graag willen weten wat de huwelijksreis zoal kost, naar waar jullie geweest zijn, tips enz!
vuur maar af!!!
 :laugh:[/quote]

Wij waren 2500 euro kwijt met z'n tweetjes voor een 9-daagse all-inclusivereis naar de Dominicaanse Republiek. En het was echt een sprookje om naartoe te gaan. We hebben daar zo genoten; met dolfijnen gezwommen, bounty-strand bezocht en ga zo maar door.

Het was een echte honeymoon. Lekker bijkomen, mooi weer, prachtige stranden. Voor foto's kijk op home.wanadoo.nl/waznab vanaf dinsdag

svdh

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #13 Gepost op: 11 juli 2006, 09:43:56 »
[quote name=\'waznab\' post=\'96347\' date=\'10 July 2006, 22:52\'][quote name=\'Bie\' post=\'95473\' date=\'05 July 2006, 00:20\']
hoi! we zijn aan het overleggen wat de huwelijksreis wwordt.  nu zou ik graag willen weten wat de huwelijksreis zoal kost, naar waar jullie geweest zijn, tips enz!
vuur maar af!!!
 :laugh:[/quote]

Wij waren 2500 euro kwijt met z'n tweetjes voor een 9-daagse all-inclusivereis naar de Dominicaanse Republiek. En het was echt een sprookje om naartoe te gaan. We hebben daar zo genoten; met dolfijnen gezwommen, bounty-strand bezocht en ga zo maar door.

Het was een echte honeymoon. Lekker bijkomen, mooi weer, prachtige stranden. Voor foto's kijk op home.wanadoo.nl/waznab vanaf dinsdag
[/quote]

waznab mag ik vragen waar jullie precies geweest zijn (hotel, plaats)? Wij zitten ook aan de Dominicaanse te denken.

petra3

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #14 Gepost op: 11 juli 2006, 11:20:01 »
Wij waren voor 2 weken dominikaanse 2500 euro kwijt (vol pension - 5 sterren) en pak 500 euro voor de excusies.

kirsten80

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #15 Gepost op: 11 juli 2006, 17:36:55 »
wij gaan 23 dagen naar costa rica (rondreizen)wij zijn ong 4000 eur kwijt maar dan moeten we nog wel vaak eten/duiken/benzine enz betalen

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #16 Gepost op: 11 juli 2006, 22:17:36 »
Wij hebben ook een superhoneymoon op de Dominicaanse gehad voor ongeveer 2500 euro (weet t niet meer precies, meer was t in elk geval niet). 13 dagen hadden we, al inclusive! Wij zaten in Sosua in Casa Marina Beach!

Bie

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #17 Gepost op: 17 juli 2006, 12:32:06 »
zijn jullie allemaal in het hoogseizoen gegaan? ik zit al aan 2500 euro voor 8 dagen als ik het uitreken, heb al wel gezien dat het soms goedkoper is te vertrekken vanuit nederland dan belgie.

santos_05

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #18 Gepost op: 20 juli 2006, 22:36:32 »
Leuk om te lezen! Kunnen we mooi vergelijken, want wij willen onze bruiloft met de reis combineren! 14 dagen naar Curacao of een ander zonnig land kost al gauw 4000 EUR met z'n tweeen. Ik lees dat we dan vrij goed zitten  :biggrin:

AppelPeer

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #19 Gepost op: 30 juli 2006, 12:16:55 »
[quote name=\'Jorieke\' post=\'96506\' date=\'11 July 2006, 22:17\']Wij hebben ook een superhoneymoon op de Dominicaanse gehad voor ongeveer 2500 euro (weet t niet meer precies, meer was t in elk geval niet). 13 dagen hadden we, al inclusive! Wij zaten in Sosua in Casa Marina Beach![/quote]

Inderdaad een hele leuke hotel met leuke personeel en vermaak!

Daar zijn we vorig week ook geweest voor 9 dagen.
Maar dan gewoon als vakantie. Ons huwelijksreis komt in juni 2007 wel  :biggrin:

Boban

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #20 Gepost op: 30 juli 2006, 19:36:56 »
Wij willen waarschijnlijk voor onze huwelijksreis naar Kenia.
Weekje in een all inclusive resort, dan 3 dagen safari en dan weer een weekje all inclusive.

Weet nog niet precies wat de prijs gaat worden,, we gaan ongeveer uit van 4000 euro.
Ik werk op een reisburo dus krijgen wij  behoorlijk wat korting ( commissie hoeven wij niet te betalen). Dus in verhouding kunnen wij een duurdere reis boeken omdat er nog redelijk wat vanaf gaat ivm de korting.

Trouwens, als ik een voor iemand iets kan betekenen ivm info over vakanties en huwelijksreizen dan kunnen jullie me een PB-tje sturen hoor!

Groetjes Andrea

paula777

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #21 Gepost op: 31 juli 2006, 21:20:21 »
hoi

wij gaan naar de bahamas wij gaan 10 dagen, en het kost voor 10 dagen voor 2 personen iets meer dan 9000 euro, maar dat is het echt waard denken we

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #22 Gepost op: 1 augustus 2006, 10:46:14 »
Gaaf hoor Paula!
Het is een hoop geld, maar als je er idd voor krijgt wat je had verwacht.
Ik ben heel benieuwd, heb je al iets van plaatjes waar je precies naar toe gaat?

Amy

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #23 Gepost op: 3 augustus 2006, 20:06:11 »
..

[quote name=\'Amy\' post=\'95549\' date=\'05 July 2006, 21:08\']Wij gaan 13 dagen naar Curacao..hebben een 3-kamer bungalow incl. ontbijt en voor 7 dagen
een huurauto voor 2500 euro.[/quote]

Hierbij een link naar de site waar we verblijven...

Chogogo Resort
« Laatst bewerkt op: 3 augustus 2006, 20:04:45 door Amy »

emmetje

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #24 Gepost op: 3 augustus 2006, 20:08:38 »
Wij zijn 22 dagen in Costa Rica geweest en waren +/- 4500 euro kwijt voor alles (slapen, eten, tours, huurauto, etc). Kirsten80, ik zie dat jullie ook van plan zijn om te gaan. Je MOET echt naar Corcovado gaan, dat is echt het mooiste stukje van Costa Rica!!! Wij gingen daar snorkelen bij een eiland en toen we net lang en breed in het water lagen, kwamen er een paar honderd meter verderop 2 walvissen boven. Echt GAAF!!!! Wel vooraf even een hotel regelen daar (tip: Las Calletas Cabinas).

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards