collapse

Auteur Topic: Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?  (gelezen 100144 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zwabber

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #25 Gepost op: 3 augustus 2006, 23:08:11 »
Amy ziet er gaaf en mooi uit

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #26 Gepost op: 4 augustus 2006, 12:56:14 »
[quote name=\'Zwabber\' post=\'98757\' date=\'03 August 2006, 23:08\']Amy ziet er gaaf en mooi uit[/quote]

Dat kun je wel zeggen!!

Gwen

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #27 Gepost op: 4 augustus 2006, 13:22:53 »
Ziet er heel erg goed uit amy!

Amy

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #28 Gepost op: 4 augustus 2006, 20:06:18 »
We hebben er ook super veel zin in!! We verblijven in een 3-kamer bungalow.
Zondag gaan we al de kleding uitzoeken wat we meenemen, aangezien dit het laatste vrije weekend
voor de bruiloft is  :ohmy:   :wink:

We hebben al twee excursies geboekt..we kregen bij de reis gratis twee encouters om dolfijnen aan te raken. Daarnaast hebben we nog twee tickets geboekt om ook echt 45 min. met ze te gaan zwemmen...
Verder gaan we nog kajakken en snorkelen en hopelijk ook nog duiken...laat de vakantie maar komen  :biggrin:

paula777

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #29 Gepost op: 5 augustus 2006, 21:47:56 »
hoi

die van amy is inderdaad erg mooi en romantisch

de link van die van mij is
www.atlantis.com

paula

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #30 Gepost op: 6 augustus 2006, 03:11:32 »
Wow!!
Paradijs op aarde!!

Amy

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #31 Gepost op: 6 augustus 2006, 13:19:06 »
Ziet er onwijs gaaf uit Paula...

paula777

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #32 Gepost op: 12 augustus 2006, 20:30:23 »
dank jullie wel vind het ook geweldig

paula

santos_05

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #33 Gepost op: 16 augustus 2006, 11:20:14 »
Onze reis kost ongeveer 6000 EUR inclusief trouwceremonie (fotograaf, kapper etc).

Daarvoor gaan we 17 dagen (14nachten) naar Bali, waarvan 1e week in een hotel en 2e week rondreis  :biggrin:

Dennis

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #34 Gepost op: 31 augustus 2006, 12:07:37 »
[font=\"Comic Sans Ms\"][color=\"#993399\"]
Wij zouden een 9 daagse rondreis Sri Lanka en aansluitend nog een weekje malediven doen. Bij de rondreis zaten een aantal maaltijden, voor een aantal moesten we zelf zorgen. Voor zover ik weet is de levensstandaard niet zo hoog in Sri Lanka en zou dat niet veel kosten. Op de Malediven hebben we bewust all-inclusive genomen omdat het niet te betalen is als je dat niet doet. Wij zouden alleen voor deze reis €4500,- met zijn tweetjes kwijt zijn geweest. Omdat mijn vriend geopereerd is aan een hernia vanwege complicaties hebben we helaas deze reis moeten annuleren omdat hij en niet zo lang kan vliegen en met zijn rug de rondreis (nog) niet aan kan. Als alternatief gaan we nu naar Kreta 12 dagen. Dit kost €1200,- Maar zoals dat voor heel veel dingen geldt rondom je huwelijk: hoeveel wil en kun je besteden aan je huwelijksreis. Afhankelijk daarvan valleen een aantal dingen toch al automatisch af. En wat wil je op vakantie: luieren en verder niets of wil je actief zijn en ook nog wat zien? Speelt allemaal mee. Wij wilden allebei vandaar de combi Sri Lanka-Malediven. Succes met kiezen!

Groetjes Dennis

[/font][/color]

Linnie

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #35 Gepost op: 21 november 2006, 22:06:53 »
Wij gaan een 18-daagse rondreis doen in Costa Rica. De reis kost 3000,- en daar komen nog excursies en maaltijden bij. Heb er nu al zin in!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #36 Gepost op: 22 november 2006, 00:34:26 »
Leuk leuk leuk!!
Is ook al zo leuk om naar uit te kijken!!

Gwen

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #37 Gepost op: 22 november 2006, 12:35:02 »
Lekker hoor Linnie.

Wij gaan naar america en zijn voor alleen de reis en een auto al bijna 2000 euro kwijt. We moeten dan nog hotels en eten enz. Dus zal wel een dure reis worden. Maar heb er echt mega veel zin in!

Henrieke

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #38 Gepost op: 27 november 2006, 15:37:19 »
Ha,

ik heb vandaag onze huwelijksreis geboekt!

We gaan lekker een week naar ************! Inclusief boot en fietshuur zijn we ongeveer 350,- kwijt. Ik heb er echt heel veel zin in! Lekker niets hoeven op een eiland waar je ook lekker helemaal niets moet!

En ach, het weer in april zal we lniet heel denderend zijn, maar we gaan ons vast prima vermaken!



edit: bestemming verwijderd ivm meelezers...
« Laatst bewerkt op: 9 januari 2007, 11:00:21 door Henrieke »

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #39 Gepost op: 27 november 2006, 17:44:59 »
Maakt niet uit, als je met z'n 2-en maar heerlijk kan nagenieten van jullie pas getrouwde leventje!

Gwen

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #40 Gepost op: 27 november 2006, 20:37:45 »
Lekker toch. Met z'n tweetjes helemaal niks te hoeven en lekker van elkaar te kunnen genieten.

Moppie

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #41 Gepost op: 2 december 2006, 17:26:48 »
Wij gaan een midweekje naar Parijs inclusief een aantal dagen Euro Disney. De kosten bedragen ongeveer 600 euro, maar we hebben het geluk dat onze ouders het betalen. Een echte tropische bestemming zat er niet in voor ons omdat de bruiloft al erg duur is. Maar het maakt inderdaad eigenlijk niet uit waar je naartoe gaat. Je gaat samen en dat is het belangrijkste!!

esther-disney

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #42 Gepost op: 17 december 2006, 15:25:59 »
[quote name=\'Annemieke\' post=\'95622\' date=\'06 July 2006, 12:03\']Goede vraag! Ons plan is nu om ongeveer 2 weken richting USA (Florida) te gaan: zo'n 10 dagen op een cruise en dan nog 2 dagen DisneyWorld. Ik denk dat het een door het reisbureau samengestelde reis wordt, dus we gaan naar verschillende reisbureaus om prijzen op te vragen.[/quote]

hai annemiek, wat leuk dat onze huwelijksreizen zo op elkaar lijken, wij gaan ook naar florida.\echt onze droomreis!
we willen 2 weken een rondreis maken, vanaf miami, naar the keys,the everglades, naples,st. petersburg en dan in een villa in orlando met prive zwembad natuurlijk he? hahaha

dan iets van 9 dagen in de villa, en dan komt mijn grote verslaving, dan bezoeken we de disney parken, en sea world en kenny space center.

ook nog een dagje st, augustine gepland, want dat schijnt toch echt creme de la creme te zijn.
ik kan nu al niet wachten, ik droom hier al 5 jaar van, en nu komt het er echt van! het is meteen ook de 1e keer dat we vliegen,dus wordt extra spannend.

de hele reis op basis van logies kost 3000 euro met zn 2en, maar hier komen natuurlijk nog alle toegangsprijzen van de parken bij en het eten, dus we zouden wel eens op de 5000 euro kunnen komen, we zijn dus nu goed aan t sparen, maar valt niet mee, omdat je huwelijk ook zo duur is.

wij moeten na onze dag een half jaar wachten, want we gaan in jan. 2008, dan schijnt het goede temperatuur te zijn, en rustig in de parken,

wanneer gaan jullie?

Groetjes, esther

Annemieke

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #43 Gepost op: 20 december 2006, 20:23:22 »
Zie net dat ik nog helemaal niet gereageerd heb, sorry!

Wij zijn van plan om 12 mei te vertrekken, dus 2 dagen na onze bruiloft. We willen een cruise maken van een dag of 8 à 10 en dan nog een paar dagen daaromheen doorbrengen in Florida, o.a. Disney World dus. Een collega is gek van cruises en een bevriend stel is ook op huwelijksreis naar Florida geweest, dus daar gaan we wat tips aan vragen!
We hebben vorige week al wat reisgidsen opgehaald, maar nog niet alles was binnen. Dus hopelijk komen we er binnenkort aan toe er nog een paar op te halen en dan iets leuks uit te zoeken!

Sharon

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #44 Gepost op: 4 januari 2007, 20:40:01 »
Wij hebben een 9 daagse reis naar Aruba geboekt. We zitten lekker in een beach suite. We reizen comfort-Class en hebben ook gelijk voor 4 dagen een auto gehuurd. We zijn voor de reis 3.300 euro kwijt.
Ik heb er al super veel zin in!!

happygirl

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #45 Gepost op: 5 januari 2007, 16:51:40 »
Hij staat ervast al tussen maar onze 15 daagse reis naar egypte voor totaal zon 2000 (inclusief souveniers zeg maar) was echt het einde!

enjoy-ce

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #46 Gepost op: 6 januari 2007, 12:37:29 »
[quote name=\'Annemieke\' post=\'108252\' date=\'20 December 2006, 20:23\']Zie net dat ik nog helemaal niet gereageerd heb, sorry!

Wij zijn van plan om 12 mei te vertrekken, dus 2 dagen na onze bruiloft. We willen een cruise maken van een dag of 8 à 10 en dan nog een paar dagen daaromheen doorbrengen in Florida, o.a. Disney World dus. Een collega is gek van cruises en een bevriend stel is ook op huwelijksreis naar Florida geweest, dus daar gaan we wat tips aan vragen!
We hebben vorige week al wat reisgidsen opgehaald, maar nog niet alles was binnen. Dus hopelijk komen we er binnenkort aan toe er nog een paar op te halen en dan iets leuks uit te zoeken![/quote]

Als je graag alles met disney wilt is er ook een speciale Disney Cruiseline, wisten jullie dat? Det lijkt me ook echt super leuk!

Zie deze site voor de info:

Disney cruise line

esther-disney

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #47 Gepost op: 15 januari 2007, 22:26:11 »
ja, daar heb ik wel eens van gehoord, maar wij zijn meer doe-mensen, dus zoveel mogelijk zien, en heeeel veel cultuur, dat is helemaal iets voor ons, dus met beide benen op de grond is het beste. :laugh:

wel dankjewel voor het meedenken!
esther

marjolein

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #48 Gepost op: 16 januari 2007, 13:23:37 »
Wij zijn van plan volgend jaar als huwelijksreis door het westen van amerika te trekken heb gezien dat het ongeveer op 3000 euro uit zal komen. Dat is de reis, auto en hotels. Eten en entreegelden zijn niet inbegrepen, maar gezien de grote porties eten (en doggybags  :tongue: ) en de dollar/euro verhouding op dit moment verwacht ik dat de extra kosten wel mee zullen vallen.

Eigenlijk wilden wij naar Florida maar mijn a.s. schoonzusje heeft het plan om over ongeveer 4 a 5 jaar te trouwen in Disneyland florida  :blink:  dus wij hebben besloten om dan een rondreis door Florida te doen aangezien wij er dan toch al zijn  :biggrin:

Gwen

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #49 Gepost op: 16 januari 2007, 14:00:39 »
Wij gaan ook naar het westen. Heb er echt mega veel zin in. We hebben alleen de vlucht en de auto geboekt. Verder boeken we nog een hotel voor de eerste 2 nachten. En verder zien we het wel!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards