collapse

Auteur Topic: Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?  (gelezen 100174 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bie

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #50 Gepost op: 25 januari 2007, 22:28:03 »
onze reis ligt ook vast, 8 dagen Corfu en en we zijn 850 euro in totaal kwijt!!!! als dat niet goed meevalt weet ik het ook niet hoor ;-)

Gwen

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #51 Gepost op: 26 januari 2007, 09:34:01 »
Oh lekker zeg. Kun je dat ook van je lijstje afstrepen!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #52 Gepost op: 27 januari 2007, 10:03:20 »
Heerlijk! En dan valt idd erg mee!

tina228

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #53 Gepost op: 30 januari 2007, 13:19:39 »
Wij gaan all-inclusive 8 dagen naar Tunesië en
zijn met alle verzekeringen en gedoe 850 euro kwijt
viel mij heel erg mee. :biggrin:

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #54 Gepost op: 30 januari 2007, 21:29:41 »
Van ons komt net onder de 4000 euro.
Maar dan is het wel met logies en ontbijt, maar het eten schijnt daar ook erg goedkoop te zijn.

Daisy

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #55 Gepost op: 2 februari 2007, 23:45:26 »
hoi

wij gaan naar de Lommerbergen van landal in Limburg 2 weken we nemen de honden mee en gaan lekker genieten van de natuur en het subtropish zwemparadijs het kost bij elkaar 650 € maar me zus heeft nog een bon uit haar kerstpakket voor 50 € dus wij zijn voor 600€ klaar je kan het zelf zo duur maken als je wil maar aangezien we het niet zo rijk hebben is dit een goede oplossing

groetjes Daisy

Ireen

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #56 Gepost op: 3 februari 2007, 19:35:08 »
Wat we nu op het oog hebben is rond de 1800 euro per persoon  :biggrin: Dan moeten we nog wel de maaltijden betalen.

svdh

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #57 Gepost op: 5 februari 2007, 08:46:36 »
Wij zijn ongeveer 4500 kwijt voor 18 dagen naar Maleisie. Dit is dan wel incl eten en huurauto. Scheelt ook dat wij in het hoogseizoen gaan want een paar weken later was het al een stuk goedkoper.

calenzia

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #58 Gepost op: 6 februari 2007, 23:20:43 »
Onze reis staat nog niet vast, maar hebben al wel iets op het oog.

De ouders van mijn vriend hebben dezelfde periode vakantie als wij en willen ook een week weg. Het zal dus een beetje er aan liggen wanneer zij gaan en voor precies hoe lang. Als wij weg gaan passen ze namelijk op onze hond en ergens anders willen we haar niet brengen.

Maar als we van hun meer weten en we hebben nog genoeg dagen over voor een lange reis, dan willen we naar orlando in Florida. In eerste instantie vond ik het best eng om zo'n flink stuk te gaan vliegen (nu nog wel een beetje). Toch hebben de [color=\"#FF0000\"]zes[/color]  :eyepopping:  :eyepopping:  :eyepopping: disneyparken waarvan er twee waterparken zijn, mij overgehaald. Bovendien weet ik zeker dat de kans erge klein is dat we nog eens zo'n reis zullen maken. We hebben al wat op internet rondgesurft. Voor de vliegreis en hotel zijn we voor 8 dagen rond de tweeduizend euro kwijt.

Mocht het toch niet doorgaan, dan gaan we waarschijnlijk naar Corsica met auto en hond en is de reis goedkoper.
« Laatst bewerkt op: 6 februari 2007, 23:21:33 door calenzia »

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #59 Gepost op: 7 februari 2007, 00:38:28 »
Het blijft dus nog even spannend wat het wordt....

M&C

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #60 Gepost op: 7 februari 2007, 10:16:24 »
Wij gaan 16 dagen naar de Dominicaanse Republiek. We hebben gekozen voor een 5 sterren all inclusive hotel.
Dit kost in totaal ca. 3200 euro. Het is best duur, maar er zit wel alles bij.

Kijk maar eens op: www.majesticcolonial.com

Groetjes Chantal

ellenroet

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #61 Gepost op: 14 februari 2007, 12:29:49 »
Wij gaan in juni 3 weken op kampeersafari in Kenia, Tanzania en Zanzibar. Die reis hadden we al gepland voordat we wisten dat we dit jaar ook nog zouden gaan trouwen, dus we gaan een paar maanden vóór ons huwelijk op 'huwelijksreis'!
En eigenlijk ben ik daar wel heel blij mee, want ik moet nog bijna 8 maanden wachten tot de bruiloft, maar gelukkig komt die heerlijke vakantie eerst nog! Daar moeten we ook best veel voor regelen qua vias en spullen enzo, dus daar kunnen we nu eerst naartoe leven. Als we dan terugkomen is mijn trouwjurk opeens binnen, is dat niet effe gaaf!  :biggrin:

Mandy28-09-2007

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #62 Gepost op: 14 februari 2007, 17:01:17 »
He hallo.


Onze huwelijks reis gaat naar Mexico. We gaan 16 dagen all inclusive naar RIU Palace Hotel Riviera Maya... Ligt pal aan het strand en we mogen van de andere 4 hotels (op max 800 meter afstand liggen deze) ook gebruik maken van de faciliteiten...

De kosten zijn totaal 3800 euro ( dit is inclusief 270 euro toeslag voor de comfortclass die ik geboekt heb).

groetjes
mandy

www.mandyenronny.bruiloftsite.nl

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #63 Gepost op: 16 februari 2007, 19:36:42 »
[quote name=\'ellenroet\' post=\'112368\' date=\'14 February 2007, 12:29\']Wij gaan in juni 3 weken op kampeersafari in Kenia, Tanzania en Zanzibar. Die reis hadden we al gepland voordat we wisten dat we dit jaar ook nog zouden gaan trouwen, dus we gaan een paar maanden vóór ons huwelijk op 'huwelijksreis'!
En eigenlijk ben ik daar wel heel blij mee, want ik moet nog bijna 8 maanden wachten tot de bruiloft, maar gelukkig komt die heerlijke vakantie eerst nog! Daar moeten we ook best veel voor regelen qua vias en spullen enzo, dus daar kunnen we nu eerst naartoe leven. Als we dan terugkomen is mijn trouwjurk opeens binnen, is dat niet effe gaaf!  :biggrin:[/quote]
Dat is zeker gaaf!
Grappig dat het onbewust toch net even anders dan anders wordt.
Lekker omgekeerde wereld, maar dat maakt jullie vakantie niet minder bijzonder.

Lala

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #64 Gepost op: 23 februari 2007, 09:32:54 »
Wij gaan 16 dagen naar Mexico, en waren €5100,00 kwijt...
En hier komen de excursies nog bij, dus denk dat we in totaal straks ongeveer €6000,00 kwijt zijn aan de huwelijksreis...

Best veel eigenlijk........... :ph34r:
« Laatst bewerkt op: 23 februari 2007, 09:33:29 door Lala »

Colette

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #65 Gepost op: 3 maart 2007, 16:58:31 »
Wij gaan twee weken naar de Dominicaanse. Vliegen business class heen en comfort terug. Wij zijn 3000 euro kwijt, we verblijven dan in een 5 sterren hotel all inclusive.

Sandra

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #66 Gepost op: 3 maart 2007, 18:08:49 »
Sommigen van jullie geven hetzelfde uit aan de huwelijksreis als wij aan onze hele trouwdag  :huh:
Wij gaan 15 dagen all inclusive naar Rhodos (Griekenland), heerlijk in een luxe 4sterren hotel voor 1600,-  Ik zou best een echte droomreis willen maken naar Afrika of de Carribean, maar daar hebben we het geld niet voor. Ach wie weet komt het er later ooit nog van, en anders heb ik m´n hele leven iets om van te dromen  :)

klovem

  • Junior
  • **
  • Berichten: 53
    • http://
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #67 Gepost op: 5 april 2007, 15:49:48 »
Wat een bedrage zeg allemaal  :blink: Wij gaan naar Bulgarije, daar hebben we een eigen huisje aan het strand  :rolleyes: en dat voor nog geen €1000,- met zn tweeen allinclusief. Het is dan ook maar 8 dagen (ik wil ook niet langer weg ivm mijn huisdiertjes) en in Europa maar het lijkt me heel erg leuk en romantische aan het strand  :wub:

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #68 Gepost op: 6 april 2007, 05:08:14 »
Bulgarije is super mooi!!
Goede keuze... enne, heel goedkoop!

Galadwen

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #69 Gepost op: 9 april 2007, 22:49:48 »
Wij gaan naar Aruba, 7 dagen allinclusive en 2 dagen voor het vliegen. De reis kost 3000 plus wat we daar gaan opmaken. Hier gaan we heen!

Gwen

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #70 Gepost op: 10 april 2007, 10:40:09 »
Ziet er goed uit zeg! Super hoor!

Sigi

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #71 Gepost op: 14 mei 2007, 11:55:10 »
Wij gaan 11 dagen naar Fuerteventura in een hotel op basis van halfpension voor € 2000,-.
Natuurlijk komt er nog zakgeld bij voor de uitgaven daar.

Engeltje

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #72 Gepost op: 14 mei 2007, 18:17:47 »
wij gaan 25 mei 8 dagen naar turkije all-in met zijn vieren.

wij en onze twee kinderen lekker luieren aan het strand met een cocktail in de hand!! heerlijk.

gr engeltje

Karolien

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #73 Gepost op: 29 juli 2007, 01:58:14 »
Wij gaan een rondreis maken van 25 dagen door Vietnam en Cambodja ! Kijk er ongelofelijk naar uit. De prijs zal liggen rond de 2500,- p.p., zonder zakgeld, ik denk dat we uiteindelijk gesteld zullen zijn rond de 3000,- p.p.

Het zal wrsch onze laatste grote reis zijn voor de komende jaren, want tegen er kids komen is het niet meer zo vanzelfsprekend, dus hebben we besloten het er nog eens goed van te nemen !

Maaike2902

  • Gast
Wat Kost(te) Jullie Huwelijksreis?
« Reactie #74 Gepost op: 29 juli 2007, 10:48:20 »
Wij gaan een weekeindje naar Delden (twente) kosten (met ontbijt en dinner) 212 euro voor 2 nachten.
Misschien dat we volgend jaar nog naar griekenland of turkije gaan.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards