collapse

Auteur Topic: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic  (gelezen 90834 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Gepost op: 7 februari 2005, 21:29:08 »
Ik weet dat we het eerder hebben gehad over gekke en maffe dromen, ik begin er weer over omdat ik ze ook heb..... alleen is er iets vreemds aan.....

Ik droom namelijk heel vaak over het trouwen (ik ben dr dan ook 24 uur per dag over aan het denken). Alleen nu droom ik wel vaak dat ik ga trouwen maar de persoon in mijn droom is een andere man dan mijn aanstaande. Dit maakt het verwarrend. Ik voel in mijn droom wel dat het niet klopt en dat ik ineens niet meer zon zin heb in het trouwen als overdag (klopt ook wel als je die persoon niet als de vent ziet met wie je wilt trouwen)... maar toch geeft het een nare bijsmaak, er gaat dan ook de vraag door mijn hoofd... "wil ik wel trouwen?" "probeert iets in mij mij iets duidelijk te maken en zo ja wat dan?" "heb ik twijfels die weg gewerkt moeten worden?"..... wat het wel is is dat het altijd jongens zijn uit mijn verleden, ik ben opgegroeid met een jongen die ook Chris heet en die komt dan ook in mijn droom omhoog als zijnde mijn huidige Chris(tiaan)....

Hebben jullie nou ook van die verwarrende dromen??

marieke

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #1 Gepost op: 8 februari 2005, 07:13:45 »
Tsja, ik droom ook wel eens over andere mannen, maar dat heb ik al mijn hele leven. En dat dat verwarrend is dat ben ik helemaal met je eens. Ik heb alleen geleerd dat hoe meer je er bij stil blijft staan, hoe ingewikkelder het wordt.
Als ik namelijk rustig over de dingen nadenk wil ik niets liever dan trouwen met mijn vriend (toevallig ook Christiaan :biggrin: ). Het is alleen zo makkelijk om je gek te laten maken door twijfels, rare dromen, of een leuke jongen die opeens wel erg veel aandacht aan je besteed... Dat zijn zomaar een paar van mijn voorbeelden er zullen vast nog meer van dit soort dingen zijn.
Twijfel is alleen een hele slechte raadgever, dus bedenkt goed waar je écht gelukkig van wordt en probeer je voor te stellen hoe het zal zijn om de rest van je leven bij je partner te blijven. Is dat een fijne gedachte dan moet je je verder nergens zorgen over maken.

Sweet dreams Dromer!

Groetjes, Marieke

WitchPower

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #2 Gepost op: 8 februari 2005, 08:51:53 »
jeg.. dat is verwarrend...

kan me voorstellen dat je hierdoor uit je doen bent...

Ik droomde laatst wel dat ik op mijn trouwdag met jurk aankwam.. maar uit mijn broek scheurde  :dry:  nou zeg het maar hahahahah  dus ken wel die gekke dromen hihi maar die heb ik wel vaker en ik kan er alleen maar om lachen.. maar als je in je dromen een ander gezicht voor je hebt...
sja.. misschien kan je eens bij iemand die dromen uitlegt vragen wat dit betekend?????

owja.. droom ook steeds dat ik op de dag van mijn bruiloft wakker wordt met een enorme koortsuitslag in de neus.....  Ik heb hier vaker last van en ben er nu voor aan de penciline... blahhhhhhhhhh maar hopen dat dit geen waarheid wordt.....

dan ben ik echt een heks op de foto hahahahahahah  :ohmy:
« Laatst bewerkt op: 8 februari 2005, 09:02:49 door WitchPower »

tralala

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 225
    • http://
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #3 Gepost op: 8 februari 2005, 18:03:02 »
Tja, ik droom ook erg over de bruiloft, van de vreemdste dingen, dat ik het vergeet, dat er niemand komt, etc etc, Ik kan er gelukkig wel om lachen.

trolly

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #4 Gepost op: 8 februari 2005, 22:39:06 »
Ik heb tot nu toe 1 "nachtmerrie"over de bruiloft gehad..................
Droomde dat mijn kerel al getrouwd was..................pfffffffffffff dat liet echt een klote gevoel achter, niet normaal meer........ :mellow:

Gelukkig weet ik dondersgoed dat het een droom was, maar toch, dat gevoel ging me niet in me kouwe kleren zitten.....heb er 's nachts meteen met me kerel over gepraat en de rest van de nacht niet meer geslapen........
Het gevoel is gelukkig wel weer snel weg gegaan.

Groetjes Trolly

WitchPower

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #5 Gepost op: 9 februari 2005, 08:46:24 »
[quote name=\'trolly\' date=\'Tue  8 February 2005, 22:39\']Ik heb tot nu toe 1 "nachtmerrie"over de bruiloft gehad..................
Droomde dat mijn kerel al getrouwd was..................pfffffffffffff dat liet echt een klote gevoel achter, niet normaal meer........ :mellow:

Gelukkig weet ik dondersgoed dat het een droom was, maar toch, dat gevoel ging me niet in me kouwe kleren zitten.....heb er 's nachts meteen met me kerel over gepraat en de rest van de nacht niet meer geslapen........
Het gevoel is gelukkig wel weer snel weg gegaan.

Groetjes Trolly[/quote]
 nou das lekker... moet je ja zeggen en dan zegt hij nee want ik ben al getrouwd... uhm met mij hihihihihih  wat een droom...



nou zal ik je eens wat vertellen.. als alles goed gaat is een vriendin van mij in oktober uitgerekend... en ik heb nu al dromen dat op het moment dat ik ja "moet" zeggen dat zei zegt. NEeeeeeeeeeeeeeee sjit ........ mijn water.....

mijn gevoel zegt heel erg dat er zoiets gaat gebeuren.... en tot nu toe heb ik er niet vaak naast gezeten.. hoop dat ik er nu wel naast zit.......

pief

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #6 Gepost op: 9 februari 2005, 20:41:44 »
Ik heb niet van dit soort dromen, maar droom wel vaak dat ik met een andere jongen zoen. Nou ja vaak.... het komt wel 's voor. Als ik dan wakker wordt voel ik me schuldig en verward. Maar als het dan wat later is kan ik het relativeren en zit ik er niet meer mee. Probeer het dus van je af te zetten of kijk eens op internet of je iets kan vinden over betekenissen van dromen. Ik denk dat het belangrijker is om te kijken of je overdag ook vaak serieus twijfelt, ipv alleen in een droom.

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #7 Gepost op: 10 februari 2005, 11:53:58 »
nou overdag twijfel ik geen moment, als ik chris zie dan smelt ik al en dan komen de vlinders weer in mijn buik omhoog!... hij ruikt lekker is de man van mijn dromen, dus ja daar ligt het niet aan..

WitchPower

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #8 Gepost op: 11 februari 2005, 08:36:49 »
DAn komt het allemaal toch goed.. denk dat je je niet zo van de wijs moet laten brengen door die dromen... gewoon je gevoel vast houden en er voor gaan!!

 :wub:  :wub:

claudia

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #9 Gepost op: 11 februari 2005, 10:32:38 »
Ik had er eigenlijk helemaal nog niets ovver gedroomt tot een paar weken geleden Ik werd wakker en dacht jeetje wat heb ik een vermoeide nacht achter de rug. Ik was namelijk in mijn droom steeds opnieuw getrouwd. steeds ging er iets in de dag mis waarom de hele dag weer over moest.

Maar verder nergens last van. Ik kan me wel voorstellen als je nu over andere mannen droomt dat het verwarrent werkt maar ik zou me er niet gek door laten maken. en gewoon lekker verder genieten van de voorbereidingen.

groetjes claudia

pief

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #10 Gepost op: 13 februari 2005, 19:09:47 »
Vervelend he, maar als je gevoel overdag goed zit dan is dat ook zo!

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #11 Gepost op: 16 februari 2005, 10:53:34 »
Hé dromer! Maak je niet druk! Het hoort er echt helemaal bij. Ik heb ook al de nodige twijfels en dromen gehad, maar als ik mijn vent zie dan weet ik het weer zeker. Een goeie vriendin van mij is vorig jaar getrouwd en als er iemand zeker was van haar (toentertijd) aanstaande was zij het wel. Maar laatst vertelde ze mij dat toen zij gingen trouwen ze ook ineens ging twijfelen en ging dromen.

Hecht niet teveel waarde aan die twijfels! En als je toch ineens twijfelt, maak dan in je hoofd een lijstje met redenen waarom je juist met hém de rest van je leven wilt delen! Of stel je eens voor hoe het zou zijn als hij er ineens niet meer is. Als ik dat doe dan weet ik het weer zeker: Ik wel hem noooooooit meer kwijt!

Geloof me: je twijfels zijn dan snel weer weg!

marieke

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #12 Gepost op: 16 februari 2005, 12:56:11 »
Daar wil ik me graag bij aansluiten prinsesje!
Als ik me weleens bedenk hoe het zijn als Christiaan er niet meer was, dan raak ik lichtelijk in paniek... (zachtjes uitgedrukt)

Marieke

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #13 Gepost op: 16 februari 2005, 13:13:24 »
Hier nog een! Dan komen de tranen vanzelf.... Alsof hij er dan al niet meer is!

bruidje

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #14 Gepost op: 1 maart 2005, 16:14:01 »
Was vanmorgen zoooo lief.
mijn mannetje had zijn 1e droom over ons huwelijk.
Hij had gedroomd dat ik heel zenuwachtig was en dat ik de hele tijd heb zitten janken.
De gasten kwamen niet opdagen en hij zij tegen mij.
Voor ons huwelijk hebben we alleen ons 2 nodig en de kids.
Voor de rest niemand:wub: :wub: :wub:


Hij was zo druk om mij te troosten dat hij niet eens gezien had wat ik aan had de schat.
Alles is aan het einde wel goedgekomen hoor maar hij vond me helemaal zielig hihihi :wub:


snik snik ik vond het zoooooooooooo lief :rolleyes:  :rolleyes:  :rolleyes:

Yvonne

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #15 Gepost op: 1 maart 2005, 16:27:15 »
Mannen maken zich ook druk hoor, al willen ze het niet toegeven!!!!!

Mijn vriend heeft al gedroomt dat ie een knalrood pak aanhad en z'n jasje bij z'n ouders die 60 km verderop wonen had laten hangen.......

hihi

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #16 Gepost op: 1 maart 2005, 16:33:25 »
wat lief!!!...

mijn ventje had ook al dromen gehad, hij zei dat ik er zo mooi uitzach dat ie moest huilen... maar hij wist niet meer hoe ik eruit zag toen hij wakker was...  :sad:

irenebreebaart

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #17 Gepost op: 1 maart 2005, 21:54:55 »
Leuk dat jullie mannen erover dromen! Mijn vriend heeft dat nog niet, maar misschien komt dat nog als de dag wat dichterbij komt...
Maar anders is het ook goed hoor, maakt mij niet uit. Maar het blijft heel schattig!!!

Laylalala

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #18 Gepost op: 1 maart 2005, 22:34:59 »
Ach gossie, wat lief allemaal! Jammergenoeg heeft mijn vriend nog nooit onthouden wat ie droomt, dus dat zal ik niet hebben. Ik denk dat ik er meer 'last'van zal krijgen.
Maar wel heel schattig inderdaad!

Coortje

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #19 Gepost op: 9 december 2005, 09:37:07 »
Ik droomde vannacht dat ik plotseling in m'n trouwjurk stond en m'n moeder zei dat ik vandaag zou trouwn en ik was helemaal in de war. Ik had m'n handschoenen nog niet gekocht en dat wilde ik zo graag.
En toen dacht ik er nog eens over na. Wachts eens even, we zouden toch pas over een half jaar trouwn? Niets was nog geregeld! De gasten waren nog niet eens uitgenodigd en ik zou volgende week pas afspreken met m'n ceremoniemeester! En toen vroeg ik waar Marc was, 'Ja , die was even een bruidstaart kopen! En toen werd ik wakker. haha. Stress slaat zeker een beetje toe. M'n vriend is in het buitenland geboren en moet vanuit dat land z'n geboorteactie opvragen. Dat is zoo en gedoe en het schiet maar niet op. Daar zal het wel mee twe maken hebben. Ik wil gewoon in ondertrouw! Daarna kunnen we eindelijk eens wat meer opschieten voor m'n gevoel.
Hebben jullie ook wel eens van die dromen?

paula123

  • Junior
  • **
  • Berichten: 54
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #20 Gepost op: 9 december 2005, 09:39:13 »
HAha ik heb ook wel eens van die dromen inderdaad. Wat ben je blij als je dan wakker wordt en je realiseert je dat het gelukkig maar een droom was!

carol.line

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #21 Gepost op: 9 december 2005, 09:51:10 »
Ik had inderdaad deze week ook zo'n droom...

Iedereen is er klaar voor en zelf snap je er de ballen van.. Heel mijn planning in de war en zo...

Niet leuk, maar wel een opluchting als je wakker wordt...

Marc heeft dat soort dromen nou nooit... Aard van het beestje denk ik...

happygirl

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #22 Gepost op: 11 december 2005, 18:20:53 »
pfff ik had laats idd ook een trouwdroom die niet echt leuk was!
gelukkig heb ik de gave om mijn eigen dromen aan te sturen dus ik heb er alsnog een leuk feestje van gemaakt :biggrin: wel makkelijk!

kirsten80

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #23 Gepost op: 11 december 2005, 22:55:03 »
haha heel herkenbaar

aantal maal gehad al
meestal over de jurk,het is de trouwdag en ik trek mn jurk aan maar hij is veel te kort en een soort nachthemd model vreselijk daarna heb ik nog een kwartier voor haar en make up en heeft bas(vriend)het gemeentehuis niet geregeld.

ik ga in januari voor jurken kijken ik hoop dat het rustiger wordt als ik er een gevonden heb

Pappeline

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #24 Gepost op: 12 december 2005, 15:18:53 »
Ik droomde eens dat dat mn man in de koets wilde stappen en stuikelde :sad:  Hij kwam eronder net toen de koets ging rijden :sad:  Omdat ik wel eens dromen heb die uitkomen heb ik hem er vele malen aan herinnerd dat hij wel moest oppassen met instappen :)  Gelukkig is mijn droom die dag niet uitgekomen :rolleyes:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards