collapse

Auteur Topic: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic  (gelezen 90758 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #275 Gepost op: 31 juli 2013, 20:31:11 »
Haha Tab, wat een komische droom, 'ik heb vier woorden voor je', wel humor haha..

Ukkie, haha, elk uur een andere jurk, pff word al moe bij t idee;), kan n oplossing zijn mocht je niet kunnen kiezen;)

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #276 Gepost op: 6 augustus 2013, 15:44:59 »
Ja hoor....hier ook mijn eerste droom gehad.
Heerlijke dag gehad maar 's avonds bij het feest kwam maar niemand. We hadden maar 5 gasten (in het echt 36 daggasten hahaha) en de rest kwam niet opdagen. Toen hebben we iedereen toch maar gebeld en kwamen ze alsnog. Toen alle gasten er waren werden er tafels neergezet en ging iedereen met lego grote kunstwerken bouwen en ik stond daar een beetje tussen met mn jurk aan. Werd er best verdrietig van maar iedereen had erg veel lol. Mn vriend lachte me vanmorgen alleen maar uit toen ik het vertelde.

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #277 Gepost op: 21 september 2013, 17:29:35 »
en ik heb ook mijn eerste droom gehad over het trouwen en dat terwijl ik er die week toch echt niet meer bezig was.

Ik was aan het werk en het liep allemaal lekker uit. Plots riep ik moet nu gaan (tijdens een operatie waar ik bij aan het assisteren was) want ik moet nog heel veel doen voor de bruiloft die morgen al is. Toen kreeg ik de vraag van mijn collega`s wij mogen toch ook wel komen want we hebben geen kaart gehad. Ben toen helemaal in paniek geraakt want ik was de kaarten vergeten te versturen, dus ik heb mijn zusje (onze ceremoniemeester)iedereen laten bellen.

Was heel vaag allemaal, gelukkig heb ik nu nog iets minder dan een jaar te gaan en die kaarten ga ik zeker niet vergeten  ;)

Steffie_G

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #278 Gepost op: 22 september 2013, 18:41:22 »
Ik heb gedroomd dat m'n as kwam opdagen in een pak dat dezelfde kleur had als mijn jurk (bordeaux) en met een krijtstreep op. Echt zo een gangster kostuum  :biggrin:
Ik vond het geweldig, maar toen ik het m'n as vertelde (wijselijk de kleur achtergehouden natuurlijk) vond hij het echt maar niets!

Steffie_G

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #279 Gepost op: 22 november 2013, 10:29:19 »
Deze nacht nog eens gedroomd.
Dat ik in een groot huis zat (zeker 4 verdiepen, maar een smal huis) en helemaal vanboven zat ik en de visagiste/kapper kwam binnen.
Toen dat gedaan was moest ik dus m'n jurk aandoen, maar ik besefte net dat ik nog geen schoenen had, geen ondergoed, het kleed was nog wit, ...
Ik volledig in paniek heel het huis door op zoek naar een goede vervanging, maar niet gevonden.
Heb ik maar met een bh met bandjes aangedaan en m'n sleffers waar katjes opstaan. Ik kon er echt niet mee lachen.
En toen schoot de feestzaal nog in brand  :blink:

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #280 Gepost op: 22 november 2013, 10:51:49 »
Nou Steffie dat klinkt inderdaad wel echt als een hele duidelijk nachtmerrie!
Ik geloof dat onze trouwlocatie al 3 keer afgebrand is in mijn nachtmerries :blink:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards