collapse

Auteur Topic: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic  (gelezen 90799 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alexia

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #50 Gepost op: 23 mei 2007, 08:49:20 »
voor mij is het nog ruim een jaar, maar ik had dus vorige week de droom dat de pastoor niet op kwam dagen en dat mijn moeder daar helemaal gestressed van werd :)

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #51 Gepost op: 23 mei 2007, 08:53:56 »
Ik heb laatst gedroomd (omdat Ruben zei dat er iets in mijn jurk zat wat precies bij zijn pak pastte volgens die mensen) dat Ruben mij in een wit pak met grote zilveren strepen op kwam halen!
En ik vond het zoooooo lelijk!!

En een keer dat we in het stadhuis zaten en net voor het ja woord bleek ik m'n gewone kleren nog aan te hebben.
Iemand had mijn jurk al voor me meegenomen en toen moest ik me nog snel even omkleden.

Nog wel een aantal dingen, maar die weet ik zo even niet meer, alleen nog vlagen ervan.

rupsje

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #52 Gepost op: 24 mei 2007, 13:38:59 »
Ik heb gedroomd dat er een surprise bruiloft voor me geregeld werd!
Ik werd opgehaald van huis, en alles was al geregeld. Van trouwjurk tot datum: Mijn moeder had het allemaal uitgezocht.
Stefan kon er helaas niet bijzijn, daarom hadden ze voor hem een stand-in geregeld.
Echt bizar allemaal  :lol2:  :gek:

Niebie

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #53 Gepost op: 24 mei 2007, 15:24:27 »
Ik heb een keer gedroomd dat ik in 'gewone' kleren moest gaan trouwen. Mijn vriend had in mijn droom iets ongelofelijk lelijks aan, rood met schotse ruiten ofzo.

Ook heb ik een keer gedroomd dat ik m'n eigen trouwkerkdienst niet mee kon maken, omdat ik tijdens de dienst op iemands kind moest passen die persé bij de dienst wilde zijn.

Brrr!

Moppie

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #54 Gepost op: 25 mei 2007, 20:16:07 »
Nou mijn "schoenen"droom blijft me achtervolgen haha! Vannacht droomde ik dat we al in de kerk waren en vlak daarvoor had ik nog schoenen gehaald. Maar ik kon geen mooie schoenen vinden dus heb ik hele lelijke gekocht met allemaal scherpe puntjes eraan. Nou je raadt het al, deze scherpe puntjes maakten dus mijn jurk stuk!! Mijn moeder heeft nog geprobeerd mijn jurk te maken maar dat lukte niet en aan het einde van de droom liep ik met de kapotte jurk en zonder schoenen ( die had ik weer uit gedaan ) de kerk in!!
Ik heb last van het schoenensyndroom!!!!!!!

K en P

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #55 Gepost op: 25 mei 2007, 23:49:11 »
Ik had vanacht nog een trouwdroom, nou ja, eerder nachtmerrie  :tongue:

We hadden mn jurk mee naar huis gekregen.
Toen had mn moeder hem gewassen.
Ze had de onderrok (wist niet eens dat ik die had, maar hey, in een droom kan alles he  :tongue: ) in de schuur gehangen. Hij was helemaal gekreukeld!
Mn zusje stond ernaar te kijken en toen werd ik echt boos.
Want nu wist iedereen welke kleur mn jurk was! En dat probeer ik juist verborgen te houden.
Toen moest mn moeder maar een nieuwe jurk betalen  :tongue:

Vond het niet zo raar dat ik het gedroomd had.
Heb gisteravond de hele tijd over de bruiloft gepraat met mensen en 5 juni ga ik mn lingerie kopen. Die krijg ik mee naar huis. Ik heb daarvoor een kledinghoes gekocht zodat niemand de kleur kan zien.
Dus ja, het was wel logisch  :tongue:

Ook heb ik een keer gedroomd dat mn as met een vreeeeeeeselijk pak aankwam op de bruiloft.
Knal oranje met ruitjes paars erin  :blink:
Ik vond het zo lelijk dat ik dus keihard huilend wakker werd in bed  :laugh:
Toen heb ik dus besloten dat ik mee wilde met zn pak kopen  :tongue:

Mn vriend heeft trouwens ook leuke dromen  :tongue:
Hij had gedroomd dat hij mijn jurk moest brengen op onze trouwdag.
Maar hij mocht niet vies worden, dus had hij hem maar aangedaan  :blink:  :laugh:
En toen bleef hij overal achter haken ..
Hij vond het geen leuke droom, ik heb er smakelijk om zitten lachen  :laugh:

Ireen

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #56 Gepost op: 26 mei 2007, 20:08:17 »
Wat een dromen! Zelf droom ik er helemaal niet over!
Tenminste, ik kan mij er niets van herinneren.

Misschien komt het nog, als het dichterbij is, maar nu is het heerlijk rustig en slaap ik geweldig goed. Zonder nachtmerries of prettigere dromen van de bruiloft of voorbereidingen.

Trusten allemaal!

esther-disney

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #57 Gepost op: 27 mei 2007, 16:43:34 »
hahaha wat een leuke verhalen zeg!

ik heb er nu geen last van maar toen het nog 2 maanden weg was moesten we veel regelen en toen had ik er iedere nacht last van. Meestal kwam mn vriend in een spijkerbroek aan maar dan wel met een pakjasje, heel vreemd, en ik had dan wel de bovenkant van mn jurk aan maar veder een spijkerjurk, dus in dat geval paste ik wel bij serge, hahahaha :laugh:

de gekste was dat er heel veel mensen kwamen en dat de kerk ineens zo groot was als een stadium, overl zaten mensen met vlaggen van esther en serge...
en het enige wat ik dacht was: oooow ik heb nooit genoeg taart!!!
daar maakte ik me zo zorgen over, dat ik vergeten was naar de kapper te gaan, en dat mn manager wat van die ouderwetse speldjes in mn haar deed, die kinderewn van 16 jaar wel eens in hebben, ik vond het gelukig geen gezicht en toen heb ik maar een paardenstaart ingedaan....
ja, meestal waren de dromen niet erg leuk maar nu slaap ik heerlijk, het mag nu allemaal gebeuren!!! alles geregdl.
ik moet wel zeggen dat toen ik het draaiboek af had dat ik toen heel veel rust kreeg, dus dat is een goed tip!

esther

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #58 Gepost op: 31 mei 2007, 08:47:50 »
ah het begint nu echt toe te slaan in mijn slaap. Ik ben vannacht wel 10 keer getrouwd haha. Steeds liep ik weer met mijn vader de trouwzaal in en ik heb het niet van me af kunnen zetten. De kriebels beginnen nu echt te komen!

sarissa

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #59 Gepost op: 31 mei 2007, 08:58:36 »
Ik heb deze nacht gedroomd dat het onze trouwdag was.
Maar de uitnodigingen waren nog niet verstuurd en er was dus bijna niemand aanwezig.
Sta je daar met al dat eten en drinken :blink:

svdh

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #60 Gepost op: 31 mei 2007, 09:24:26 »
Ik heb vannacht gedroomd dat ik mijn kousen nergens kon vinden dus toen deed ik voor nood maar zwarte aan. Maar het was geen gezicht en iedereen moest lachen. Hi hi dat snap ik.

Desiree

  • Junior
  • **
  • Berichten: 136
    • http://
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #61 Gepost op: 31 mei 2007, 12:02:50 »
Nou het is bij mij ook al begonnen hoor! En ik moet nog 207 nachten! Gisternacht was onze bruiloft ineens gepland in een huiskamer,  Mijn moeder had zich voor de gelegenheid gekleed in een zwarte minirok ( :laugh:  en ze wordt 70 dit jaar!) met een pikzwarte koltrui er over. Tot slot was de man van mijn moeder druk bezig met klussen.
We hadden een wildvreemde Babs die wel even vertelde hoe het allemaal moest. (onze Babs is in het echt een goede vriend van ons). En toen hij wegging, na de ceremonie voor te hebben gedaan, bleek dat we ineens door hem getrouwd waren!  :biggrin: Vreemd he?  :rolleyes:
« Laatst bewerkt op: 31 mei 2007, 12:03:06 door Desiree »

Bruidje2008

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #62 Gepost op: 31 mei 2007, 12:04:03 »
:biggrin:  Leuk om al jullie "dromen" te lezen. Ik heb hier gelukkig nog geen last van, maar wie weet als de dag dichterbij komt!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #63 Gepost op: 1 juni 2007, 02:01:37 »
Laatst droomde ik dat ik in het huis van mijn ouders was.
De fotograaf was op tijd, maar die liep door andere tuinen heen te banjeren op zoek naar ons huis.
Maar de kapper en visagist waren er nog niet, en die kwamen ook maar niet opdagen.
Ook kwam ik er achter dat ik nog geen boeket had, dus die moesten ruben en ik maar even snel gaan halen.
Dus wij op de fiets naar een bloemist, maar we fietsten over een weg in Heerhugowaard in plaats van Eindhoven.
Ruben had een zwarte pantalon aan en een witte bloes.
Tijdens het fietsen dacht ik nog, sonde, dadelijk is ie helemaal bezweet en moet ie met die mooie kleren nog het ja woord geven.
Of we uiteindelijk bloemen hebben gevonden weet ik niet, dat kwam niet meer in mijn droom voor.
Maar in ieder geval, we zouden rond 14.00 trouwen en om 16.00 was de kapper en visagist er nog niet.
Tja, toen was de trouwtijd ook voorbij en ging het niet meer door.
Feest hebben we toen maar wel gegeven en de volgende dag zijn we maar gratis getrouwd.

haha

sarissa

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #64 Gepost op: 1 juni 2007, 20:48:14 »
Toch gek hé wat we allemaal dromen

Jaccla

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #65 Gepost op: 1 juni 2007, 23:37:39 »
Ik heb zaterdagnacht gedroomd dat we gebeld werden door de ambtenaar van de burgerlijke stand of we niet twee uur eerder in ondertrouw konden. En ik werd daar redelijk gestresst van want ik moest in mijn trouwjurk naar het stadhuis. Nu was de jurk die ik in mijn droom aan echt heel anders dan mijn eigen jurk, maar goed.......... Mijn as had een paars fluweelpak aan. Hij is zaterdag voor een trouwpak geweest en ik weet echt niet hoe het eruit ziet dus hoe ik nu bij paars fluweel kom, geen idee. Mijn as moet er vreselijk om lachen en ziet volgens mij niet in waarom ik zo in de stress schiet.

Dazwa84

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #66 Gepost op: 2 juni 2007, 15:44:10 »
Vannacht heb ik gedroomd dat het inene al 12 uur 's ochtends was en ik alles nog moest doen, de kapper moest nog komen, de make up moest worden gedaan, jurk nog aan, en hugo zou me al bijna ophalen  :wacko:

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #67 Gepost op: 4 juni 2007, 10:07:32 »
het houdt niet op bij mij haha. Gisternacht gedroomd dat we op de bruiloft van vrienden waren en dat mijn aanstaande steeds maar bleef kletsen bij de trouwplechtigheid. Ik ben toen zo boos op hem geworden dat ik hem naar buiten heb gestuurd :laugh:

Alexia

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #68 Gepost op: 7 juni 2007, 10:32:03 »
ja hoor, ik had er vannacht weer een....

ik droomde dat een vriendin van mij de taarttopper had gekocht, en die was heel erg lelijk, en ik was ontzettend boos op haar. :ohmy:
geen idee waar deze nu weer op sloeg :biggrin:

Ireen

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #69 Gepost op: 25 juni 2007, 13:56:13 »
Verdorie! Vannacht mijn eerste (en hopelijk laatste) droom gehad over de bruiloft.

Mijn curlies waren zoek. Of tenminste... ik had ze per ongeluk in de afvalbak gegooid en kon ze niet allemaal weer terugvinden (en die ik wel vond, waren niet echt schoon te noemen). Al mijn haaraccesoires lagen verspreid, en dat terwijl ik het in werkelijkheid allemaal bij elkaar heb liggen in de kast....

Vervolgens was de kapster te laat.

Maar het ergste vond ik nog dat er allemaal bezoek kwam. Ooms, nichten etc. Die bleven vrolijk zitten, terwijl ik mij moest klaarmaken voor de bruiloft, haar, omkleden, dat soort dingen....

Alexia

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #70 Gepost op: 25 juni 2007, 18:53:02 »
hihi, de trouwstress is begonnen?

ik had laatst ook een vreemde, we gingen trouwen, en opeens werden we een kerk ingesleurd, terwijl we opweg waren naar het stadhuis, en opeens waren we in een andere stad ook. En iedereen was er, alleen zijn ouders niet. En wij moesten gaan zitten op kussentjes (iedereen zat op een kussen) en toen kwam het jawoord, maar zijn ouders waren er nog steeds niet, en ik maar roepen dat we niet konden trouwen omdat zijn ouders er niet waren...

Ireen

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #71 Gepost op: 25 juni 2007, 19:49:34 »
@Alexia,

Ik hoop van niet!! Heb geen zin in stress. Dacht dat ik nog best rustig was en goed georganiseerd, maar ja, onbewust hè...

Jij bent ook lekker bezig trouwens  :tongue:

esther-disney

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #72 Gepost op: 28 juni 2007, 19:11:40 »
hahaham ik heb er nu geen last meer van, dus kan lekker genieten van jullie verhalen!

gekke dingen kan je dromen he? hoe een mens erop komt???

Alexia

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #73 Gepost op: 28 juni 2007, 19:51:19 »
@Ireen: inderdaad :biggrin: :blush:

@esther: ik vind het soms ook erg apart... je zit er natuurlijk zo ontzettend in, dat je erover gaat dromen en omdat het natuurlijki nog niet zeker is wat er gaat gebeuren en hoe... het is altijd afwachten en er kan vanalles fout gaan... en dan ga je door de stress rare dingen dromen.... maar ik ben altijd erg blij als ik weer wakker word :biggrin:

nisanlin

  • Gast
Re: Het grote trouwdromen/nachtmerries-topic
« Reactie #74 Gepost op: 28 juli 2007, 15:27:34 »
Jaaaa ik heb ook eindelijk een keer over trouwen gedroomd! haha. Ik droomde dat we ergens in een stad liepen en langs een bruidsmodezaak en dat ik tegen mijn vriend zei, kom, nu kan ik eindelijk eens jurken passen! Dus wij naar binnen maar het was heel druk en om te passen waren er maar 10 jurken ofzo, ik vond ze allemaal niet mooi en degene die ik aankreeg was echt vreselijk stom. Niet echt een succes dus.

Zal wel komen doordat ik toevallig gisteren sinds tijden weer eens een jurkje heb gepast en gekocht (die was overigens wel leuk)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards