collapse

Auteur Topic: Taak Ceremoniemeester  (gelezen 1766 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bie

  • Gast
Taak Ceremoniemeester
« Gepost op: 11 juli 2006, 23:03:34 »
wij hebben vandaag mijn vriends zus als ceremoniemeesteres gevraagd. nu, wat is de precieze taak? we willen alles vooraf zelf regelen, dus dat zij enkel die dag in goede banen leidt. is het nodig om dat op de uitnodigingen te vermelden? (om te zeggen of de mensen komen bellen ze gewoon naar ons) maar zij is dus wel het aanspreekpunt die dag.

Amy

  • Gast
Taak Ceremoniemeester
« Reactie #1 Gepost op: 11 juli 2006, 23:33:06 »
Opzich is zoiets natuurlijk helemaal aan jezelf.
Wij hebben twee vriendinnen van me als ceremoniemeesters. Mijn vriend en ik regelen alles zelf, alleen op onze trouwdag mogen zij ervoor zorgen dat alles goed gaat en kleine dingen zoals corasage's uitdelen, aangeven wanneer we vertrekken enz.

Op de uitnodigen hebben we vermeld of de gasten willen laten weten als ze niet kunnen, ons adres (geen telefoonnummer) en de telefoonnummers van de ceremoniemeesters staan erop. Dus wie ze uiteindelijk bellen maakt ons niet zoveel uit..we horen het (hoop ik)  :wink:  toch wel.

Als jij graag wil dat ze jou bellen, dan kan je ook alleen de naam van je schoonzus erop vermelden en gewoon jullie telefoonnummer.

Evelien

  • Gast
Taak Ceremoniemeester
« Reactie #2 Gepost op: 12 juli 2006, 08:05:05 »
Wij hebben mijn broer als ceremoniemeester. We hebben zelf alles geregeld voor de bruiloft, hij is er idd voor de dag zelf, dat alles goed loopt, en mocht er iets zijn, dan is hij het aanspreekpunt.

Wij hebben alleen zijn naam met telf.nummer op de kaart gezet, maar dat is helemaal aan jezelf.
Als je liever hebt dat ze jullie bellen zou ik je eigen nummer er op zetten.

Bie

  • Gast
Taak Ceremoniemeester
« Reactie #3 Gepost op: 12 juli 2006, 09:13:40 »
het is niet dat ze niet naar haar mogen bellen van me, maar gewoon zo ingewikkild, mijn ouders zijn gescheiden, mijn grootouders zijn gescheiden, kan er soms amper zelf aan uit wie waar uitgenodigd is :-p

Ketting

  • Gast
Taak Ceremoniemeester
« Reactie #4 Gepost op: 12 juli 2006, 10:55:12 »
Wij hebben wel het telefoonnummer van onze ceremoniemeester op de uitnodiging vermeld, niet alleen voorhet afmelden maar ook voor vragen over cadeau's en obver er bijv. stukjes gedaan mogen worden of niet

Liefs Mascha

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards