collapse

Auteur Topic: Witte Slingers Gezocht !  (gelezen 4511 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ylang

  • Gast
Witte Slingers Gezocht !
« Gepost op: 28 juli 2006, 02:20:24 »
Wij waren eerst van plan de ruimte te versieren met witte slingers en ballonnen en toen hebben we ons bedacht omdat we nog erg veel gekleurde slingers hebben, witte moeten we allemaal nieuw kopen. Maar nu 4 weken vantevoren.....ik wil toch wit binnen.....denk ik :unsure:

Is er iemand die een goed en/of goedkoop adres weet waar ik witte slingers/versieringen kan vinden? Dat mag online zijn of een gewone winkel. Het mag ook tweedehands zijn.

Als iemand een goeie tip heeft, graag :)

smartie

  • Gast
Witte Slingers Gezocht !
« Reactie #1 Gepost op: 28 juli 2006, 07:54:08 »
[quote name=\'Ylang\' post=\'97964\' date=\'28 July 2006, 02:20\']Wij waren eerst van plan de ruimte te versieren met witte slingers en ballonnen en toen hebben we ons bedacht omdat we nog erg veel gekleurde slingers hebben, witte moeten we allemaal nieuw kopen. Maar nu 4 weken vantevoren.....ik wil toch wit binnen.....denk ik :unsure:

Is er iemand die een goed en/of goedkoop adres weet waar ik witte slingers/versieringen kan vinden? Dat mag online zijn of een gewone winkel. Het mag ook tweedehands zijn.

Als iemand een goeie tip heeft, graag :)[/quote]


site met ballonnen en slingers
Hier heb  ik mijn ballonnen en versiersels gehaald.
Ik heb nog wel een zak witte ballonnen over , was een zak van 100 ballonnen heb er misschien maar 30 gebruikt dus als je intresse hebt mag je ze overnemen voor een zacht prijsje

Chiara

  • Gast
Witte Slingers Gezocht !
« Reactie #2 Gepost op: 28 juli 2006, 09:54:47 »
Ik heb mijn witte slinger bij de Hema gekocht. Daar hebben ze ook andere versieringen !

Amy

  • Gast
Witte Slingers Gezocht !
« Reactie #3 Gepost op: 28 juli 2006, 13:33:32 »
wij hebben ze van de Hema, V&D en Dressed by Jill... Succes!

deb

  • Gast
Witte Slingers Gezocht !
« Reactie #4 Gepost op: 29 juli 2006, 01:13:42 »
hema heeft witte duivenslinger

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Witte Slingers Gezocht !
« Reactie #5 Gepost op: 29 juli 2006, 15:43:26 »
Ik heb twee witte duiven slingers, 1 nog helemaal niet en niet gebruikt, die andere moet ik nog afhalen, stuur me even een pb-tje als je interesse hebt...

mijn neefjes en nichtjes hebben allemaal bloemen gemaakt van papieren servetten en deze aan een lint bevestigd.... deze hadden ze bij mij thuis opgehangen... ziet er heel mooi en gezellig uit... misschien een idee... ik zal even kijken of ik deze week nog een foto kan plaatsen, zodat je kunt zien hoe het eruit ziet....

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Witte Slingers Gezocht !
« Reactie #6 Gepost op: 29 juli 2006, 21:07:04 »
hierbij dus de slingers... heel makkelijk zelf te maken....

Zwabber

  • Gast
Witte Slingers Gezocht !
« Reactie #7 Gepost op: 29 juli 2006, 22:01:28 »
waar gaan jullie allemaal versieren dan??
Het ouderlijkhuis word door men ouders versiert

Ylang

  • Gast
Witte Slingers Gezocht !
« Reactie #8 Gepost op: 29 juli 2006, 22:27:34 »
Bedankt voor de tips meiden!!

We zijn het weekend met onze gasten in de kampeerboerderij, daar is ook het feestje. Dus daar moet het leuk versierd worden :) Gezien we op Schier zitten hoeft het thuis in turnhout niet en ook het ouderlijk huis in friesland niet...alleen de kampeerboerderij.

Amy

  • Gast
Witte Slingers Gezocht !
« Reactie #9 Gepost op: 30 juli 2006, 18:23:02 »
Bij ons ook alleen het ouderlijk huis...we hebben wel twee grote trossen met balonnen (ongeveer 40 balonnen per tros)...deze gaat mee naar de kapel en naar de feestlocatie..

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards