collapse

Auteur Topic: Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!  (gelezen 25976 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zwabber

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #50 Gepost op: 10 augustus 2006, 08:52:22 »
Dat gaat lekker Carine
Mooie spulletjes ook.
Nou ik ga vandaag men jurk afpassen en misschien wel meenemen(dat weet ik eigenlijk niet eens.
Zal mijn lijstje ook weer even hieronder plaatsen:

* Met fotograaf afspreken dat ze start om 9:00 uur bij ...[color=\"#ff0000\"](nog in overleg met ceremoniemeester waar zij het beste kan starten)[/color]
* Nadenken over manier en moment van feliciteren avondgasten  [color=\"#ff0000\"](Dit blijft moeilijk te bepalen maar we hebben nog even)     [/color]
* Strandtent vragen voor foto’s ?  [color=\"#ff0000\"](moet nog gepland)                  [/color]        
* Cadeautje bruidskinderen [color=\"#ff0000\"](ik zat te denken aan een leuke kaart met een uitnodiging voor een dagje uit)[/color]
* Luxe cadeautjes voor cm/ getuigen/ Ouders/ Koster/Pastoor [color=\"#ff0000\"](zin we mee bezig)[/color]
* Ringen laten graveren met datum [color=\"#ff0000\"](zaterdag)[/color]
* Definitief draaiboek maken Wij + ceremonniemeesters [color=\"#ff0000\"](komen 15 aug)[/color]
* Camera’s+ omlijsting [color=\"#ff0000\"](nog doen)[/color]
* Kerkboekje maken[color=\"#ff0000\"] (mee bezig)[/color]
* Bestellen bruidsboeket, corsage, boeket lotte, bloemen kerk, bloemen auto, lint auto’s [color=\"#ff0000\"](moet de bruidegom nog doen)[/color]
* Huwelijksreis boeken [color=\"#ff0000\"](nu mee bezig)[/color]
* Definitieve lijst maken van momenten die wij gefotografeerd willen hebben[color=\"#ff0000\"] (mee bezig)[/color]
* Bruidegom schoenen kopen [color=\"#ff0000\"](zaterdag w.s)[/color]
* Gastenboek [color=\"#ff0000\"](weet echt niet wat???)[/color]
* Reisverzekering [color=\"#ff0000\"](paar dagen van te voren)[/color]
* Afspraak ambtenaar b.s.[color=\"#ff0000\"](zij neemt conatc op)[/color]
* Definitieve muziekkeus doorgeven aan stadhuis/kerk/Skylark (openingsnummer feestavond)
* Doorgeven aan feestlocatie: Definitieve aantal gasten [color=\"#ff0000\"](week van te voren)[/color]
* Checken of alle gemaakte afspraken kloppen, bloemist/ fotograaf/ stadhuis/ feestlocatie/ hotel/ Route checken/ hoe te rijden
* Regel het vervoer van de cadeaus naar huis.                    
* Routebeschrijving naar parkeerplaats voor gasten                
* Liedjes uitzoeken + op CD branden
* Trouwkaars vragen of Jelle en Pim deze willen brengen??
* autolintjes
* Geld halen voor de Band
* Paspoorten mee (Akersloot inchecken vanaf 16.00 uur)

Zo nog eeen heel lijstje, maar we zijn er mee bezig.

Carine

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #51 Gepost op: 10 augustus 2006, 13:04:12 »
Jij schiet ook al aardig op, Zwabber! Heel veel plezier met het afpassen van je jurk!!! Ik ben benieuwd of je 'm al mee mag nemen. Succes met de voorbereidingen!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #52 Gepost op: 10 augustus 2006, 20:42:01 »
Wauw Carine, wat een onwijs mooie taarttopper hebben jullie!!!!!!
Je gaat lekker met je lijstje!
En wat onwijs goed at je beugel er nog net voor je bruiloft!!!

Zwabber, jij gaat ook lekker!!

Amy

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #53 Gepost op: 11 augustus 2006, 09:16:53 »
Lekker hoor dat jullie de lijstjes zo aan het afstrepen zijn. Ik vind de taarttopper van jullie Carine ook super mooi!!

Hoe was het Zwabber...hopelijk heb je weer lekker dat heerlijke gevoel gehad!

Gisterenavond had ik het ff helemaal gehad. Zoals jullie weten heb ik een gedeelte van de bruidsgids gezien..heel stom maar ik was best wel teleurgesteld. De hele bruidsgids is gewoon standaard van het internet gehaald. Er staat gewoon helemaal niets in wat met ons persoonlijk te maken heeft (terwijl dat naar mijn idee juist de bedoeling is).
Het ABC is dat wel persoonlijk gemaakt..maar daar staan echt fouten in dat ik denk...weten jullie wel wie wij zijn en wat wij doen???

Ik was gewoon teleurgesteld dat wij steeds zoveel moeite doen en anderen blijkbaar niet. Misschien klinkt het heel verwend. Ik weet ook dat ik blij moet zijn dat ze sowieso al iets doen maar toch.
Mijn vriend vond het ook niet echt leuk en die zei al dat hij tussen neus en lippen door tegen zijn moeder zou zeggen. Vannacht erg slecht geslapen en heb met mijn vriend afgesproken dat we niets zeggen en laten het wel over ons heenkomen.

Annemieke

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #54 Gepost op: 11 augustus 2006, 09:56:02 »
Wat jammer, Amy! Ik kan me je gevoel wel goed voorstellen, maar misschien hebben de mensen niet zoveel creatieve inspiratie? Eigenlijk is het wel jammer dat je de gids al hebt gezien, nu ga je je er zorgen over maken. Hopelijk lukt het je vriend het een beetje subtiel te brengen, anders voelen de makers zich misschien op de teentjes getrapt.

Carine

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #55 Gepost op: 11 augustus 2006, 10:29:15 »
Dat is ontzettend vervelend Amy! Staan er ook nog wel dingen in die wel kloppen? Misschien dat de schade dan toch een klein beetje meevalt. Heb je een ceremoniemeester? Misschien kun je het via hem/haar subtiel proberen te brengen of zo? Is het zeker dat dit de definitieve versie is of zijn ze net begonnen? Misschien moeten ze de boel nog verder aanpassen.... Sterkte ermee!! Ik hoop dat het straks toch een beetje meevalt!!!

Zwabber

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #56 Gepost op: 11 augustus 2006, 13:17:09 »
Ik denk dat dat wel het beste is om niets te zeggen Amy, en gewoon afwacht, anders verpest je het misschien helemaal.
Maak je er niet te druk om en laat het over je heen komen, al weet ik hoe moeilijk dat is!

Nou ben gisteren voor men 3de en laatste pas geweest en het was weer een geweldig gevoel, maar alleen aan het eind moet ik zeggen.
Het ging in begin n.m helemaal niet goed.
Ik kreeg de jurk aan en zag het meteen, de zijkant van mijn topje(ik heb wel aan 1 stuk jurk) was helemaal geribbeld het stof. Dus dat zij ik en kreeg als antwoord dat dat door het bewegen kwam en als ze het in zou nemen dat dat niet mooi zou worden.

Dus was eigenlijk wel verdrietig, want was niet de jruk zoals ik hem verwacht had.
Maar gelukkig waren men schoonmoeder en vriendin mee en die gaven het ook aan en dat het op men rug helemaal door liep dat geribbelde terwijl  je bovenstuk glad hoort te zijn.

Dus zij de copeuse erbij gehaald.
En gelukkig gaf die aan dat het daadwerkelijk niet mooi zat en dat de zijkanten ingenomen moesten worden en bij men heupen wat wijder om het af te laten lopen.

Dus zij meteen versteld en ik jurk nogmaals aan en jahoor, wat een opluchting, dit was hem helemaal.
Ben nu heel erg blij en gaat lekker zitten zwijmelen over mijn jruk.
Eind goed al goed, maar niet zonder m'n vriendin en schoonmoeder

Sorry voor het lange verhaal, maar moest het even kwijt

Annemieke

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #57 Gepost op: 11 augustus 2006, 13:38:57 »
Gelukkig dat de coupeuse het met je eens was en het ter plekke kon aanpassen, anders had je toch een minder fijn gevoel overgehouden aan de pasbeurt en het moet toch echt jouw droomjurk zijn. Nog even geduld en dan mag je 'm de hele dag aan! Moet/mag je nu nog een keer passen of ga je 'm alleen maar ophalen?

Zwabber

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #58 Gepost op: 11 augustus 2006, 14:00:50 »
Hij word nu allleen nog mooi afgewerkt, gestreken en geperst.
Ik mag hem dan de dag er voor op halen en niet meer aan tot de dag.......
« Laatst bewerkt op: 11 augustus 2006, 14:01:12 door Zwabber »

Nancy

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #59 Gepost op: 11 augustus 2006, 14:12:55 »
Oh nog drie weekjes dan staat het voor ons ook te gebeuren. Dan zitten we nu 14.15 uur op het gemeentehuis. Zenuw zenuw.

Wij zijn zover klaar.
Alleen de mand nog afmaken voor de bedankjes in te doen.
Bloemen regelt mijn man.
Pakje voor mijn dochtertje wordt van de week gemaakt.
En over twee weken naar de kapper.
Oh ja en dinsdag proefmake up.

Dan is alles klaar.

Maar de zenuwen beginnen goed te komen nu.

De jurk mag ik 29 augustus ophalen.

Groetjes Nancy

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #60 Gepost op: 11 augustus 2006, 14:16:56 »
@ Amy
Vervelend voor je dat je nou zo'n naar gevoel hebt over dat ABC.
Het is denk ik ook beter om er niks van te zeggen.
Ik hoop voor je dat het je lukt om verrast te zijn als het ABC wordt opgelezen, en als de fouten er dan nog instaan kun je op de dag zelf er iets van zeggen.
Maar dan met een wat humoristische ondertoon.
Dan heb jij er wat van kunnen zeggen en je trapt niemand op de tenen.

@Zwabber
Gelukkig dat je jurk nu helemaal goed is.
Fijn dat de coupeuse aanwezig was, anders had je je jurk volgens mij zo meegekregen.
Ik denk zo, als een klant zegt dat het niet goed is dan is het ook niet goed.
Maar goed, het is opgelost, jij kan straks gaan stralen!

Carine

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #61 Gepost op: 11 augustus 2006, 17:31:44 »
@Zwabber Dat was even schrikken zeg! Gelukkig komt het toch nog goed!!!

@Nancy Jij begint ook al aardig op te schieten!! Veel plezier metde proef make-up. Ik hoop dat het bevalt!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #62 Gepost op: 11 augustus 2006, 18:54:01 »
Nancy heel veel plezier dinsdag.
Wel ff een fotootje plaatsen hoor!

Heb je de zenuwen nog een beetje onder controle??

Marlieske

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #63 Gepost op: 12 augustus 2006, 09:04:08 »
Pfff ik heb niet zo'n lange lijsten met wat we nog moeten doen, ik laat een aantal dingen nu links liggen en de meesten hier en op de dag zelf zullen wel begrijpen waarom, wel heb ik gisteren een hele hoop bedankjes gemaakt (135) en moet er nog een stuk of 30 doen.
Ik heb de videoman gebelt en daar gaan we maandag naartoe om alles door te nemen. Cadeau voor de ceremoniemeester doe ik na het trouwen, mijn hoofd staat er nu niet naar bewust een leuk cadeau te gaan zoeken.
Kousen zijn besteld, de jurk kan ik ophalen op 25 augustus de boekjes voor de kerk liggen al 2 maanden klaar, de fotograaf heeft de locaties bezocht.
Het pak van Michel is donderdag opgehaald....
Boeket en corsage's zijn besteld, de DJ bel ik 1 week van te voren op.
De Locatie bel ik maandag zodat we het diner enz doorspreken.
En de rest zal gaan zoals het gaat .

Zwabber

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #64 Gepost op: 12 augustus 2006, 10:02:43 »
Marlies laat het maar over je heen komen, en mensen bergijpen inderdaad de situatie, maar merken ook niet wat wel of niet geregeld is omdat ze niet weten wat wel en niet hoort.

Maar minder dan 3 weken klinkt toch wel erg raar hoor, dus over 3 weken zijn we met z'n alle al getrouwd|(nou ja ieder met z'n eigen partner dan :)

Carine

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #65 Gepost op: 12 augustus 2006, 10:45:26 »
Alles op z'n tijd Marlieske, lukt het niet dan niet. Komt heus allemaal helemaal goed!

Kleine update van onze lijst:

We hebben mooie oorbelletjes gekocht als cadeau voor onze cm. Voor onze ouders laten we waarschijnlijk een trouwfoto van hun lasteren in een stuk kristalglas. Of via deze website of via deze website. Nu alleen nog een trouwfoto van henzelf zien te bemachtigen... M'n zus vond het ook een fantastisch idee. Ze krijgen  trouwens sowieso een klein fotoboekje na de bruiloft met trouwfoto's en (als ze ooit geleverd worden) van die glazen onderzetters waar we ook onze trouwfoto in kunnen schuiven.

De ringen zijn gegraveerd en gepolijst. Die hebben we meteen in de ringroosjes gestopt.

Vanochtend het bruidsboeket, de corsages, bloemstuk voor de kerk en strooibloemen besteld.

Aanstaande woensdagavond hebben we een afspraak met de ambtenaar van de burgerlijke stand.

Zwabber

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #66 Gepost op: 12 augustus 2006, 10:57:37 »
Gaat weer lekker Carine.
En wat een leuke kado ideetjes, maar hoe zit dat dan met die onderzetters, heb je die op internet besteld??

ik ga zometeen ook op weg naar de juwelier om de ringen met datum te laten graveren, dus dan zou ik ze ook kunnen laten polijsten? wat houd dat eigenlijk in, of ben ik nu heel dom

Carine

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #67 Gepost op: 12 augustus 2006, 12:22:45 »
Polijsten is dat ze mooi opgepoetst worden en weer een glimmend uiterlijk krijgen. Dat laat je vooral doen als je verlovingsringen ook de trouwringen zijn. Of met oude sieraden die dof zijn geworden. De krasjes worden ook grotendeels daarmee weggewerkt.

Die onderzetters heb ik inderdaad op internet besteld. Klik voor plaatje. Ik heb ze via Sincerity Weddings besteld, maar ik heb geen idee hoe lang dat duurt... Die verwacht ik dus ook pas een keer na de bruiloft. Het duurt toch nog even voordat we de foto's van de fotograaf zullen hebben, dus dat is niet zo heel erg.

Zwabber

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #68 Gepost op: 12 augustus 2006, 12:35:32 »
z\iet er erg leuk uit, afwachten maar

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #69 Gepost op: 13 augustus 2006, 02:45:04 »
Marlies, je gaat toch lekker zo?
Doe gewoon rustig aan en dan komt alles op z'n pootjes terecht voor jullie bruiloft.
Nog even en dan ben je de stralende bruid!

@ Carine, wat leuk die onderzetters!
Jij bent ook echt met je laatste dingen bezig.
Gaat snel he!?

Luna

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #70 Gepost op: 13 augustus 2006, 11:35:44 »
ik krijg steeds meer de kriebels!
zelfs over gedroomt vannacht,maar alles ging finaal mis in mn droom...
ik kan niet geloven dat t nog maar 3 weken duurt!

gister mn 2e proefkapsel gehad en die wordt t ook,heb gister
ook nog n diadeem gevonden bij claire's voor iets van 14 euro,
en die past er mooi in!whaaa kriebelsss

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #71 Gepost op: 13 augustus 2006, 19:35:27 »
O leuk dat je je proefkapsel hebt gehad!
Heb je er een foto van?

Gwen

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #72 Gepost op: 13 augustus 2006, 19:54:53 »
Leuk dat je je proefkapsel hebt gehad en dat ie geslaagd was.

Gaat nu opschieten he, nog maar drie weken, Voor je het weet is het zover. Geniet er nog maar lekker van!

Amy

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #73 Gepost op: 13 augustus 2006, 20:14:20 »
@Zwabber....wat super dat je je jurk weer aan mocht en dat ze hem uiteindelijk toch nog zo maken zoals je wil en de bedoeling was!!

De tijd gaat snel he meiden...voor jou ook Luna!!
Vandaag zijn mijn vriend en ik heerlijk naar het Sanadome in Nijmegen geweest..lekker uitgerust en een paar behandelingen genomen. Zonnetje scheen dus moet zeggen dat we weer ontzettend veel zin in de bruiloft hebben.

Aankomende vrijdag moet ik mijn bruidsboeket nog uitzoeken, hebben we het tweede gesprek met de pastoor en gaan we onze bruidstaart uitzoeken.
Zaterdag komt de ambtenaar en daarna heb ik mijn vrijgezellenfeest..heb er zin in!!  :biggrin:

Gwen

  • Gast
Yoehoe...ook Voor Alle 1 September Bruidjes (en Bruidegommen) Nog Maar 1 Maand!
« Reactie #74 Gepost op: 13 augustus 2006, 20:35:23 »
Zo dus jij gaat een leuk weekend te gemoet.

Lekker he even lekker ontspannen. Heerlijk.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards