Alles over trouwen > Huwelijksreis

Jurk mee op (huwelijks)reis / in het vliegtuig

(1/15) > >>

safari:
wij gaan in nederland voor de wet trouwen en op ws. op aruba voor de kerk. Mijn jurk moet in iedergeval dus ook mee richting aruba.....
Nu moet ik toch nog een zak kopen om de jurk de komende 9 maanden in te bewaren dus dacht ik laat ik dan meteen nadenken over het vliegtuigvervoer. mischien kan ik dan 2 vliegen in een klap slaan.
wie van jullie heeft zijn jurk meegenomen in het vliegtuig?
Hoe gaat dat?
Kon alleen vinden dat bij arke travel je 10 kilo extra mag meenemen in een extra koffer.... toch lijkt me dat nog niet zo heel leuk om hem in een koffer te moeten stoppen.

Anke:
Ik wist dat er al een keer een topic van was, althans er werd over gesproken:

http://www.trouwforum.nl/forum/index.php?s...ost&p=97382

Hopelijk heb je hier iets aan.

happygirl:
Ik denk dat je hem zowiezo bij aankomst moet laten stomen...dan istie weer helemaal netjes!

safari:
bedankt voor het zoeken. ik ben daar echt slecht in. had toch echt al geprobeert te checken of er niet al iets over was.
Nu staat er op dat forum ook niet echt hoe het afgelopen is. Dus alsnog vraag ik me af wie er ervaring mee heeft :biggrin:
Stomen is wel een goed idee weet alleen niet of het gaat lukken tussen aankomst op aruba en het trouwen. Niet alles gaat daar zo snel weetje  :tongue: Het mooiste zou zijn dat ie gewoon mooi overkomt :biggrin:

Wie van jullie heeft er een bewaarzak gekocht voor z'n jurk?

Irene:
Meestal krijg je een zak als je de jurk ophaalt in de bruidswinkel...

Ik heb geen ervaring met m'n jurk in het vliegtuig, Peter wilde geen foto's laten maken in trouwkleding op de huwelijksreis, terwijl het mij zo leuk leek...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie