Alles over trouwen > Huwelijksreis

Jurk mee op (huwelijks)reis / in het vliegtuig

<< < (2/15) > >>

Anke:
Oh, dat vind ik ook wel een leuk idee!
Mag je lekker 2x je outfit aan!!

santos_05:
Wij hebben al even nagevraagd hoe je het beste je jurk mee kan nemen in het vliegtuig en ons werd geadviseerd om een bruidswinkel de jurk in te laten pakken. Maar dat is voor jullie natuurlijk wat moeilijker  :biggrin: Een bruidswinkel kan wel advies geven, want dan wordt de jurk ingepakt in vloeipapier en dan in een koffertje gepakt wat in de handbagage kan (wij hebben gelukkig zo'n koffertje). Ik weet trouwens niet of stomen op locatie zo'n goed idee is... voor ons in elk geval niet, want ik heb de jurk dan helemaal nog niet gedragen.

Maar nu hopen we dat over een paar maand de regels voor handbagage weer wat minder streng zijn, want als je alleen je portemonee en paspoort mee mag nemen in het vliegtuig  :rolleyes: Wij dachten stiekum toch wel even aan onze trouwkleding :tongue:

santos_05:
OK, tegenstrijdige info... we waren vandaag in de bruidswinkel en daar werd het afgeraden om je jurk in een koffertje te vervoeren omdat hij dan kreukt  :sad: Je krijgt er een zak bij in de winkel en die kan je afgeven aan de stewardessen, van te voren even bellen met de vliegmaatschappij  :biggrin:

Anke:
Nou heb je meteen duidelijkheid!

safari:
nou eerst dan maar eens ff proberen de reis te boeken......
het zal wel klm worden want dat is de enige maatschappij die rechtstreeks op aruba vliegt.
Ik zie zo'n koffertje helemaaaaaaal niet zitten. Maar als het echt moet dan liever iets beter vouwen dat hij in de handbagage mee kan dan in de buik van het vliegtuig want daar gooien ze altijd zo ontzettend met de koffers  :sad:
Maar of mijn jurk uberhaupt in een koffertje wil, ik vraag het me af. helaas zit de patycoat er aan vast dus dat maakt het extra lastig  :dry:

nog meer mensen met ervaringen?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie