Alles over trouwen > Huwelijksreis

Jurk mee op (huwelijks)reis / in het vliegtuig

<< < (15/15)

Jof:
Oww echt niet. F zou dat ook vreselijk vinden in het vliegtuig met zo'n pak aan. Hoe gekreukeld kom je er dan ook niet uit?
Eerlijk gezegd vind ik het ook wel extreem om aandacht schreeuwen.

evelienb:
leek ons juist wel grappig. we hebben maar een kort vluchtje. Mn jurk is heel simpel, geen hoepels en dat soort dingen. ik denk dat het vies worden wel mee valt (ik ben in iedergeval nooit vies uit een vliegtuig gekomen ;))  mn nichtje en man mochten toen in business class zitten, kregen champagne, mochten bij de piloot kijken enz. maar het is niet iets waar ik vanuit ga dat ons dat ook overkomt  :sleep:. Het leek ons juist wel grappig, zoiets heb je ook maar een keer de kans voor. En een leuk verhaal voor het nageslacht ;)

de-nachtzuster:
lees zo al die berichten,gelukkig zijn ze wat gemakkelijker geworden,wij vliegen met transavia
3 weken van te voren bellen en de maten,gewicht ect doorgeven en hij mag mee,hang meteen
de jurkjes van mijn meissies van 13 en 6 in mijn bruidsjurktas en niemand die er iets van merkt.
Het hotel waar wij zitten heeft eventueel een stoom,strijk service,mijn jurk kreukelt eigenlijk niet echt,
maar van de meissies misschien wel en vind het wel makkelijk dat het overhemd van mijn aanstaande
ff een strijkboutje krijgt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie