collapse

Auteur Topic: 2 Vraagjes  (gelezen 2534 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wendy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4498
  • Geslacht: Vrouw
2 Vraagjes
« Gepost op: 23 augustus 2006, 21:51:57 »
Heb 2 vragen, misschien hele domme maar wil het ff zeker weten:

1: Heb je op het gemeentehuis met het trouwen je identiteitsbewijs nog nodig???

2: Mijn broertje tekent altijd alles met alleen zijn voornaam. Is dat met het trouwen ook geldig?? (hij is getuige).

Annemieke

  • Gast
2 Vraagjes
« Reactie #1 Gepost op: 23 augustus 2006, 22:24:53 »
1. nog nooit van gehoord, volgens mij moet je bij de ondertrouw alles meenemen en dan is het goed.

2. een handtekening is een handtekening, hoe deze er ook uit ziet! Dus als ie altijd met zijn voornaam tekent, is dat bij het trouwen dus ook geldig.

Als je het echt heel zeker wilt weten (kan me dat wel voorstellen, zou ik ook hebben), kun je altijd nog even de gemeente bellen.
« Laatst bewerkt op: 23 augustus 2006, 22:25:40 door Annemieke »

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
2 Vraagjes
« Reactie #2 Gepost op: 24 augustus 2006, 10:21:29 »
nee hoor je hebt geen id bewijzen nodig bij het trouwen, maar je moet wel een id kopie insturen als hij getuige is en dan moet het natuurlijk niet zo zijn dat de handtekening waarmee hij tekend geheel anders is dan op zijn id bewijs....

daarbij mijn vader heeft er ook 2, eentje voor de snel en 1 nette zoals hij dat zegt en hij heeft daar ook nog nooit problemen mee gehad

Karine

  • Gast
2 Vraagjes
« Reactie #3 Gepost op: 24 augustus 2006, 10:27:45 »
O help, id's van de getuigen? Daar moet ik dan nog snel even achteraan...

Ketting

  • Gast
2 Vraagjes
« Reactie #4 Gepost op: 25 augustus 2006, 10:46:06 »
[quote name=\'wendy\' post=\'101191\' date=\'23 August 2006, 21:51\']Heb 2 vragen, misschien hele domme maar wil het ff zeker weten:

1: Heb je op het gemeentehuis met het trouwen je identiteitsbewijs nog nodig???

2: Mijn broertje tekent altijd alles met alleen zijn voornaam. Is dat met het trouwen ook geldig?? (hij is getuige).[/quote]

Nee, je hebt op de dag zelf geen identiteitsbewijs nodig, en de enige "handtekening"die niet mag is een kruisje

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards