collapse

Auteur Topic: Tekst Op Trouwkaart  (gelezen 8974 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Goofypv

  • Gast
Tekst Op Trouwkaart
« Gepost op: 12 december 2005, 15:36:33 »


Over de plaatjes ben ik helemaal uit en ook de tekst aan de rechterkant.
Maar ik wil ook iets vermelden, zodat we weten dat iedereen de kaart heeft gekregen of dat ze komen...

deze tekst heb ik nu verzonnen... maar volgens mij klinkt het gek of niet?

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Tekst Op Trouwkaart
« Reactie #1 Gepost op: 12 december 2005, 15:41:45 »
Leuke kaart! Ik zou de uitleg weglaten en gewoon vragen of men laat weten dat ze de kaart hebben ontvangen. Is duidelijk zat toch!

Goofypv

  • Gast
Tekst Op Trouwkaart
« Reactie #2 Gepost op: 12 december 2005, 15:45:36 »
er kunnen maximaal 150 man in het gebouwtje, ik denk dat ik er gewoon maximaal 150 nodig, dit klopt ook aardig en dan zien wie er komen. Op mijn bruiloftsite is er namelijk plaats dat gasten kunnen invullen of ze komen.

Joanne

  • Gast
Tekst Op Trouwkaart
« Reactie #3 Gepost op: 12 december 2005, 15:55:33 »
150 kaarten is wel veel.
Denk er aan dat je 1 kaart per huisadres nodig hebt.
Merk regelmatig dat mensen de gastenlijst tellen en dan niet denken wie er allemaal bij elkaar hoort.

Je zou er van kunnen maken laat een berichtje achter op onze bruilofts-site na ontvangste van de kaart.

u kunt ons laten weten dat u ons niet zal vergeten op http:// wwwww .......

Goofypv

  • Gast
Tekst Op Trouwkaart
« Reactie #4 Gepost op: 12 december 2005, 15:59:50 »
ik bedoelde eigenlijk dat ik 150 gasten ongeveer heb voor de receptie en die passen ook maximaal in het gebouw. (i had het niet erg duidelijk geschreven) :biggrin:

Melanie

  • Gast
Tekst Op Trouwkaart
« Reactie #5 Gepost op: 12 december 2005, 17:18:06 »
Tja, das lastig...niet iedereen heeft internet. Maar ik denk dat je ook duidelijk moet maken waaróm je dit wilt weten. Ik dacht dat je in de kerstdrukte zat... :)
Succes!

happygirl

  • Gast
Tekst Op Trouwkaart
« Reactie #6 Gepost op: 12 december 2005, 20:13:55 »
misschien heb je dan wel last van die snuggere mensen die vertellen dat ze je kaart wel hebben gekregen maar niet dat ze niet komen.......dus misschien toch de vraag of ze willen laten weten of ze komen of niet?

Goofypv

  • Gast
Tekst Op Trouwkaart
« Reactie #7 Gepost op: 12 december 2005, 21:16:11 »
hahah, ja die heb je ook.. :biggrin:

jenny

  • Gast
Tekst Op Trouwkaart
« Reactie #8 Gepost op: 13 december 2005, 20:44:38 »
Volgens mij heb ik het wel vaker gezien dat men vraagt om te laten weten of je komt of niet.
Doe je met een verjaardag ook, waarom niet met een bruiloft.

Sandra

  • Gast
Tekst Op Trouwkaart
« Reactie #9 Gepost op: 13 december 2005, 23:58:49 »
[color=\"#993399\"]Met bruiloften is het heel normaal dat je wilt weten hoeveel gasten je ongeveer kunt verwachten. Meestal staat er r.s.v.p. op de kaart, maar het lijkt alsof de laatste tijd mensen dit minder vaak doen.

Ik heb het trouwens net de uitnodigingen voor m´n housewarming gedrukt, daar heb ik het volgende bijgezet:
Blabla verhaaltje

We nodigen jou/jullie uit op:
Dag, datum
Tijd

Laat je even weten of je wel of niet komt?


Zo weet ik tenminste hoeveel ik ongeveer in huis moet halen.  :tongue:

En de mensen die niet tijdig laten weten of ze komen of niet, en met hoeveel, die zou je evt. door je ceremonimeester kunnen laten bellen toch?[/color]

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Tekst Op Trouwkaart
« Reactie #10 Gepost op: 14 december 2005, 00:05:09 »
Wij hadden als tekst:

Als jullie er niet bij kunnen zijn,
vinden we een berichtje wel erg fijn.

En natuurlijk met ons adres, telefoonnummer en e-mail er bij.

SAM

  • Gast
Tekst Op Trouwkaart
« Reactie #11 Gepost op: 28 augustus 2006, 20:59:31 »
Jaaaaa, daar hebben wij ook effe op zitten puzzelen... Natuurlijk kun je globaal wel een beetje verwachten wie er wel of niet gaat komen, maar we wilden toch een stukje meer zekerheid, ook omdat we in de herfstvakantie trouwen.
We hebben nu dus op de kaarten laten drukken ; "Mocht u verhinderd zijn, laat het ons dan voor 6 oktober as. weten". Ik heb wel aan R.S.V.P. zitten denken, maar heel veel mensen weten niet eens wat dat betekent. En doorverwijzen naar de trouwsite was voor mij ook geen optie.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards