collapse

Auteur Topic: 2 Of 3 Lokaties  (gelezen 3180 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Daan2

  • Gast
2 Of 3 Lokaties
« Gepost op: 6 januari 2007, 13:36:44 »
Wij trouwen met een groep van 50-55 die er de hele dag bij zullen zijn.

Heel kort samengevat ziet de dag er als volgt uit:

Trouwplechtigheid (uur of 14:00) - High Tea - Diner (uur of 19:00)

De high tea kan op een aparte lokatie (die op de route ligt tussen de 2 andere lokaties, je hoeft er dus niet voor om te rijden), maar kan ook op de lokatie van de trouwplechtigheid of van het diner. Als we de high tea toevoegen aan de lokatie van de trouwplechtigheid of aan het diner, dan hebben we de hele dag dus 2 lokaties, bij high tea op een aparte lokatie, dus 3 lokaties.

We zouden jullie doen, aan de ene kant betekent de keuze voor 3 lokaties dat het verplaatsen naar 2 keer een nieuwe lokatie de dag een beetje breekt. Aan de andere kant, is 3 lokaties niet teveel?
« Laatst bewerkt op: 6 januari 2007, 13:37:14 door Daan2 »

Nienke

  • Gast
2 Of 3 Lokaties
« Reactie #1 Gepost op: 6 januari 2007, 13:44:49 »
Wij hebben ook voor een dergelijke keus gestaan, maar dan of we het diner op een derde locatie zouden doen of niet. Uiteindelijk hebben we besloten om dit niet te doen, met name omdat dit meer rust geeft. We konden nu bijvoorbeeld tussen receptie en diner nog even rustig bijkomen en opfrissen, in plaats van dat we weer met de auto ergens anders heen moesten. Bovendien leek het ons ook niet prettig voor de opa's en oma's om al te veel te moeten reizen. Uiteindelijk ben ik blij dat we het zo gedaan hebben, nog een keer verhuizen had ik achteraf vervelend gevonden, én nu hadden we onze (gehuurde) trouwauto minder lang nodig, scheelt toch weer!

Als je de High Tea op locatie van de huwelijksplechtigheid of het diner doet, is het dan duurder/goedkoper als op de derde locatie? En krijg je dezelfde kwaliteit, of is het op de aparte locatie misschien lekkerder en leuker? Ik denk dat je daar even over na moet denken, dan kan je dat afwegen tegen het extra 'verhuizen'!

Succes met beslissen!
« Laatst bewerkt op: 6 januari 2007, 13:46:13 door Nienke »

Chiara

  • Gast
2 Of 3 Lokaties
« Reactie #2 Gepost op: 6 januari 2007, 14:27:32 »
Ik zou het bij 2 lokaties laten, dit inderdaad i.v.m. de rust voor jullie en de gasten!

K en P

  • Gast
2 Of 3 Lokaties
« Reactie #3 Gepost op: 6 januari 2007, 16:11:57 »
Heb je een bus als vervoer voor je gasten?
Dan zou het wel op 3 lokaties kunnen.
Anders zou ik het op 2 lokaties houden.
Je hebt anders toch elke keer het gedoe van de weg zoeken, parkeren enz.

En je trouwt op een dag dat het best warm kan zijn, dus autorijden is dan niet heel prettig.
Mooie kleding is vaak toch best warm en dan ook nog eens in een auto zitten die de hele tijd staat te bakken in 25 graden .. ik zou het niet graag doen.

succes met de keuze!

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
2 Of 3 Lokaties
« Reactie #4 Gepost op: 6 januari 2007, 19:30:54 »
Ik vind 3 locaties ook te veel als het niet persé hoeft. Veel te veel gedoe tussendoor en meer kans op uitloop door het verzamelen tussendoor enzo. Bovendien is het waarschijnlijk voordeliger om het bij een locatie te doen waar je ook al iets anders doet. Ze verdienen meer aan jullie dus kun je om een mooier prijsje vragen!

Ireen

  • Gast
2 Of 3 Lokaties
« Reactie #5 Gepost op: 6 januari 2007, 20:31:58 »
Als wat je inhoudelijk wilt (high tea) en dinder op dezelfde locatie kan, zou ik dat doen. Ik vind rust belangrijk en dat creeer je hiermee. Maar ja, dat ben ik  :) 'k Weet niet wat jij belangrijk vind! Daar gaat het toch om!

Linnie

  • Gast
2 Of 3 Lokaties
« Reactie #6 Gepost op: 7 januari 2007, 13:18:40 »
Ik zou ook voor 2 locaties gaan. Geeft jezelf en je gasten meer rust. Bovendien, mocht je high-tea uitlopen om de een of andere reden, dan kunnen ze daarbij rekening mee houden bij het diner en zit je zelf niet te stressen.

Gwen

  • Gast
2 Of 3 Lokaties
« Reactie #7 Gepost op: 7 januari 2007, 13:48:57 »
Wij hebben zelf een locatie gekozen. Juist voor de rust. En omdat mensen al van ver moeten komen.
Dus ik zou ook zeker voor twee locaties gaan. Anders wordt het zo een gestress of je wel optijd bij de volgende bent.

Alexia

  • Gast
2 Of 3 Lokaties
« Reactie #8 Gepost op: 7 januari 2007, 20:25:50 »
bij ons wordt het wel 3 locaties aangezien we burgerlijk en kerkelijk huwelijk in 2 andere plaatsen doen. Het diner en feest daarna zijn we van plan om dat op 1 plek te houden, waar we eerst met familie kunnen dineren en dan 's avonds een feest te houden! Anders ben je dan inderdaad weer aan het reizen!!!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
2 Of 3 Lokaties
« Reactie #9 Gepost op: 8 januari 2007, 09:16:46 »
Ik zou het ook bij 2 locaties houden.
Dit ivm rust, niet meer hoeven te reizen, je bent toch bezig om de tijd in de gaten te houden enz.
Ik val in herhaling als ik zie wat de rest heeft geschreven.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards