collapse

Auteur Topic: Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?  (gelezen 312617 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

femkemarije

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #25 Gepost op: 12 maart 2008, 18:47:11 »
Ik heb gewoon een pakketdoos gekocht van het postkantoor (één na grootste) en daar leuk roze pakpapier omheen gedaan. Wat leuke linten en plaatjes erop, gleuf erin geknipt en klaar. Niet duur en toch origineel.

Die dozen van internet zijn super mooi, maar denk wel duur. Het gaat er natuurlijk wel om dat er meer in komt dan dat hij kost :wink:

En ach, je let er echt niet op hoor, op moment supreme.
« Laatst bewerkt op: 12 maart 2008, 18:47:46 door femkemarije »

joycietje

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #26 Gepost op: 7 november 2008, 09:12:24 »
ik ben al druk bezig........ krijg me foto's alleen niet op de computer :sad: anders had ik ze jullie zeker laten zien

hidee

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #27 Gepost op: 7 november 2008, 11:43:52 »
Wij hadden een houten kist, beschilderd en met palen op en daar een hartvorm op.
Zo leek het op een luchtballon, onze grote droom, die net voor het huwelijk in vervulling is gegaan.

Foto's kan ik op verzoek plaatsen

Groetjes
Heidi

Leonie1981

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2323
  • Geslacht: Vrouw
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #28 Gepost op: 7 november 2008, 11:54:49 »
Wij hadden een met roze stof beklede doos gekocht bij de Hema. Een soort schoenendoos, maar dan groter.
Op de deksel hadden we onze trouwkaart in losse delen geplakt. Eerst wilden we er ook nog een gleuf in maken, maar dat hebben we uiteindelijk niet gedaan.

Bijpassend hadden we ook een met roze stof bekleed fotoalbum gekocht, waar we ook onze trouwkaart opgeplakt hadden. Deze hebben we gebruikt als gastenboek.

Was niet duur en zag er erg leuk uit!!

kusmarie

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #29 Gepost op: 19 januari 2009, 20:30:07 »
[quote name=\'Ysabel\' post=\'152920\' date=\'07 March 2008, 00:35\']Hoi,

Via ebay vond ik iemand die onwijs gave enveloppendozen maakt. Ik heb toen een paar plaatjes bewaard, maar weet verder niet meer hoe de verkoper heet. Hij verzond ook niet naar NL geloof ik.
Hieronder een paar leuke voorbeelden! Ze zien er echt super uit en volgens mij ook niet zo moeilijk om te maken.
Voor mij heeft het nu nog niet veel zin, maar kan niet wachten om te gaan knutselen!















[/quote]

Wat een mega super leuke dozen zijn dit!
Ik ga er voor mezelf ééntje namaken!!
Maar dan in rooze/rood en hartjes stijl met lint en zilver eraan... Wordt helemaal leuk. Gisteren inkopen gedaan voor papier (erg leuk valentijnpapier bij xenos)!
Zal zodra íe toonbaar is even een fotootje plaatsen hier!
« Laatst bewerkt op: 19 januari 2009, 20:30:48 door kusmarie »

Bumba

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #30 Gepost op: 26 januari 2009, 12:16:40 »
Wij hebben zelf een doos gekocht bij www.budgetgifts4u.nl.
Het was een hartvorm en het receptiebook had het zelfde werkje en was ook in de vorm van een hart.

We wilde eigenlijk een grotere doos, maar achteraf gezien was gelukkig niet echt nodig. We hadden trouwens 100 gasten

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #31 Gepost op: 26 januari 2009, 18:43:36 »
Mijn schoonvader is voor ons een "schatkist" aan het maken van triplex. Hij maakt hem in de vorm van een echte schatkist, met aan de bovenkant een sleuf erin. Wij hebben schoolbordverf gekocht om hem een kleurtje te geven en met krijt gaan we er dingen opschrijven.

lara

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #32 Gepost op: 30 januari 2009, 12:49:35 »
ja hi,

ik was bij de action (ze mogen ons onderhand wel gat sponsoren met alle reclame die er hier voor de aktion gemaakt wordt.) maar goed. ik was daar dus en ik zag daar een vogelkooitje. ik heb niet erg goed gekeken, maar wel ff onthouden om hier neer te zetten. daar kun je ook je floppies indoen bedacht ik nl. je kunt hem natuurlijk overspuiten, behangen, versieren, verknutselen etc etc.


hij zit er ongeveer zo uit; http://www.route53.nl/0108%20692.jpg

Divecouple

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1366
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #33 Gepost op: 31 januari 2009, 05:55:55 »
Heb het niet zelf bedacht maar vind hem wel heel erg leuk.

http://www.trouwforum.nl/forum/index.php?s...&hl=wensput

Han & Iris

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #34 Gepost op: 6 februari 2009, 01:14:39 »
Wij hebben op Marktplaats voor 2 tientjes een mooie nostalgische brievenbus gekocht en die gaan we spuiten in de kleur van de trouwjurk (bordeauxrood) en goud. Dan nog een paar mooie linten en veren bloemen eromheen en we hebben een prachtige enveloppen oplossing die bovendien op slot is. We hebben weleens gehoord dat bij een huwelijk een deel van de enveloppen verdwenen was.
« Laatst bewerkt op: 6 februari 2009, 01:17:29 door Han & Iris »

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #35 Gepost op: 6 februari 2009, 10:24:19 »
Ook een superleuk idee!

Melissie

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #36 Gepost op: 13 februari 2009, 18:03:53 »
Ik heb me ook laten inspireren door de plaatjes die hier gepost zijn. Heb allerlei doosjes gekocht (voornamelijk bij Ikea en Xenos), lint, stof en allerlei versiersels. En dit is het resultaat:













Hij is niet overal even mooi geworden. Maar ach....op t feest staat de doos op een tafel en is het toch beetje donker....:wink:

Guppie

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #37 Gepost op: 13 februari 2009, 18:26:16 »
Hoi! Heeft iemand nog een leuk idee voor een enveloppendoos met een boerentintje?

Joli

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #38 Gepost op: 14 februari 2009, 10:10:20 »
ouderwetse melkbus? die zie je ook vaak als brievenbus...

menniej

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #39 Gepost op: 16 februari 2009, 20:56:02 »
Ik heb een creme/gebroken witte doos gekocht bij de ikea. Zijn verpakt per 2, gleufje erin en klaar.
De mensen die onze versieringen doen die maken er een grote 16 inch ballon aanvast :)

Niel

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #40 Gepost op: 16 februari 2009, 21:13:01 »
[quote name=\'kusmarie\' post=\'200109\' date=\'19 January 2009, 20:30\'][quote name=\'Ysabel\' post=\'152920\' date=\'07 March 2008, 00:35\']Hoi,

Via ebay vond ik iemand die onwijs gave enveloppendozen maakt. Ik heb toen een paar plaatjes bewaard, maar weet verder niet meer hoe de verkoper heet. Hij verzond ook niet naar NL geloof ik.
Hieronder een paar leuke voorbeelden! Ze zien er echt super uit en volgens mij ook niet zo moeilijk om te maken.
Voor mij heeft het nu nog niet veel zin, maar kan niet wachten om te gaan knutselen!















[/quote]

Wat een mega super leuke dozen zijn dit!
Ik ga er voor mezelf ééntje namaken!!
Maar dan in rooze/rood en hartjes stijl met lint en zilver eraan... Wordt helemaal leuk. Gisteren inkopen gedaan voor papier (erg leuk valentijnpapier bij xenos)!
Zal zodra íe toonbaar is even een fotootje plaatsen hier!
[/quote]

Ben heel benieuwd hoe je enveloppendoos is geworden,...
Was erg nieuwschierig geworden naar de prijs van bovenstaande dozen,.. maar dat is niet misselijk zeg,..130 Dollar.
Voor veeeeeeel minder dan de helft moet je toch zelf een pracht doos kunnen maken.

Elliebellie

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #41 Gepost op: 4 maart 2009, 16:08:55 »
[color=\"#FFA500\"][font=\"Comic Sans MS\"]Jaaaaaa das duur!!! Maar zijn wel supercoole dozen hoor! Had helemaal inspiratie na het zien van die afbeeldingen  :biggrin:
Ben gister even wezen shoppen bij de Xenos: 2 doosjes, 2 zakjes met linten en stof met barokke print voor de prijs van slechts 17euro! Nog 2 nette (schoenen)dozen uitgezocht en nu moet ik nog wat glimmertjes enzo scoren. Ben benieuwd of het gaat lukken!
Hoop dat ie net zo mooi wordt als deze  :tongue: [/font]
[/color]

ybranda123

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #42 Gepost op: 4 maart 2009, 16:31:01 »
[quote name=\'Melissie\' post=\'206892\' date=\'13 February 2009, 18:03\']Ik heb me ook laten inspireren door de plaatjes die hier gepost zijn. Heb allerlei doosjes gekocht (voornamelijk bij Ikea en Xenos), lint, stof en allerlei versiersels. En dit is het resultaat:













Hij is niet overal even mooi geworden. Maar ach....op t feest staat de doos op een tafel en is het toch beetje donker....:wink:[/quote]

Hij is niet overal even mooi zegt ze, het is een plaatje om te zien man. Echt heel mooi gedaan. Knap hoor!

Ingedepinge

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #43 Gepost op: 4 maart 2009, 18:20:53 »
Echt super mooi! vollop inspiratie :biggrin: dank je wel :biggrin:

kusmarie

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #44 Gepost op: 4 maart 2009, 18:28:50 »
Hallo

Mijn doos is nog niet klaar maar ik ga er dit weekend mee aan de slag!
Onze enveloppendoos wordt vooral roze/rood/hartjes etc stijl. Helemaal leuk.

Ik zal de foto's erop zetten zodra íe klaar is!

ybranda123

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #45 Gepost op: 4 maart 2009, 23:39:14 »
[quote name=\'kusmarie\' post=\'213127\' date=\'04 March 2009, 18:28\']Hallo

Mijn doos is nog niet klaar maar ik ga er dit weekend mee aan de slag!
Onze enveloppendoos wordt vooral roze/rood/hartjes etc stijl. Helemaal leuk.

Ik zal de foto's erop zetten zodra íe klaar is![/quote]

Veel knutsel plezier, en ik ben benieuwd naar de foto's.
Ik wil ook zelf eentje gaan maken, staan leuke ideeen hier in dit topic.

moi2009

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #46 Gepost op: 5 maart 2009, 14:46:20 »
Waarmee bekleden jullie de dozen? Met behang of cadeaupapier?

Ingedepinge

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #47 Gepost op: 5 maart 2009, 16:39:47 »
of van satijn stof :)

sammie

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #48 Gepost op: 6 maart 2009, 22:30:39 »
Bij de Xenos staan veel dozen in de folder! Misschien daar even kijken?

mesa

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #49 Gepost op: 10 maart 2009, 07:16:41 »
dit is die van ons gisteren zelf gemaakr met originele stof van mijn jurk ben er wel trots op de doosjes en lint zijn gewoon van de xenos 20 euro bij elkaar.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards