collapse

Auteur Topic: Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?  (gelezen 313323 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ingetjuh

  • Gast
Re: Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #500 Gepost op: 14 mei 2013, 12:56:50 »
wij maken een grote luchtballon met de mand als enveloppedoos

Ingetjuh

  • Gast
Re: Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #501 Gepost op: 14 mei 2013, 13:02:25 »

heleen0410

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
  • 04-10-2013 was a perfect day!
Re: Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #502 Gepost op: 14 mei 2013, 13:12:11 »
Bolien, ik vind je mailbox echt super leuk!
Deze week gaan AS en ik beginnen aan onze enveloppendoos, vandaag heb ik de stof ervoor gehaald. Ik hoop dat het leuk word, we zijn nietzo creatief.

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #503 Gepost op: 14 mei 2013, 18:55:34 »
Super leuk geworden Bolien!  En die luchtballon is ook een leuk idee Ingetjuh.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #504 Gepost op: 14 mei 2013, 20:36:15 »
Inge wat gaaaaaaaaaaaaaaaaf!

Ingetjuh

  • Gast
Re: Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #505 Gepost op: 15 mei 2013, 12:48:28 »
op de foto vind ik hem niet helemaal leuk, wij nemen een rietenmand als enveloppedoos eronder. Maakt het net af dacht ik zo :blush:

wedding2013

  • Gast
Re: Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #506 Gepost op: 16 mei 2013, 21:29:35 »
Wat een leuke ideeën!

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #507 Gepost op: 18 mei 2013, 20:20:08 »
Bolien: die is gaaf geworden!!

Ingetjuh: leuk idee, goed gelukt ook zo te zien. Tof!


poppetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 149
Re: Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #508 Gepost op: 21 mei 2013, 20:52:28 »
Ahh bolien die is echt zo leuk!! :wub: Wij hebben ook nog even gedacht om zoiets te doen. Maar wij durfde het niet aan omdat de enveloppen dan voor het grijpen liggen, en ook al zijn het onze eigen gasten ik wil het risico niet lopen dat er enveloppen verdwenen blijken te zijn  B)

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #509 Gepost op: 22 mei 2013, 07:16:08 »
Bedankt dames!

Poppetje, bij ons staat hij onder toezicht tijdens het feliciteren. Daarna gaat hij dicht met een slotje. Enveloppen zijn dus veilig  :biggrin:

lauraatjeh

  • Gast
Re: Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #510 Gepost op: 22 mei 2013, 13:38:39 »
Hier onze enveloppendoos! Bovenop staan twee eendjes (bruidpaartje, zelf een bruidspaar van 2 spaarpoteendjes gemaakt) Op onze save the date en  uitnodiging stonden badeendjes en ook onze bedankjes waren eendjes:)

Onderaan staat 'En ik denk aan een leven voor ons samen'. Dit komt uit de musical Tarzan en stond ook op onze uitnodiging.

Ingetjuh

  • Gast
Re: Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #511 Gepost op: 22 mei 2013, 14:33:10 »
hele leuke enveloppedoos! ik had die doosjes ook in mn handen gehad maar wist even niet hoe ik het creatief in elkaar moest zetten. Maar dit is een hele goeie!!
nice!! :applaus:

Destino

  • Gast
Re: Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #512 Gepost op: 22 mei 2013, 16:21:04 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 09:57:59 door destino »

poppetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 149
Re: Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #513 Gepost op: 22 mei 2013, 21:22:13 »
Jeetje hoe maken jullie die mooie enveloppendozen toch :o Ik zou echt niet weten hoe je de buitenkant zo mooi bekleedt :P

Als je mooie dozen gebruikt (van bijvoorbeeld xenos) dan hoef je ze alleen op elkaar te lijmen, en dan eventueel nog wat extra frutsels erop. Het ziet er ingewikkelder uit dan het is ;)

poppetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 149
Re: Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #514 Gepost op: 22 mei 2013, 21:22:39 »
Bedankt dames!

Poppetje, bij ons staat hij onder toezicht tijdens het feliciteren. Daarna gaat hij dicht met een slotje. Enveloppen zijn dus veilig  :biggrin:


Heel slim ;)



lauraatjeh

  • Gast
Re: Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #515 Gepost op: 22 mei 2013, 23:09:32 »
Jeetje hoe maken jullie die mooie enveloppendozen toch :o Ik zou echt niet weten hoe je de buitenkant zo mooi bekleedt :P

Als je mooie dozen gebruikt (van bijvoorbeeld xenos) dan hoef je ze alleen op elkaar te lijmen, en dan eventueel nog wat extra frutsels erop. Het ziet er ingewikkelder uit dan het is ;)

Inderdaad! Deze zijn gewoon van de Xenos.. bovenop elkaar lijmen.. wat gaten vanbinnen maken zodat de enveloppen er doorheen zakken.. en dan versieren!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #516 Gepost op: 22 mei 2013, 23:11:02 »
Ik zit zo te twijfelen of we wel of geen enveloppendoos moeten doen...ergens vind ik het een beetje.....greedy staan...alsof je heel wat verwacht...aan de andere kant, als je 'm niet hebt, waar laat je dan de enveloppen die je ongetwijfeld gaat krijgen????? Dillema, wat zegt de etiquette hierover?? Weet iemand dat?

Jassou

  • Gast
Re: Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #517 Gepost op: 22 mei 2013, 23:45:57 »
Gewoon af en toe een stapeltje aan de CM afgeven. De etiquette zegt alleen iets over niet vragen naar cadeautjes, zoals enveloppen. Het kan in ieder geval prima zonder doos, als je dat zou willen.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #518 Gepost op: 23 mei 2013, 01:39:02 »
Ohhh wat gaaf Laura!

poppetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 149
Re: Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #519 Gepost op: 23 mei 2013, 19:37:25 »
Gewoon af en toe een stapeltje aan de CM afgeven. De etiquette zegt alleen iets over niet vragen naar cadeautjes, zoals enveloppen. Het kan in ieder geval prima zonder doos, als je dat zou willen.


Hahaha dan doen wij het helemaal verkeerd volgens de etiquette: wij hebben als enveloppendoos een aantal koffers op elkaar. En wij hebben het volgende versje op onze uitnodiging staan:
ons spaarvarken is eerder uitgemergeld dan bol,
daarom willen wij geld, het liefst koffers vol.

Wij zijn benieuwd hoeveel mensen het snappen zodra ze onze enveloppendoos zien haha.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #520 Gepost op: 23 mei 2013, 23:33:07 »
Gewoon af en toe een stapeltje aan de CM afgeven. De etiquette zegt alleen iets over niet vragen naar cadeautjes, zoals enveloppen. Het kan in ieder geval prima zonder doos, als je dat zou willen.


Hahaha dan doen wij het helemaal verkeerd volgens de etiquette: wij hebben als enveloppendoos een aantal koffers op elkaar. En wij hebben het volgende versje op onze uitnodiging staan:
ons spaarvarken is eerder uitgemergeld dan bol,
daarom willen wij geld, het liefst koffers vol.

Wij zijn benieuwd hoeveel mensen het snappen zodra ze onze enveloppendoos zien haha.

Staat er echt letterlijk daarom willen wij geld??
Tja, het moet bij je passen en bij de mensen om je heen maar persoonlijk zou ik het echt not done vinden, maar goed, das een persoonlijke mening!

Destino

  • Gast
Re: Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #521 Gepost op: 25 mei 2013, 14:48:38 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 09:55:08 door destino »

poppetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 149
Re: Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #522 Gepost op: 25 mei 2013, 19:32:14 »
Gewoon af en toe een stapeltje aan de CM afgeven. De etiquette zegt alleen iets over niet vragen naar cadeautjes, zoals enveloppen. Het kan in ieder geval prima zonder doos, als je dat zou willen.


Hahaha dan doen wij het helemaal verkeerd volgens de etiquette: wij hebben als enveloppendoos een aantal koffers op elkaar. En wij hebben het volgende versje op onze uitnodiging staan:
ons spaarvarken is eerder uitgemergeld dan bol,
daarom willen wij geld, het liefst koffers vol.

Wij zijn benieuwd hoeveel mensen het snappen zodra ze onze enveloppendoos zien haha.

Staat er echt letterlijk daarom willen wij geld??
Tja, het moet bij je passen en bij de mensen om je heen maar persoonlijk zou ik het echt not done vinden, maar goed, das een persoonlijke mening!

Ja maar onze gasten kennen ons, het is met een hele vette knipoog  :biggrin: Van mij hoeft een hele cadeautip niet eens, maar we vonden dit heel grappig omdat onze enveloppendoos dus die koffers zijn. En wij zijn wel van de droge humor (wat iedereen weet van ons), en dan is het wel heel toepasselijk  :cool2:

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #523 Gepost op: 25 mei 2013, 22:59:35 »
Ik zit zo te twijfelen of we wel of geen enveloppendoos moeten doen...ergens vind ik het een beetje.....greedy staan...alsof je heel wat verwacht...aan de andere kant, als je 'm niet hebt, waar laat je dan de enveloppen die je ongetwijfeld gaat krijgen????? Dillema, wat zegt de etiquette hierover?? Weet iemand dat?

Wat de etiquette zegt, weet ik niet. Wij hebben wel een enveloppendoos.(althans, in de maak) Ik maak er gewoon een kunstwerkje van. Hij refereert meteen terug maar onze save-the-date kaartjes, dus dat is leuk. Het lijkt ook meer decoratie dan enveloppendoos ;)

poppetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 149
Re: Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #524 Gepost op: 26 mei 2013, 13:57:43 »
Bij ons is het ook meer decoratie. Vind het er zo leuk uitzien. En het is ook handig, want bijna iedereen zal ook een kaart geven, en die kunnen er ook gewoon in natuurlijk. Ze hoeven niet allemaal met geld gevuld te zijn natuurlijk  :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards