collapse

Auteur Topic: Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?  (gelezen 313886 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mesa

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #75 Gepost op: 24 maart 2009, 07:10:50 »
mieden jullie moeten even opletten als je eenreactie stuurt, iedereen kopieert maar alle fotos, maar dan is het heel irritant als je bladzijdes vol al die dezelfde fotos ziet...

Esmé

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #76 Gepost op: 1 mei 2009, 16:00:50 »
even omhoog, ik wil ook een enveloppendoos gaan maken...
Iemand anders nog gemaakt de laatste tijd?

deedee

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #77 Gepost op: 2 mei 2009, 19:30:55 »
Dit is de enveloppendoos die ik heb gemaakt. Het was toch nog best veel werk, maar ik ben dan ook super blij met het resultaat.

[attachment=10246:P1010843.JPG]

saskia81

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #78 Gepost op: 4 mei 2009, 10:52:27 »
Mooi!!!
Je bent goed creatief geweest  :biggrin:

Monique_1983

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #79 Gepost op: 4 mei 2009, 14:09:37 »
Bij ons bij de bruna heb je van die dozen met print.. ik heb er 1 gekocht met witte rozen.. en nu heb ik er een paar bijbesteld. Deze ga ik nog hier en daar beplakken met witte kunstrozen.

Stippie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2552
  • Geslacht: Vrouw
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #80 Gepost op: 6 mei 2009, 11:18:50 »
Bij de Xenos heb je nu ook beplakte dozen met roosjes. Nog geen 3E volgens mij...

Bouncy

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #81 Gepost op: 7 mei 2009, 08:48:32 »
Mooi Diana! Zoiets wil ik dus ook maken.

lune

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #82 Gepost op: 7 mei 2009, 10:48:35 »
gaaf zeg!

ik heb opdracht gekregen van mn ceremoniemeester om er over na te denken, maar weet je, ik voel me een beetje bezwaard. Het voelt zo hebberig als je zo'n doos op tafel zet, en zeker zo'n mooie, grote, in het oog springende. Ik ben meer geneigd om een schoenendoos dan maar met inpakpapier een beetje te bekleden en onder de tafel weg te moffelen :laugh:

Salixy

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #83 Gepost op: 7 mei 2009, 14:02:26 »
Een grote doos is tenminste zichtbaar. Zie mijn topic met mijn enveloppendoos. :wink: Het was gemakkelijk te vinden. Toen ik een hele stapel envelopjes had heeft iemand anders ze voor mij erin gedaan.

Het enige nadeel is dat een grote doos niet vol komt. :tongue:

Tigru

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #84 Gepost op: 7 mei 2009, 14:14:07 »
[quote name=\'Salixy\' post=\'228727\' date=\'07 May 2009, 14:02\']Het enige nadeel is dat een grote doos niet vol komt. :tongue:[/quote]

Zou toch leuk zijn als dit wel gebeurde :happy:

Ik heb een idee in mijn hoofd, maar kan het juiste papier niet vinden en om nou te gaan rommelen met stof zie ik ook weer niet zitten. Zoek eigenlijk gewoon wit papier, maar dan met zo'n parelmoer glimmertje erin (om het maar lekker duidelijk te maken)

Maaike999

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4821
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.smullenvantaart.nl
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #85 Gepost op: 7 mei 2009, 14:55:02 »
@Tigru:
Van zulk soort papier hebben wij onze geboortekaartjes laten drukken.
Het was weliswaar een soort karton, maar volgens mij hebben ze het ook in papiervorm.
Je zou eens bij een drukker kunnen informeren of je daar papier kunt halen?
Of misschien bij Pipoos?
Die hebben ook heel veel.
Succes :wink:.

Monique_1983

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #86 Gepost op: 12 mei 2009, 16:52:25 »
Je hoeft hem toch ook niet echt in het zicht te zetten, ik vind het wel grappig hoor... enveloppen horen er toch bij :wink:

kusmarie

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #87 Gepost op: 22 mei 2009, 08:16:38 »
onze enveloppendoos!
ben er helemaal blij mee  :)

leentje78

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #88 Gepost op: 23 mei 2009, 17:06:33 »
Ik zag een mooie kartonnen doos bij marskramer, maar ik heb al eerder een doos gekocht en krijg de gleuf er niet netjes in. Hoe doen jullie dat?

leentje78

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #89 Gepost op: 23 mei 2009, 17:07:14 »
@kusmarie: Leuke dozen! Lekker vrolijk!

ybranda123

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #90 Gepost op: 23 mei 2009, 18:25:37 »
Prachtig die rode enveloppendoos

Heel mooi!
« Laatst bewerkt op: 23 mei 2009, 18:26:34 door ybranda123 »

kusmarie

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #91 Gepost op: 23 mei 2009, 20:30:13 »
[quote name=\'leentje78\' post=\'232667\' date=\'23 May 2009, 17:06\']Ik zag een mooie kartonnen doos bij marskramer, maar ik heb al eerder een doos gekocht en krijg de gleuf er niet netjes in. Hoe doen jullie dat?[/quote]

uitsnijden met een stenlimes... ik kreeg het zelf ook niet voor elkaar dus heb dat klusje overgedragen aan mijn sterke aanstaande man ;-)

Bouncy

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #92 Gepost op: 30 mei 2009, 09:49:54 »
Ik ben gisteren met mijn beste vriendinnetje creatief geweest... we hebben een enveloppendoos gemaakt, en we hebben de bedankjes in elkaar geknutseld. Als ik tijd heb zal ik een foto plaatsen van de enveloppendoos. Het was een hele leuke middag, ik heb het helemaal te pakken gekregen. Nu gaan we nog een keer zo'n fotolijst van pur maken, om bij binnenkomst van de gasten een foto te maken.

Bouncy

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #93 Gepost op: 30 mei 2009, 09:54:48 »
[quote name=\'kusmarie\' post=\'232696\' date=\'23 May 2009, 20:30\'][quote name=\'leentje78\' post=\'232667\' date=\'23 May 2009, 17:06\']Ik zag een mooie kartonnen doos bij marskramer, maar ik heb al eerder een doos gekocht en krijg de gleuf er niet netjes in. Hoe doen jullie dat?[/quote]

uitsnijden met een stenlimes... ik kreeg het zelf ook niet voor elkaar dus heb dat klusje overgedragen aan mijn sterke aanstaande man ;-)
[/quote]

Ik heb een keukenmes gebruikt (waarmee ik nooit etenswaar snijd) waarmee ik altijd een gat in de deksel van potjes steek om ze open te maken. De gleuf is niet helemaal recht, maar er is inpakpapier over gekomen zodat je de doos niet meer ziet, en dan oogt de gleuf recht. :)

Overigens hebben wij een strook inpakpapier aan de onderkant ingeknipt en voor de gleuf geplakt, omdat je er anders in kunt kijken.

jmarloes

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #94 Gepost op: 20 juni 2009, 13:59:39 »
Hey! Na al die mooie foto's kon ik het ook niet laten om er een te maken. Het duurt nog wel ff voor de trouwdag maar goed. Ik vond het zelf wel leuk gelukt.  :)




Esmé

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #95 Gepost op: 24 juli 2009, 16:23:17 »
Ik ben deze week begonnen met onze enveloppendoos en als hij klaar is ga ik em natuurlijk ook showen!!
Zoek nog dat gedraaide koord, weet iemand waar dat te koop is??

IngridS

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #96 Gepost op: 24 juli 2009, 22:45:15 »
[quote name=\'Esmé\' post=\'248681\' date=\'24 July 2009, 16:23\']Ik ben deze week begonnen met onze enveloppendoos en als hij klaar is ga ik em natuurlijk ook showen!!
Zoek nog dat gedraaide koord, weet iemand waar dat te koop is??[/quote]

Hoi,

Ik weet niet waar je woont, maar ik ben er zelf voor naar Amsterdam gegaan.
Dit is het adres: Jan de Groot, kleinvakman.
                        Albert Cuypstraat 203A in Amsterdam.

Het is een winkeltje waar ze ontzettend veel stoffen, dingetjes en gedraaid koord verkopen. En het is er niet duur.
Het winkeltje zit in dezelfde straat waar altijd de Albert Cuyp markt gehouden wordt.

Hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes Ingrid.

Esmé

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #97 Gepost op: 25 juli 2009, 09:23:48 »
Bedankt, maar ik woon bij Den Haag. Dus ik zoek nog even verder...

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #98 Gepost op: 25 juli 2009, 10:01:34 »
Ik heb het ideetje van Ingedepinge gebruikt! Een enorm spaarvarken van papier machee voor de enveloppen. :biggrin: Ik vond het te grappig!

Dus een enorme ballon gekocht bij de feestwinkel en vriendlief zich de sterretjes voor z'n ogen laten blazen. Gepapier-macheed (?? :wink: ) en vier "pootjes" van een eierdoos (net als vroeger op school :wink:) en een neus van een groot danoontje. :)
Nu afwachten of hij over een paar dagen ok is of dat er nog meer lagen op moeten. Daarna nog oren erop, dan spuit ik hem zilver, beetje "thema-kleur" op onze bruiloft. Daarna oogjes erop en een gleuf erin en dan ben ik benieuwd of die leuk wordt.


Dit is hem tot nu toe, haha!

Liset en Han

  • Gast
Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?
« Reactie #99 Gepost op: 25 juli 2009, 10:10:48 »
Wat gaaf, Inx!
Leuk gemaakt!!
Ik heb een enveloppendoos gemaakt zoals ze bij 'for the modern bride' verkopen,
in ons thema: wit/zilver.
Ik probeer binnenkort wel een foto te plaatsen,
maar dan moet ik hm eerst op internet zetten, toch?
Omdat ze om een link vragen...
Of kan iemand vertellen hoe het anders kan...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards