collapse

Auteur Topic: Waar Slapen Jullie?  (gelezen 25221 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tina NN

  • Gast
Waar Slapen Jullie?
« Reactie #25 Gepost op: 2 februari 2007, 21:26:43 »
Wij blijven ook gewoon in ons eigen huis. Ik persoonlijk heb er echt helemaal niets mee om juist die dag (avond) ineens weer naar mijn ouders te gaan terwijl ik al meer dan 13 jaar niet meer thuis woon...

En ook wij vinden het veel te gezellig om de hele dag echt sàmen te beleven!! Enne, de nacht voor ons trouwen wil ik hem nog een paar kleine cadeautjes geven... Doei!
ps uiteraard blijft de jurk wel geheim!!!

Femke

  • Gast
Waar Slapen Jullie?
« Reactie #26 Gepost op: 3 februari 2007, 12:13:23 »
Ik ga samen met mijn zoontje Jelle bij mijn ouders slapen.
Remco is gewoon thuis. Geen idee of hij dan alleen slaapt of dat hij zijn ouders vraagt, of weet ik veel :-)

En Remco komt ons de volgende dag samen bij mijn ouders halen...
Lijkt me dus ook geweldig mooi als hij mij komt halen en ik loop in mijn jurk de trap af...
Daar heb ik altijd van gedroomd !

Mijn tante heeft dat ook een paar jaar geleden bij mijn ouders gedaan.
Ze is de jongere zus van mijn moeder en omdat oma overleden is, wilde ze het dus zo doen.

Was ook erg mooi... nu ben ik aan de beurt  :tongue:

Selmoo

  • Gast
Waar Slapen Jullie?
« Reactie #27 Gepost op: 3 februari 2007, 13:42:23 »
Wij slapen ook gewoon in ons eigen huis. Wij wonen dan al 4,5 jaar in dit huis. Mijn ouders zijn dan waarschijnlijk verhuisd naar hun nieuwe appartement. Dat is voor mij dan niet meer thuis. Waar ik nu woon is thuis. Daarom wil ik van hieruit trouwen en de nacht van tevoren slapen we ook samen hier. Of Marc moet het in zijn hoord halen om bij zijn ouders te gaan slapen. Dat mag natuurlijk, maar ik kan me niet voorstellen dat hij dat zou doen.

En dat van die cadeautjes Tina is een heel aardig idee. Bedankt!!

Daisy

  • Gast
Waar Slapen Jullie?
« Reactie #28 Gepost op: 3 februari 2007, 13:58:19 »
ja goeie vraag maar als de bruid dus thuis hoort te slapen dan zou dat betekenen dat we allebei bij onze ouders moeten slapen erg lastig want mijn haar en makeup wordt bij mijn ouders en mijn vriendin der haar wordt bij mijn zus gedaan dus ik denk dat we dan maar gewoon thuis slapen met zijn 2 slaapt toch wel het lekkerst want mijn schoonouders wonen 25 kilometer van ons vandaan en daar gaan we ook al trouwen dus blijven we heen en weer rijden snappen jullie hem nog lol

groetjes Daisy

Ireen

  • Gast
Waar Slapen Jullie?
« Reactie #29 Gepost op: 3 februari 2007, 17:13:55 »
Ik hoop dat we allebei gewoon thuis slapen!

inger

  • Gast
Waar Slapen Jullie?
« Reactie #30 Gepost op: 4 februari 2007, 14:57:00 »
Wij slapen gewoon thuis. Mieke heeft geen ouders meer en mijn moeder....................nou ja, ik slaap liever lekker bij mijn vrouwtje in bed. Maaike is ook gewoon thuis, die wil alles meemaken natuurlijk. Daar ben je 8 voor.

groetjes inger

ellenroet

  • Gast
Waar Slapen Jullie?
« Reactie #31 Gepost op: 6 februari 2007, 12:22:58 »
Zoals het er nu uit ziet blijft Marco alleen in ons huis slapen, zijn ouders wonen namelijk 125 km verderop, beetje lastig...

Ik ga bij mijn ouders slapen, nog niet eens 100 m verderop, haha. Marco wil me dan graag ophalen en dat ik dan de trap af kom. Lijkt mij ook wel mooi eerlijk gezegd.

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Waar Slapen Jullie?
« Reactie #32 Gepost op: 19 februari 2007, 13:36:49 »
De planning is nu:
Gewoon lekker samen thuis slapen. Samen ontbijten (voor zover we iets naar binnen kunnen krijgen), dan ga ik naar mijn ouderlijk huis (da's maar 4 km hier vandaan) en van daaruit doe ik alles, zoals make-up, kapper, aankleden, etc. En dan komt Larion me daar ophalen   :wub:

Princess

  • Gast
Waar Slapen Jullie?
« Reactie #33 Gepost op: 11 mei 2007, 20:17:50 »
Wij slapen gewoon samen in ons eigen huis.
's Morgens ga ik dan naar mijn ouders toe, op de fiets ofzo. Die wonen toch in hetzelfde dorp.
Jurgen wordt opgehaald door zijn vader of moeder, die wonen ook maar 2 km verder.

Carina

  • Gast
Waar Slapen Jullie?
« Reactie #34 Gepost op: 12 mei 2007, 10:12:14 »
Ik slaap samen met mn getuige (en beste vriendin) bij mijn ouders!  :biggrin:

Riska

  • Gast
Waar Slapen Jullie?
« Reactie #35 Gepost op: 16 mei 2007, 15:15:31 »
Wij slapen gewoon thuis. ik heb geen ouderlijk huis, en ik wil ook eigenlijk niet slapen zonder Martijn.

Konden jullie eigenlijk wel slapen? Ben bang dat ik de nacht voor ik ga trouwen de hele nacht wakker lig..

Bruidje2008

  • Gast
Waar Slapen Jullie?
« Reactie #36 Gepost op: 17 mei 2007, 12:38:43 »
Zoals het er nu voor staat (het duurt tenslotte nog een jaar  :biggrin: ) ga ik bij mijn ouders slapen. Het lijkt mij heel speciaal als mijn vriend mij bij mijn ouders op komt halen... :wub:

K en P

  • Gast
Waar Slapen Jullie?
« Reactie #37 Gepost op: 17 mei 2007, 13:50:46 »
Ik heb op anders gestemd.

Wij slapen samen in een huisje waar wij ook de huwelijksnacht en de nacht erna gaan slapen.

Mn vriend brengt me in de ochtend naar mn ouders waar ik me ga omkleden.
Hij gaat dan terug naar het huisje met mn vader en mn oom, daar gaan zij omkleden.
Hij komt me dan weer ophalen bij mn ouders en dan kom ik van de trap af  :wub:

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Waar Slapen Jullie?
« Reactie #38 Gepost op: 18 mei 2007, 18:02:32 »
Heerlijk he dat wegdromen....
Wij hebben besloten dat ik gewoon de deur voor em opendoe.
Dan hebben we gelijk even een momentje samen zonder de hele bups erom heen, dat hebben we namelijk als ik de trap af zou komen. (lees: trap zitten midden in de woonkamer)
En om nou iedereen naar buiten te schoppen...

triesje

  • Gast
Waar Slapen Jullie?
« Reactie #39 Gepost op: 20 mei 2007, 17:05:34 »
Mijn aanstaande blijft gewoon in ons huis slapen.
Ik ga lekker naar mn mams :tongue:
De avond ervoor komen er nog wat vriendinnen bij me langs om de zenuwen een beetje weg te praten :laugh:

Groetjes Patricia :biggrin:

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Waar Slapen Jullie?
« Reactie #40 Gepost op: 21 mei 2007, 12:20:18 »
Ik slaap lekker in mijn eigen bed en mijn aanstaande slaapt de laatste nacht bij zijn zus. Hij moet de dag erna wel een flink stuk rijden om thuis te komen maar vond het zo wel leuk. Zijn pak hangt al daar. Mijn ouders en broertje en zijn vriendin slapen de laatste nacht in ons huis. Zo ben ik ook niet zo alleen en mijn moeder helpt de dag erop met mijn jurk. Zij moeten anders zo vroeg weg en wonen 100 km van ons vandaan dus vandaar deze oplossing. Als mijn aanstaande mij op komt halen zijn alle daggasten al in ons huis. Leek ons wel zo gezellig.

nisanlin

  • Gast
Waar Slapen Jullie?
« Reactie #41 Gepost op: 27 juni 2007, 14:21:26 »
Als het goed is ga ik bij mijn ouders slapen, op mijn eigen kamertje van vroeger in mijn eigen bed! :biggrin: Mijn vriend slaapt in ons huis, omdat bij zijn ouders slapen een beetje moeilijk gaat, zou een duur grapje worden :). We willen dan wel zorgen dat er iemand bij is die daar ook slaapt, anders is het niet echt leuk voor hem. Als er familie uit Turkije komt kan die daar slapen en anders moeten we maar even kijken. Maar het lijkt me best speciaal, zeker omdat hij me dan pas ziet in vol ornaat, niet eerst met make up, dan met kapsel en dan met jurk. Alleen durf ik niet de megasteile trap bij mijn ouders af met mijn jurk dus dat wordt gewoon bij de deur denk ik.

Toinette

  • Gast
Re: Waar Slapen Jullie?
« Reactie #42 Gepost op: 13 mei 2013, 11:49:42 »
Omdat wij niet in de buurt trouwen (5 kwartier rijden van ons huis uit) en omdat we zo min mogelijk stress willen de dag ervoor (zo goed als zo kwaad dat dat gaat), hebben we besloten om vlak bij in de buurt van onze trouwlocatie een hotelletje te nemen de dag voor het trouwen en de dag erna (2 dagen dus). 

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar Slapen Jullie?
« Reactie #43 Gepost op: 13 mei 2013, 15:36:16 »
Wij slapen lekker samen in ons eigen bed, ik moet er niet aan denken om weer in mijn hoogslaper te klimmen bij mijn ouders :)

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Waar Slapen Jullie?
« Reactie #44 Gepost op: 13 mei 2013, 15:59:21 »
Ik slaap samen met onze dochter en mijn zusje, die ook cm en getuige is thuis. Mijn vriend gaat met onze zoon bij zijn ouders slapen. De mannen komen dan de volgende dag de vrouwen ophalen.
Zo is het niet te druk in huis en kunnen we ons allebei rustig klaarmaken.

Toinette

  • Gast
Re: Waar Slapen Jullie?
« Reactie #45 Gepost op: 13 mei 2013, 16:16:06 »
Wij slapen lekker samen in ons eigen bed, ik moet er niet aan denken om weer in mijn hoogslaper te klimmen bij mijn ouders :)
HAHAHA! Waar is de like-knop als je hem nodig hebt.  ;D

@Happymama79: Awww, dames bij elkaar en de heren ook. Helpt je zusje je ook met aankleden?

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Waar Slapen Jullie?
« Reactie #46 Gepost op: 13 mei 2013, 16:27:20 »
Wij slapen lekker samen in ons eigen bed, ik moet er niet aan denken om weer in mijn hoogslaper te klimmen bij mijn ouders :)
HAHAHA! Waar is de like-knop als je hem nodig hebt.  ;D

@Happymama79: Awww, dames bij elkaar en de heren ook. Helpt je zusje je ook met aankleden?

Ja vind het ook erg leuk om dit met mijn zusje te delen.

Destino

  • Gast
Re: Waar Slapen Jullie?
« Reactie #47 Gepost op: 17 mei 2013, 11:13:26 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 09:59:59 door destino »

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Waar Slapen Jullie?
« Reactie #48 Gepost op: 17 mei 2013, 12:05:25 »
Thuis met vriend.
Moeder komt hierheen om me in jurk te helpen.

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar Slapen Jullie?
« Reactie #49 Gepost op: 17 mei 2013, 12:37:35 »
Wij trouwen 1,5 uur van onze woonplaats vandaan, wij slapen het nachtje ervoor gezellig in een hotelletje en daarna gaan we smorgens naar het ouderlijk huis van AS (15 min rijden) en hij naar het huis van z'n broertje daar vlak bij. Zo komt hij me toch nog ophalen!  :biggrin: We verzamelen met de daggasten bij het huis van m'n schoonouders.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards