collapse

Auteur Topic: Sommige Familieleden  (gelezen 13081 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Sommige Familieleden
« Gepost op: 28 februari 2005, 11:13:52 »
Ik had van de week mijn moeder aan de telefoon en dat was wel grappig. Mijn oom had namelijk weinig zin om helemaal voor onze bruiloft deze kant op te komen, het is immers 2 uur heen en 2 uur terug rijden. En hij had het maar over van alles en nog wat tegen mijn moeder. Het leukste is dat ik die oom helemaal niet mag ik hoor nooit wat van hem en hij hoort ook niets van mij..... maar nu dacht die sukkel dat hij de hele dag mocht komen  :laugh: .... HELAAS!!! echt niet dus! we hebben hem uit principe voor savonds op de lijst staan en zelfs dat hoeft van ons niet.... hihihi....

ja ik weet het, het klinkt heel gemeen  :dry: maar het is wel zon enorme loser eerste klas (en dat zeg ik niet over veel mensen).... maar ik had nu zoiets van hehehehe ik mocht namelijk ook niet op zijn feest komen 12.5 jarig huwelijk (want dat koste te veel als zijn nichtjes en neefjes ook kwamen!).... krijgt hij nu een koekje van eigen deeg.  :cool:

Sorry vond het zo leuk... wat zal hij schrikken als hij een kaart krijgt  :ohmy: .... nu maar hopen dat hij afbelt en niet komt.  :)

irenebreebaart

  • Gast
Sommige Familieleden
« Reactie #1 Gepost op: 28 februari 2005, 12:28:28 »
Ach, lekker laten denken! Sommige mensen snappen het niet helemaal!!! Jammer dat je zijn hoofd niet ziet als hij de kaart krijgt!

karel&ingrid

  • Gast
Sommige Familieleden
« Reactie #2 Gepost op: 28 februari 2005, 12:31:19 »
Tja  domme  mensen  blijf  je  in de  familie  houden.
Zo  denk me  moeder  ook dat  ze   een uitnodiging krijgt  nou  dacht  het ffies  niet  he  na  alles  wat  zijn  en de  rest  op me  pa  na heeft gedaan   dan.

Ik hou de  eer  aan me zelf  en  de gezelligheid  blijft als  zij  weg blijven.

claudia

  • Gast
Sommige Familieleden
« Reactie #3 Gepost op: 28 februari 2005, 13:13:09 »
Wat vervelend allemaal als je dat soort mensen in je familie hebt.

Gelukkig hebben wij dat niet alleen mijn collega's mogen niet komen en vinden dat wel jammer maar snappen het gelukkig wel het zijn er namelijk meteen 20. en omdat wij geen receptie geven hebben we ze nu niet uitgenodigd.

groetjes claudia

ikki

  • Gast
Sommige Familieleden
« Reactie #4 Gepost op: 28 februari 2005, 14:59:27 »
Sommige mensen.... :blink:

Tja wij hebben niet echt mensen die we er niet bij willen hebben,
op de moeder van mijn vriend na dan maar dat is weer een ander verhaal opzich.

Maar allemaal lekker laten kletsen en doen wat je zelf wilt het is jullie dag :wink:

marieke

  • Gast
Sommige Familieleden
« Reactie #5 Gepost op: 1 maart 2005, 07:48:55 »
De familie van mijn papa's kant wordt door ons niet uitgenodigd, dus ook opa en oma niet...
Na de scheiding van mijn ouders hebben ze ons nooit meer gebeld, of ergens voor uitgenodigd, terwijl ik een heel goed contact met mijn vader heb. Beetje flauw dus, en nu doe ik hetzelfde... Maar ja, ik heb echt helemaal niets meer met die mensen, de meesten heb ik al jaren niet meer gezien. Ik denk dat mijn vader er ook wel begrip voor heeft, al vindt hij het wel jammer (zal hij overigens niet zeggen).

Groetjes, Marieke

WitchPower

  • Gast
Sommige Familieleden
« Reactie #6 Gepost op: 1 maart 2005, 08:25:10 »
Je hebt overal van die familieleden.. Onthoud een ding goed dromer!! Het is jullie feestje!! en jullie nodigen de mensen uit die je erbij wil hebben!!!

zo doen wijd at ook.. de hele fam aan mijn moeders kant verheugd zich op een feestje.... sja jammer... voor mij bestaan ze niet meer... dus mogen ze ook niet komen Mijn broertje is een ander verhaal.. die gaan we nog een keer voor het blok zetten.. zodat ik niet meer met vervelende gedachten rond hoef te loppen. maar leg de bal bij hem neer...

natascha

  • Gast
Sommige Familieleden
« Reactie #7 Gepost op: 3 maart 2005, 14:15:44 »
Mijn moeder is ook niet welkom, als ze zich de komende maanden gedraagd mag ze die drie uurtjes op het feest komen , anders blijft ze maar weg.
Wat ze allemaal over ons in de wereld heeft gegooid, helemaal na de geboorte van onze dochter (haar 1e kleinkind)
En ze had toch meteen al een raar gevoel over Johan toen ze hem leerde kennen.
Nou, bewijzen wij even hoe fout ze zat.
Kijk eens wat een mooi gezinnetje wij hebben......

Natascha

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Sommige Familieleden
« Reactie #8 Gepost op: 3 maart 2005, 14:19:05 »
wel akelig om te horen dat de verstandhouding tussen jou en je moeder niet lekker loopt natas... maar ja je kan er niets tegen doen moeders kunnen soms zo raar zijn.... en je bewijst inderdaad dat ze fout zit, en onthou het gedrag dat zij uit zegt meer over haar dan over jou!!...

marieke

  • Gast
Sommige Familieleden
« Reactie #9 Gepost op: 4 maart 2005, 01:00:05 »
Af en toe is familie mooi stom! :dry:
Gelukkig maar dat wij zelf allemaal errug leuk zijn :tongue:

Marieke

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Sommige Familieleden
« Reactie #10 Gepost op: 4 maart 2005, 10:10:59 »
Hahaha Marieke, ben het helemaal met je eens :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 4 maart 2005, 18:55:29 door Jorieke »

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Sommige Familieleden
« Reactie #11 Gepost op: 4 maart 2005, 18:52:16 »
nou inderdaad!  :cool:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards