collapse

Auteur Topic: Aankleden Van Grote Partytent  (gelezen 6703 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Female

  • Gast
Aankleden Van Grote Partytent
« Gepost op: 16 februari 2007, 14:55:59 »
Wij gaan op zaterdag 31 maart trouwen. we houden een feest bij ons thuis. In onze achtertuin komt een grote (dichte) partytent te staan van 6x10 meter...

Ik wil die tent graag mooi gaan aankleden. Ik heb alleen nog veel ideeen nodig: HOE?

Het mag niet veel kosten... Ik heb al wel gedacht aan 'draperen' van oude witte lakens oid maar ik heb geen flauw idee waar ik die vandaan moet halen...

In de tent komen natuurlijk voldoende stoelen, tafels en enkele statafels...

Alle inspiratie is welkom!!

Groetjes

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Aankleden Van Grote Partytent
« Reactie #1 Gepost op: 16 februari 2007, 17:44:20 »
[quote name=\'Female\' post=\'112508\' date=\'16 February 2007, 14:55\']Wij gaan op zaterdag 31 maart trouwen. we houden een feest bij ons thuis. In onze achtertuin komt een grote (dichte) partytent te staan van 6x10 meter...

Ik wil die tent graag mooi gaan aankleden. Ik heb alleen nog veel ideeen nodig: HOE?

Het mag niet veel kosten... Ik heb al wel gedacht aan 'draperen' van oude witte lakens oid maar ik heb geen flauw idee waar ik die vandaan moet halen...

In de tent komen natuurlijk voldoende stoelen, tafels en enkele statafels...

Alle inspiratie is welkom!!

Groetjes[/quote]

oude witte lakens... hmmmm....
ik weet nog dat we oude lakens hadden gebruikt voor het maken van witte rokken van de vorige balletvoorstelling... die lakens had mijn leraar gewoon gebleekt, zodat ze weer wit werden...
pffff... kun je niet eens informeren bij familie of vrienden of ze wat over hebben? of misschien kringloopcentra? lapjesmarkt????

persoonlijk zou ik de zaal ook versieren met bloemen, maar had al gezien dat je die werkwijze al had gevonden... :tongue:

Bij de hema hebben ze slingers met witte duiven en ik heb hartvormige ballonnen gekocht bij een boekhandel.

Ylang had volgens mij de feestlocatie ook zelf versierd... er moet dus nog ergens een topic zijn hierover...
« Laatst bewerkt op: 16 februari 2007, 17:48:26 door Kity »

Female

  • Gast
Aankleden Van Grote Partytent
« Reactie #2 Gepost op: 16 februari 2007, 21:57:50 »
Ik ga gewoon hard zoeken naar de lakens, kringloop is idd ook een goeie tip.

en die slingers vd hema vind ik ook erg tof! ga vd week nog kijken! weet je uit je hoofd ook wat ze kosten?

Bedankt voor je tips!

en ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het topic dat hier al over zou bestaan... Is er iemand die het nog weet??

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Aankleden Van Grote Partytent
« Reactie #3 Gepost op: 16 februari 2007, 22:00:22 »
[quote name=\'Female\' post=\'112557\' date=\'16 February 2007, 21:57\']Ik ga gewoon hard zoeken naar de lakens, kringloop is idd ook een goeie tip.

en die slingers vd hema vind ik ook erg tof! ga vd week nog kijken! weet je uit je hoofd ook wat ze kosten?

Bedankt voor je tips!

en ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het topic dat hier al over zou bestaan... Is er iemand die het nog weet??[/quote]

volgens mij waren ze ongeveer 2 euro...
misschien kun je ze online bestellen...
weet niet of dat scheelt als je veel besteld...

Female

  • Gast
Aankleden Van Grote Partytent
« Reactie #4 Gepost op: 16 februari 2007, 22:24:58 »
heb gekeken maar de slingers staan niet online bij de hema.....  :sad:
Hoop dat ze ze in de winkels nog wel hebben!!

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Aankleden Van Grote Partytent
« Reactie #5 Gepost op: 16 februari 2007, 23:09:24 »
[quote name=\'Female\' post=\'112563\' date=\'16 February 2007, 22:24\']heb gekeken maar de slingers staan niet online bij de hema.....  :sad:
Hoop dat ze ze in de winkels nog wel hebben!![/quote]

sorry, ik bedoelde niet bij hema online...
 :tongue:

ik heb zehier besteld


hier
hier
en hier nog enkele topics over met wat tips..

ik hoop dat je er wat aan hebt...

Daisy

  • Gast
Aankleden Van Grote Partytent
« Reactie #6 Gepost op: 16 februari 2007, 23:15:09 »
hoi Female

ik heb slingers besteld voor mijn ouders hun zoveel jarige bruiloft bij deze site http://www.internethuwelijk.nl/index.php?cat=198
leuke slingers en zitten ook best wel goedkope tussen ook een hoop andere leuke dingen hebben ze

groetjes Daisy

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards