collapse

Auteur Topic: Huilbuien  (gelezen 3113 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mandy28-09-2007

  • Gast
Huilbuien
« Gepost op: 13 februari 2007, 16:50:05 »
Hi Guys/Girls.

Nou over 7 maanden stap ik op 28/9 ook in het huwelijksbootje, maar ik zit met 1 probleem....
Al dat geregel vind ik helemaal geweldig , maar ik ga denk ik een probleem op de dag zelf krijgen...

Ik huil om het minste geringste .... als ik een musje zou aanrijden, moet ik al huilen... als er iets romantisch op tv gezegd wordt, als ik hier op de forum een paar misteksten doorlees...

Dat wordt gewoon een ramp die dag.....
En dan heb je wel watervaste make-up.. maar volgens mij huil ik daar gewoon doorheen....

Heeft er iemand tips voor mij??? ik vind het niet erg om een traantje weg te pinken... maar niet de hele dag... ik wil er wel ten volle van genieten....

Dus bruidjes en brides-to-be... wat doe jij om niet te huilen?

grtz
mandy

Sonnig

  • Gast
Huilbuien
« Reactie #1 Gepost op: 13 februari 2007, 19:27:42 »
Ow meid, dat heb ik ook.. ik zie 't wel, je kan er toch niets aan doen... als ik iets zie op tv en ik wil er niet om huilen (bv visite ofzo) kijk ik weg en denk aan iets anders.. miss helpt dat... anders geen tips..

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Huilbuien
« Reactie #2 Gepost op: 14 februari 2007, 09:15:38 »
Dit probleem ken ik...
zag na de huwelijksvoltrekking dat mijn nichtje aan het huilen was...
toen kwam ze naar me toe en om me te omhelsen...
toen moest ik ook bijna huilen...
maar ze zei steeds, denk aan je make-up...
en toen moesten we er vreselijk om lachen...

Nienke

  • Gast
Huilbuien
« Reactie #3 Gepost op: 14 februari 2007, 11:31:11 »
Ik ben precies hetzelfde, kan zelfs om een reclame nog gaan janken  :laugh: En in de voorbereidingen had ik het ook heel vaak, als ik bijvoorbeeld verhalen van anderen las. Maar; op de dag zelf ging het juist heel goed! Ik had het maar een paar keer moeilijk en kon me toen goed inhouden, pas 's avonds in het hotel heb ik even lekker gejankt, maar dan maakt het toch niet meer uit. Dus ik zou zeggen maak je er niet te druk om. Zorg gewoon dat je waterproof make-up hebt, maar ook dat je reservemakeup mee heb en remover zodat je het kan bijwerken als het toch misgaat, en vooral: geniet er gewoon van! Huilen op je trouwdag is echt niet erg!

Mandy28-09-2007

  • Gast
Huilbuien
« Reactie #4 Gepost op: 14 februari 2007, 15:33:41 »
[quote name=\'Nienke\' post=\'112358\' date=\'14 February 2007, 11:31\']Ik ben precies hetzelfde, kan zelfs om een reclame nog gaan janken  :laugh: En in de voorbereidingen had ik het ook heel vaak, als ik bijvoorbeeld verhalen van anderen las. Maar; op de dag zelf ging het juist heel goed! Ik had het maar een paar keer moeilijk en kon me toen goed inhouden, pas 's avonds in het hotel heb ik even lekker gejankt, maar dan maakt het toch niet meer uit. Dus ik zou zeggen maak je er niet te druk om. Zorg gewoon dat je waterproof make-up hebt, maar ook dat je reservemakeup mee heb en remover zodat je het kan bijwerken als het toch misgaat, en vooral: geniet er gewoon van! Huilen op je trouwdag is echt niet erg![/quote]

ja klopt... maar het zou toch fijn zijn als je die traanbuizen tijdelijk zou kunnen dichtknopen  :biggrin:
Ik dacht dat er misschien wel middeltes voor waren ofzo om minder emotioneel te worden...

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Huilbuien
« Reactie #5 Gepost op: 16 februari 2007, 20:05:38 »
Nee, zover ik weet zijn er helaas geen middeltjes voor... dat wordt toch het zaakje dichtknopen haha.
Maar laat het lekker gaan.
Ik ben ook zo'n emotionele muts... maar ik zie het wel.

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Huilbuien
« Reactie #6 Gepost op: 17 februari 2007, 17:31:04 »
lekker laten gaan die waterlanders. Wat is er nu mooier dan een bruid die tranen van geluk huilt op haar bruiloft????

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards