collapse

Auteur Topic: Bruiloftverzekering  (gelezen 33726 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Elliebellie

  • Gast
Wie Heeft Er Een Huwelijksverzekering Afgesloten
« Reactie #25 Gepost op: 8 mei 2009, 09:49:13 »
[color=\"#FFA500\"][font=\"Comic Sans MS\"]Wij hebben deze week na lang overdenken toch wel een verzekering afgesloten (bij Aon).
Hebben nog 4 grootouders die allen op leeftijd zijn, dus wel een reden om dit te doen.
Ook zijn kleding van ons en onze gasten verzekerd, evenals huwelijkscadeaus.
Hebben geen aanvullende "slecht weer"-verzekering of aansprakelijkheidsverzekering genomen.
Het 1e gold alleen bij écht hele slechte weersomstandigheden en het 2e, tsja als iemand van de gasten bijvoorbeeld iets sloopt op de feestlocatie, dan moet hij/zij zijn verzekering gaan aanspreken.[/font]
[/color]

annakrylova

  • Gast
Wie Heeft Er Een Huwelijksverzekering Afgesloten
« Reactie #26 Gepost op: 8 mei 2009, 14:49:45 »
kent iemand
http://www.weddingwise.nl/

Ook aanvullende reis annulerings verzekering hebben zij
als het niet doorgaat door een van de gasten, dat die
gasten geen familie of bloedverwant hoeven te zijn, maar bijvoorbeeld ook een
vriend of vriendin.

Trouwring

  • Gast
Wie Heeft Er Een Huwelijksverzekering Afgesloten
« Reactie #27 Gepost op: 8 mei 2009, 15:32:03 »
Wij hebben het niet, niet eens overna gedacht eigenlijk.. Zal het van't weekend eens overleggen, handig zo'n trouwforum :)

annakrylova

  • Gast
Wie Heeft Er Een Huwelijksverzekering Afgesloten
« Reactie #28 Gepost op: 8 mei 2009, 16:54:12 »
wij hebben ook niet eens nagedacht en nu dus gevolgen wel groot :sad:
 maar misschien gaat het gewoon door onze trouwdag en lukt alles, maar toch sluiten wij het af voor verdere gevolgen - stel dat een van mijn vriendinnen ongeluk gaat krijgen of wat dan ook.

roxanne29-08

  • Gast
Wie Heeft Er Een Huwelijksverzekering Afgesloten
« Reactie #29 Gepost op: 8 mei 2009, 22:16:01 »
hoezo gaat het niet door???


ohh ik lees het net allemaal.. hehh wat vervelend sterkte..
ik neem geen verzekering, pers. vind ik het geldklopperij. natuurlijk kan er iets gebeuren maar ja..

groetjes rox
« Laatst bewerkt op: 8 mei 2009, 22:19:00 door roxanne29-08 »

annakrylova

  • Gast
Wie Heeft Er Een Huwelijksverzekering Afgesloten
« Reactie #30 Gepost op: 8 mei 2009, 22:39:37 »
ja nou ik weet het niet. het is niet te duur of zo. als je trouwt wat klein dan heeft het indd. misschien geen zien, maar wij trouwen groot en  verzekering is maar 120 euro, terwijl zonder zullen wij 13.0000 en meer kwijt raken

misschien als je niet te grote feest heb dan kan je nog met dj/fotograaf en locatie over verhuizing afspreken maar wij kunnen het dus niet doen want onze dj en fotograaf zijn al voor komende  jaar elke zaterdag geboekt bijna en het zou ons 50% kosten dus van alle offertes :sad:

 maar goed het gaat nu beter met mijn moeder dus  ik denk dat het allemaal goed komt!

wwwer

  • Gast
Wie Heeft Er Een Huwelijksverzekering Afgesloten
« Reactie #31 Gepost op: 8 mei 2009, 22:56:10 »
wij hebben er geen afgesloten.

Inmiddels hebben wij het huwelijk al verzet naar een nieuwe datum om een reden wat normaal een verzekerings verhaal was geweest (ernstig zieke vader).
We hebben alles zelf geregeld en bijna geen kosten gehad.. Behalve voor nieuwe uitnodigingen en porto.. maar dat was niet zo veel.. en de ringen moeten opnieuw gegraveerd worden.. maar zowel de locatie, als het gemeentehuis, het vervoer, de fotografen hadden alle respect er voor en is het kosteloos verzet...

Dus voor ons was zo'n verzekering zinloos.. hangt er ook vanaf hoe handig en mondig je zelf bent...

annakrylova

  • Gast
Wie Heeft Er Een Huwelijksverzekering Afgesloten
« Reactie #32 Gepost op: 8 mei 2009, 23:15:08 »
wwwer - ja dat klopt. ik denk dat ook iedereen zal 1 jaartje verzetten maar de duurste is locatie zal het zeker niet doen. de meeste opzeg kosten komen dan voor de locatie denk ik in ons geval.

maar ik zou  toch verzekering aansluiten voor ons - ik dacht ook zo beetje nou weet je die verzekeringen het zal ons gewoon niet gebeuren- wij zullen gewoon trouwen maakt niet uit wat!

ik ben nog niet uit welke verzekering zal ik afsluiten- het  verschilt dus wel erg een of andere

Elena83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 750
  • Geslacht: Vrouw
Wie Heeft Er Een Huwelijksverzekering Afgesloten
« Reactie #33 Gepost op: 31 juli 2009, 22:16:18 »
Wij hebben wel een verzekering afgesloten.
Je weet maar nooit of er iets in de familie gebeurd waardoor je de bruiloft moet verzetten oid....
Of dat er wat met de feestlocatie is....

We hadden zoiets van de bruiloft kost toch al veel geld dus het bedrag van de verzekering valt daar bij in het niets....
Beter verzekerd en het niet nodig te hebben dan niet verzekerd en dat er wat gebeurd.... :tongue:

Kayka

  • Gast
Wie Heeft Er Een Huwelijksverzekering Afgesloten
« Reactie #34 Gepost op: 7 augustus 2009, 22:23:08 »
Voor alle zekerheid hoor, maar als ik het goed begrijp is dat bedrag van rond de 100-150 euro eenmalig? Dus niet zoals met een gewone verzekering elke maand? En wanneer betaal je dat dan, meteen als je m afsluit?

Caranea

  • Gast
Wie Heeft Er Een Huwelijksverzekering Afgesloten
« Reactie #35 Gepost op: 4 oktober 2009, 12:54:33 »
Bij trouwzeker eenmalig voor 165 euro. Op die 10.000 euro maakt dat weinig meer uit. Mijn oma is al 90 jaar, er is een epidemie gaande. Maar achteraf niet nodig geweest. Betaal je als je hem afsluit.
« Laatst bewerkt op: 4 oktober 2009, 12:55:26 door Caranea »

gekkiej01

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1972
  • Geslacht: Vrouw
Wie Heeft Er Een Huwelijksverzekering Afgesloten
« Reactie #36 Gepost op: 6 oktober 2009, 10:16:53 »
zit eigenlijk te twijfelen maar als ik dit zo lees ben ik bang of ik het uberhaupt verzeker krijg vanwege meerdere medische gevallen in de familie

Caranea

  • Gast
Wie Heeft Er Een Huwelijksverzekering Afgesloten
« Reactie #37 Gepost op: 11 oktober 2009, 16:49:21 »
[quote name=\'penciltje\' post=\'270803\' date=\'06 October 2009, 10:16\']zit eigenlijk te twijfelen maar als ik dit zo lees ben ik bang of ik het uberhaupt verzeker krijg vanwege meerdere medische gevallen in de familie[/quote]

Gewoon proberen, als de premie te hoog word, kan je altijd nog nee zeggen,

Trouwring

  • Gast
Wie Heeft Er Een Huwelijksverzekering Afgesloten
« Reactie #38 Gepost op: 11 oktober 2009, 18:40:32 »
Wij hebben het uiteindelijk toch niet gedaan, en we hebben 'm ook niet nodig gehad.

maart

  • Gast
Wie Heeft Er Een Huwelijksverzekering Afgesloten
« Reactie #39 Gepost op: 14 november 2009, 01:22:26 »
goed onderwerp!
wij willen het wel graag doen, werd er gisteren nog even op gewezen door mijn zus die vorig jaar is getrouwd.
Kun je zo'n verzekering via internet afsluiten? en kan dat bij een maatschappij waar je verder niet verzekerd bent? of is het verstandig om eerst je eigen maatschappij te bellen?

Caranea

  • Gast
Wie Heeft Er Een Huwelijksverzekering Afgesloten
« Reactie #40 Gepost op: 14 november 2009, 13:29:14 »
Ja, het is op internet te vinden. Typ maar in google, trouw/ huwelijks verzekering
Het is meestal geregeld door een ander soort verzekeraar. Ik geloof niet dat normale verzekeraars deze verzekering aanbieden.
Je hoeft niet te bellen, alle info vind je op de websites

motormuis

  • Gast
Wie Heeft Er Een Huwelijksverzekering Afgesloten
« Reactie #41 Gepost op: 14 november 2009, 18:31:16 »
hoi!

wij trouwen in het buitenland en hebben dan ook via de weddingplanner voor 60 euro een verzekering kunnen afsluiten. deze verzekering houdt o.a in dat ook als er bij ons in de famillie 1 of 2e graads iemand ernstig ziek is of kotm te overlijden dat we het gehele brdag terug krijgen, maar ook als ons contact persoon in het buitenland een ongeluk krijgt ofzo we ook ons geld terug krijgen, we zijn dus goed gedekt!

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
Wie Heeft Er Een Huwelijksverzekering Afgesloten
« Reactie #42 Gepost op: 14 november 2009, 21:34:02 »
bij welke verzekeringsmaatschappij motormuis?

melis

  • Gast
Wie Heeft Er Een Huwelijksverzekering Afgesloten
« Reactie #43 Gepost op: 14 december 2009, 19:51:30 »
wij hebben het niet, en doen het ook niet.
Mijn opa is op leeftijd en hij heeft gelijk gezeg als ik voor je bruilof ga jij gaat trouwen dat wil ik gewoon.
Heb gelukkig wel een getuigen achter de hand mog het zo ver komen(hoop het niet)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards