collapse

Auteur Topic: Ervaringen/recensies bands en DJ's  (gelezen 124732 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sannie28

  • Gast
Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Gepost op: 2 maart 2005, 13:56:03 »
[attachment=428:attachment][attachment=428:attachment]Wij zijn ook aan het kijken voor een band of dj wie heeft er een goede/leuke gehad in den haag of omgeving???En die leuk zijn voor zowel jong als oud!

irenebreebaart

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #1 Gepost op: 3 maart 2005, 13:44:56 »
Kijk eens op www.swinging.nl. Daar hebben ze heel veel bands met eventuele beschikbaarheid. Kan je rustig even neuzen. Wij hebben Back in the Groove, die staat ook op die site, maar ze komen uit Amsterdam (kost buiten Amsterdam 1 euro per kilometer vergoeding)...

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #2 Gepost op: 13 maart 2005, 00:04:10 »
Tja, ik ken een hele goeie band in Den Haag! mijn vriendin heeft echt een PRACHTstem (heeft ook conservatorium gedaan en er zijn haar verschillende platencontracten aangeboden maar dat wil ze niet). Ze zit ook in een band. de band heet volgens mij 'LINC'. Maar volgensmij doet ze geen bruiloften (althans, tot nog toe niet). ze hebben ook geen site, dus...   eigenlijk heb je helamaal niks aan deze info.

 :huh:  :huh:  hihi... sorry! Ik bedacht me later dat je er dus niks aan hebt. Maar ik zal toch eens vragen of ze ook trouwerijen doet!

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #3 Gepost op: 25 maart 2005, 18:20:34 »
Kijk maar even op deze website, wie weet zit er iets tussen.
Ik had hem ook al aan Seertje doorgegeven.

Trouwen in de Regio

Sjoukje

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #4 Gepost op: 27 maart 2005, 09:06:30 »
Hi,

Wij hebben Henny Keizer van Midnigt Star, een drive in show!! We zijn wezen kijken en het zag er allemaal erg goed uit......

sannie28

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #5 Gepost op: 28 maart 2005, 20:52:38 »
Oh hou op schei uit die hadden we ook gebeld en hij leek ons ook erg goed en hij klonk al zo gezellig.....maar helaas hij is al bezet op onze dag.....balen!!!!!! :unsure:  :sad:

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #6 Gepost op: 28 maart 2005, 23:43:34 »
Da's zeker balen! Maar misschien kan hij je iemand anders aanbevelen?

sannie28

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #7 Gepost op: 2 april 2005, 23:54:14 »
Heeft hij ook gedaan maar was niet heel veel bijzonders maar vrijdag gaan we al naar een dj kijken en de 20e ook hopelijk kunnen we dan al een keuze maken

Rivermen

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #8 Gepost op: 12 april 2005, 10:24:20 »
[quote name=\'sannie28\' date=\'02 March 2005, 14:56\'][attachment=428:attachment][attachment=428:attachment]Wij zijn ook aan het kijken voor een band of dj wie heeft er een goede/leuke gehad in den haag of omgeving???En die leuk zijn voor zowel jong als oud!
[post=\"7441\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Hoi Sannie,

wij hadden derivermenband een duo die echt perfect is. Peter is zeer goed in het aanvoelen van je gasten en heeft een hele mooi stem.
Qua muziek spelen ze echt van alles zonder problemen. Ik heb al zoveel vriendinnen horen vertellen dat hun band dat niet deden.
Ze hebben ook een website, www.rivermen.nl.

Echt ze zijn supergoed.

Groetjes van een zeer blije Myranda :)

sannie28

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #9 Gepost op: 12 april 2005, 21:11:45 »
Hai,klinkt leuk en ga zeker ff op de site kijken,maar onze voorkeur gaat toch meer uit naar een drive in/dj maar wie weet.......

sannie28

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #10 Gepost op: 12 april 2005, 22:19:02 »
Ja genoeg maar we hebben al een dj gezien die we niet zo vonden meer het uiterlijk ook en volgende week woensdag gaan we naar een feest die speciaal gehouden word voor mensen die willen komen kijken die ook een feest willen geven die lijkt ons ook wel wat dus ben benieuwd laat het gelijk weten als we er een gekozen hebben

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #11 Gepost op: 12 april 2005, 22:50:06 »
Dat doen bandjes en DJ's wel vaker.
Een oud collegaatje van mij zingt in een bandje en hun organiseren ook altijd van die avonden.

Sjakie

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #12 Gepost op: 13 april 2005, 08:53:13 »
Dat is voor die bands/dj's ook wel een goede manier om naamsbekendheid te krijgen. Ik denk ook dat je makkelijker naar zo'n feest gaat om te luisteren, dan dat je op een bruiloftsfeest binnenstapt. Dan voel je je toch wat ongemakkelijk, denk ik. :huh:

irenebreebaart

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #13 Gepost op: 13 april 2005, 09:04:43 »
Ja, dat lijkt mij ook! Ik was blij dat onze band een openbaar optreden had in een kroeg, hoewel ze dan waarschijnlijk wel iets anders zullen spelen dan bij een bruiloft! Maar ik zou het ook niet zo leuk vinden als er ineens allemaal naar-band-kijkende mensen in de zaal zouden staan als wij gaan trouwen! De meesten zullen wel achteraan blijven, maar vast niet allemaal...

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #14 Gepost op: 29 april 2005, 18:03:45 »
Nou, vandaag hebben we het vastgezet! De d-j van Condor-City gaat ons feets tot een knalfeest maken  :party:  :party:  :party: ! Donderdag 12 mei om 8 uur gaan we naar condor city toe en dan gaan we met hem om de tafel zitten enzo. Ben benieuwd wat het voor jongen is!!! Ik weet alleen dat ie David heet! :headbang:  :headbang:  :headbang:

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #15 Gepost op: 29 april 2005, 18:09:13 »
Das lekker....weer iets om je geen zorgen om te meer over te maken...en zo wordt het lijstje steeds korter :)

Wij hebben de DJ ook via de feestlocatie geregeld...scheelde ook nog eens ruim €100,-

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #16 Gepost op: 29 april 2005, 19:32:48 »
Fijn joh! Weer iets geregeld!

Sannievermeer

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #17 Gepost op: 29 april 2005, 22:31:15 »
en weer een streepje op het lijstje!! Fijne he??als je dingen weg kan strepen!! Nog ff bij mij en mag het lijstje weg :dry:  :sad:

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #18 Gepost op: 29 april 2005, 22:41:47 »
ohw wat gaaf meis!!.... heerlijk hoor dat dat geregeld is!

natascha

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #19 Gepost op: 30 april 2005, 08:43:52 »
Weer wat om weg te strepen.....vooral doorgaan....

irenebreebaart

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #20 Gepost op: 30 april 2005, 09:10:07 »
Super! De muziek is toch wel heel belangrijk!! Goed dat dat nu geregeld is!!

Ketting

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #21 Gepost op: 4 juli 2005, 17:33:26 »
Via swinging.nl zijn we afgelopen vrijdag bij een bandje wezen kijken voor onze bruiloft ...
Ze speelden echt heel goed, maar ik vind het zo moeilijk om te kiezen !
Er zijn nog zoveel andere bandjes die het ook heel leuk doen..
Hebben jullie dat nou ook ?

Liefs Mascha

marieke

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #22 Gepost op: 4 juli 2005, 18:05:20 »
Ja, dat hadden wij ook. Mijn vriend is muzikant en zodoende kennen we heel wat bands, maar dat maakte het kiezen er niet makkelijker op!
Succes, volg je gevoel, het is jullie feestje dus jullie moeten het leuk vinden!

Liefs, Marieke

irenebreebaart

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #23 Gepost op: 4 juli 2005, 18:18:00 »
Wij hadden op een feest een negenmans band zien spelen en waren er gelijk helemaal weg van! We zijn nog een keer wezen luisteren, maar hebben daarna eigenlijk gelijk besloten! Ze zijn namelijk super!!!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #24 Gepost op: 4 juli 2005, 21:53:12 »
wij zouden geen band doen maar hebben dat toch maar gedaan ze speelde ook op de bruiloft van een vriendin van mij en ik dacht ja dat klinkt wel aardig en ze zijn niet duur zodoende dat wij het hebben geboekt.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards