collapse

Auteur Topic: Ervaringen/recensies bands en DJ's  (gelezen 124838 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ashna

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #150 Gepost op: 26 juli 2012, 11:45:30 »
Wij hadden DJ Swing. Deze draaide echt van alles.. Vooraf kun je aangeven wat voor muziek je leuk vindt en ook zelf muziek aanleveren..

Ze maken er echt een feestje van.. voor de kids hebben ze van die glowsticks die ze uitdelen.. Een paar weken na het feest krijg je een cdrom met foto's die ze gedurende de avond gemaakt hebben.. En dat alles voor 450 euro..

Nicje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 42
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #151 Gepost op: 11 augustus 2012, 21:59:50 »
wij hadden een dj samen met een saxofonist! de sax geeft het net wat extra;s en is weer net wat anders.
de dj was de vriendelijke dj. wat n naam he. maar hij maakt zijn naam waar. kwam bij ons thuis op gesprek en hebben een leuk gesprek gehad.
Hij voelde de zaal goed aan.

lievelouise

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #152 Gepost op: 7 september 2012, 10:51:48 »
Wij hadden een dj geboekt bij www.djgezocht.nl en dat was prima geregeld! Goed bereikbaar, netjes een contract per e-mail en een hele mooie disco. We waren voor 575 euro helemaal klaar, en dan hadden we een verlicht meubel dat van kleur kon veranderen (daar moet je bij veel disco's voor bijbetalen) en ook wat discolampen. Ze hebben ook zo'n zwart doek met lampjes (sterrenhemel of zoiets), daar hebben we ook nog over getwijfeld maar uiteindelijk niet erbij genomen.

De dj draaide echt voor ieder wat wils, in het begin hebben onze ouders, ooms en tantes veel gedanst en later hebben wij met onze vrienden de dansvloer overgenomen  :)

2juli2013

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #153 Gepost op: 10 september 2012, 16:02:39 »
Hi all,

Voor ons feest (na huwelijk op Texel) ben ik op zoek naar een leuke DJ omgeving Zwolle.
Aangezien ik totaal niet kan kiezen, loopt mijn mailbox vol met offertes, maar weet ik niet waar ik op moet letten.

Iemand ervaring met DJ/ Drive in, rondom Zwolle ?

Judith32

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #154 Gepost op: 10 september 2012, 22:39:11 »
Hi all,

Voor ons feest (na huwelijk op Texel) ben ik op zoek naar een leuke DJ omgeving Zwolle.
Aangezien ik totaal niet kan kiezen, loopt mijn mailbox vol met offertes, maar weet ik niet waar ik op moet letten.

Iemand ervaring met DJ/ Drive in, rondom Zwolle ?
wij hebben skyfly. uit hengelo. hebben ook andere vestigingen. kijk ff op hun site

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #155 Gepost op: 11 september 2012, 09:32:44 »
Wij hebben hele goede ervaringen met Disco2U
Ze werken door heel het land met DJ's uit de buurt. Wij vierden ons feest ook in Zwolle en er kwam ook een DJ uit Zwolle. Ook altijd heel prettig contact met ze gehad en de service is echt super. En niet te vergeten, ze hebben mede ertoe bijgedragen dat we echt een knalfeest hebben gehad!

brenda692004

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #156 Gepost op: 7 december 2012, 16:28:13 »
Hey Lien78, wij hebben ook gekozen voor Never Mind Music.
We hadden ze al eens tijdens een bruiloft van vrienden van ons gezien, dus we wisten van te voren wel dat het goed zat.
Inderdaad erg gezellige, betaalbare band en heerlijke korte pauzes.
Konden we even bijkomen.
Bekijk hun site zelf maar!
« Laatst bewerkt op: 7 december 2012, 20:54:11 door suzan1983 »

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #157 Gepost op: 28 december 2012, 12:41:09 »
Hoi Ladies,

Wij zitten midden in het selectieproces van de DJ en ik ben erg benieuwd of jullie ervaring hebben met de DJ's die wij spreken, wij hebben gesproken met Maxim van Partysensations uit Zwolle (hele positieve eerste indruk) en we hebben nog een afspraak met Klaas-Louwe van SmitPA sound uit Emmeloord. Hebben jullie ervaring met een van deze DJ"S? EN zouden jullie die met ons willen delen?

alvast bedankt!

Topic hier samengevoegd, omdat je dezelfde vraag ook hier gesteld hebt. Groet Joyce (Moderator)
« Laatst bewerkt op: 28 december 2012, 13:13:29 door JoyceS »

opdenacker

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #158 Gepost op: 11 februari 2013, 16:08:55 »
...ik ben op zoek naar een orkestje, band of weet ik hoe ze zichzelf willen noemen die de de tijd van de Golden Oldies, de Rock’n’Roll, de Soul, de 70’s en 80’s en ook liedjes van eigen bodem, smartlappen en Hollandse hits kunnen brengen!
Een groepje dat ons wilt verwennen met hits door de jaren heen en ervoor zorgt dat we niet stil hoeven te zitten! Het liefs een avondvullend programma! En last but not least betaalbaar!
Heeft iemand deze talenten of je kent iemand met deze talenten laat het mij weten...

Sandra Franken

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #159 Gepost op: 11 februari 2013, 16:47:13 »
Hoi Opdenacker,

Mijn werk heeft vorig jaar een toffe band geboekt via allerlei-artiesten.nl. ben de naam kwijt maar het was lekker rock 'n rollen!

MenS

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #160 Gepost op: 1 maart 2013, 09:50:27 »
Wij hebben Djvoorbruiloft.nl uit Kampen. Ze komen vrijblijvend bij je op intake gesprek. Zijn geen ja knikkers maar hebben echt nagedacht over wat ze doen. Vullen het in zoals jij wilt maar denken dus wel met je mee. Wij vonden dat erg prettig.

heleen0410

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
  • 04-10-2013 was a perfect day!
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #161 Gepost op: 4 maart 2013, 20:38:30 »
Wij zijn afgelopen week naar een showcase geweest van swinging.nl, erg goed bevallen. Maar ze zijn toch wel aan de prijzige kant. Verder hebben wij ook gekeken naar keemink entertainment, alleen online geen showcase, en dit ziet er ook goed uit. Heeft iemand ervaring met 1 van deze 2 bruiloft drive-in shows? Wij zitten nou heel erg te twijfelen tussen de 2.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #162 Gepost op: 23 april 2013, 10:54:47 »
@anne_lyze, is line 4 events niets voor je? Ik ken de jongens toevallig van vroeger en ze zijn heel goed, doe hele grote shows maar ook kleinschalig! Zitten in je regio!

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #163 Gepost op: 2 juni 2013, 13:04:44 »
Wij hadden DiscoLaDanza uit Brabant, volgens mij Hooge Mierde.
Enorm leuk feest gehad en zéér betaalbaar! (rond de 200 a 250 euro voor de hele avond)
Zijn 2 jongens die met hun drive-in show komen, alles is bespreekbaar en ze hebben er echt een feest van gemaakt, iedereen hadden ze op de dansvloer, zo leuk! Echt een aanrader!
http://www.discoladanza.nl/

KBeerman

  • Gast
Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #164 Gepost op: 5 juni 2013, 15:07:05 »
Weet iemand in of in de buurt van Sneek een goede DJ of een leuk bandje?
groetjes Kimberley

Dens

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #165 Gepost op: 10 juni 2013, 21:45:38 »
Ik ben hier nog niet zo lang actief en heb even een vraagje m.b.t. onze DJ, hoop dat dit de juiste plek is om deze vraag te stellen.

Wij hebben dus al een overeenkomst met een DJ maar helaas hebben we er allebei een onbestemd gevoel bij gekregen de laatste dagen.
correspondentie verloopt niet lekker en heel traag, overeenkomst is vanuit beide partijen getekend maar zijn bang dat DJ niet op zal komen dagen ofzo.. (we betalen pas op de dag zelf)
er is veel over en weer gemaild voordat de overeenkomst tot stand kwam en de DJ heeft vrij veel water bij de wijn gedaan, zoals prijs aangepast (tot 2x toe) om ons tegemoet te komen.. maar dat gevoel dat we ontzettend genaaid worden blijft ons de laatste dagen achtervolgen..
ook hebben we al een vervanger achter de hand.
Kunnen we nog onder de overeenkomst uit?
er staan geen voorwaarden in de overeenkomst en die hebben ze ons ook niet op een andere manier toegezonden.


Jassou

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #166 Gepost op: 10 juni 2013, 22:03:34 »
Staat er helemaal niets in je contract over (kosten bij) annulering? Zo nee, dan kun je altijd afzeggen. Of het helemaal netjes is weet ik niet, misschien kun je eerst kijken of je concreet kunt krijgen waarom je dit gevoel hebt en dat bij hem aankaarten?

Dens

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #167 Gepost op: 10 juni 2013, 22:15:39 »
@ Jassou: Nee er zijn totaal geen voorwaarden in de overeenkomst opgenomen en zijn ook niet te vinden op de sites van de DJ.
dat ik twijfels had heb ik al eerder uitgesproken, hij heeft ons op dat moment gerustgesteld maar daarna is de correspondentie zo traag gaan verlopen dat onze twijfels weer helemaal terug zijn..
we hadden op het moment van tekenen ook geen ander achter de hand en een beetje het "we moeten wat" gevoel en hebben "de gok" dus maar genomen...

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #168 Gepost op: 21 juni 2013, 12:36:07 »
Dens, heb je de DJ nog gesproken? Ik zie dat je over 2 maanden gaat trouwen. Ik zou gewoon een mail sturen naar je DJ en  zeggen dat je een andere DJ gevonden hebt die je meer aanspreekt. Daarna even wachten op zijn antwoord, maar ik kan me niet voorstellen dat hij er een probleem van maakt.

Dens

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #169 Gepost op: 21 juni 2013, 13:28:03 »
@ Herfststorm, helaas dus wel  :dry: maar ja we komen er wel uit.
zie dat wel op dezelfde dag trouwen :) leuk!

Jassou

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #170 Gepost op: 21 juni 2013, 13:34:51 »
@ Herfststorm, helaas dus wel  :dry: maar ja we komen er wel uit.
zie dat wel op dezelfde dag trouwen :) leuk!

Ai dat is niet leuk Dees. :(

Even goed lezen he, herfststorm is net zo lang getrouwd als jullie nog moeten wachten. ;)

Dens

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #171 Gepost op: 21 juni 2013, 13:41:35 »
@ Herfststorm, helaas dus wel  :dry: maar ja we komen er wel uit.
zie dat wel op dezelfde dag trouwen :) leuk!

Ai dat is niet leuk Dees. :(

Even goed lezen he, herfststorm is net zo lang getrouwd als jullie nog moeten wachten. ;)

Ow whaha ik las inderdaad verkeerd  :blush:

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #172 Gepost op: 24 juni 2013, 12:26:35 »
Wat jammer dat hij er een probleem van maakt. Is er geen enkele manier om er onderuit te komen? Hij moet het toch ook niet leuk vinden om op een bruiloft te draaien die hem eigenlijk niet wil?
Wat zegt hij er zelf over?

En wij zijn inderdaad al getrouwd, haha, was een geweldige dag die ik zoooo graag nog een keer over zou doen! (met dezelfde man hoor ;) )

Dens

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #173 Gepost op: 24 juni 2013, 22:30:25 »
Tja volgens het juridisch loket moeten wij ten alle tijden op kunnen zeggen..
dat hebben we gedaan dus ben benieuwd of we er nog iets van horen.
gelukkig hebben we goede vervanging  :biggrin:

Andora

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #174 Gepost op: 5 juli 2013, 10:34:55 »
wij hadden onze dj via thedjcompany.nl
Een bedrijfje die contact heeft met verschillende dj's. Super gedraaid en goed naar onze wensen geluisterd :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards