collapse

Auteur Topic: Ervaringen/recensies bands en DJ's  (gelezen 124837 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ingetjuh

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #175 Gepost op: 6 augustus 2013, 16:39:07 »
wij hadden muziekverzorging.nl
ook een hele goeie!! gaat het hele land door volgens mij en draaien echt naar bruidspaar wens!
en dat is het belangrijkste.

Ze kijken of het aanslaat en houden dat goed in de gaten. daarnaast schieten ze een favoriet nummertje ertussen die speciaal is aangevraagd.
We hadden 1 nummer die we echt niet wilde, blijkbaar is deze wel aangevraagd.... maar niet gedraaid!

hoe goed ben je dan bezig  :applaus: :applaus:

EllenT

  • Gast
Re: Dj Gezocht Apeldoorn
« Reactie #176 Gepost op: 3 september 2013, 14:37:47 »
Iemand nog tips voor een DJ?  O0

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #177 Gepost op: 5 september 2013, 07:45:26 »
Iemand nog tips voor een DJ?  O0

waar woon je?
wat zoek je?
wat is je budget?
enz

een beetje meer info is natuurlijk wel handig he? ::)

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #178 Gepost op: 5 september 2013, 08:16:44 »
en tips voor de dj zelf? of voor jou die er een zoekt ;)

Jassou

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #179 Gepost op: 5 september 2013, 12:40:47 »
Of tips in zijn algemeenheid, waar je op moet letten? Niets zo ontoereikend als een vage vraag :p

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Leuke DJ gezocht in omgeving Utrecht
« Reactie #180 Gepost op: 2 oktober 2013, 20:24:57 »
Hoihoi! Wij zoeken een leuke dj in omgeving Utrecht die niet al te duur is, zo rond 500-600 euro. Iemand ervaring of ideeën?

Birdy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7501
  • Geslacht: Vrouw
Re: Leuke DJ gezocht in omgeving Utrecht
« Reactie #181 Gepost op: 2 oktober 2013, 20:26:12 »
Dixo Balthazar :) Heel bekend en krijgt de dansvloer altijd vol. Wij hadden hem ook!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #182 Gepost op: 12 oktober 2013, 13:33:41 »
Wij hadden een dj .... Nou meerdere! Wij hadden al vroeg geboekt (vorig jaar) en daarom kregen wij 100€ korting omdat ze dan gegarandeerd waren dat ze moesten draaien dus dat was mooi meegenomen!

All4music.nl is hun website.

Ze hebben alle apparatuur , draaien precies wat je wilt. Aardige gasten en wij hadden aangegeven dat we het laatste half uurtje wat hardere muziek wilde. En daar hadden ze speciaal een andere dj voor laten komen zonder extra kosten!

Wij hebben geen eens gemerkt dat ze aan het opbouwen waren, de mannen maakte een praatje met ons en hielden goed in de gaten wat wij wel en noet wilde.

Wij hebben er giga van genoten! Mochten we ooit weer een feestje geven dan hebben wij snel onze dj's gevonden :)

Noogle

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #183 Gepost op: 15 november 2013, 15:52:44 »
Hi Allemaal.

Ik ga pas 8 augustus 2014 trouwen maar ben al wel druk in de weer met van alles. Ik heb heel veel dj's online bekeken en ik vind het erg lastig. Veel hebben ook geen filmpje van hun draaien dus ik moet echt afgaan op recensies. Wat ik ook moeilijk vindt zijn de verschillende pakketten die ze aanbieden.
Ik vind die led-zuilen namelijk wel erg fantastisch maar scheel ook weer enorm in de prijs.

En geven die zuilen wel echt dat beetje extra of is dat gewoon zonde van je geld.
Wie heeft hier ervaring mee?

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #184 Gepost op: 17 november 2013, 13:48:45 »
Noogle, ik denk vooral dat de gasten het feest 'maken'. Als je een stel leuke mensen bij elkaar hebt die sowieso wel een feestje kunnen vieren, dan hoef je niet bang te zijn of het leuk wordt. Maar bij een groep mensen die met geen 10 paarden de dansvloer op te slepen zijn, maakt het weinig uit of je er nu wel of geen led-zuilen neerzet.
Wij hadden het niet. Bij ons kwamen er 2 jongens draaien die geen drol kostte en ze hebben er een geweldig feest van gemaakt, voelden echt met de gasten en ons mee, maar onze gasten waren dan wel makkelijk de dansvloer op te krijgen.

Noogle

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #185 Gepost op: 18 november 2013, 14:53:47 »
Dankjewel Herfststorm, daar heb je zeker een punt. En ik vermoed dat met al die feestbeesten bij ons dat ook wel goed moet komen.

Pooh

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #186 Gepost op: 3 januari 2014, 10:26:40 »
Wij hebben twijfels bij de keuze van een dj. Mijn vriend wilt gewoon een plaatselijke dj, maar ik vind hem vaak zo van de hak op de tak springen. Vrienden van ons hadden hem ook op de bruiloft en die hadden de hele playlist zelf samen gesteld en dat was wel super leuk. Dus mijn vriend wilt zoiets ook doen. Maar ik vind dat toch soort spannend en wil dan liever een dj die wat bekender is. Ook al betaal je dan bijna het dubbele.
Maar het is toch ook wel beetje zo dat een dj een feest maakt of kraakt of is dat gewoon echt aan de gasten?
Twijfels twijfels.. Een feest is al duur genoeg en ik wil dat niet laten verpesten door een dj.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #187 Gepost op: 3 januari 2014, 10:42:47 »
De dj maakt of kraakt het feest inderdaad naar mijn menig.
Als jij je niet goed voelt bij de dj zou ik het niet doen. Als je er van te voren al geen goed gevoel bij hebt hoor je ook veel meer 'foutjes'...

mamamikado

  • Gast
Re: Iemand Een Tip Voor Een Gave Brassband?!
« Reactie #188 Gepost op: 19 mei 2014, 21:01:05 »
Eventjes een oud-topic naar boven gehaald.

Wie weet er een leuke caribische brassband in de omgeving van Spijkenisse-Hellevoetsluis (of hoogvliet-rotterdam enz.). Wat kost deze ongeveer?

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #189 Gepost op: 20 juli 2014, 21:07:45 »
Heeft iemand een tip voor me? Een dj in friesland en die leuk draaid, voora top 40 muziek.
Oh ja en die niet veel kost.

Ik heb een prijsopgave gedaan bij eentje en daarvan ben ik geschrokken wat zoiets kost.

Nijntje-29

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 37
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #190 Gepost op: 29 juli 2014, 20:07:03 »
Iemand ervaring met Jordy van de Boer uit Boxtel (hij is dj en zanger)

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #191 Gepost op: 24 augustus 2014, 10:40:51 »
Iemand nog tips voor een leuke DJ in regio Meppel/Hoogeveen/Nieuwleusen die niet al te duur is? :)

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #192 Gepost op: 5 september 2014, 11:43:48 »
Wij trouwden doordeweeks dus hadden een geweldige aanbieding! We hadden maar 80 man op het feest dus twijfelden enorm over een Dj maar ben ZO blij dat we het gedaan hebben. Iedereen eindigde wel op de dansvloer.

We hebben geboekt bij SkyFly. Alles verliep zoals gepland!

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #193 Gepost op: 1 oktober 2014, 18:20:31 »
AS zou de band/DJ/pianist/zanger(es) regelen, maar nog steeds niks gebeurt, want hij kan he-le-maal niks vinden online. Dus ik zei gisteravond dat ik anders wel ff ging kijken - 10 sec op het trouwforum bij het juiste topic en zit me nu al 20 minuten te vermaken met allerlei acts o.a. van swinging.nl. Haha.... Mannen  :dry:

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #194 Gepost op: 20 oktober 2014, 14:49:56 »
we hadden een fantastisch, veel te leuk studentenbandje: http://www.mooiweeropstraat.nl/

Floor1988

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #195 Gepost op: 2 november 2014, 20:36:41 »
Wij hadden onze DJ bij djvoorjou.nl
Dit was heel handig want deze zorgden voor een DJ, het licht en geluid.
Het was een hele mooie show en we konden vooraf kennismaken met de DJ en onze wensen doorgeven.
Je kan ook uit verschillende DJs kiezen.
Hierover waren wij erg tevreden en is zeker een aanrader

utrechtse

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 1
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #196 Gepost op: 29 december 2014, 14:10:52 »
we hadden een fantastisch, veel te leuk studentenbandje: http://www.mooiweeropstraat.nl/

Die kwam ik ook tegen, veel positieve verhalen over, is een band niet alleen veel duurder dan een dj? Hoeveel waren jullie kwijt?


evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #197 Gepost op: 29 december 2014, 20:51:06 »
€400 :) en ze waren echt fantastisch

Herdertje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
  • Geslacht: Vrouw
  • 30-04-2015 was onze dag <3 !!
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #198 Gepost op: 18 mei 2015, 12:42:03 »
Wij hadden de dj's van Weddingsound. (Het feest was in Oostzaan, maar ze draaien door het hele land).
Wat hebben ze heerlijk gedraaid!
Alle nummers die we van te voren aangevraagd hadden kwamen langs, evenals een hoop verzoeknummers op de avond zelf.

Wat ik vooral erg leuk vond was dat ik op een gegeven moment een nummer aanvroeg, en toen bleken er al 6 'in de wacht te staan'. Maar het volgende nummer was toch die van mij. Het bruidspaar was volgens hen toch het belangrijkste die avond!

Geen kwaad woord over dit duo! Het kennismakingsgesprek was ook erg fijn + het mailverkeer onderling verliep soepel en duidelijk.

Ze hebben alles met de locatie zelf geregeld qua opbouw en alles. Toen wij rond acht uur binnenkwamen waren ze al volop aan het draaien, tot aan het einde van de avond. Ze hebben zelfs nog een half uur langer gedraaid (het feest zou tot half 1 duren maar dit werd 1 uur), en hier hebben ze niks extra's voor gerekend.

Dus samengevat:
Het was een topavond en dit kwam mede door de dj's van Weddingsound!

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #199 Gepost op: 25 november 2015, 07:30:31 »
Wij zijn vast beetje aan kijken voor een dj.
Nu hebben we van de feest locatie al wat Namen gekregen.

-www.prodjuser.be (Ron en ronnie show)
-www.d-dance.nl 
-www.dens-e.nl 
-www.rms-tilburg.nl 

 Iemand toevallig ervaring met een van deze? 
Of weet iemand nog een dj omg tilburg/Eindhoven


 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards