collapse

Auteur Topic: Ervaringen/recensies bands en DJ's  (gelezen 124830 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kaya

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #50 Gepost op: 10 september 2005, 09:45:15 »
Hoi hoi! Allemaal erg nieuwschierig, lees ik! Ik heb niet eerder kunnen reageren, want ik ben gisteren naar de training(en) vand e Formule 1 in Belgie geweest! (OVerigens errug veel regen gehad... jammer)

De tutatuut roadshow is helemaal geweldig! En ik denk zelfs dat iedereen het leuk vind! Bij een band of een DJ kijk je de hele avond tegen dezelfde mensen aan, in dezelfde kleren! Deze 2 mannen maken er een hele leuke show van, waarinze het publiek ook betrekken. Ze hebben orkestbanden, dus de muziek staat op band, en ze zingen zelf. Het is echt heel erg leuk! Ik kan iedereen die nog op zoek is naar een band of DJ de tutatuut roadshow aanraden! Ik zou zeker eens een avond naar een optreden van hun gaan kijken. Ze staan ook op allerlei grote feesten, in een tent ed.
Anyway..Wij zijn heel erg enthousiast!

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #51 Gepost op: 10 september 2005, 12:31:08 »
Fijn dat het goed bevallen is! Dat is dan ook weer iets geregeld!

En wat leuk dat je bij de F1 bent geweest! Ga je ook naar de kwalificatie en de race? Daar willen Paul en ik dus echt graag een keer heen! Maar ja, da's duur he!

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #52 Gepost op: 10 september 2005, 12:53:57 »
[quote name=\'Jorieke\' date=\'10 September 2005, 12:31\']En wat leuk dat je bij de F1 bent geweest! Ga je ook naar de kwalificatie en de race? Daar willen Paul en ik dus echt graag een keer heen! Maar ja, da's duur he!
[post=\"52744\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Arjan ook... Als ik hem nog eens een leuk kadootje wl geven... dan weet ik het wel!

@Kaya: Gaaf dat het zo goed bevallen is! Hebben jullie ze al geboekt? Viel de prijs ook mee of was het erg duur?

Zie je je dag al meer voor je?

irenebreebaart

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #53 Gepost op: 10 september 2005, 13:03:20 »
Peter wil ook altijd zo graag... Daarom wilde ik hem met een aanzoek verrassen in Hongarije, geboekt, en toen was er nog maar 1 plaats in het vliegtuig... Weg leuk idee!

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #54 Gepost op: 10 september 2005, 13:06:16 »
Balen Irene! Volgende keer beter dan maar!

Kaya

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #55 Gepost op: 10 september 2005, 14:26:04 »
Ik heb ff een nieuw topic over F1 aangemaakt in het algemene forum!
SU there!

Groet, Kaya

Kaya

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #56 Gepost op: 10 september 2005, 14:37:44 »
Ik vind de Roadshow helemaal niet duur. Ze kosten 550 euro voor 4 uur. Ieder uur extra kost 100 euro. Je kunt op de avond zelf nog bepalen of je ze langer door wilt laten spelen.
Voor die 550 euro heb je echt een hele leuke show. Ze hebben 15000 orkestbanden, dus je kan zelf aangeven welke muziekstijl(en) ze moeten spelen!

Wij hebben het dagprogramma voor een groot deel al in ons hoofd.
Het grootste deel van de dag is bij mijn oudres in de tuin. Niet om de kosten te drukken (met catering ed wordt het al snel duurder!), maar omdat wij heel graag bij mijn ouders komen, ze betekenen veel voor ons, enze hebben ook nog eens een prachtige tuin. Mijn ouders wonen erg vrij, iets buiten het dorp.
De gasten worden ontvangen met brood en soep. Daarna trouwen we dus ook in de ytuin bij mijn ouders (in het prieeltje...). Vervolgens gaan we met de daggasten naar een boot in Zwolle. We varen ongeveer 3 uur. We beginnen daar met koffie en gebak. Rond een uur of 5 is er een buffet. We worden ergens verderop aan de IJssel (bv Wijhe) weer afgezet, en een bus pikt ons op om ons weer thuis te brengen. 's Avonds feest. We huren een grote tent, waar de muziek is. Hier komen hangtafels, een biertafel, de dansvloer en de tap ed te staan. Verderop in de tuin komen zitjes, voor de mensen die niet van muziek houden.
De details moeten we nog uitwerken, zaterdag gaan we de boot bekijken, en gaan we sprkeen met potentiele cateraars!

angelique

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #57 Gepost op: 10 september 2005, 15:13:26 »
klinkt erg leuk Kaya!!!

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #58 Gepost op: 10 september 2005, 15:36:24 »
Tjonge, dat klinkt als een echte sprookjesdag! Gaaf!!!

irenebreebaart

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #59 Gepost op: 10 september 2005, 18:18:35 »
Klinkt wel helemaal super!! Hopen maar op mooi weer, want volgens mij hebben jullie wel veel buiten??

Kaya

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #60 Gepost op: 10 september 2005, 18:21:58 »
De boot is in ieder geval overdekt.
De trouwceremonie zelf kan ook overdekt worden.
We gaan met de persoon van de tenten overleggen wat we in geval van slecht weer gaan doen. Tja, hoewel ik hoop op 14 juli mooi weer te hebben, maken we toch ook maar een " slecht-weer protocol" !

Kaya

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #61 Gepost op: 11 november 2005, 13:02:20 »
Hoe leuk de Tutatuut Road show ook was, ik twijfelde nogal of ze ook leuk op ons feest zouden zijn, met de buitenlocatie ed.
Toch maar weer gebeld of we nog een bruiloft mee mochten kijken, en toen bleek dat ze al vol zaten 14 juli.
Jammer, maar helaas.
Carel heeft altijd met iemand opgetreden die een eigen geluid en lichtshow had.
We hebben hem  gebeld om te vragen wat hij kost. Nu wil hij dit helemaal voor nop voor ons doen!! Lief he!
We hoeven alleen de DJ maar te betalen, dat kost ongeveer 100 euro.
We zijn helemaal blij!

Rianne

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #62 Gepost op: 16 januari 2006, 12:42:17 »
Halllo,
weet iemand een leuke dj voor ons feest in Delft.
Ik heb al wat rond gekeken maar een hoop djs zijn al bezet!
we trouwen nl op 06-06-06

Natasja

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #63 Gepost op: 17 januari 2006, 16:49:30 »
probeer het eens bij www.swinging.nl

Wij hadden en dj via dit buro en waren er erg tevreden over!!

groetjes
Natasja

jodie

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #64 Gepost op: 17 januari 2006, 23:07:40 »
wij hebben ook via swinging.nl ze zijn schappelijk van prijs en professioneel

driekeerdaan

  • Gast
Dj Gezocht Apeldoorn
« Reactie #65 Gepost op: 24 oktober 2009, 22:34:49 »
Heeft er iemand een tip voor een leuke, gezellige, en ervaren DJ uit omgeving Apeldoorn, voor ongeveer 500 euro?

BenAlgetrouwd

  • Gast
Dj Gezocht Apeldoorn
« Reactie #66 Gepost op: 25 oktober 2009, 13:53:03 »
[quote name=\'driekeerdaan\' post=\'277526\' date=\'24 October 2009, 21:34\']Heeft er iemand een tip voor een leuke, gezellige, en ervaren DJ uit omgeving Apeldoorn, voor ongeveer 500 euro?[/quote]


Dag,

gefeliciteerd dat je ook gaat trouwen. Ik ben het al  (nouja net een 3mnd) en kan je mogelijk wel helpen aan een dj die ook op onze bruiloft heeft gedraaid. Deed extact wat we van te voren hebben doorgesproken aan muziek en speelde prima in naar osn idee op de stukjes die er zijn gedaan en we hadden geen omkijken er naar die avond. Ik heb alleen maar een 06nr van die Dj dus wil je in contact komen met die dj laat mij dat even weten en dan stuur ik wel zijn 06 nr. Oja de kosten die hij berekende was naar mijn idee best wel goedkoop (470,- inclusief). Ook heeft hij mij aan het eind van de avond met ons in de spotlight lekker aan het trane gekregen met prachtige afsluiting.

groetjes Maurice

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #67 Gepost op: 28 april 2010, 20:37:19 »
Ervaring met een band of dj? Op zoek naar een band of dj? Post het hier!

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #68 Gepost op: 28 april 2010, 20:58:11 »
Wij hebben over 2 weken Koen als Dj   (www.www.djdelight.nl) Hij draait bij ons de gehele avond aan elkaar voor 200 euro ! Dit is toch echt een prikkie! hij draait van alles, van heerlijke bruiloftsmuziek tot hardstyle! daar zijn we erg blij mee! de mensen die we het verteld hebben dat hij bij ons draait, zeggen al helemaal enthousiast te zijn! Hij heeft al op een heel aantal feestjes gestaan, en elke keer positieve berichten!

m-a-n-d-y

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #69 Gepost op: 28 april 2010, 21:59:29 »
Wij hebben skyfly www.skyfly.nl Ze draaien bij ons van 20.30 tot 01.00 voor 725,-
Ze draaien van alles, je hebt nog vele opties die je bij kunt boeken.
De communicatie verloopt super. na 9 juli kan ik vertellen hoe ze draaien.
Tot nu toe alleen lof en tevredenheid!
« Laatst bewerkt op: 30 april 2010, 14:38:52 door m-a-n-d-y »

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #70 Gepost op: 28 april 2010, 22:30:21 »
Wij hebben als band Goet Foud geboekt. (www.goet-foud.com) Echt een hele toffe band. Ze treden met 6 personen op (zanger, zangeres, drummer, keyboard, 2 gitaren) en hebben een geluidsman bij zich voor 1250,-. Hier zit voor ons dan ook 100,- reiskosten bij. Ze treden op van 20:00 tot 01:00.
We zijn naar een repetitie wezen kijken en het was echt mega tof!
« Laatst bewerkt op: 28 april 2010, 22:31:14 door Marijkje »

Nienke82

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #71 Gepost op: 10 mei 2010, 21:18:34 »
wij hebben een dj geboekt via http://www.bruiloft-discoshow.nl/ na 10 juni kan ik ook vertellen hoe het was.
De communicatie loopt in elk geval goed tot nu toe  :biggrin:

gr. Nienke

m.

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1585
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #72 Gepost op: 10 mei 2010, 21:26:07 »
Wij hebben als band Goet Foud geboekt. (www.goet-foud.com) Echt een hele toffe band. Ze treden met 6 personen op (zanger, zangeres, drummer, keyboard, 2 gitaren) en hebben een geluidsman bij zich voor 1250,-. Hier zit voor ons dan ook 100,- reiskosten bij. Ze treden op van 20:00 tot 01:00.
We zijn naar een repetitie wezen kijken en het was echt mega tof!

Wij ook :biggrin: :biggrin: :biggrin: volgens mij naar aanleiding van jouw post over de band!!
Heb je X-factor ook gevolgd? De zanger deed daar aan mee!

Ik heb er zo'n zin in, volgens mij wordt het echt 1 groot feest met die band :)
Wij zijn ook naar een oefensessie geweest, super! :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 10 mei 2010, 21:26:26 door Loesje1986 »

kattekliek

  • Gast
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #73 Gepost op: 11 mei 2010, 12:00:16 »
Wij hebben over 2 weken Koen als Dj   (www.www.djdelight.nl) Hij draait bij ons de gehele avond aan elkaar voor 200 euro ! Dit is toch echt een prikkie! hij draait van alles, van heerlijke bruiloftsmuziek tot hardstyle! daar zijn we erg blij mee! de mensen die we het verteld hebben dat hij bij ons draait, zeggen al helemaal enthousiast te zijn! Hij heeft al op een heel aantal feestjes gestaan, en elke keer positieve berichten!
Klinkt goed, en dan voor dat geld! One day to go ... Heel benieuwd naar je ervaringen met deze DJ (en natuurlijk de rest van je trouwverhalen, maar die belanden misschien elders op het forum :)) Heel veel plezier morgen!
« Laatst bewerkt op: 11 mei 2010, 12:00:27 door kattekliek »

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ervaringen/recensies bands en DJ's
« Reactie #74 Gepost op: 9 juni 2010, 14:16:09 »
Wij hebben vorige week een feestje gehad waar de band Barcode optrad.
Ze komen uit Zwolle, maar treden door heel Nederland op.

www.barcodeband.nl

Echt een goeie band! Gegarandeerd groot feest!
« Laatst bewerkt op: 9 juni 2010, 14:17:00 door @nniek »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards